Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-10-05, 15:26   #16
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av muumiin Visa inlägg
Njaa , tycker inte truculent har de som krävs för att ta detta loppet i mina ögen ser de som upplagt för juul. Tror de blir full laddning från i princip alla förutom honom. Vinner på styrka. Låter konstigt, vet men tror truculent får tomt i tanken sista 100 samtidigt som I wont dance och monster drive har sett trötta ut. De andra är för dåliga helt enkelt. Kolla PM Andymart...
Nja, håller inte med dig riktigt. Till och med hästar som Democrat och Howthehaloareyou har hunnit undan mot bra hästar över 1140 m, då ska väl Truculent vid sunda vätskor också kunna göra det? Det är min uppfattning iaf. Sen kan den ändras beroende på vad som sägs i intervjuer och liknande.

Mitt scenario är att Truculent tar spets enkelt, alternativt blir släppt dit av Handsome Knight. Sen har Johnny sån respekt att ingen är så dum att trycka hela vägen, så han får maska bort 3-400 meter av loppet och det tror jag absolut räcker för att Truculent ska få rinna undan. Juuls häst är nog bättre för tillfället men känslan är att han kommer lite fel på det, lite för långt bak och det går inte att vinna dessa lopp från något annat än den främre träffen.

Skulle Truculent vara lika dålig som du befarar vill jag varna lite för Handsome Knight. Har riktigt bra form och skulle Juul hamna lite för långt bak kan det utan tvekan räcka hela vägen om han får en bra resa och Truculent är dålig.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-05, 15:53   #17
 
muumiins avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 713
Sharp$: 1612

Travbloggen
Stats: 4 - 7 - 2
ROI: 113.55%
Vinstprocent: 36.36%

Standard

Nja tror faktiskt, 1 kan svara och att han kommer göra de med. Minst lika bra som truculent i dagsform... Samt haft bakspår 2 senaste och nu bästa spåret på kortaste distasen. Får höra intervju med ola eller stefan o se hur de tänker. Men gillar intrycket på både ingves och hansen hästar i senaste starten. Mötte vassa hästar desutom.
__________________
Once you go bergo you never go back!
muumiin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-05, 15:56   #18
 
muumiins avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 713
Sharp$: 1612

Travbloggen
Stats: 4 - 7 - 2
ROI: 113.55%
Vinstprocent: 36.36%

Standard

Såg nu tyvärr att Professorn har spikat Dragalagabombom...Synd för %
__________________
Once you go bergo you never go back!
muumiin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-05, 16:03   #19
 
muumiins avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 713
Sharp$: 1612

Travbloggen
Stats: 4 - 7 - 2
ROI: 113.55%
Vinstprocent: 36.36%

Standard

Vill passa på att varna för The last flower i avd 2, Offensiv kusk hästen har gått bra på jägers tidigare och är inte sämre än de andra i loppet. 3% i dagsläget!!

Ludde men betrodd bäst som jag tror inte håller måttet. Hörde dessutom ludde hade klabb med sina kvalster i stallet för sina 3 åringar och att hon stog där..
__________________
Once you go bergo you never go back!
muumiin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-05, 19:38   #20
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard





Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Draxxler (+15)
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-05, 19:48   #21
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Vill varna för Poplar Broline om ni inte spikar kapacitetsmässigt överlägsne Platon Face. En mycket bra häst som har framtiden för sig och utvecklas för varje start. Håller nog upp spets och då är den farlig om Ludde kommer bort.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-06, 09:01   #22
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 2 898
Sharp$: 3841
Standard

är dags för Stricker vinnst ikväll eller?
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-06, 09:41   #23
 
muumiins avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 713
Sharp$: 1612

