Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-01-06, 10:16   #31
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 907
Sharp$: 38044
Standard

1) Hero Sjöhammar känns överstreckad. Har stått över jobb och är inte på topp. Jansson hoppas på en plats. Tar nog med den på fyra streck, men den är definitivt ingen spik. Only In It's Class saknar också form och hoppas på turen. Be Spontaneous ser ut att vara den bättre chansen av de två, men han är bäst i främre träffen och får Haugstad, medan Only får Kihlström - hur tänkte Redén här? Andrew Dragon bör ha den bästa chansen. Ska gå på speed, men det kan bli ett blufflopp så jag tror inte att jag spikar.

2) Bula Bula Am blir spik på många system. Jag har övervägt det, men tvekar. Reijos häst och Untersteiners är väldigt tidiga. Vad kan finnen?

3) Eliax vill till spets. Stig har en icke-vinnare i Brooklyn Club som han verkar nöjd med. Det varnas för New Revolution, Polansky Bi och Special Offer. Stone Capes Nougat är bra, men har ett jobbigt spår och lyckades inte förra gången då han var hårt betrodd. Oskar J. sitter upp bakom P.G. Normas favorit och den har jag just nu som spik på mitt grundsystem.

4) Är även sugen på att singla G. Normas Picasso Tilly trots ett åttondespår. Orutinerad häst som slog Toreador senast. Jansson oroar lite, då han inte kört så bra på sistone och dessutom har kört gunga med hästen de två gånger han suttit upp. Även här finns en handfull motbud, men man ska ju ha singelstreck också.

5) Stirling Cheer har ett lämpligt lopp. Kommer hon till spets så är nog loppet över. Let It Happen är värst emot. Bakom dem kan vad som helst hända. Tvåhästars.

6) Öppet! Här kan i princip vem som helst vinna.

7) Coco De Vie är klar första häst för mig. Lika klar andra häst är Raffinos. Kan också tänka mig att ta med Vicky Corner igen. Blir det krig mellan de två favoriterna så kan Spangenberg blanda sig i det hela.

8) Toreador struken vilket ändrar förutsättningarna. Stig låter ovanligt nöjd med chanserna för Apricot Stone, men som första häst på turordningen så är det inte lika kul. Att Toreador är borta ökar såklart chanserna för Stickans pålle, men det finns motbud och jag gillar inte att sitta tunn i sista loppet. Aslan L.C. vill till spets, men även Ville kommer att ladda. Möjligt är att jag garderar på rejält.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-06, 10:19   #32
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 907
Sharp$: 38044
Standard

Speedy Goldina struken i tredje, så Oskars häst kommer ner ett hack.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-06, 10:25   #33
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Klanke Visa inlägg
Be Spontenius har ju tjänat minst pengar i fältet. har förvisso 7 vinster på 23 starter över distansen men bara vunnit 4 av 23 med skor. Hästen har ingen seger på Solvalla efter 2 försök. Dock har kenneth klarat ta 2 pall placeringar med hästen. Spåret är si sådär då den enbart segrat 1 av 9 från liknande läge. Dock kommit på plats 4 av dessa 9 gånger.

Tycker hästen presterar bäst barfota eftersom han har 3 av 6 med den balansen.

Hero är kanske ingen direkt superhäst men de loppen jag sätt så växer han minst 2 klasser i spets och när värsta konkurrenten på förhand i spetsjakten ströks finns det bara en häst på gatan

Den häst jag kan vara rädd för är nr 6 med dennis men den snubben brukar köra till och trycka rejält 500-800 kvar.

Min tes är att första 1000 kan gå på 1.16 hur skall Sjöhammar förlora då?

När man tittar på strecken så vill man bara spika. Men det är för många ? här det kan mycket väl bli ett blufflopp också . får nog kanske bli gadd lik förbannat
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-06, 10:29   #34
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Hade lite funderingar på att spika Apricot Stone i sista, men när Toreador strukits och Apricot är först på turordningen så får jag fundera närmare på saken.

Nu är omsättningen runt 5 miljoner, och Toreador spelad till 18 %.

5 miljoner är ungefär 25 % av omsättningen så till slut blir den spelad på ungefär 4-5 %. En del reserver sorteras bort så 3-3.5 % skulle jag gissa flyttas över till Apricot.

