Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-01-10, 14:28   #1
 
Nicklass avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: Linköping
Inlägg: 654
Sharp$: 1497
Standard

V86 13/1


v86:1 Kortlopp för ston.

3 Staro Hollywood blir antagligen favorit, vilket är befogat. Hästen har mött hårdare gäng och gjort de bra. Tänkbar spik.

Värsta motståndet 5 L.Dees Maggiesbest. Som såg ut att ha mer att ge senast.

6 Staro Ironmaid såg ruskigt fin ut efter galopp på jägersro för 2 starter senast. Var inte lika imponerande senast dock.

V86:3 Långlopp med 2 Tillägg

Favoriten 5 Condor motion galopperade senast och sprang jämnbra med Candor hall som startade 40 meter efter senast. sträckad på 62% just nu. Loppet innan detta var dock föga imponerande. Vinner om lika bra som senast.

Tycker annars det svår bedömt bakom. Både 7 och 8 tycker jag är jämnbra.
Nicklas är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-10, 14:44   #2
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Nu är det verkligen läge för min följehäst 1 Bacio i V86-2. Perfekt läge, lämpligt motstånd och grymt fin form. Misstänker att vi kan få låg procent också då Schön sitter upp och raden kunnat vara vackrare, vilket smakar ännu bättre.

Kan vara en härlig spik att luta sig mot!

L'Dees Maggiesbest är bra men jag börjar tröttna. Alltid tvåa-trea, tror inte längre det är en slump. Den tar i när de före har rejält försprång. Platsspel!

Stayerloppet på Jägers bör stå mellan Condor Motion och Rocky Egedal då For Pleasure As inte visat form.


Oh Goodness tappar spets till Tarragona Ås och då är det stor risk att den fastnar. Överstreckad storfavorit (förmodar att den blir det).
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-11, 15:21   #3
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 802
Sharp$: 37739
Standard

Idag regnar det utav helvete, men det ska bli minusgrader redan i morgon så man får räkna med hårda banor.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-13, 10:20   #4
 
Rickarts avatar
 
Reg.datum: mar 2013
Ort: Karlstad
Inlägg: 1 451
Sharp$: 2502
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Nu är det verkligen läge för min följehäst 1 Bacio i V86-2. Perfekt läge, lämpligt motstånd och grymt fin form. Misstänker att vi kan få låg procent också då Schön sitter upp och raden kunnat vara vackrare, vilket smakar ännu bättre.

Kan vara en härlig spik att luta sig mot!

L'Dees Maggiesbest är bra men jag börjar tröttna. Alltid tvåa-trea, tror inte längre det är en slump. Den tar i när de före har rejält försprång. Platsspel!

Stayerloppet på Jägers bör stå mellan Condor Motion och Rocky Egedal då For Pleasure As inte visat form.


Oh Goodness tappar spets till Tarragona Ås och då är det stor risk att den fastnar. Överstreckad storfavorit (förmodar att den blir det).
Hur är Bacio ut?
__________________
Chips
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Rickart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-13, 11:40   #5
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rickart Visa inlägg
Hur är Bacio ut?

Tror han har god chans att hålla ut de andra. Verkar enkel och naturligt snabb och då brukar det gå bra.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-13, 12:28   #6
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 326
Sharp$: 2494
Standard

Kanske dags för 4 Eagle Shot i avd. 7... Lycka till!
Nedomansky är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-13, 12:37   #7
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 209
Sharp$: 2371
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Tror han har god chans att hålla ut de andra. Verkar enkel och naturligt snabb och då brukar det gå bra.
Bacio har aldrig tagit ledningen av egen kraft, haft öppet spår 7 ggr.
Harry Ruda och MT Kingzize är de som är snabbast fr start.
Spojs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-13, 12:44   #8
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 540
Sharp$: 2301
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Spojs Visa inlägg
Bacio har aldrig tagit ledningen av egen kraft, haft öppet spår 7 ggr.
Harry Ruda och MT Kingzize är de som är snabbast fr start.
Trots allt volt, och jag tycker ingen av de du nämner visat något speciellt i startsnabbhet? Jag tror Bacio kommer hålla ledningen pga att det saknas snabbstartare! SoS!
alle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-13, 12:44   #9
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 209
Sharp$: 2371
Standard

Avdelningen skrällar:

Puro låter mycket optimistisk på att Piece of Work i första ska vara bättre nu, springer lika fort som alla andra i träning men går inte i lopp. Omlagd träning och kan vara en storskräll, speciellt när det inte låter toppen på favoriten. bara 4%
Spojs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-13, 12:52   #10
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 209
Sharp$: 2371
Standard

