Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-09-20, 16:39   #16
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 986
Sharp$: 7866
Standard

Sådana här killar blåser förr eller senare fel person på något sätt och får betala med ett knä eller dylikt och får leva med hemlig identitet i Värmland. Tror inte att du kommer att få dina pengar tyvärr
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-20, 17:40   #17
 
Reg.datum: maj 2014
Inlägg: 8
Sharp$: 189
Standard

Fick följande besked igår, som svar på de avslutande styckena i mitt uppdaterade inlägg:

"Du får in pengarna under kommande vecka! Med all säkerhet.
Deal?"

Bara att avvakta och se vad som händer. Tror personen ifråga gör rätt för sig. Upplever att han har för mycket att förlora på att inte göra det. Uppdaterar tråden så fort något nytt händer.
Trustar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-20, 17:49   #18
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Trustar Visa inlägg
Fick följande besked igår, som svar på de avslutande styckena i mitt uppdaterade inlägg:

"Du får in pengarna under kommande vecka! Med all säkerhet.
Deal?"

Bara att avvakta och se vad som händer. Tror personen ifråga gör rätt för sig. Upplever att han har för mycket att förlora på att inte göra det. Uppdaterar tråden så fort något nytt händer.
Vadå deal. Vilken jävla tönt.

Det handlar inte om någon deal utan att han ska sätta in pengarna på ditt konto omedelbart.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-20, 17:52   #19
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 94
Sharp$: 875
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Trustar Visa inlägg
Fick följande besked igår, som svar på de avslutande styckena i mitt uppdaterade inlägg:

"Du får in pengarna under kommande vecka! Med all säkerhet.
Deal?"

Bara att avvakta och se vad som händer. Tror personen ifråga gör rätt för sig. Upplever att han har för mycket att förlora på att inte göra det. Uppdaterar tråden så fort något nytt händer.
Han hoppas väl att ska vinna i veckan så han kan betala tillbaka pengarna#speltorsk
uLFStR491 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-20, 18:04   #20
 
sedons avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 72
Sharp$: 2284
Standard

Så där ja, då har han köpt sej lite mer tid
Kanske hinner han lura nån mer innan fristen går ut!!
sedon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-20, 18:36   #21
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Trustar Visa inlägg
Fick följande besked igår, som svar på de avslutande styckena i mitt uppdaterade inlägg:

"Du får in pengarna under kommande vecka! Med all säkerhet.
Deal?"

Bara att avvakta och se vad som händer. Tror personen ifråga gör rätt för sig. Upplever att han har för mycket att förlora på att inte göra det. Uppdaterar tråden så fort något nytt händer.
Lessen, men du köper ju hans förklaringar hela tiden. Förstår att situationen inte är rolig, men DU måste ju agera oxå. Du ger personen en tidsfrist, han åtk med svar: "snart får du pengarna", & du accepterar det hela tiden. & tror att han då ska ta dina hot om polis osv på allvar ?

Jag hade inte tagit det på allvar iaf.

Nä, du får agera om du vill se de där pengarna ngn gång.
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-20, 22:27   #22
 
Reg.datum: maj 2014
Inlägg: 129
Sharp$: 1126
Standard

Trustar
Du är Blåst på pengarna!
Du skulle ha stämt i bäcken ifrån dag 1.
enstahill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-20, 22:31   #23
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2212
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Trustar Visa inlägg
Fick följande besked igår, som svar på de avslutande styckena i mitt uppdaterade inlägg:

"Du får in pengarna under kommande vecka! Med all säkerhet.
Deal?"

Bara att avvakta och se vad som händer. Tror personen ifråga gör rätt för sig. Upplever att han har för mycket att förlora på att inte göra det. Uppdaterar tråden så fort något nytt händer.
Så varför starta du ens tråden då?
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-21, 08:47   #24
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 986
Sharp$: 7866
Standard

Det är nog en känd spelare som du skriver, men knappast en känd vinnande seriös spelare. Tror inte att så många seriösa håller på och raggar sponsorer på twitter till något Swish hokus pokus. Låter som en spelmissbrukare av högsta rang som söker sponsorer för sitt spelande. Funkar det så gör det . Säkert redan känd hos fogden och polisen så kanske inte gör så mycket om fler anmälningar.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-21, 10:03   #25
 
spiifiis avatar
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 159
Sharp$: 803
Standard

Såhär långt senare så skriver han "deal?". Nej fyfan, snubben ska komma i egen hög person och lämna slantarna till dig om inte banken fungerar som den ska för honom! Alla dessa bortförklaringar gör bara att han köper sig lite tid!
spiifii är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-21, 15:42   #26
 
Reg.datum: maj 2014
Inlägg: 8
Sharp$: 189
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Så varför starta du ens tråden då?
Jag tycker läget var lite annat då. Lön på fredag, så jag tycker att det är värt att ge honom en chans till. Vill bara ha det löst och tror chansen på att få betalt inte skulle öka om jag hänger ut nu. Men är det inte läst innan veckan är över så går jag vidare.
Trustar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-21, 18:45   #27
 
Reg.datum: maj 2014
Inlägg: 129
Sharp$: 1126
Standard

Varför vänta till på fredag, tycker du är velig själv!
enstahill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-21, 18:55   #28
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Läste bara en tredjedel av posten, men du kan lösa det här redan från början genom att låta bli att skicka pengar till folk du inte känner men kallar dig "kungen/mannen/kompis" på det där viset.

Och hur du kan göra ytterligare insatser när du ska gå med på att få en sjundedel av vinsten när du spelat en sjättedel av systemet utan tidigare överenskommelse om att spelläggaren ska ha någon gratisandel. Det förstår jag bara inte. Annat vore det om du erbjöd dig att ge en del av vinsten till honom, men nu var det ju han som "räknade ut på kontoret" (hur svårt är det att räkna (500/3024)*29611 på tre sekunder med en miniräknare för övrigt?) att han skulle ha en slant extra i behållning.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av Stekel den 2015-09-21 klockan 18:56.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-21, 20:51   #29
 
fxstc98s avatar
 
Reg.datum: dec 2011
Ort: Pga jobb, lite här och där
Inlägg: 379
Sharp$: 3168


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

fxstc98 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-21, 22:15   #30
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 4
Sharp$: 124
Standard

Sätt ut tid, datum, ditt kontonummer och och ett ultimatum att om inte pengarna sitter inne på ditt konto senast t ex 24.00 imorgon så kontaktar du polisen. Eftersom du redan nämnt att du kan gå så långt att du ringer polisen och hänger ut honom så hade han betalat redan om han inte vore pank. Visa vem som bestämmer!
Pumba är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td