Hur du värderar detta är upp till dig.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
doob (+10)
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-06, 10:33   #35
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 698
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
När man tittar på strecken så vill man bara spika. Men det är för många ? här det kan mycket väl bli ett blufflopp också . får nog kanske bli gadd lik förbannat
Ville säger något helt annat.

Han blev sliten efter senast och har haft en paus men tränat på som vanligt och känns fin. Han har gått 25 tempo som snabbast inne på gården. Hästen brukar tävla bra efter vila, perfekt spår och Ville låter lite uppåt trots allt



20% på en klar är inte ofta man får spikar på mitt bolagssystem utan prut

Senast redigerad av Klanke den 2016-01-06 klockan 10:34.
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-06, 10:36   #36
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 907
Sharp$: 38044
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Nu är omsättningen runt 5 miljoner, och Toreador spelad till 18 %.

5 miljoner är ungefär 25 % av omsättningen så till slut blir den spelad på ungefär 4-5 %. En del reserver sorteras bort så 3-3.5 % skulle jag gissa flyttas över till Apricot.

Hur du värderar detta är upp till dig.
Det är att förenkla det hela. När en stor spik är borta så flyttas insatserna över till försten på turordningen (då många är dåliga på att sätta ut reserver), men allt fler kommer också att singla eller ta med Stigs häst på sina bongar. De som annars hade spikat favoriten.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-06, 10:49   #37
 
hugothebosss avatar
 
Reg.datum: maj 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 283
Sharp$: 667
Standard

Of topic, men undrar hur spelet på banan påverkas av att Kongressen valt att hålla stängt idag
__________________
Även en blind höna...går in i väggen!
hugotheboss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-06, 10:56   #38
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 698
Standard

:=)
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-06, 11:01   #39
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 224
Sharp$: 2915
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hugotheboss Visa inlägg
Of topic, men undrar hur spelet på banan påverkas av att Kongressen valt att hålla stängt idag
Jag brukar erbjuda alla i sällskapet
mat på valfri krog i stan, bara vi slipper
äta på Kongressen.

Maten på Valla är under all kritik,
inte undra på att ingen vill gå dit.
Jajjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-06, 11:08   #40
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 698
Standard

Blir två spikar idag.

Hero Sjöhammar och Mt Jeopardy

Dragen:

Carros Girl obesegrad i spets efter 4 försök, intressant om man kommer dit. Örjan upp klart spännande..

Brooklyn Club har hårdheten från v75. Lite spelad..

Let it happen gillar sorten..

Vicky Corner kan öppna...

Turbo Gothard har toppchans om han tar spets, kan öppna rejält....
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-06, 11:19   #41
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 540
Sharp$: 2301
Standard

Är inte omsättningen väldigt låg? Känns som att folk inte har koll på den tidiga starttiden!
alle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-06, 12:04   #42
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av alle Visa inlägg
Är inte omsättningen väldigt låg? Känns som att folk inte har koll på den tidiga starttiden!
Grymt bra det! Förhoppningsvis får vi närmare 100% återbetalning idag! Själv gör jag tvärtemot alla andra och läser på lite extra en sån här omgång, hög återbetalning och dåligt påläst kollektiv är ju mumma.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
alle (+1)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-06, 12:05   #43
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5213
Standard

11 Toreador struken och lite ändrade förutsättningar i V86:8. Med Örjan borta ur leken så kan vi med stor sannolikhet inrikta oss på att Ärlig fått uppdrag att köra ihjäl 3 Apricot Stone med sin 12 Hoochiecoochie Man så att Haugstad kan vinna med 2 Aslan L.C.
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-06, 12:06   #44
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 540
Sharp$: 2301
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Grymt bra det! Förhoppningsvis får vi närmare 100% återbetalning idag! Själv gör jag tvärtemot alla andra och läser på lite extra en sån här omgång, hög återbetalning och dåligt påläst kollektiv är ju mumma.
Tyvärr är jag en del av det dåligt pålästa kollektivet!
alle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-06, 12:07   #45
 
Nicklass avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: Linköping
Inlägg: 654
Sharp$: 1497
Standard

86: 1

Min ranking:
7, Only in its class, ser bäst ut sedan förra loppet.
1, Hero sjöhammar, oklar form, vinner antagligen om den är i topp.
9, be spontaneous, bra läge om de blir smygresa.
2, HR. on line, slår andrew dragon idag
Nicklas är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td