Avdelning storskrällar:

Twillight Eyes gick väldigt bra sist Tobbe körde, bara galopperat sen dess. Har nu ett kalasläge i rygg på två startsnabba. 2%
Spojs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-13, 13:12   #11
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 209
Sharp$: 2371
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av alle Visa inlägg
Trots allt volt, och jag tycker ingen av de du nämner visat något speciellt i startsnabbhet? Jag tror Bacio kommer hålla ledningen pga att det saknas snabbstartare! SoS!
Visst kan han hålla ledningen, alla har ju en första gång. Men statistiken pekar inte på att han ska hålla ledningen, nu avgörs ju inte loppen i starten.
Bacio har ju varit riktigt bra både efter Ekavir och Allan Wadd på slutet och startar absolut med vinstchans.
Spojs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-13, 14:11   #12
 
capones avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Ort: Värmland
Inlägg: 2 391
Sharp$: 13249
Standard

Spicy A hade nog rubbet kvar sist
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Nicklas (+1)
capone är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-13, 14:15   #13
 
Nicklass avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: Linköping
Inlägg: 654
Sharp$: 1497
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av capone Visa inlägg
Spicy A hade nog rubbet kvar sist
Tror också på den. Men aldrig sett lopptypen förut. Brukar tilläggshästarna vinna?
Nicklas är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-13, 14:49   #14
 
Reg.datum: okt 2015
Ort: All over the Place
Inlägg: 303
Sharp$: 1907
Standard

*Varning för långt inlägg och låg läshastighet*

Denna analys är skriven tidigt på dagen, innan tjänster som TT/SS/SP/ÖG or whatever. Jag väntar förnöjsamt på era Sharpsa kommentarer så att vi kan gå +++ ikväll  Och döda mina tankar så jag slipper förlora en enda krona!

1.Staro är bästa hästen, rutinerad, inget emot skor, öppnar bra, tar detta från dödens om det behövs (Sjunne smyger knappast här).
> Spik- och spelvärd då de andra (småutmanarna) drar på sig mycket streck och spel.

2.Nästan som ett treåringslopp där någon plötsligt utvecklats… Collins övertygade stort senast, men resa och Lalle på hufvudstadsbanan nu. Och finns flera som kan springa här.
> Gardering (betalar inte för 7, 2). Väldigt svårt att välja en u-häst här på jokersystemet, kanske ändå Lalle på visad form och litet fält.

3.Kul med Crebas, han är en mycket bra tränare och såvitt jag kan se en bra kusk med pondus, han brukar inte sätta sig invändigt osv. Perfekt distans för kusen som har fin segerprocent och visade formformform senast.
(Bakom lurar oftast sevärda Rocky (lite hårt inne här, stark och speedig, kuskminus). Hur är det med Connys i dagsläget?!! Q.C. given fjärdehäst från spets om de andra skuffar. Nämner nr 4 (1%) som har en del rutin och hårdhet.)

4.Oh Goodness. Hur blir det här i spetskörningen med Tarragona? Lurigt, vill Örjan köra i spets eller ta vinnarhålet (med skor)? Stirling Cheer helt OK senast. I övrigt kan jag bara tänka mig någon av Nurmosarnas.

5.1640a Jägers men låg klass. Kanske Twister skall vara förstahäst eller Crazy Year… 1,2,6 tar jag bort, resten streckas. Svårrrankat!!

6.Redén stallform, kusk (skor gick hyfsat nyss på Färjestad). Hajen form kanske lite kuskplus (dissar sällan Sir Toby dock). Men skall de hinna fram till Classe? Måstestreck på Spangen och det sista på Fred. (Kanske ett på Croque också.)

7.Da Vinci kan ta ned Jairo från utvändigt (SAL = Spika Aldrig Löffgren). Tredje streck: lite snack om Örnskottet sedan länge (vet inte hur jag skall processa den, Malmqvist stallform etc.).

8.Älskade Google senast, mycket fint spår nu. Men det kan bli svårt med Goopen i spets förstås på 2640 i denna klass (därmed kanske jag också vill ha med Classe smygandes.) Carrera kan vinna om spets kan det bli så om Goop missar? Svårare spår för 10, 11, om de flesta andra kunniga inte gör bort sig bör de få svårt.

// Wolfman
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Zniper (+11)
Wolfman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-13, 15:04   #15
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 698
Sharp$: 3039
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nicklas Visa inlägg
Tror också på den. Men aldrig sett lopptypen förut. Brukar tilläggshästarna vinna?
Dennis var inte rolig att se i volten senast. Kanske bättre nu?
Jag gissar på tidig galopp
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Tirich är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td