Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-09-20, 16:28   #1
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 2 549
Sharp$: 5341
Standard

Halmstad v64a


Imorgon gör Gitano sveriges dyraste rixhäst genom tiderna comeback.Hästen som Bergh dömde ut för slakt för några månader sedan.
Spiken64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-20, 16:43   #2
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jackpot dessutom och riktigt fina lopp, framförallt dubbelloppen. Blir en najs travkväll!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
MikaF (+5)
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-20, 17:51   #3
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 2 898
Sharp$: 3839
Standard

toppen börja veckan med jackpot, tack galopp..

nu kör vi
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Major (+5)
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-20, 18:48   #4
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

V64-6 är grymt bra. Tio klasser bättre än guldloppet på Lördag iaf, så ska bli ett riktigt härligt lopp att se.

Ska dessutom bli kul att se Juniata Hanover igen i V64-2, mycket fin i debuten men sämre senast. Ska bara vinna det loppet om den är i någorlunda form, men vem vet det efter den dåliga prestationen senast?

DD-1 ett långlopp med tre volter. Såna lopp jag älskar. Förstastreck är för tillfället Young Farmer som har bra form med två lopp i kroppen efter en kortare vila. Spurtade bra näst senast och galopperade av friskhet senast då ledaren framför kroknade totalt.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Major (+5), dado (+5), alle (+5)
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-20, 19:31   #5
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Juniata Hanover hade en halsinfektion senast men ska vara kurant nu och känns bra i jobben enligt Lars I.

Händer inget oförutsett känns det som att allt är upplagt för seger.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-21, 09:22   #6
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 540
Sharp$: 2301
Standard

Känns lite favorit betonat!

Qualis Talis borde vara stenklar i avd 1, men senaste prestationen var MYCKET dålig och det var endast 3 veckor sen! Blir spännande och se vad micke pilenberg säger om sin!

Junita borde väl vara klar, men till nuvarande 80% litar jag inte på henne! tjänade väl sina pengar under 2 och 3årings säsongen?

tredje känns som man borde helgardera, endast 2 starter på favoriten!

Treasure Kronos borde vara klar här med, värst emot har spår 8 och 5an låter det inte jätte bra på från Johan i ronden! Unga hästar och en osäker favorit gör att man vill gardera! Connys nummer 9 ser rätt intressant ut?

Gitano är favorit, med tanke på att Bergh tydligen dömt ut honom enligt Spiken så känns det som att det ska garderas! Raggamuffin är en favorit för mig och pike river trodde jag mycket på senast men svek då! Piken har mött myket bättre än det här och om Puro låter positiv spå kan det vara en chansspik!

VILKET LOPP!
Vem sitter i ledningen, antar 2 eller 3?
Hur bra är 8an?
Stelton, nr 10, är han tillbaka?
KUL!


Några av mina tankar, får se vad som dyker upp under dagen!
alle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-21, 10:40   #7
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 2 898
Sharp$: 3839
Standard

wbtn struken då vinner nu nån av Unters. hästar eller?
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-21, 11:36   #8
 
Reg.datum: mar 2013
Ort: Halmstad
Inlägg: 185
Sharp$: 859
Standard

Tycker Åtting hornline är giftig i avd 5, går bra bakifrån på lång distans.
niveon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-21, 14:18   #9
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

För mig handlar mycket i sista om hur Johan resonerar med Boys Going In. Känns som risken är stor att han släpper till pappa och då vinner DTT. Kanske svarar han och då vinner han nog själv.

Svårt, får vänta på lite intervjuer och se om man kan läsa ut något där.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-21, 14:26   #10
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 540
Sharp$: 2301
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
För mig handlar mycket i sista om hur Johan resonerar med Boys Going In. Känns som risken är stor att han släpper till pappa och då vinner DTT. Kanske svarar han och då vinner han nog själv.

