|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#121 |
Alfas da Vinci
Trodde väl aldrig att jag skulle spika Alfas da Vinci. I ett guldlopp dessutom.
![]() Men så är det. Beror kanske på tränarbyte. Hos förre tränaren blev det 7 vinster på 49 starter och cirka 550k in. Hos nuvarande tränare har han gjort 30 starter med 12 vinster och drygt 2,8 miljoner in. Bestämde mig nyss för att spika. Hur stor fan jag än är av lilla Delicious så tycker jag det är väl mycket att begära av henne att vinna över långt från tolftespår på Jägersro och med nästan bara grabbar emot sig (har sällskap där bak av Backfire, också ett sto jag gillar skarpt). |
|
|
|
|
|
|
#122 | |
|
Citat:
![]() Be mig inte komma ihåg var, när, hur och vem, för det minns jag inte, men minns att jag läste på ett annat forum där en Jens Sjödén-frälst medlem skrev om detta och var mycket besviken... |
||
|
|
|
|
|
#123 |
|
Jag frågade Spelvärde.se hur de ser att deras spik i 4.e vinner, och hur de ser på att 3.an är struken.
Låter ju rätt klart?! Ja det är klart att det kommer några streck på Elvira Diablo, men vi tycker fortsatt att hon är omgångens klart bästa spik! Hästen tål både att avanceras tidigt och kan även gå på speed, det är bland annat det som gör att vi anser att hon är en så bra spik. Mvh, Daniel |
|
|
|
|
|
|
#124 |
|
conny har anmält breidablicks gt barfota runt om. Blir första gången om det kvarstår. Kan va ett intressant bud.
För övrigt har jag svårt att se Söderqvist svara ulf ohlsson från start när denne kör till ordentligt. då släpper den ofta försiktige söderqvist vad än tränarn sagt till honom. |
|
|
|
|
|
|
#125 | |
|
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
lokatten (+1) |
||
|
|
|
|
|
#126 |
|
Sitter tokigt till... Kan någon kopiera in turordningen i V75 avd.4?
Tack på förhand!
|
|
|
|
#127 | |
|
Citat:
Turordning:13-2-6-7-3-11-5-4-15-1-9-8-14-12-10 Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
doob (+5) |
||
|
|
|
|
|
#128 |
|
Ha ha ha Besked på Tv12 att V75direkt kommer sändas på Tv4Sport tills Tennismatchen är slut ha ha ha Är de inte fotboll som puttar ut travet då är de tennis. Whats next?
|
|
|
|
|
|
|
#129 |
|
13-2-6-7-3-11-5-4-15-1-9-8-14-12-10
doob (+5) |
|
|
|
|
|
|
#130 |
|
13,2,6,7,3,11,5,4,15,1,9,8,14,12,10
doob (+5) |
|
|
|
|
|
|
#131 |
|
Tennis köper jag, repris på Bloopers känns mindre ok...
|
|
|
|
|
|
|
#132 |
|
|
|
|