|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
V75-Jägersro
Mycket V75 nu. Idag kom startlistorna till nästa tisdags V75 omgång. Sportsligt en fantastisk kväll naturligtvis med derbykval men spelmässigt tyvärr en av årets totalt meningslösa V75 omgångar. Helt iskallt skulle jag vilja påstå att lägga dessa uttagningslopp på ett streckspel med tre vinstpooler utan möjlighet att bara spela för alla rätt. Njut av sporten och visa att vi inte vill ha det så genom att inte spela V75 denna omgång.
V75-1 Nu har Al Dente körts preparé i varje lopp sedan elitloppshelgen. Men nu är det dags för årets viktigaste uppgift och då lär Örjan köra till spets och sedan stanna där in i mål. Det är viktigt att vinna för bra spår i finalen. V75-2 Lite mer öppet när Sorbet och Untersteiners kriterievinnare fick bakspår. Har Bergh någon räv bakom öronen vad gäller Love You avkomman Bullyoung som aldrig tävlat barfota runt om ännu ? V75-3 Emmett Brown bakspår också, men nu kör Erik tidigt fram och övertar och vinner lätt. Motståndet skrämmer verkligen inte för denna kulltopp. Galopp emot. V75-4 Det troliga är spets och slut för Flex Lane nu när spåret blev perfekt. Det är dock inte en helt säker vinnare men har siktats mot derbyt länge så den borde bli svårslagen på vad den visat att den kan. Som det ser ut ett rätt öppet lopp om man väljer att gardera. V75-5 Här har man lagt in ett öppet uttagningslopp till derbystoet på V75an. Ett lopp som alla kommer gardera. Badkarsvinnaren får bli BonBon Mearas på att Svante Båth kan ställa i ordning till rätt uppgifter, att den är kapabel och att Erik nu kör den istället för Jimmy H Andersson. V75-6 Här kommer den stora derbyfavoriten Cash Gamble ut. Fick bakspår men baserat på de fasta oddsen hos nätbolagen att den vinner derbyt vore det en jättesensation om den inte vinner denna uttagning. Ett riktigt bra motbud finns i Carabinieri, men den fick också bakspår. Det troliga är dom två till final. V75-7 Uttagningslopp till derbyt som ser mer öppet ut även om det precis som i alla loppen finns ett antal som normalt är chanslösa på finalplats. Men vete fan om det är så här. Lord Flax fick kanonspår så den får bli badkarsvinnaren. Om man får gissa utdelning så säger jag 500-1000 kr på 7 rätt, 0-50 kr på sexorna och jackpot på 5 rätt. Lycka till nu med Jägersroliren nästa tisdag ! Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
bokis29 (+5) |
|
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Citat:
Min vinnare är Onceforall Face, leder runt om i det försöket. Går kraftigt ner i klass sedan senast och då gick den en fin repa i tredje sista 800 meterna. Spets är kanon i uttagningslopp och Ludde är alltid med och hugger i derbyt. Eclipse Boko med till final tror jag, även om det finns några till som slåss om andraplatsen, bl.a. Lord Flax, Conlight Ås och Global Revolver. Grym sportslig klass på tävlingarna och givetvis är man på plats! |
||
|
|
|
|
|
#3 |
|
Själv är jag på plats på en annan idrottsarena i Malmö nästa tisdag. Där kommer trängseln att vara betydligt större än på Jägersro.
Eftersom det är spelmässigt helt ointressant ska jag kolla alla loppen mycket noga när jag kommer hem från fotbollen. Det blir då lika spännande som att se dom direkt. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Mycket fina lopp på tisdag Jägersro..bara att ladda lön o allt..
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Undra om Jägersro kommer visa MFF-Celtic på storbildsskärm under kvällen. Det borde dra en hel del folk som inte fått tag i biljetter till matchen också utöver de riktigt travbitna.
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Jag blev medlem i MFF igår också vilket kostade ytterligare 400 kr. Det ger förköpsrätt till biljetter om dom skulle slå ut Celtic och gå till CL gruppspelet. Inte så sugen på att stå i biljettköer i 3 timmar igen och är dessutom troligen i Asien när ev biljetter börjar säljas. Kommer nog kosta 3000 kr för 3 matcher så bara utgifter utan chans till penningmässiga intäkter med fotbollen. Pengarna man lägger på travet är ju till största delen på spelandet.
|
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
JonathanH87 (+150) |
||
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Citat:
Funkade med Ipad och 4G (och Viaplay) senast det begav sig. Kombineras med fördel med en bluetooth-snäcka så övriga på restaurangen slipper oja sig. znip- som håller på Bajen men älskar att se Malmö fajtas i Champions League. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hugotheboss (+5) |
||
|
|
|
|
|
#10 |
|
När ska de öppna för spel? Måndag? Dagen innan? Vanligtvis brukar det, på V75, gå att spela fem dagar innan. Men tisdagens omgång är inte öppnad ännu och det är spelstopp om två dagar...
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Det är ATG vi pratar om, de tycker nog att det är märkligt med så låg omsättning utan att begripa att de glömt att öppna spelet än...
|
|
|
|
|
#12 |
|
Håll koll på vädret för just nu lovas ordentligt väderomslag med regn på tisdag
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Aj det verkar ej kul varken för travet eller fotbollen. Man vill ju det är bra förutsättningar på uttagningsloppen så dom bästa djuren också får visa det. Angående fotbollen så håller jag alla tummar att MFF gör om bedriften och vänder även detta års kvalmatch. För svensk fotboll behöver MFF i CL. Och svenskt trav behöver dom bästa 4 åringarna i final.
