Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-10-29, 17:26   #46
SO

SOs avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 3719
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Vill man locka folk till banorna gäller det ju att de får något speciellt för att de går dit.

- Mycket tränarintervjuer live.
- Ett arkiv inför varje tävlingsdag med all info kring varje startande häst.
- Bra mat till bra pris, trevlig miljö i restaurangen.
- Prisvärda erbjudanden, dels inom mat men också inom spelet. T.ex. alla som spelar från banan får 5 % högre återbetalning på sidospelen, vinnare, plats osv.
Tycker du ska glömma att det ska lockas folk till banorna. Too late. När "min generation" försvinner så saknas publiken nästan helt. En vardagkväll på Bergsåker var snittåldern på publikplats garanterat över 60. Säkert mera. Och Jägersro hade ju 46 betalande en vardag (MED VARMBLOD OCH KOLGJINI som dragplåster) Men ATG har ju själv bäddat för att travet ska tappa publiken. (ATG live mm)
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-29, 19:19   #47

Emeffeffs avatar

Reg.datum: okt 2014
Sharp$: 2156

Emeffeff
Stats: 36 - 38 - 4
ROI: 107.76%
Vinstprocent: 48.65%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SO Visa inlägg
Nja, jag har inte sagt att jag INTE vill se topphästar, men har jag kanske sett ett "hundratal" sedan slutet 60 talet man blir därmed lite mättad. Topprestationer berör mig inte så mycket numera. Senaste höjdaren var väl när Månprisen slog Superlilje på Dannero och 6ooo vrålade. Häftigt. Samma helg körde dom på Meadowsland och enl en travtidning överskuggade duellen på Dannero dom tävlingarna.

Sedan det du skriver om kallblod låtsas jag att jag inte såg. Det var så dumt. I Norge är det fifty-fifty mellan raserna. Mycket mera konst att köra kallblod än varmblod hoppas jag att du har klart för dig. Men är man inte uppvuxen med kallblod så har man nog svårt att sätta sig in i detta. Enligt dig ska man alltså inte heller köra ponnytrav, den rasen är ju helt underlägsen. Visst är det tur att vi har olika åsikter, hur skulle det annars vara?
Pallar inte skriva nåt långt svar för då kommer folk och bölar för att det inte handlar om V75. Men nej, kan inte påstå att jag har gått på trav för att se ponnyhästar. Därmed inte sagt att kidsen inte ska få hålla på med det om de vill. Kallbloden är jag dock jävligt glad att man slipper här nere i söder.

Får väl bjuda på en vinnare också så folk inte klagar. Westholm har en riktigt bra häst i sjätte om den sköter sig. Men kanske blir svårt från bakspår i silver ändå.
Emeffeff är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-29, 19:36   #48

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Ursäkta igen om jag tjatar om hästar. Får skylla på att jag just ätit ärtsoppa - det är ju torsdag - och för att travestera Helge "druckit ett par kalla" - det enda jag kan om kallisar.

Vill fälla storfavoriten 11 Salong i femte. Hur startsnabb är 1 Financial Secret, som kan vara en bra 5-%are efter miljöbyte?
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-29, 19:44   #49

korpos avatar

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 5987
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av PhilipBIF Visa inlägg
Cool Keeper struken..
Vet någon varför?
korpo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-29, 19:49   #50

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 405
Standard

Cool Keeper struken

Halsinfektion enligt travsport.

Höll på att skriva att det var för att jag trodde lite på honom.
lokatten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-29, 19:49   #51

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 2301
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av korpo Visa inlägg
Vet någon varför?
Halsinfektion enligt travsport.se
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
korpo (+1)
alle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-29, 19:56   #52

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8442

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Då ska du vara glad att du sparade dina pengar, för så dålig som den varit på slutet hade den inte vunnit.

Citat:
Ursprungligen postat av lokatten Visa inlägg
Halsinfektion enligt travsport.

Höll på att skriva att det var för att jag trodde lite på honom.
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-30, 11:03   #53

Sharp$: 6036
Standard

nån som har koll på om det var nån ny utrustning på beau mec sist? Den fick ju rejäl fart i starten nere i malmö. Med den farten kan den kanske svara ut quiden från start?
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-30, 11:04   #54

Reg.datum: okt 2014
Sharp$: 3039
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
nån som har koll på om det var nån ny utrustning på beau mec sist? Den fick ju rejäl fart i starten nere i malmö. Med den farten kan den kanske svara ut quiden från start?
Helstängt

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Om_sommaren (+2)
Tirich är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-30, 11:15   #55

Reg.datum: aug 2012
Sharp$: 1354
Standard

Citat:
Kan inte tänka mig annat än att Bergharn försöker svara ut QPQ. Lär vara totalt ointresserad av dennes rygg. Öppnar upp för Mind your Face?
monimaker1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-30, 11:19   #56

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av monimaker1 Visa inlägg
Kan inte tänka mig annat än att Bergharn försöker svara ut QPQ. Lär vara totalt ointresserad av dennes rygg. Öppnar upp för Mind your Face?
nja. Vinner inte beau mec från spets då? enormt värde i den som spik, då den är hälften så mycket streckad som quiden. Erik kommer ge upp körningen direkt om han märker att han inte kommer förbi. Går säkert ner i rygg då eftersom han brukar var snäll mot quiden.
Gammal 2015-10-30, 11:19   #57

Standard

Ser ut att bli hård öppning i avd1. Jag tror kusken på Rocky Reach passar ypperligt. Har ofta en stark avslutning...nu fina 2%.
Gammal 2015-10-30, 11:22   #58

Standard

Citat:
nja. Vinner inte beau mec från spets då? enormt värde i den som spik, då den är hälften så mycket streckad som quiden. Erik kommer ge upp körningen direkt om han märker att han inte kommer förbi. Går säkert ner i rygg då eftersom han brukar var snäll mot quiden.
Du kan ha rätt i det! Jag har dock redan två bra spikar och väljer att gardera med ett gäng streckvärda i avd3. Hoppas lite på prestigekörning mellan Bergh och Erik.
Gammal 2015-10-30, 11:34   #59

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av monimaker1 Visa inlägg
Du kan ha rätt i det! Jag har dock redan två bra spikar och väljer att gardera med ett gäng streckvärda i avd3. Hoppas lite på prestigekörning mellan Bergh och Erik.
behöver ju inte va fel. vecka, vecka på beau mec också med malmö resa som kan sitta lite i benen kanske. skulle nog plockat alla utom nato och david vid gadd.
Gammal 2015-10-30, 14:16   #60

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Kolla nu på atg.se. Nu kommer en intervju med blåljugaren Bergh, som har ett dussin hästar till start imorgon. Vässa öronen.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td