Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-10-25, 00:44   #316

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
VS blev av med ledningen, nästan 2 längder efter.
Varför Jepson inte går ner vet jag inte, men du visste nog den inte skulle hålla spets av egen kraft.
Då kan man inte ha den på flerbong.

Har försökt hitta anledningen till Jepsons konstiga styrning, men inte hittat något.
Kanske tog han inte töm ???
På Svensk Travsport finns ingen info alls.
Skandal, de måste höra och förmedla informationen !!!!
På mitt 160 kronorssystem hade jag åtta streck i Jepsonloppet. Det fanns inte på min karta, att Victorious Star skulle hålla ledningen. Aldrig att jag skulle spika den på en flerbong. Men Harryamatörerna fick rätt och jag fick lång näsa.

Senast redigerad av mackpeter den 2015-10-25 klockan 00:45.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-25, 01:17   #317

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8422

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Nej, det är ju det jag säger.
Den höll inte ledningen, utan många är förbi och Jepson är 2 längder förbi.
Det spelade jag på, och du med antar jag.
Varför Jepson inte går ner MÅSTE funktionärerna ifrågasätta, eller så kan vi lägga ner allt som har med reglemente att göra.

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
På mitt 160 kronorssystem hade jag åtta streck i Jepsonloppet. Det fanns inte på min karta, att Victorious Star skulle hålla ledningen. Aldrig att jag skulle spika den på en flerbong. Men Harryamatörerna fick rätt och jag fick lång näsa.
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-25, 02:08   #318

Emeffeffs avatar

Reg.datum: okt 2014
Sharp$: 2156

Emeffeff
Stats: 36 - 38 - 4
ROI: 107.76%
Vinstprocent: 48.65%

Standard

Citat:
Nej, det är ju det jag säger.
Den höll inte ledningen, utan många är förbi och Jepson är 2 längder förbi.
Det spelade jag på, och du med antar jag.
Varför Jepson inte går ner MÅSTE funktionärerna ifrågasätta, eller så kan vi lägga ner allt som har med reglemente att göra.
Jag förstår inte. Varför bryter han mot reglementet? Får man inte lov att välja rygg ledaren på favoriten med en femprocentare när man kan ta spets? Man måste såklart köra för bästa möjliga position, men det kan ju man argumentera för att man gör från vinnarhålet. Tror också ledningen hade varit bättre men förstår inte varför man ska bestraffas för att inte köra där.

Widman sa dessutom att hästen bröt ut och inte var lättreglerad i första sväng så troligen därför det blev rygg ledaren när Lugauer fick fart på sin häst.
Emeffeff är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-25, 05:07   #319

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 405
Standard

ATG vs Delicious

Detta usla förbaskade ATG. Nu lyckas dom förstöra mitt "efterhandsnöje" också. Kan vara underhållande att läsa tidningarnas kommentarer efter V75, Ville nu läsa om lilla Delicious nya bragd men i stället är tidningarna fulla av ATG-strulet. Någon/några ska ha saboterat ATG. Prat! Det är ATG själv som är olidligt gräsligt inkompetent, är säker på det. Dom vill bara skylla ifrån sig på andra nu.
lokatten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-25, 07:57   #320

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 5341
Standard

Publik i går Jägersro någon som vet?
Spiken64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-25, 08:03   #321

Viroids avatar

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 16080
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Spiken64 Visa inlägg
Publik i går Jägersro någon som vet?
3247 har Jägers själva rapporterat.
Gammal 2015-10-25, 08:12   #322

Reg.datum: jul 2013
Sharp$: 1178
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Viroid Visa inlägg
3247 har Jägers själva rapporterat.
Hahaha, ja visst och 2800 av dom jobbade på jägers
1William är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-25, 08:12   #323

whatons avatar

Reg.datum: nov 2013
Sharp$: 1361
Standard

om det blir jackpott denna gången hamnar den till nästa lörda ?
whaton är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-25, 08:15   #324

Migges avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 1
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av whaton Visa inlägg
om det blir jackpott denna gången hamnar den till nästa lörda ?
Citat ATG: Blir det jackpot igen på Solvalla i morgon då Extra V75 körs i samband med uttagningsloppen till Breeders Crown blir utdelningen till en ensam vinnare nästa lördag avsevärt högre. I så fall en av de högsta utdelningarna på V75 genom tiderna.

http://www.mynewsdesk.com/se/atg/pre...oerdag-1240390
Migge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-25, 09:07   #325

