|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#46 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#47 | |
|
Citat:
Får väl bjuda på en vinnare också så folk inte klagar. Westholm har en riktigt bra häst i sjätte om den sköter sig. Men kanske blir svårt från bakspår i silver ändå. |
||
|
|
|
|
|
#48 |
|
Ursäkta igen om jag tjatar om hästar. Får skylla på att jag just ätit ärtsoppa - det är ju torsdag - och för att travestera Helge "druckit ett par kalla" - det enda jag kan om kallisar.
Vill fälla storfavoriten 11 Salong i femte. Hur startsnabb är 1 Financial Secret, som kan vara en bra 5-%are efter miljöbyte? |
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
Cool Keeper struken
Halsinfektion enligt travsport.
Höll på att skriva att det var för att jag trodde lite på honom.
|
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8442Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Då ska du vara glad att du sparade dina pengar, för så dålig som den varit på slutet hade den inte vunnit.
![]()
|
|
|
|
#53 |
|
nån som har koll på om det var nån ny utrustning på beau mec sist? Den fick ju rejäl fart i starten nere i malmö. Med den farten kan den kanske svara ut quiden från start?
|
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
Helstängt
|
|
|
|
|
#55 |
|
Kan inte tänka mig annat än att Bergharn försöker svara ut QPQ. Lär vara totalt ointresserad av dennes rygg. Öppnar upp för Mind your Face?
|
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
nja. Vinner inte beau mec från spets då? enormt värde i den som spik, då den är hälften så mycket streckad som quiden. Erik kommer ge upp körningen direkt om han märker att han inte kommer förbi. Går säkert ner i rygg då eftersom han brukar var snäll mot quiden.
|
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
Ser ut att bli hård öppning i avd1. Jag tror kusken på Rocky Reach passar ypperligt. Har ofta en stark avslutning...nu fina 2%.
|
|
|
|
|
|
|
#58 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#59 |
|
behöver ju inte va fel. vecka, vecka på beau mec också med malmö resa som kan sitta lite i benen kanske. skulle nog plockat alla utom nato och david vid gadd.
|
|
|
|
|
|
|
|