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Det är väl hyfsat låga odds på att den prognosen är fel på tisdag?
Trinity (+3) Senast redigerad av hugotheboss den 2015-08-23 klockan 11:14. |
|
|
|
|
|
|
#16 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#17 |
|
Spelmässigt så börjar det ju nästan se intressant ut med dåliga lägen för flera tilltänkta och kanske regn och blåst men samtidigt för sportens skull vill man ju inte se en massa lallare i finalen, som snubblar sig dit pga andras missöden.Jag hoppas verkligen att det blir skitdålig utdelning och att de bästa ekipagen gör bra i från sig så vi får ett fint Derby.
|
|
|
|
|
|
|
#18 | |
|
Citat:
Riktig skitutdelning och en kanonfinal jobbar vi, men så brukar det bli!
|
||
|
|
|
|
|
#19 |
|
Och vilka gynnas respektive missgynnas mest av regn och skitig bana då?
|
|
|
|
#20 | |
|
Citat:
loppen körs i verkligheten. Mvh. Uffe Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hugotheboss (+2) |
||
|
|
|
|
|
#21 |
|
Banned
|
jeg 3 gode spiker til v75
![]() jeg rammer altid v75 med min experttips jeg kommer med min tips madagafton
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Banned
|
det gratis,snart skal i betale for mine experttips
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Banned
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 19213Robfri Expertrekar Stats: 72 - 87 - 1 ROI: 115.50% Vinstprocent: 45.28% |
Haha, den var rolig.
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Banned
|
jeg har arbejdet hos SS,travnet,TT,
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Banned
|
bare vent min experttips blever succe
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
SÅ mycket regn kommer inte. Banförhållandena blir säkert bra.
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Banned
|
hvornår är du blevet vejrgud
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Banned
Sharp$: 19213Robfri Expertrekar Stats: 72 - 87 - 1 ROI: 115.50% Vinstprocent: 45.28% |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
V5 Flerbong tror jag är det enda vettiga spelet denna tisdagskväll.
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Ja verkligen. Älskar att kolla derbykvalen men jämfört med en avgörande playoff match till champions leauge for MFF är det tyvärr ingenting värt. Finns inte en enda Malmöbo som både gillar fotboll och trav som väljer travet en sådan kväll som väntar på tisdag. Skulle möjligtvis vara dom som inte fick biljett om dom visar matchen på Jägers (vilket dom troligen inte gör då det troligen skulle kosta rejält att köpa rättighet från Viasat att visa matchen där).
En tröst är att det är en travkväll där sporten är enormt intressant men spelet iskallt och då duger det bra att kolla derbykvalen när man kommer hem från fotbollen. Det hade varit svårare om man även skulle spela på tisdag. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Trinity (+2) |
|
|
|
|
|
|
#34 | |
|
Citat:
Jo, här har du en. |
||
|
|
|
|
|
#35 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Ointressant spelkväll jämfört med en plats på stadion i evt ösregn? Tror jag väljer fotboll i tv-soffan, pizza och några kalla och väntar med V75 tills på lördag.
|
|
|
|
#38 |
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Ska regna ganska mycket under förmiddagen men sedan avtar det och Jägersro brukar vara ganska duktiga på att få banan i ordning, så lär inte bli några problem överhuvudtaget.
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Jag tycker ändå att det ser hyfsat spelbart. Givetvis kommer någon/några av de tyngre favoriterna vinna, men med ett reducerat system kan man göra lite kul grejer!
![]() Al Dente är väl en sån favorit som mycket väl kan rinna undan, men jag släpper inte Lövgrens efter två fina insatser på V75. Trolig favoritvinst givetvis och garderas tunt. Andra avdelningen känns betydligt öppnare, och jag gissar att både Bergh och Ludde försöker välta Sorbet. Untersteiners tredjefavorit, kriterievinnaren Je T'aime Express känns inte direkt intressant heller med f.n. 16% av insatsprocenten. Hoppas på en skräll här! Jag har stor respekt för Emmett Brown i tredje avdelningen, men garderar med några stycken. Betel Am från spets eller rygg ledaren? Sämste kusken, men hästen såg riktigt fin ut i senaste starten - bara 3%! Zenit Brick kan vara ledaren efter 500 meter, och Jorma kör nog förnuftigt för att inte släppa in Emmett Brown i matchen. Och hur bra är Västerbo Eclair? Spikar Flex Lane i fjärde försöket. Gillar hästen skarpt, och även om det inte saknas motstånd så tycker jag detta lopp är det med sämst kvalité eller hur man ska uttrycka sig. Bakom tror jag MT James, Errol Boko och Eagle Shot är farligast emot (i den ordningen...). Femte avdelningen löser vi med att strecka de fyra mest betrodda. Faller Flemmings segerstaplare? Cash Gamble är en motiverad favorit till både försöksseger och finalseger. Imponerat! Lägger den som ensam A-häst, men garderar med Carabinieri. Möjligt att Enrico di Quattro kommer med också då Puro brukar veta hur man ställer i ordning. Möter möjligen övermakten, men jag försöker välta Lennartssons storis med brant rank ner till C-hästarna. Sista känns öppen. Lord Flax imponerade på Eskilstuna och kanske är den mest oskrapade hästen i försöken? Gillade Once For All Face svepning på Halmstad, och det var väl fullt acceptabelt att "bara" sluta fyra i det loppet. Säkert ännu bättre nu, och tydligen bfro igen. Conlight Ås kördes bfro senast, men kördes passivt mot t.ex. Nadal Broline i sikte på detta. Överraskar från bricka 10? Blir en ram på ca 2000-3000 rader som reduceras ner med 50-75% för att jaga en sjurättsutdelning på åtminstone 10000-20000:-. Vinner det 3 favoriter inkl. Flex Lane finns absolut möjligheten om det studsar lite rätt i övriga lopp. Lycka till med liren! |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Strecka Digital Collection tidigt, var stark senast och tror Berghan ställt ordning ordentligt ;-) Bra häst!
