|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#61 | |
|
Banned
|
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#62 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#63 |
|
Orion Tilly köper jag avslaget på, jättejobbigt läge och hästen har 2 vinster på 22 lopp i karriären. Möter dessutom riktigt bra hästar.
|
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
Första bfro på Bullyoung, love you avkomma.
|
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
Ojojoj. Vilka härliga avslag ESKIL H har delat ut .... BÅDA HAR VUNNIT
Vilken tomte |
|
|
|
|
|
|
#66 |
|
Funderar på att skita i spel, varken Al Dente eller Cash Gamble lär torska då ingen lär svara.
|
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
Fyraåringarnas stora uppgörelse och alla riktiga traventusiaster sitter och knåpar ihop sina V75-system. Jag har precis lämnat in mitt och kör ett lite vanskligt system med tre bakspårsspikar på spetsbanan Jägersro. Garderar dessutom de två stora favoriterna fast de blir svårslagna. Jag var inne på att singla Bullyoung som går barfota runt om idag, men den har bara fått en lugn värmning så istället spikar jag Emmett Brown, Orion Tilly och Conlight Ås.
|
|
|
|
|
|
|
#68 |
|
Banned
|
11 Global Revenge får bli min (enda) vinnare idag. Kördes lite avvaktande senast av SS, trodde väl att Sorbet skulle vara bättre. Plockade en längd på den över upploppet, sista 700 under 1.09 och sista varvet efter 1.10. Örjan upp nu, kan bli bra - eller dåligt. Som han körde Souchong i dag så kan man ju undra varför man överhuvudtaget startar.
|
|
|
|
|
|
#69 |
|
Tillman är riktigt läcker som Blondie...
|
|
|
|
|
|
|
#70 |
|
Synd att Ludde kör Onceforall Face, annars hade man kunnat spika den. Nu blir det galopp istället.
|
|
|
|
|
|
|
#71 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#72 |
|
Tycker det känns stabilare när Adrian kör nuförtiden.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1) |
|
|
|
|
|
|
#73 |
|
Banned
|
min expert v75
![]() ![]() 1) 5 2) 2,4,6,7,10,11,12 3) 4,6,8,9,10 4)2,3,4,9 5)5,9,10 6)9 7)2,4,5,10 |
|
|
|
|
|
|