Travbloggen
Stats: 4 - 7 - 2
ROI: 113.55%
Vinstprocent: 36.36%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dado Visa inlägg
är dags för Stricker vinnst ikväll eller?
Som jag ser de kan 3 kanske 4 hästar vinna den avd. 1-6-9 kanske 4. Tror mest på pike river men stricker från ledning eller RL kan nog ta hem detta. tycker detta loppet är ganska ihåligt..No gelt face är helt fel favvo, tror dock inte han blir de men kanon sä länge han drar streck. 1 Teetime kan öppna hyggligt och de känns som han och peter gör upp om spets. oavsett så får nog båda en bra invändig resa. Sen finns ju ludde med i leken som tur är. Skulle han få för sig att köra så hoppas ja 1-6 inte släpper, de tror ja pike blir svårstoppad. En ludde i edning kan mycket väll ta de.Med sirocco sisa struken nu med tror jag detta kommer gynna pike. är den enda på den bakre volten men chans enligt mig.
__________________
Once you go bergo you never go back!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
dado (+5)
muumiin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-06, 10:48   #24
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 2 898
Sharp$: 3841
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av muumiin Visa inlägg
Som jag ser de kan 3 kanske 4 hästar vinna den avd. 1-6-9 kanske 4. Tror mest på pike river men stricker från ledning eller RL kan nog ta hem detta. tycker detta loppet är ganska ihåligt..No gelt face är helt fel favvo, tror dock inte han blir de men kanon sä länge han drar streck. 1 Teetime kan öppna hyggligt och de känns som han och peter gör upp om spets. oavsett så får nog båda en bra invändig resa. Sen finns ju ludde med i leken som tur är. Skulle han få för sig att köra så hoppas ja 1-6 inte släpper, de tror ja pike blir svårstoppad. En ludde i edning kan mycket väll ta de.Med sirocco sisa struken nu med tror jag detta kommer gynna pike. är den enda på den bakre volten men chans enligt mig.
är fortfarande dragalagabombom bästa spik?
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-06, 10:53   #25
 
muumiins avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 713
Sharp$: 1612

Travbloggen
Stats: 4 - 7 - 2
ROI: 113.55%
Vinstprocent: 36.36%

Standard

Jag anser de! Stallet plussar för Autostart, säger han e snabb ut och jag tror inte conrad vågar ladda med 3 då han såg ut som han skulle springa igenom staketet så het han va sist... Peter nöjd med rygg tror jag. Blir de ledning har ja svårt se han torska. Visst kan bli pace hela vägen och de e han sårbar men grundar spiken på han tar ledning och och vinner enkelt! Skulle bli barfota igen så inget minus där heller. Formintrycket sist var dessutom mycket bra. Tror han springer en hög 13 tid från ledning och de räcker långt!
__________________
Once you go bergo you never go back!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
dado (+5)
muumiin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-06, 15:14   #26
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av muumiin Visa inlägg
Jag anser de! Stallet plussar för Autostart, säger han e snabb ut och jag tror inte conrad vågar ladda med 3 då han såg ut som han skulle springa igenom staketet så het han va sist... Peter nöjd med rygg tror jag. Blir de ledning har ja svårt se han torska. Visst kan bli pace hela vägen och de e han sårbar men grundar spiken på han tar ledning och och vinner enkelt! Skulle bli barfota igen så inget minus där heller. Formintrycket sist var dessutom mycket bra. Tror han springer en hög 13 tid från ledning och de räcker långt!
Den ska vara favorit men jag tror inte man ska vara allt för säker på att han får ligga i fred där framme. Lugauer kanske inte kör full fart i början men Johnny lär försöka nå spets med sin iaf. Dansken tror jag inte heller plockar upp. Rädd för att det blir rejäl körning faktiskt.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-06, 16:00   #27
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 670
Sharp$: 2634
Standard

En sådan här lågklassig V64-omgång ger jag inte mycket för, som ett skånskt kretsmästerskap med ett par inslag från Danmark, halmstad och Kalmar. Övriga travsverige är ju inte intresserade av att åka dit verkar det som förutom någon udda Åbyhäst som hittat dit.
tomtom2 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-06, 17:24   #28
 
Reg.datum: mar 2015
Inlägg: 175
Sharp$: 271
Standard

Vem går med bike ikväll i avd4? Info någon?
Jockepo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-06, 17:27   #29
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 842
Sharp$: 37824
Standard

Det fick bli en liten ikväll, annars väntar jag tills V86 i morgon. Spikarna blir Owen Broline, Panic Launcher och Poplar Broline. Panic och Poplar hoppas jag leder runt om och Owen får väl köra framåt.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-06, 17:47   #30
 
Reg.datum: jun 2013
Inlägg: 291
Sharp$: 1409
Standard

Shooter om du vill kan du lira dina rader hos mig, du får 10% mer i utdelning än hos atg!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
sirlarsson (+100)
Imself är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td