.. |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Al femte är väl kraftigt överspelad. En sprinter på 2640m. Måste få maska bort mycket för att lyckas.
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Hade det vart ösregn hela dagen och vi fick en smetig och tung bana hade jag nog garderat men risken är väl uppenbar för en promenad i parken från spets.
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Nurmos obesegrade häst då. Kan inte den vara överlägsen.
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Det brukar sällan bli "riktig" tävling i Derbykvalen.
Favoriter släpps till spets för att de själva ska hänga på till andraplatsen. De i dödens sätter sällan upp något hårdare tempo, utan tar hellre en lugn dödens mot mer betrodda för att antingen försöka speeda ner sista biten eller lyckas hålla undan för resten. Tycker ändå att årets upplaga saknar de där riktigt stora favoriterna - likt förra året - och att det ändå kan bli lite körning om positioner i loppen beroende på att många ser sin chans att kvala in i finalen. Öppnar kanske upp för någon bedövare om två optimister kör lite för hårt om spets eller inte bli nedsläppt i dödens? Ju jämnare lopp desto fler som försöker ta chansen att sitta bra till när upploppet nalkas. Hörde/Läste även när det begav sig för några veckor sedan om att de som segrar i Derbytestet på Eskilstuna sällan vinner Derbyt senare. Har ingen riktig koll själv om detta stämmer, men minns att Archangel Am imponerade enormt förra året där och sedan var en slät figur i finalen. Är det i år Cash Gamble drabbas av samma "förbannelse"? Tror givetvis att Cash Gamble kvalar in, men det känns ändå inte som någon oslagbar häst där. Vi får väl se vem som imponerar mest i kväll i försöken?
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Vem tror att Örjan svarar med Gross Weight när Cash Gamble kommer utvändigt. Själv tror jag han är nöjd med den ryggen.... Banka spiken.
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Dagen D är här, min förhandsvinnare till Derbyt - Sorbet, ska ta sig vidare till att börja med. Idag slipper han de värsta och borde vara vinnaren i sitt försök. (även om jag hörde Björnkollen och begriper inte vad Björn svamlade om...Je T'aime Express...)
|
|
|
|
|
|
|
#51 |
|
Dags för 1 Conrads Wilhelm att skrälla. Varit mkt nedspelad under dagen.
|
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#53 | |
|
Citat:
capone (+2) |
||
|
|
|
|
|
#54 |
|
Jag spikar: BONBON MEARAS spets ut och slut. 20% Jisses...
![]() Dragen: / Utgångar! (minst 1 u måste vinna) DIGITAL COLLECTION såg riktigt läcker ut senast. NG. ORION TILLY flög fram senast i sin nya regi.. CONLIGHT ÅS sylvass med racerbalans... BUZZ MEARAS gillar sorten. Går bäst på Jägersro 2% Dammsugaren: NELLE ATTICUS JAKE sätt fin ut på slutet. Fint läge, varför inte!? God tur! |
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
tyckte bara jag att KING SIR KIR såg ute som en "nästagångare" ??
|
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
King Sir Kir är en jättenästgångare efter förra loppets preparé, själv tog jag den vinnare 35 gånger som var öppningsoddset.
|
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
Oj, vart gav den 35 ggr?
|
|
|
|
#59 |
|
Lennartsson och Cash Gamble dagens mest överstreckade!
Lennartsson brände med fem större favoriter på lunchen förra veckan och det är trassligt värre runt stallet enligt en kontakt till mig! Stallpersonal som säger upp sig pga uteblivna löner, en son som snart får skaka galler igen och Cash Gamble kan inte vara så vidrigt bra som den har varit hur länge som helst! Galet överspelad!!
|
|
|
|
#60 |
|
Unibet, var slashad till 20 dock på 2 min efter att jag skickade manuellt två gånger. Nu nere på typ 12?
