|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#106 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#107 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#108 | |
|
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Manprinsen (+5) |
||
|
|
|
|
|
#109 | |
|
Citat:
Rockey i 6e riktigt synd att Travtjänsten kör den :-( Sedan är jag svag för Gambino D som utvecklats fint hos Johan! Lycka till själv! :: |
||
|
|
|
|
|
#111 |
|
Ojoj, det står han sig inte på fram till start. Får hoppas det kommer rapporter om att han fyllt på depåerna sen, annars känns det iskallt...
|
|
|
|
#112 |
|
Spikarna får bli Arazi Boko och Pajas Face som båda 2 har chans och trycka sig till ledningen och då ska de slåss
Lycka till allihopa
|
|
|
|
|
|
|
#113 |
|
Vill ni ha en superskräll så ta med Borups Puma i Uppfödningsloppet, streckad på 0 % för tillfället. Hästen är bättre än vad den visade senast i försöket. Vann på ett bra sätt i Svampen Consolation näst senast. Malmqvist tror att det kan vara ett ämne och ett långskott i det här loppet.
|
|
|
|
|
|
|
#114 |
|
Funderar på att spika Kadett CD i guld. Vet att det är vansinne från spår 12 på jägers, men känns jävligt intressant med Örjan och skorycket. Gick en 10-tid med skor och broddar så det måste vara toppform.
|
|
|
|
|
|
|
#115 |
|
Jag har följt den ett tag, men har inte varit riktigt nöjd och tror att det blir svårt idag.
|
|
|
|
|
|
|
#116 |
|
Jägersro, pinsamma Jägersro... Bara dem som blåser omstart när hemmakuskar felar i starten, för att sen gå och vinna. Skämmes tamefan.
|
|
|
|
#117 |
|
1,46 i v odds på veijos barfotahäst i V4 3. Tur man insett att det inte går att spela på sådana hästar hos statliga monopolet om man vill vinna mer än man förlorar i längden.
|
|
|
|
|
|
|
#118 |
|
Veijo e ju bara fet så den valde jag till och med bort på v4. men gick åt helvete i vart fall....men ca 6 in på tvilling så det får bli en harry på det med lite egna hästar. Fokus fotboll/ Hockey nu.....god tur
|
|
|
|
|
|
|
#119 |
|
Skor på Radysin America. Hur negativt är det ?
|
|
|
|
|
|
|
#120 | |
|
Banned
|
Citat:
Men jag tycker att det är helt ok att kollektivet ändå gör det. En massa pappskallar som skickar in obegränsat med pengar på en dålig favorit. Då är det bara att ta bort den på tvillingen så är det omöjligt att förlora pengar i längden. |
|
|
|
|
|
|
|