Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-10-01, 21:37   #1
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

V64 Jägersro Tisdag


Äntligen V64 igen på himmabanan och inte bara V5.

Börjat kolla lite på det och de tidiga förstahästarna;

V64-1 Truculent
V64-2 Falco Di Quattro
V64-3 Light Brodde
V64-4 Easy To Win
V64-5 Platon Face
V64-6 Sorriso Degli Dei
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-01, 21:50   #2
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8279

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Pike River skulle jag passa i det här sällskapet.

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Äntligen V64 igen på himmabanan och inte bara V5.

Börjat kolla lite på det och de tidiga förstahästarna;

V64-1 Truculent
V64-2 Falco Di Quattro
V64-3 Light Brodde
V64-4 Easy To Win
V64-5 Platon Face
V64-6 Sorriso Degli Dei
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-01, 22:03   #3
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Pike River skulle jag passa i det här sällskapet.
Absolut, vann ju näst senast mot liknande motstånd, om inte snäppet bättre. Dock är hästarna där framme bra och 20 meter är alltid tufft att plocka in, därav håller jag 4 och 1 före.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-01, 22:14   #4
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8279

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Ja, inget är klart på något sätt, men jag tror PR har en fin chans.

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Absolut, vann ju näst senast mot liknande motstånd, om inte snäppet bättre. Dock är hästarna där framme bra och 20 meter är alltid tufft att plocka in, därav håller jag 4 och 1 före.
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AndyMart (+3)
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-01, 22:21   #5
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jägersro testar förresten att snabba upp tävlingsdagen på tisdag. Kortare tid mellan loppen och tävlingsdagen slutar i samband med V64-6, istället körs fyra lopp innan huvudspelformen som börjar 19.45 på tisdag.

Kanonupplägg tycker jag och lysande att tävlingsdagen är slut i samband med V64's sista avdelning.

Däremot hade jag gärna sett V4-omgången innan V64 istället för som det är nu med tanke på att det körs 4 lopp innan.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-01, 22:41   #6
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8279

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Kanon.
När jag bodde i Karlstad var tävlingarna slut ca 21.10.
Bussen gick typ 21.15 så man såg sista loppet vid grinden, eller gick precis innan målgång.
Ingen hit komma hem 2330 och behöva en timme att lugna ner sig på om man ska upp och jobba dagen efter.
Travet måste lära sig av andra evenemang, inget får ta mer än 3 timmar, och det får inte sluta för sent.

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Jägersro testar förresten att snabba upp tävlingsdagen på tisdag. Kortare tid mellan loppen och tävlingsdagen slutar i samband med V64-6, istället körs fyra lopp innan huvudspelformen som börjar 19.45 på tisdag.

Kanonupplägg tycker jag och lysande att tävlingsdagen är slut i samband med V64's sista avdelning.

Däremot hade jag gärna sett V4-omgången innan V64 istället för som det är nu med tanke på att det körs 4 lopp innan.
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
capone (+1)
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-02, 06:37   #7
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Kanon.

När jag bodde i Karlstad var tävlingarna slut ca 21.10.

Bussen gick typ 21.15 så man såg sista loppet vid grinden, eller gick precis innan målgång.

Ingen hit komma hem 2330 och behöva en timme att lugna ner sig på om man ska upp och jobba dagen efter.

Travet måste lära sig av andra evenemang, inget får ta mer än 3 timmar, och det får inte sluta för sent.

Japp, vissa dagar är alldeles för långa. Positivt med lite förändring. Vill man bara se huvudloppen kommer man 19.30 och går hem strax efter 21. Inte mer än 1,5 timme och du får se alla de bästa loppen. Vill du se nån lopp till innan vilket de flesta ofta vill kommer du vid halv sju och lägger 2,5 timmar istället. Perfekt upplägg, hoppas verkligen det är kvar för att stanna.

Dessutom har de börjat köra ett 199 kronors erbjudande som inkluderar entre, program, mat (husmanskost) & dryck (läsk) i restaurangen, runda på stallbacken osv vilket har blivit populärt på sistone, så upplevelsen blir klart bättre iaf här.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-02, 06:47   #8
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Japp, vissa dagar är alldeles för långa. Positivt med lite förändring. Vill man bara se huvudloppen kommer man 19.30 och går hem strax efter 21. Inte mer än 1,5 timme och du får se alla de bästa loppen. Vill du se nån lopp till innan vilket de flesta ofta vill kommer du vid halv sju och lägger 2,5 timmar istället. Perfekt upplägg, hoppas verkligen det är kvar för att stanna.