Sprite (+2) |
|
|
|
|
|
|
#61 | |
|
Banned
|
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#62 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#63 |
|
Orion Tilly köper jag avslaget på, jättejobbigt läge och hästen har 2 vinster på 22 lopp i karriären. Möter dessutom riktigt bra hästar.
|
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
Första bfro på Bullyoung, love you avkomma.
|
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
Ojojoj. Vilka härliga avslag ESKIL H har delat ut .... BÅDA HAR VUNNIT
Vilken tomte |
|
|
|
|
|
|
#66 |
|
Funderar på att skita i spel, varken Al Dente eller Cash Gamble lär torska då ingen lär svara.
|
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
Fyraåringarnas stora uppgörelse och alla riktiga traventusiaster sitter och knåpar ihop sina V75-system. Jag har precis lämnat in mitt och kör ett lite vanskligt system med tre bakspårsspikar på spetsbanan Jägersro. Garderar dessutom de två stora favoriterna fast de blir svårslagna. Jag var inne på att singla Bullyoung som går barfota runt om idag, men den har bara fått en lugn värmning så istället spikar jag Emmett Brown, Orion Tilly och Conlight Ås.
|
|
|
|
|
|
|
#68 |
|
Banned
|
11 Global Revenge får bli min (enda) vinnare idag. Kördes lite avvaktande senast av SS, trodde väl att Sorbet skulle vara bättre. Plockade en längd på den över upploppet, sista 700 under 1.09 och sista varvet efter 1.10. Örjan upp nu, kan bli bra - eller dåligt. Som han körde Souchong i dag så kan man ju undra varför man överhuvudtaget startar.
|
|
|
|
|
|
#69 |
|
Tillman är riktigt läcker som Blondie...
|
|
|
|
|
|
|
#70 |
|
Synd att Ludde kör Onceforall Face, annars hade man kunnat spika den. Nu blir det galopp istället.
|
|
|
|
|
|
|
#71 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#72 |
|
Tycker det känns stabilare när Adrian kör nuförtiden.
Migge (+1) |
|
|
|
|
|
|
#73 |
|
Banned
|
min expert v75
![]() ![]() 1) 5 2) 2,4,6,7,10,11,12 3) 4,6,8,9,10 4)2,3,4,9 5)5,9,10 6)9 7)2,4,5,10 |
|
|
|
|
|
#75 |
|
Härligt! Där rök en av de stora favoriterna.
|
|
|
|
|
|
|
#76 |
|
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!
|
|
|
|
#77 |
|
Hoppas han blev 3:a så fisköraren får ångra sig bittert.
|
|
|
|
|
|
|
#79 |
|
Spikar man en sprinter på 2640 får man skylla sig skälv. Ändå fick han bestämma. Hade inte ens med den.
|
|
|
|
|
|
|
#80 |
|
From Dust To Dawn såg stark ut när han kom upp utvändigt, inget Örjan kunde göra.
|
|
|
|
|
|
|
#81 |
|
Fick ju styra genom hela loppet utan press, sprinter eller inte så var det i så fall en jävligt kass insats.
hoola (+5) |
|
|
|
|
|
|
#83 |
|
L Forsgren sitter bara o yrar i studion hahaha nu e det klart med halva loppet kvar. DUMSTRUT
|
|
|
|
|
|
|
#84 |
|
Det finns ingen liv i den korta Örjan ,spy på honom.
asgaya3141 (+5) |
|
|
|
|
|
|
#85 |
|
Så jävla leds honom... Hade ju för fan kunnat prova peta på hästjäveln men är man trött och mätt så är man.
asgaya3141 (+5) |
|
|
|
|
|
|
#86 |
|
Fy fan vad tungt att åka på sämre seedning!!
|
|
|
|
#87 |
|
Hej boys
Berätta gärna vem som vann Hade varit toppen för oss som ej har live |
|
|
|
|
|
|
#88 |
|
Titta på alla andra kuskar som driver med sina hästar men shit Örjan bara sitter som en livlös kusk bakom sin häst .
|
|
|
|
|
|
|
#89 |
|
Björn kung, Örjan nolla, Örjan borde inte köra Tarzans hästar. Synd att al dente inte kom 3a
|
|
|
|
#90 |
|
11an
|
|
|
|
#91 |
|
11 From Dust to Dawn men grymme Takter vann första
|
|
|
|
|
|
|
#92 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#93 |
|
Du har ju internet
|
|
|
|
#94 |
|
Johnny är kung, kör alltid för att vinna. Örjan är bortpetad som spikkusk hädanefter.
|
|
|
|
|
|
|
#95 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#96 |
|
Goop, Adielsson, Takter = Pålitliga kuskar
|
|
|
|
|
|
|
#97 |
|
Banned
|
Takter körde fram i dödens varvet kvar och knäckte Al Dente. Lövgren fick (som vanligt) ingen fart på sin häst från vinnarhålet men Björn utnyttjade luckan som uppstod mellan ledaren och dödenshästen sista 100 metrarna och höll så när på att knäppa megalampan från en en finalplats.
asgaya3141 (+5) |
|
|
|
|
|
#98 |
|
Ja det är bara att ta på sig dumstruten...trodde Al Dente skulle vinna detta lopp med lätthet men ack vad man bedrog sig!
|
|
|
|
|
|
|
#99 |
|
Hmmm....Jag skulle i alla fall vilja se målfotot EFTER att Johnny passerat.
Hur dött var det här loppet? |
|
|
|
|
|
|
#100 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#101 | |
|
Citat:
Du ser loppen live gratis på atg.se!! Om mobil ladda ner appen!
|
|
|
|
#102 |
|
Melander och co körde slut på Al Dente förra året, den va "slut" andra halvan av treåringssäsongen men istället för att ta den till vintervila så krämade man ur allt. Skulle bli mycket förvånad om den visar något mer.
Blivande Digital Darling Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
asgaya3141 (+5) |
|
|
|
|
|
|
#103 |
|
27.6 millar i omsättning på v7 är pissdåligt.
|
|
|
|
|
|
|
#104 |
|
Får faktiskt samma känsla, känns blöt och förbrukad. Ger sig för minsta lilla mothugg. Nu gjorde ju Örjan sitt bästa för att han inte skulle vinna, men ändå...
|
|
|
|
|
|
|
#105 |
|
Helvete vad fin Sorbet ser ut!! Hur ska den förlora??
