Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-08-21, 07:40   #1
SO
 
SOs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1 808
Sharp$: 3718
Standard

Östersund 21 aug


Kvällstävlingar i Östersund och V5;an ser väl ganska lättlöst ut. Två spikar lockar, V5;2 läckre Ängsbläsen som jag såg i Hoting. Vann från bakpår då trots galopp och slog en felfri Ulvsås Faxa som var så suverän i Gävle häromkvällen (gav mig 5442.-. på tvillingen). Ängsbläsen torde vara ännu bättre nu och ska väl inte förlora detta lopp

Andra spiken sätter jag på nr 4 Birmingham i V5;e. Är väldigt förtjust i Caroline Åkerlunds styrningar. Verkar ha bra hand med Berghs hästar och har väl några V75 segrar som meriter. Visserligen 4;e spår men hon behöver bara ta det lugnt från start och sedan runda övriga. Hittar inget motbud
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
MattiasB75 (+5), bokis29 (+5), kasse (+2), dado (+5), Frasse77 (+5), asgaya3141 (+5), DonDraper (+2)
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-21, 12:59   #2
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 94
Sharp$: 875
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av nomis Visa inlägg
Okej, det får du gärna tycka. Men offerlammet SO behöver sluta tycka synd om sig själv och inse att om man ska ge så måste man också kunna ta - kritik alltså.
Släpp det där nu! Här på sharps har SO sköts sig exemplarisk.. dra inte i gång nått gammalt groll nu! Vi är här för att delge travtips o synpunkter!
uLFStR491 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-21, 14:43   #3
 
hammmmmars avatar
 
Reg.datum: apr 2012
Inlägg: 373
Sharp$: 1669
Standard

Vad tror du om v4an på Östersund, SO? Ser att Ängsbläsen endast är streckad på 23% där, jämfört med 49% på v5an! Inte så mycket omsatt ännu men kanske är lite mer intressant! Har du något roligt tips i övriga lopp? Själv har jag ingen vidare koll på dessa djur, trots att jag också bor i norrland.
hammmmmar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-21, 18:35   #4
 
Grants avatar
 
Reg.datum: okt 2012
Ort: Slättelynga
Inlägg: 2 442
Sharp$: 6099
Smile

Förhandare


Citat:
Ursprungligen postat av SO Visa inlägg
Kvällstävlingar i Östersund och V5;an ser väl ganska lättlöst ut.
Lägg gärna in din V5:a som förhandare.

Insinuerade förhandare, d:o efterhandare eller riktiga efterhandare är
av ondo och förstör garanterat ett forum.

Sharps håller på att spåra ur men det går ju att styra upp om alla bjuder till.

Så motiverade spel i motivtråden eller omotiverade i siffertråden. Punkt.

Mvh Uffe
Grant är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-21, 18:54   #5
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 986
Sharp$: 7863
Standard

Nu blir jag snart arg och jag är riktigt jävla full. Så sköt er pojkar. Punkt
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td