Svårt, får vänta på lite intervjuer och se om man kan läsa ut något där.
är inte DTT snabbare? SOS?
alle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-21, 14:32   #11
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av alle Visa inlägg
är inte DTT snabbare? SOS?
Inte säker om Johan laddar max, men mycket talar för att Peter kommer till spets och då bör chansen vara mycket god.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
alle (+1)
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-21, 15:20   #12
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 670
Sharp$: 50099
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg

DD-1 ett långlopp med tre volter. Såna lopp jag älskar. Förstastreck är för tillfället Young Farmer som har bra form med två lopp i kroppen efter en kortare vila. Spurtade bra näst senast och galopperade av friskhet senast då ledaren framför kroknade totalt.
Sobel Jocke står 20m före.Fyra 100.000kr-lopp på raken och har gjort 14.4 på distansen för ca 2 veckor sen.Kan det va´ nåt?
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-21, 15:29   #13
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jeppe Juel om Stelton;

- Jag är nöjd med honom och hästen närmar sig toppformen. Senast körde jag upp en vagn och det var mitt fel helt och hållet. Tanken är att starta i Frankrike framöver och han behöver ha lopp i kroppen. Jag är inte nöjd med att Västerboonthenews är struken. Nu är väl risken att familjen Untersteiner låser loppet och då blir det långt fram för oss. Stelton är så pass bra att han kan vinna ändå, men vi måste ha lite tur i kväll. Det blir barfota runt om igen och jag blir inte det minsta överraskad om han vinner.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-21, 15:30   #14
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Untersteiner om sina hästar, i samband med spelvärde.se.

- 7 Bear By The Day (lopp 2) har dåliga blodvärden och stannar hemma i stallet ikväll.

- 4 Fonrouqe Zon (lopp 3) har gjort tre starter för mig. Det är en trög rackare. Senaste skötte han sig åtminstone och travade bra, så det var ett framsteg. Vi får starta på och hoppas att det klickar till. Henriette Larsen som kör är duktig och hon körde Fonrouqe Zon även senast. Hästen har galopperat en hel del, men aldrig från start i voltstart. Distansen ska inte var något problem och täta starter ska förhoppningsvis vara positivt. Vi körde barfota runt om för första gången senast och det blir samma igen samt vanlig vagn på nytt. Vi testade även blindkappa senast, men han hängde lite töm så det blir murphybländare istället ikväll.

- 3 Newport Brodde (V64-3) var väldigt positiv senast. Det var det bästa lopp han har gjort. Han var kastrerad inför den starten. Allt känns bra här hemma och förhoppningsvis har han gått framåt en del med det loppet. Han har inte vunnit lopp än, men jag tror lite på honom idag faktiskt. Det blir inga ändringar. Skor runt om, vanlig vagn och på huvudet har han murphybländare på insidan och en can’t see back-puff på höger sida.

- 12 Going Diablo (V64-4) är förkyld och blir kvar i stallet.

- 2 Sobel Jocke (V64-5) var klart godkänt senast. Att han har galopperat ett par gånger till slut över lång distans tror jag är tillfälligheter. Jag tror att han hanterar kvällens distans fint. Barfota runt om, vanlig vagn och öppet huvudlag – inga ändringar.

- 3 Dreams Take Time (V64-6) har fått ett andraspår sedan Västerboonthenews blivit struken. Allt ser bra ut med honom och jag tror på en god insats. Jag kommer köra från start, men han är inte jättestartsnabb så normalt sett tror jag inte att vi kommer till spets. Jag såg att han har galopperat en del barfota i tidigare regi, så jag vänta med att rycka skorna. Det blir skor runt och jänkarvagn igen, däremot byter vi det öppna huvudlaget mot ett halvstängt-norskt ikväll.

- 3 Whitney Brodda (lopp 11) rumplade till och galopperade i sista sväng senast. Hon känns okej i träningen. Hon är lite seg av sig och behöver visa bättring innan det går att tro på henne. Skor runt om, vanlig vagn och helstängt huvudlag – inga ändringar.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-21, 15:36   #15
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hoola Visa inlägg
Sobel Jocke står 20m före.Fyra 100.000kr-lopp på raken och har gjort 14.4 på distansen för ca 2 veckor sen.Kan det va´ nåt?
Aldrig startat över dagens distans men verkar inte bli sämre över längre distanser iaf. Står bra inne i loppet och har ett bra läge, men risken är att det blir dödens eller rygg ledaren om Christoffer svarar spets. I vilket fall som helst ett vettigt streck då de ofta ska vara bra för att hinna ikapp startvolten och även om jag tror Young Farmer vinner så upplever jag inte att där finns någon riktig kanon på de andra volterna så kan mycket väl gå för Untersteiner. Även Spitfire Effe kan vinna på första volten och kan t.o.m. Candy Store som ibland gör riktigt vassa prestationer.

Sobel Jocke hade varit närmre vinnaren senast om Untersteiner inte gjort ett märkligt vägval 600 kvar.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td