SPIKEN KÄNNS BRA!!
|
|
|
|
#106 |
|
Haha ja det händer då saker när Ludde kör
|
|
|
|
|
|
|
#107 | |
|
Citat:
Skönt med megasmäll!
|
|
|
|
#108 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#109 |
|
Det var ju fan att inte Orakel Face orkade stå emot.
|
|
|
|
|
|
|
#110 |
|
Haha...Sorbet, denna tänkta derbyvinnare, var chanslös. Inte helt otippat.
hoola (+5) |
|
|
|
|
|
|
#111 |
|
Men här var Orakel Face moralisk vinnare, lider faktiskt med Ludde.
|
|
|
|
|
|
|
#112 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
|
#113 |
|
Verkar stämma dåligt med spets och slut receptet och inga bakspårsvinster idag!
|
|
|
|
|
|
|
#114 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#115 |
|
Nu kan 6or bli pengar.
|
|
|
|
|
|
|
#116 |
|
kommer vinna nån favorit ikväll? ser ut som skrällkvällen
|
|
|
|
|
|
|
#118 |
|
Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 2521Första försöket Stats: 11 - 7 - 0 ROI: 109.81% Vinstprocent: 61.11% |
Bara börja plita ner en V5a då... i vanlig ordning
|
|
|
|
|
|
#119 |
|
Registrerat spel
Datum: Tisdag 2015-08-25 Bana: Jägersro Tr, omg. 38 Spelform: V5 Avd Ordinarie hästar 1 9 Emmett Brown 2 4 Flex Lane 3 4, 5, 6, 10 4 3, 4, 6, 9, 10, 11 5 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 Vadet gäller startnummer 288 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 288,00 kr Kvittonummer: E586 ABEF XXXX XXXX Revansch på V5!? Hoppas mäster har ställt iordning och att Erik kör klokt och i rätt tid! Flex vinner oavsett position! Sedan får det skrälla och konkurs-Lennartsson hoppas jag får nöja sig med andraplatsen! Han verkar ha nerverna utanpå idag! Det är LIVSVIKTIGT att vinna derbyt för honom rent ekonomiskt!! ALLA i sista avnjuts sedan tillsammans med Malmö FF på tv.n
|
|
|
|
#121 |
|
Banned
|
Registrerat spel
Datum: Tisdag 2015-08-25 Bana: Jägersro T, omg. 38 Spelform: V5 Avd Ordinarie hästar 1 9 Emmett Brown 2 2, 4, 9, 10, 11 3 5 Bonbon Mearas 4 1, 4, 9, 10, 11 5 1, 2, 4, 5, 10, 11, 12 Senast redigerad av trance_error den 2015-08-25 klockan 20:11. |
|
|
|
|
|
#122 |
|
Registrerat spel
Datum: Tisdag 2015-08-25 Bana: Jägersro Tr, omg. 38 Spelform: V5 Avd Ordinarie hästar (Res.) 1 8, 9 (10) 2 2, 4, 9, 11 (10) 3 5 Bonbon Mearas (9) 4 9 Cash Gamble (11) 5 1, 2, 5, 10, 11, 12 (4) Vadet gäller startnummer 48 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 48,00 kr Får väl gapa över Lennartsson lite senare här men t.om han borde kunna vinna när ingen ger mothugg? |
|
|
|
|
|
|
#123 |
|
Den hade jag inte koll på - ganska lågt vinnarodds
Måste vara tungt för Olle när en "sketen" norrlandshäst slår den ledande skåningen i Derbykval på hemmaplan Nästa gång blir det bättre spår - farligt att nonchalera finaldeltagare som är i kraftig utveckling / Beau Mec var en sådan, snabaste utv sista månaden i ett öppet derby - repris i år. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Manprinsen (+10) |
|
|
|
|
|
|
#124 |
|
Bättre än v64 (skarplöv)
|
|
|
|
#125 |
|
Tider är bara intressanta om man sitter inne.
|
|
|
|
|
|
|
#126 |
|
Sharp$: 2521Första försöket Stats: 11 - 7 - 0 ROI: 109.81% Vinstprocent: 61.11% |
Registrerat spel
Datum: Tisdag 2015-08-25 Bana: Jägersro Tr, omg. 38 Spelform: V5 Avd Ordinarie hästar 1 5, 6, 9 2 4 Flex Lane 3 5, 9, 10 4 6, 9, 11 5 1, 2, 4, 10, 11 Vadet gäller startnummer 135 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 135,00 kr |
|
|
|
|
|
#127 |
|
2 rätt Spik Emmett 1.8 i odds, hade hellre sett 1.2. Vad ska jag spela vinnare?
|
|
|
|
#128 |
|
Registrerat spel
Datum: Tisdag 2015-08-25 Bana: Jägersro Tr, omg. 38 Spelform: V5 Avd Ordinarie hästar 1 6, 9, 12 2 2, 3, 4, 12 3 5 Bonbon Mearas 4 9, 11 5 1, 2, 5, 12 Vadet gäller startnummer 96 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 96,00 kr |
|
|
|
|
|
|
#130 |
|
Banned
|
Jag provar en tvilling emot favoriten - eftersom de skryter upp honom så otroligt i studion.
