|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#106 |
|
Tycker det ser upplagt ut för att Örjan ska vinna med Digital Archive. Mellby Ciceron har aldrig vunnit bakifrån vad jag kan se.
|
|
|
|
|
|
|
#107 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#108 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#109 |
|
V4-3
Bestraffningar: Jensen John Ö, 300 kr, för sen ankomst till defilering. Olsson Klas, avstängning 160206-160226, felaktigt bruk av körspö. Efter 3 lopp: 2 startförbud. Efter 3 lopp: 2 x bot Efter 3 lopp: 1.500 kr total bötessumma |
|
|
|
|
|
|
#110 | |
|
Citat:
På det stora hela tycker jag det är en svår omgång att tippa...ingen häst som anföll mig och ville bli spikad när jag skummade igenom programmet, men jag var faktiskt lite inne på Digital Archive tidigt. Men jag tycker att ju mer jag studerar, desto fler vill jag ha med på systemet. Hoppas att ni haft lättare att bygga era system än vad jag haft idag samt att ni är rätt på det. Lycka till ! Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Manprinsen (+10) |
||
|
|
|
|
|
#111 |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8426Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Du får nog se om loppet !
|
|
|
#112 |
|
Gunnar körde bort Månprinsen på Bjerke...
|
|
|
|
|
|
|
#113 |
|
Det var ju synd att inte Johan fick lucka i tid för att utmana.
|
|
|
|
|
|
|
#114 |
|
Synd att Johan nöjde sig med andra plats. Hade han försökt komma ut o gasa så tror jag han hade tagit det idag. Men men, dem måste tänka på chanserna och att andra plats gav bra pengar, så va det väl inte värt det
|
|
|
|
|
|
|
#115 |
|
Vad gjorde Örjan i sist kurvan...somnade han igen ??
|
|
|
|
|
|
|
#116 |
|
V4-4, lärling
Bestraffningar: Rudqvist Henrik, avstängning 160206-160212, för att ha kört/ridit för tidigt över startlinjen. Anmärkning: Bestraffningen för John Ö Jensen lopp 3 ( för sen defilering ) utgår. Efter 4 lopp: 2 startförbud. Efter 4 lopp: 1 x bot Efter 4 lopp: 1.200 kr total bötessumma |
|
|
|
|
|
|
#117 |
|
Missade att skicka in kupongen för att jag var ouppmärksam på horsidan. Man måste ju klicka en gång till trots att man hamnar i "kupongläge". Så jävla onödigt. Kan dom inte bara göra om skiten så att spelet läggs lär man klickar på "lägg spel"?
Nåja skitsamma, hade spikat Tack Wee så det hade inte blivit 7 rätt ändå. Blir att lira V5 |
|
|
|
|
|
|
#118 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#119 |
|
Jag tyckte det såg ut som ha hakade i invändigt?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hanscrispi (+1) |
|
|
|
|
|
|
#120 | |
|
Citat:
|