Viroids avatar

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 16080
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av 1William Visa inlägg
Hahaha, ja visst och 2800 av dom jobbade på jägers
Det tror jag inte. Men det är i klass med vad Bollnäs och Skellefteå haft, och då skall man veta att när det är 3000 pers på de banorna så är det ganska fullt, på Jägersros stora anläggning går det ju in betydligt flera. Jägersro har marknadsfört den här dagen en hel del, det var lönehelg för de flesta, helt OK sport. Jag tror inte man är överdrivet nöjd.
Gammal 2015-10-25, 09:08   #326

Frasse77s avatar

Reg.datum: jul 2015
Sharp$: 1291
Standard

Stod i knappt 1.05 att ATG skulle skylla ifrån sig. Det första jag ser i deras "köpta" tidning (trav365) är två artiklar om att det ABSOLUT inte var deras fel. Men konstigt för har hänt ett X antal ggr på senare tid, att det stått tekniskt fel på deras sida. Lite mer ursäktande och förståelse hade vilket normalt företag som helst klätt sig i, men icke ATG dom skyller på tredje part förstört så inte folk kunde spela.
Frasse77 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-25, 09:28   #327

Migges avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 1
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Frasse77 Visa inlägg
Stod i knappt 1.05 att ATG skulle skylla ifrån sig. Det första jag ser i deras "köpta" tidning (trav365) är två artiklar om att det ABSOLUT inte var deras fel. Men konstigt för har hänt ett X antal ggr på senare tid, att det stått tekniskt fel på deras sida. Lite mer ursäktande och förståelse hade vilket normalt företag som helst klätt sig i, men icke ATG dom skyller på tredje part förstört så inte folk kunde spela.
Nu beklagar (ursäktar) ju faktiskt ATG om gårdagens problem med atg-sajten:

CITAT:
Lördag 2015-10-24: Om dagens driftproblem på ATG.se
Vi har under lördagen drabbats av flera massiva överbelastningsattacker, så kallade DDoS. Detta gjorde att ATG.se kraftigt överbelastades och stundtals gick det inte att spela.

Problemen började strax innan spelstopp för V75, klockan 16.15, och drabbade då en del kunder som skulle lämna in V75 de sista minuterna. Överbelastningarna fortsatte från och till under eftermiddagen.

En överbelastningsattack (på engelska Distributed Denial-of-Service) är när en mängd datorer skickar stora mängder trafik till en sajt i syfte att förhindra normal åtkomst och överbelasta företagets nätverk.

Vi beklagar djupt att våra kunder drabbades och vi tar självklart detta på största möjliga allvar. Händelserna är polisanmälda.

Uppdatering klockan 21.35:
Tyvärr kan fortsatta driftstörningar förekomma på ATG.se vilket vi beklagar. För vissa kunder kan det innebära att saldot inte visas korrekt.

Med vänlig hälsning ATG = http://fraga.atg.se/org/ab-trav-och-...blem-pa-atgse/
Migge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-25, 09:59   #328

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 5341
Standard

Ivilket fall så såg det lite ut även dom som var där lite eko varning.

Senast redigerad av Spiken64 den 2015-10-25 klockan 10:01.
Spiken64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-25, 10:09   #329

Reg.datum: okt 2010
Sharp$: 4663
Standard

Citat:
VS blev av med ledningen, nästan 2 längder efter.
Varför Jepson inte går ner vet jag inte, men du visste nog den inte skulle hålla spets av egen kraft.
Då kan man inte ha den på flerbong.

Har försökt hitta anledningen till Jepsons konstiga styrning, men inte hittat något.
Kanske tog han inte töm ???
På Svensk Travsport finns ingen info alls.
Skandal, de måste höra och förmedla informationen !!!!
T.o.m referenten Mohlin hade placerat Jepson i ledningen. Jag vet inte vad han sysslade med, troligtvis inte han själv heller. Dagen sämsta.

Dagens sämsta 2. Joakim Lövgren bakom Alfas Da Vinci. Inte många rätt där inte.
Lobo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-25, 10:16   #330

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 39609
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lobo Visa inlägg
T.o.m referenten Mohlin hade placerat Jepson i ledningen. Jag vet inte vad han sysslade med, troligtvis inte han själv heller. Dagen sämsta.

Dagens sämsta 2. Joakim Lövgren bakom Alfas Da Vinci. Inte många rätt där inte.
Tyvärr så åkte jag på min raka DD när Alfas torskade. Det var dock en rejäl öppning och han fick problem när han skulle backa, så hästen var trots allt ursäktad.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Svara

td