Registrerat spel Datum: Tisdag 2015-08-25 Bana: Jägersro Tr, omg. 38 Lopp: 6 Spelform: Tvilling Hästar: 4, 5, 9, 10, 12 U-hästar: 6 Zenit Brick Vadet gäller startnummer 5 x 50,00 kr Totalt: 250,00 kr Kvittonummer: 412C 61AB 01E1 0850 |
|
|
|
|
|
#131 |
|
Registrerat spel
Datum: Tisdag 2015-08-25 Bana: Jägersro Tr, omg. 38 Spelform: V5 Avd Ordinarie hästar 1 4, 6, 9 2 4 Flex Lane 3 5, 9, 10 4 9 Cash Gamble 5 2, 4 Vadet gäller startnummer 18 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 18,00 kr Kvittonummer: E162 0B45 05E3 8850 |
|
|
|
|
|
|
#132 |
|
Det var ett jävla surr om Emmets testikel. Skoglund är helt faschinerad.
|
|
|
|
|
|
|
#133 |
|
Provar V5
1) 9 (ser överlägsen ut) 2) 2,3,4,9,10 (hoippas på skräll) 3) 5,10 (bra lås) 4) 9 (riktig spik) 5) 1,2,3,4,10,11,12 (vill inte åka ut, vann mycket på 12 senast) |
|
|
|
|
|
|
#134 |
|
Robban är så jävla naiv ibland, är det ens lönt att prova mot Jorma...
|
|
|
|
|
|
|
#135 |
|
Västerbo har verkligen höjt sig! Grymt bra han går!
|
|
|
|
|
|
|
#136 |
|
MEN DRIV DÅ FÖR FAN ERIK!!!!!!!!!! JAG SPYYYYYYYYYYYYR!!!!
|
|
|
|
#137 |
|
Många andraplatser för Emmet nu...
|
|
|
|
|
|
|
#138 |
|
Vilket jävla oflyt! Först tar de ner Luddes häst och nu Eriks sista biten.
|
|
|
|
|
|
|
#139 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#140 |
|
Allvarligt talat vad fan har hänt med Robert Bergh? Tycker han var en av våra grymmaste kuskar förr, och nuförtiden blir det magplask på magplask...
|
|
|
|
|
|
|
#141 |
|
från favoritbetonat till skräll kvällen...
|
|
|
|
|
|
|
#142 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#144 |
|
Nu har vi Jackpot på lördag.
|
|
|
|
|
|
|
#145 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#146 |
|
Nu är det väl riktigt roliga lopp !
|
|
|
|
|
|
|
#147 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#148 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#149 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#150 |
|
Björn kollen hade 3 rätt av 3.
|
|
|
|
|
|
|
#151 |
|
Skit missa första
Lagt spel 1///2.5 2//1.12 3//8.10 4//4 5//10 6//1.6.10 7//1.12 |
|
|
|
|
|
|
#152 |
|
Tre avdelningar - tre vinster från bakspår på framspårsbanan Jägersro.Vem kunde ana...
|
|
|
|
|
|
|
#153 |
|
Med facit i hand (är jag medveten om ) kunde Erik gått långt tidigare och lagt sig i dödens i hopp om att knäcka Jormas ändå.Då hade inte Lövgren fått draghjälp (av honom i alla fall).
Men det är lätt för mig att säga i efterhand... |
|
|
|
|
|
|
#154 |
|
OTTO Axevalla ,Jägersro lopp 6, V75-3, nr 10 Västerbo Eclair. Västerbo Eclair har jag alltid gillat. Nu har han verkligen hittat stilen perfekt till Derbykvalen. En självklar spik för mig.
|
|
|
|
|
|
|
#155 |
|
Banned
|
Otroligt.
Kvar efter första avdelningen.....! Registrerat spel Datum: Tisdag 2015-08-25 Bana: Jägersro T, omg. 38 Spelform: V5 Avd Ordinarie hästar 1 1, 2, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 12 2 4 Flex Lane 3 4, 5, 9, 10 4 9, 11 5 11 Global Revenge Vadet gäller startnummer 80 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 80,00 kr Kvittonummer: E588 21AB 21E3 0018 |
|
|
|
|
|
#156 | |
|
Citat:
doob (+100) |
||
|
|
|
|
|
#157 |
|
Första framspår!? Flex Lane fram och baklänges! Annars fattar jag ingenting....
|
|
|
|
#158 |
|
Min enda spik håller med till 1000%
|
|
|
|
#159 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
|
#160 |
|
Spelade inte idag tyckte det var för många favoriter! :
|
|
|
|
|
|
|
#161 |
|
Orion Tilly tränades väl av Goop? Har hästen blivit så mycket bättre hos Peter Untersteiner?
|
|
|
|
|
|
|
#162 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#163 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#164 |
|
Alkotest på Goop!!! Vilket jävla vingel första varvet!! Karln är ambivalent delux! Takter tackar och tar emot?
|
|
|
|
#166 |
|
Flex Lane SKA INTE KUNNA FÖRLORA NU!! Gör den det lägger jag ner allt vidare spel ikväll och känner mig besegrad!
|
|
|
|
#167 |
|
Ytterligare en spik som blir tvåa. Det här hade Peter U. vunnit lätt om han kört i tid.
|
|
|
|
|
|
|
#168 |
|
ÄNTLIGEN!!?? Vilket lopp av Dupont!!?
