|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#181 |
|
Nej men man kanske ska ha häst till sådana körningar innan man går ut och basunerar kan jag tycka. Som det lät på förhand så verkade man tro på chans ändå, men det var inte ens i närheten...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
tomtom2 (+5) |
|
|
|
|
|
|
#182 |
|
Jävla atg!! Suttit hela förmiddagen och tekniskt fel! Dra åt helvete!
|
|
|
|
|
|
|
#183 |
|
Så jävla dåligt av ATG. Någon måste ju avgå efter en sån skandal. Inte konstigt att de tappar i omsättning med flyt av V75 stoppet, och den här nya sidan fungerar inte alls
Går inteoch lämna in spel, fantastiskt dåligt Hoppas så många som möjligt mailar till ATG och kräver ändringar Skärpholt AVGÅÅÅÅÅ Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
lokatten (+2) |
|
|
|
|
|
|
#185 |
|
Nej nu får man fan skita i den här dyngan ! Typ man lägger 20 timmar på skiten och när man ska spela funkar det inte nu får man sitta som så många gånger förr och hoppas att man ska spricka vilket å andra sidan alltid brukar lyckas men ATG måste va sämst av alla pajas bolag !
|
|
|
|
|
|
|
#186 |
|
Haha, kan inte ens kolla startlistor nu. Fruktansvärt dåligt av ATG.
|
|
|
|
|
|
|
#187 |
|
[QUOTE=asgaya3141;462173]Det går tyvärr inte att spela nu. var god försök senare?????[/QUOTE
Vill göra en liten Harry, provade 16.15 no go ATG
|
|
|
|
|
|
|
#188 | |
|
Citat:
Vill han köra sin häst i spets så kan jag inte se ett endaste litet problem med det! Då har favoriten 2 val, endera tar han en lugn dödens eller så trycker han på tills han är förbi. I detta fall har han dessutom gått ut långt innan start och verkligen poängterat att hästen ska gå i spets om den kommer dit. Klockrent! |
||
|
|
|
|
|
#189 |
|
Loggar ut automatiskt , tekniskt fel går ej logga inn..och dom släpper loppen ...Jävla förskola..
|
|
|
|
|
|
|
#190 |
|
Fy fan vad jag hatar dessa inkompetenta idioter på ATG, Jag höll inte på med någon extrem filinlämning kl. 16.17... endast 8 manuellt inskrivna kuponger ABC-reducerat. Jobbat på detta många timmar i veckan och satsar pengar! Jävla Kalle-Anka företag eller vad... Kan vi starta ett upprop.?!! Vad i helvete är detta för amatörism?
Amatörer Travar Galopp. Jag tror att många här känner igen sig. Vad fa-en skall vi göra? Ibland skrivs det om detta i Expressen osv. men vad fan händer? Inget djävla ting (:: |
|
|
|
|
|
|
#191 |
|
Kommer ej in på ATG kontot, vad är det här!??
|
|
|
|
|
|
|
#192 |
|
Ingen av dom anställda av ATG på liven säger något. Hat dom sagt något på TV om skitbög skandalen?
|
|
|
|
#193 |
|
Fast att de släpper starten är det väl inget konstigt med? Mindre än tre minuter till start, hästarna är på banan och har gjort provstarter och allt.
|
|
|
|
|
|
|
#194 |
|
Är det inte lite märkligt att de som står i studion låtsas som om ingenting har hänt. Finns det f...n ingen självkritik mot det nya ATG? SKA DET INTE ÄVEN FINNAS NGN SOM KAN TA UPP FRÅGAN??? De måste ju förstå att folk är vansinniga. Eller är det som hela Sverige för övrigt bara "jamsar" med.
|
|
|
|
|
|
|
|