Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-12-18, 09:47   #31

AndyMarts avatar

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 7099

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Tråkigt, nu blir spelet väldigt ojämnt.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-18, 10:04   #32

Reg.datum: dec 2011
Sharp$: 2011
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Tråkigt, nu blir spelet väldigt ojämnt.
Kallt värre, mycket bra chans på favoriten givetvis, men överspelad då resten verkar bli ospelade.
Espo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-18, 12:22   #33

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 1097
Standard

Mkt snack om Art On Line. Efter den senaste tidens kraftiga turbulens kring reportaget om Mikko Aho o framförallt travsportens djurskydd.. Där Art On Line nämnts. Även om de aldrig sa hästens namn är det bekräftat att de var AOL i reportaget som startat "skadad". Hur kommer detta påverka morgondagens race?? Kommer de köra snällt? Jag själv är totalt förvirrad kring den hästen o alla utlåtanden..
Khiarshoor är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-18, 13:06   #34

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Khiarshoor Visa inlägg
Mkt snack om Art On Line. Efter den senaste tidens kraftiga turbulens kring reportaget om Mikko Aho o framförallt travsportens djurskydd.. Där Art On Line nämnts. Även om de aldrig sa hästens namn är det bekräftat att de var AOL i reportaget som startat "skadad". Hur kommer detta påverka morgondagens race?? Kommer de köra snällt? Jag själv är totalt förvirrad kring den hästen o alla utlåtanden..
Later langsökt att det skulle paverka. Vi far höra vad Johnny säger, men osannolikt att det skulle paverka hans taktikval. Är väl inte en kusk som kör efter stallorder direkt (om de ens skulle komma pa att utfärda stallorder).

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-18, 18:21   #35

Reg.datum: mar 2013
Sharp$: 885
Standard

Hade husse 7an förra lördan? inget som outades på vass eller kass idag..
Aristocat på distansen med örjan känns som ett streck.
Ser inte ut som regn imorgon, blir det lättsprunget?
niveon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-18, 18:25   #36

Migges avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 1
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av niveon Visa inlägg

Citat Travnet:
Tydligen var jag ute och seglade i mina spekulationer i onsdags angående förra helgens storvinnare. Jag undrade ju om ATG var rädda för negativ reklam när deras egen experttippare tog storvinsten på V75, men enligt säkra källor så har ATG jobbat hårt för att få göra ”vinstartiklar”, men att experttipparen bett om att få stå över.

Är säkert en klok tanke, men då kan jag tycka att det inte direkt är superfiffigt att jubla i sociala medier direkt efter storvinsten. Svårt läge när man vill berätta för alla i ”branschen” att man vunnit mest, men ändå helst vara en anonym storvinnare.

Källa: http://www.travnet.se/berglund/2015/...nstersystemen/
Migge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-18, 18:29   #37

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Migge Visa inlägg

Citat Travnet:
Tydligen var jag ute och seglade i mina spekulationer i onsdags angående förra helgens storvinnare. Jag undrade ju om ATG var rädda för negativ reklam när deras egen experttippare tog storvinsten på V75, men enligt säkra källor så har ATG jobbat hårt för att få göra ”vinstartiklar”, men att experttipparen bett om att få stå över.

Är säkert en klok tanke, men då kan jag tycka att det inte direkt är superfiffigt att jubla i sociala medier direkt efter storvinsten. Svårt läge när man vill berätta för alla i ”branschen” att man vunnit mest, men ändå helst vara en anonym storvinnare.

Hah! intressant!
niveon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-18, 19:07   #38

BobGurans avatar

Sharp$: 1686
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av niveon Visa inlägg
Aristocat på distansen med örjan känns som ett streck.
Ser inte ut som regn imorgon, blir det lättsprunget?
"Banan är fin, lite tjäle kvar på upploppet (skuggpartiet från läktaren) i spåren 6-8 ca 50-75 m. Annars en för årstiden, perfekt bana!"
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hugotheboss (+5), niveon (+5)
BobGuran är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-18, 19:51   #39

Standard

177m upplopp, avd 5 medeldistans, snabb bana. häst nr 12 valeur med ÖK. "..tål ett tungt slutvarv och vid överpace kommer han ta ner många.. ..skall räknas trots 12e spår", enl. PGN. Frågan är vem som spetsar, vilka vill köra, kommer det letas ryggledare, överpace?
Gammal 2015-12-18, 20:14   #40

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Espo Visa inlägg
Tomorrowland har slagit Narold Vox de gånger de möts i år, med marginal dessutom. 3a i Harpers med skor och på väg mot toppform.

Jag tror man kör sig till spets och vinner ganska okört och utan större problem precis som det sett ut i Finland. Så här tidigt i veckan tycker jag spiken är solklar!
Goop ska köra Springer Om i spets och då är min tidigare klara spik inte alls så klar. Att Vinna från dödens på långdistans löser inte många. Blir det dessutom lite körning gynnas Narold Vox. Blir det inte körning, så är det klart SpringerOm kan snubbla undan i spets. Ruggigt tråkigt det blev nu.
Gammal 2015-12-18, 20:18   #41

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Migge Visa inlägg

Citat Travnet:

Min teori är att han vill vara anonym för att systemet var super stort. Vill kanske inte skylta med att han spelar för hundratusentals kronor på en lördag. Hade det vart ett lagom stort system hade han säkert gått ut med det.
Gammal 2015-12-18, 20:19   #42

hugothebosss avatar

Reg.datum: maj 2014
Sharp$: 667
Standard

Kan Veijo ladda från spår 1 (avd 5) utan att köra galopp? Jag är inne på att 2 Nightingale Face spetsar och att den som är först framme av 4/6 får överta. Valeur i all ära men vad har han, 9 starter från bakspår, i billigare lopp, utan vinst? Tycker t o m 11 Counterfighter är intressantare trots att det är en 3-åring mot äldre. Intressant lopp oavsett.
Gammal 2015-12-18, 20:23   #43

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Espo Visa inlägg
Min teori är att han vill vara anonym för att systemet var super stort. Vill kanske inte skylta med att han spelar för hundratusentals kronor på en lördag. Hade det vart ett lagom stort system hade han säkert gått ut med det.
Konstigt och väldigt "svenskt" fenomen det där iallafall. Det är ju inte som att man inte begriper att han spelar för jättesummor heller. Men kanske överskattar man folk. Är nog lite jante bakom. Men hålla sig helt från att skryta klarar han inte iallafall. Och det är ju fullt förståeligt.

Vilken jäkla reklampelare för småspelare den där liraren som nästan satte enkelraden på multibong är annars! Den borde de lyfta fram så mycket som bara möjligt för att spelarkåren ska få en illusion av att de kan repetera den bedriften (vilket såklart nästan ingen kan).

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-18, 20:33   #44

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2366
Standard

Helvete så svår omgång, skulle behöva helgardera både avd 2 och 7 för att känna mig säker.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-18, 20:49   #45

AndyMarts avatar

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 7099

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Tycker utan tvekan allt värde ligger på Morgana Bi i V75-2. Gick bra med skorna sist, lite aktionsproblem men i övrigt fint, och hade massor med krafter kvar. Sjunnesson serverar henne en smörresa samtidigt som Veijo får svar av Björn, och när det sedan är dags sveper M Bi rubbet.

7 % mot Roses Glorys 61 %, för mig helt givet vem jag går på.

För tillfället känns det som spikarna blir Morgana Bi och Bouncing Ball OO som jag tror har klart bättre vinstchans än iskalla Joe Martini.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td