Registrerat spel Datum: Tisdag 2015-08-25 Bana: Jägersro Tr, omg. 38 Lopp: 7 Spelform: Trio Flex 1:a 4 Flex Lane 2:a 2, 5, 8, 9, 10, 11, 12 3:a 1, 2, 3, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 Vadet gäller startnummer 70 kombinationer 214,2% Totalt: 150,00 kr Kvittonummer: 2B04 AD43 4165 xxxx
|
|
|
|
#169 |
|
Johnny Takter är kung på Jägers
|
|
|
|
|
|
|
#170 |
|
Banned
|
Där har vi nån som vet hur man ska köra på Jägersro....nästan lite förvånande att han får ge 3 ggr pengarna...?
|
|
|
|
|
|
#171 |
|
Orion Tilly vinner nästa start!
|
|
|
|
|
|
|
#172 |
|
Gillar den lugne L-I Nilsson framför den skrytsamma Hultman och den arroganta Walmann.
|
|
|
|
|
|
|
#173 |
|
ERIK A balero mearas sitter med allt kvar!
|
|
|
|
|
|
|
#174 |
|
Riktigt roliga lopp att se på ikväll. Kuskarna måste försöka komma etta eller tvåa och kör därefter. Inte ofta man tittar på trav ifrån Jägersro och trivs
|
|
|
|
|
|
|
#175 | |
|
Banned
|
Citat:
Registrerat spel Datum: Tisdag 2015-08-25 Bana: Jägersro T, omg. 38 Lopp: 7 Spelform: Vinnare Hästar: 4 Flex Lane Vadet gäller startnummer 1 x 600,00 kr Totalt: 600,00 kr Kvittonummer: 650E 43CF 01E3 0810 Utbetalt: 1 752,00 kr |
|
|
|
|
|
|
#176 |
|
Vinner bonbon nästa spyr jag då utkastet hade spik på flex och bonbon...suck..dumt att läsa på ibland.
|
|
|
|
|
|
|
#177 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
|
#178 |
|
Finns det någon Goopälskare som vill kommentera hans styrningar hittills idag och träningsinsats på Orion Tilly?
satori (+30) |
|
|
|
|
|
|
#179 |
|
kvällens bästa vinnare som lirades till vanvettiga 22 ggr hos unibet, corinne af solnäs vinner detta loppet med minsta klaff. tror han sitter bakom bästa kusen här Peter
|
|
|
|
|
|
|
#181 |
|
Banned
|
Borde vara läge för att Erik A sätter sin styrning nu...?
|
|
|
|
|
|
#182 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#183 |
|
Jag tror Flemming tar det här, före 5 eller 9.
|
|
|
|
|
|
|
#184 |
|
Bra! Fick in tvillingen i alla fall.
|
|
|
|
|
|
|
#185 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
|
#186 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
|
#187 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#188 |
|
Tack Flemming
|
|
|
|
#189 |
|
Vem är största motbudet mot Cash Gambler?
Sen så tror jag väldigt mycket på Staro Italy i sista! |
|
|
|
|
|
#190 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#191 |
|
Kör en DD, verkar smälla idag går in med en gröngöling
Lycka till nu alla! Nu håller jag tummarna för Ludde pojken.Registrerat spel Datum: Tisdag 2015-08-25 Bana: Jägersro Tr Spelform: Dagens Dubbel, omg. 473 Avd Ordinarie hästar 1 10 Buzz Mearas 2 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 Vadet gäller startnummer 12 x 10,00 kr Totalt: 120,00 kr Kvittonummer: E5EA 0169 25E1 0018 |
|
|
|
|
|
|
#195 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#196 |
|
Läste någonstans att Goop bytt träningsupplägg nyligen vilket verkar vara i rätt riktning. Men även goop har ju sämre dagar.
|
|
|
|
|
|
|
#197 |
|
cach körd
|
|
|
|
#199 |
|
Haha...bägge megalamporna borta!
Cash måste ju förlora nån gång..kan inte ha form året om. |
|
|
|
|
|
|
#200 |
|
per det kunde man räknat ut tyvär
|
|
|
|
#201 |
|
Det var rätt av mig att gardera de stora favoriterna och spika bakspår, men tyvärr så var det inte just mina hästar som vann. Kul omgång och det blir intressant att se finalerna.
|
|
|
|
|
|
|
#203 |
|
kolgjini inte nöjd med cash gambles rygg runt sista sväng. märkligt
|
|
|
|
|
|
|
#204 |
|
Man kan ju undra hur Adrian tänkte här... Lite irriterande när man sitter med 1, 10 på dubbeln. Tur man är härdad. ;-)
Senast redigerad av torgilsrud73 den 2015-08-25 klockan 21:21. |
|
|
|
|
|
|
#205 | |
|
Citat:
Jägersro Tr 473 20150825 DD Insats: 100 Avd-1: 11 Avd-2: 1,4,11,12 100,00 * 4 = 400 kr Booooom!!!! :-)
|
|
|
|
#206 |
|
Förstår inte din besvikelse, men björns siffror talar för sej själva.
|
|
|
|
|
|
|
#207 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#208 |
|
Själv satt man med Enrico Di Quattro 75 gånger vinnare och mår väl sådär nu
|
|
|
|
|
|
|
#213 |
|
Den spiken satt, men tyvärr så blev det för tuffa lopp för 2 och 4.
|
|
|
|
|
|
|
#214 |
|
Missade Lennartsson finalen!?!?
|
|
|
|
|
|
|
#215 |
|
Skräpet från norr tog 3 segrar!
