|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#46 |
|
Lika fint spelvärde på att fälla Calvin Borel idag som det var på Dernier Viking i helgen. Fina pengar med dubbeljackpot också till skillnad mot i söndags. Givet att spela därmed. Tror aldrig Elma Lane lägger första loppet, men gillar verkligen hästen så kan ha fel. Impression, Goldomaster och Romeus är några av dragen.
Senast redigerad av Emeffeff den 2015-12-02 klockan 19:07. |
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Svårt att värdera bf hästar med skor men roligt😎
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ExtremtRik (+1) |
|
|
|
|
|
|
#48 | |
|
Citat:
Lutar åt Neon Face som bästa favoritspik till 42% men visst bakspår kan alltid ställa till det. Ingen jättekoll på hästarna i avdelning ett men gillar 7 Dollar Acess till 3,25% Nämnda två favoriter och möjligen någon ytterligare, utan att ha studerat listorna ett skvatt, kan man tugga på 8 lopp annars når väl svårighetsgraden allför högt, där är ju en begränsad pott ![]() Kör hårt! Edit: ps var det "värde" på fällning av Dernier eller ett gynnsamt utfall för oss favorithatare? Inte helt klar på vad "lika fint" innebär men du kanske vred till det med flit? Senast redigerad av ExtremtRik den 2015-12-02 klockan 19:41. |
||
|
|
|
|
|
#49 |
|
Banned
|
Ingen chans att Redén mörkar för hela kollektivet och låter Linderoth sätta dit SHAQLINE till ett bra odds?
|
|
|
|
|
|
#50 | |
|
Citat:
Chansspikade redan igår men säkert helt fel. |
||
|
|
|
|
|
#51 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#52 |
|
Någon som har koll på vad spelvärde spikar?
|
|
|
|
|
|
|
#53 |
.
Going Popp och Rapsody
asgaya3141 (+10) |
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#55 | |
|
Citat:
I början av karriären var där alltid nära till galoppen. Sen helt plötsligt ansåg Conrad den säker som ett lås med jänkarvagn... inte björnkoll på exakt vad i balansen som gjorde det men även hästens mognad fysiskt o psykiskt spelar in. "14 av 28" är inget jag fäster vikt på men väl framskor förvisso. Tycker ändå att han har så stora marginaler i detta lopp kapacitetsmässigt att det inte ska behöva hända jätteofta. Sonen klarade av hästen till fullo senast och i det här sällskapet är han inte bara huvudet högre utan rent överlägsen, därmed inte sagt att vinsten blir jätteklar med tanke på att det får köras med marginaler. Men visst kompis, jag har respekt för ditt kunnande men här är jag av annan åsikt !!!
|
||
|
|
|
|
|
#56 | |
|
Banned
|
Citat:
Björnland (+20) |
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
Banned
|
Har det inte börjat väldigt favoritbetonat, på båda banorna?
|
|
|
|
|
|
#59 | |
|
Citat:
Lösningen 15/12-2014 då det lossnade, var på Calvin ,jänkarvagn, helstängt och skorna på, enligt mina gamla noteringar. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ExtremtRik (+5) |
||
|
|
|
|
| Ämnesverktyg | |
|
|