|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#316 | |
|
Citat:
Senast redigerad av mackpeter den 2015-10-25 klockan 00:45. |
||
|
|
|
|
|
#317 |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8422Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Nej, det är ju det jag säger.
Den höll inte ledningen, utan många är förbi och Jepson är 2 längder förbi. Det spelade jag på, och du med antar jag. Varför Jepson inte går ner MÅSTE funktionärerna ifrågasätta, eller så kan vi lägga ner allt som har med reglemente att göra.
|
|
|
|
#318 | |
|
Citat:
Widman sa dessutom att hästen bröt ut och inte var lättreglerad i första sväng så troligen därför det blev rygg ledaren när Lugauer fick fart på sin häst. |
||
|
|
|
|
|
#319 |
ATG vs Delicious
Detta usla förbaskade ATG. Nu lyckas dom förstöra mitt "efterhandsnöje" också. Kan vara underhållande att läsa tidningarnas kommentarer efter V75, Ville nu läsa om lilla Delicious nya bragd men i stället är tidningarna fulla av ATG-strulet. Någon/några ska ha saboterat ATG. Prat! Det är ATG själv som är olidligt gräsligt inkompetent, är säker på det. Dom vill bara skylla ifrån sig på andra nu.
|
|
|
|
|
|
|
#320 |
|
Publik i går Jägersro någon som vet?
|
|
|
|
|
|
|
#321 |
|
3247 har Jägers själva rapporterat.
|
|
|
|
#322 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#323 |
|
om det blir jackpott denna gången hamnar den till nästa lörda ?
|
|
|
|
|
|
|
#324 | |
|
Citat:
http://www.mynewsdesk.com/se/atg/pre...oerdag-1240390 |
||
|
|
|
|
|
#325 |
|
Det tror jag inte. Men det är i klass med vad Bollnäs och Skellefteå haft, och då skall man veta att när det är 3000 pers på de banorna så är det ganska fullt, på Jägersros stora anläggning går det ju in betydligt flera. Jägersro har marknadsfört den här dagen en hel del, det var lönehelg för de flesta, helt OK sport. Jag tror inte man är överdrivet nöjd.
|
|
|
|
#326 |
|
Stod i knappt 1.05 att ATG skulle skylla ifrån sig. Det första jag ser i deras "köpta" tidning (trav365) är två artiklar om att det ABSOLUT inte var deras fel. Men konstigt för har hänt ett X antal ggr på senare tid, att det stått tekniskt fel på deras sida. Lite mer ursäktande och förståelse hade vilket normalt företag som helst klätt sig i, men icke ATG dom skyller på tredje part förstört så inte folk kunde spela.
|
|
|
|
|
|
|
#327 | |
|
Citat:
CITAT: Lördag 2015-10-24: Om dagens driftproblem på ATG.se Vi har under lördagen drabbats av flera massiva överbelastningsattacker, så kallade DDoS. Detta gjorde att ATG.se kraftigt överbelastades och stundtals gick det inte att spela. Problemen började strax innan spelstopp för V75, klockan 16.15, och drabbade då en del kunder som skulle lämna in V75 de sista minuterna. Överbelastningarna fortsatte från och till under eftermiddagen. En överbelastningsattack (på engelska Distributed Denial-of-Service) är när en mängd datorer skickar stora mängder trafik till en sajt i syfte att förhindra normal åtkomst och överbelasta företagets nätverk. Vi beklagar djupt att våra kunder drabbades och vi tar självklart detta på största möjliga allvar. Händelserna är polisanmälda. Uppdatering klockan 21.35: Tyvärr kan fortsatta driftstörningar förekomma på ATG.se vilket vi beklagar. För vissa kunder kan det innebära att saldot inte visas korrekt. Med vänlig hälsning ATG = http://fraga.atg.se/org/ab-trav-och-...blem-pa-atgse/ |
||
|
|
|
|
|
#328 |
|
Ivilket fall så såg det lite ut även dom som var där lite eko varning.
Senast redigerad av Spiken64 den 2015-10-25 klockan 10:01. |
|
|
|
|
|
|
#329 | |
|
Citat:
Dagens sämsta 2. Joakim Lövgren bakom Alfas Da Vinci. Inte många rätt där inte. |
||
|
|
|
|
|
#330 |
|
Tyvärr så åkte jag på min raka DD när Alfas torskade. Det var dock en rejäl öppning och han fick problem när han skulle backa, så hästen var trots allt ursäktad.
|
|
|
|
|
|
|
|