Dessutom har de börjat köra ett 199 kronors erbjudande som inkluderar entre, program, mat (husmanskost) & dryck (läsk) i restaurangen, runda på stallbacken osv vilket har blivit populärt på sistone, så upplevelsen blir klart bättre iaf här.
Oj, det sistnämnda trodde ja var en självklarhet på alla banor, trakterna där jag är ifrån har det funnits på både Karlstad & Örebro i flera år, kallas "Travturen". Antar att Jägersro tagit efter då projektet är ett lyckat sådant med många ftg-bokningar, men såklart även kompisgäng
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-02, 09:06   #9
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robfri Visa inlägg
Oj, det sistnämnda trodde ja var en självklarhet på alla banor, trakterna där jag är ifrån har det funnits på både Karlstad & Örebro i flera år, kallas "Travturen". Antar att Jägersro tagit efter då projektet är ett lyckat sådant med många ftg-bokningar, men såklart även kompisgäng
Jaha, nä det är ganska nytt här. Men iaf positivt att de tagit efter då det är en bra grej. Jägersro har blivit en mycket trevligare bana att besöka än vad den var för två-tre år sedan.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-03, 20:23   #10
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Såg Sorriso Degli Dei's provlopp nu och blev inte alls imponerad. Visserligen snabb öppning (08 första 500) men blev het, såg inte bra ut och stumnade totalt till slut. Nej, inget att luta systemet mot över medeldistans.

Stallet påstår dock att hästen ska vara lugnare till denna start och man ändrar dessutom i huvudlaget. Visst lär den vara bättre till på tisdag men ändå inget jag vågar gå på även om jag vet om att kapacitet finns då den gått ganska bra i hemlandet.

http://www.youtube.com/watch?v=s0X1GvdVawM
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-03, 21:28   #11
 
muumiins avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 713
Sharp$: 1612

Travbloggen
Stats: 4 - 7 - 2
ROI: 113.55%
Vinstprocent: 36.36%

Standard

Enligt mina källor så är ju dragalagabombom klar i de loppet ..
__________________
Once you go bergo you never go back!
muumiin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-03, 22:58   #12
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av muumiin Visa inlägg
Enligt mina källor så är ju dragalagabombom klar i de loppet ..
Kan mycket väl vara så. Var överlägsen senast på första barfota runt om mot liknande motstånd och ska gå barfota igen.

Den danske (Ving Rhames) tror jag dock kan vara ett hett motbud. Varit bra flertalet gånger i Danmark och när de kommer över brukar de ha hästarna ordning samtidigt som de står väldigt bra inne i loppen med tanke på de lägre prispengarna i Danmark.

Den plockar iaf jag med från ett bra femtespår!
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-04, 15:47   #13
 
muumiins avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 713
Sharp$: 1612

Travbloggen
Stats: 4 - 7 - 2
ROI: 113.55%
Vinstprocent: 36.36%

Standard

Avd 1... Vad är statusen på de loppet?! Orkar de springa Max 1100m? Känns som körning är givet. Men hur mycket kommer de spela roll...
__________________
Once you go bergo you never go back!
muumiin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-04, 15:57   #14
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av muumiin Visa inlägg
Avd 1... Vad är statusen på de loppet?! Orkar de springa Max 1100m? Känns som körning är givet. Men hur mycket kommer de spela roll...
Truculent verkar de inte helt nöjda med av någon anledning, jag får den känslan iaf. Men, den ska väl egentligen inte kunna torska här? Det ser helt perfekt ut, pang till spets och sen springa runt 10 så kan ju ingen här slå den?
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-05, 15:19   #15
 
muumiins avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 713
Sharp$: 1612

Travbloggen
Stats: 4 - 7 - 2
ROI: 113.55%
Vinstprocent: 36.36%

Standard

Njaa , tycker inte truculent har de som krävs för att ta detta loppet i mina ögen ser de som upplagt för juul. Tror de blir full laddning från i princip alla förutom honom. Vinner på styrka. Låter konstigt, vet men tror truculent får tomt i tanken sista 100 samtidigt som I wont dance och monster drive har sett trötta ut. De andra är för dåliga helt enkelt. Kolla PM Andymart...
__________________
Once you go bergo you never go back!
muumiin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td