|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#46 |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 1616Travbloggen Stats: 4 - 7 - 2 ROI: 113.55% Vinstprocent: 36.36% |
Någon som har en intervju där de säg som han ska köra i tätt med zinidine Bob?
|
|
|
#47 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Läste den! Säger egentligen ingenting...
|
|
|
#49 |
|
Sharp$: 8422Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Ja, det kommer någon bra att släppa till
![]()
|
|
|
#50 |
|
Kanske frågetecken för distansen på Repay Merci (även om det inte känns helt fel) men ändå rejält understreckad som vanligt. Har gått fyra 10-tider på fyra Sverigestarter i år och kan bjuda på avslutningar i Delicious-stil. Känns ju som en stark häst också även den inte gått så mycket på distansen.
Men det blir nog spik Calvin Borel för mig i Müllers Memorial. Har gjort några riktigt bra lopp i Frankrike, precis som Alfas Da Vinci, som inte uppmärksammats. Som alltid är det ett frågetecken om han sköter sig men gör han det är känslan att han kan få överta ledningen relativt tidigt. Samtidigt hamnar de tuffaste konkurrenterna långt bak i fältet, Alfas Da Vinci och Repay Merci är långsamma ut och Global Money och Delicious har bakspår. Fint spelvärde på Conny! Senast redigerad av Emeffeff den 2015-10-23 klockan 13:29. |
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
Jag kör ett tillsammans-system till Jägers imorn.
Hör av er i PM eller här om ni vill va med, så skickar jag länk. 10 andelar á 240 kr. |
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#54 | |
|
Citat:
aa Jag drog till med ett stort bet på Replay merci till 5.25 top3 Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Trinity (+1) |
||
|
|
|
|
|
#55 |
|
Guest
|
Blir det jackpot på femmorna och sexorna inför nästa veckans V75-VM?
|
|
|
|
#56 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
Pratade nyss med tobbe östergren. Blir körning i ledningen som planA. Någon som har spelvärdes nycklar och ranking?
|
|
|
|
#58 | |
|
Citat:
Tror inte han får överta ledningen om Paleo Pride kommer dit iaf. Inte utan att det kommer kosta för mkt för att kunna vinna gissar jag iaf. |
||
|
|
|
|
|
#59 | |
|
Citat:
![]() ![]()