|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#61 | |
|
Citat:
Skall tävla i Tornado-vagn och med helstängt huvudlag och där tänker man ta emot storfavoriten och köra i ledningen, vilket öppnar upp för skräll. Om det är ett önsketänkande från dom för att fälla favoriten eller ej får du själv bedöma. |
||
|
|
|
|
|
#62 |
|
Som många säger tråkigt med Jägersro det är en spets och slutbana där favoriterna håller.
|
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
Vici Lane laddas hårt från 8e sitter i spets efter 500 körda.
|
|
|
|
|
|
|
#64 |
3 Teyla
3 Teyla i avd 4 har fått en enastående kuskförstärkning i form av Erik A. Verkar lugn och travsäker också, bara galopperat 1 gg i år. Tänker ha med henne. Bara hon inte blir överrumplad av kuskbytet och tycker att det här måste man fundera på i lugn och ro, efter en galopp t ex.
|
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 1616Travbloggen Stats: 4 - 7 - 2 ROI: 113.55% Vinstprocent: 36.36% |
De har gett 2 olika scenario , svårt att få klarhet i loppet pga de..
|
|
|
#66 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
7.Blue Tee känns för mig klart bästa spiken i omgången då vi har sveriges bästa voltkung i jollen även om det inte är från snävt spår.
|
|
|
|
|
|
|
#68 | |
|
Citat:
Därmed är storfavoriten i fara. Och 4 Zinedine skall inte behöva streckas. Om man inte spikar storfavoriten 6 tror jag på 3 Huge Star, som var riktigt bra på Åby. Som jag ser det skall loppet garderas: 1,3,6,7,8 och 11. |
||
|
|
|
|
|
#69 | |
|
Citat:
Det här loppet är svårt. Jag tar med åtminstone 3,6 och 12. Men sannolikt fler. |
||
|
|
|
|
|
#70 |
|
Skall försöka tjäna in strecken här.
|
|
|
|
|
|
|
#71 |
|
Ska man bedöma Blue tee efter senaste insatsen är den ju chanslös. 19% känns överstreckat.
|
|
|
|
|
|
|
#72 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#73 |
|
J***a Huselius som alltid ska röja mina drag
|
|
|
|
|
|
|
#74 |
|
Vad tror ni om 13 Geisha Sund? Behöver antagligen något mer lopp men 3 % känns ändå jäkligt lågt?
|
|
|
|
|
|
|
|