SO (+20) |
|
|
|
|
|
|
#216 |
|
Banned
|
Det vettef-n om Örjan verkligen körde för vinst....perfekt lopp i andrapar utvändigt, jag tycker att han borde ha avgjort enkelt, i ett vanligt lopp....
|
|
|
|
|
|
#217 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#218 |
|
Håller med! 46 ggr kändes klart i sista kurvan.... Mår illa....
|
|
|
|
#219 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#220 | |
|
Citat:
Som en man som har gett upp om allt...
|
||
|
|
|
|
|
#221 |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8422Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Löjligt.
Han är utanför Lennarsston, på vilket sätt kan han tvinga ut Lennartsson därifrån ? ![]()
|
|
|
#222 |
|
Du får fråga honom vad han menade.
putte64 (+10) |
|
|
|
|
|
|
#223 |
|
Banned
|
Ja, det hade varit roligare med 10 papp på V5an än snikna 2 på Tvillingen.
Registrerat spel Datum: Tisdag 2015-08-25 Bana: Jägersro T, omg. 38 Lopp: 10 Spelform: Tvilling Hästar: 1, 2, 3, 10 U-hästar: 11 Global Revenge Vadet gäller startnummer 4 x 100,00 kr Totalt: 400,00 kr Kvittonummer: 4900 C1A7 0923 8050 Utbetalt: 2 025,00 kr |
|
|
|
|
|
#224 |
|
Alla känner till Luddes körstil (taktik?) speciellt på hemmaplan.Därför var det ännu mera korkat av U.Ohlsson att försöka svara i stället för att ge sig direkt.Nu blev han naturligtvis överfallen av Ludde i alla fall (surprise,surprise)
och hade sen en trött häst. |
|
|
|
|
|
|
#225 |
|
konstigt ingen jackpot två stora förlorar hm grattis alla som vann nåt, nya tag imor v86
|
|
|
|
|
|
|
#226 |
|
Det gick inte så bra för Solvalla- eller Eskilstunahästar ikväll trots fleras uppskrutna chanser...
|
|
|
|
|
|
|
#227 |
|
Orion Tilly fick spår 12, det var inte bra. Med en vettig position i finalen är det svårt att se hur den ska förlora som den gick idag.
|
|
|
|
|
|
|
#228 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#229 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#230 |
|
Ibland blir man förvånad över hur folk spelar. Ingen vinner från ledningen den här kvällen. Det kan vi konstatera efter fem lopp. Nu ska vi lira DD. Blinda Molle har "fastnat" för Luddes häst. Han fastnar alltid för favoriterna även om den är lärlingskörd i 30tempo i bakvarv. Såg fin ut.
Alla ser att den ser het ut! Het och att Ludde alltid ska till spets på Jägers som han äger borde kanske sända upp en varningssignal. I hellskotta heller. En Lennart/Ludde går för 7 ggr klirret!!!! Heja Molle. Själv lirade jag 9/10 och skäms en smula eftersom Lennartsson alltid får stora skälvan vid större lopp. Men det här var ju bara ett försök. När Per " Varför ska nån annan få prata för?" Skoglund blir dyster, filosofisk, måste bara prata om "känslor" stänger jag av ljudet och har Livens ljud på istället. Jenny är inkvoterad och har blivit flosklernas drottning. Inte en originell tanke eller en smula charm... Anders får inte en syl i vädret, Per håller på och filosoferar om varför det blir omstart(därför att Ludde alltid tjyvar på Jägers som han äger). Han sätter dubbeln på två kusar. Han äger. Låt honom få mer utrymme - vi är ju alla spelare. Senast redigerad av Billman den 2015-08-25 klockan 22:17. |
|
|
|
|
|
|
#231 |
|
Banned
|
Per Linderoth? Syltrygg. Duschdraperi.
|
|
|
|
|
|
#232 |
|
Schysst! Där satt en tvilling till.
|
|
|
|
|
|
|
#233 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#234 | |
|
Citat:
Global Revenge har vunnit över 600'. Här spelade 50' ingen roll. Idag såg vi, att framspåren inte var någon fördel. Kval skall inte finnas med på V75! Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
bokis29 (+5) |
||
|
|
|
|
|
#235 | |
|
Banned
|
Citat:
mackpeter (+2) |
|
|
|
|
|
|
#236 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#237 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#238 |
|
När det bara är två som går vidare så försöker man så klart vara etta i mål, men går det inte så bevakar man andraplatsen.
|
|
|
|
|
|
|
#239 |
|
Det var synd. Satte sjuan som utgång mot 4,6. Hade de diskat fyran eller sexan suttit fast lite till så hade det gått.
|
|
|
|
|
|
|
#240 |
|
Kör 2-5 i sista. Inte så kul, men jag tror mest på dem.
|
|
|
|
|
|
|
#241 |
|
Vinner inte Västerbo Eclair finalen?! Såg oförskämt spänstig ut över mållinjen.
Och sen lyfter väl Flemmings sto ytterligare efter försöket? Hoppas den inte blir favorit...
|
|
|
|
|
|
|
#242 |
|
Vi säger grattis till Norrlands P.L som hade lekstuga igår.
|
|
|
|
|
|
|
#243 |
|
|
|
|