|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#211 |
|
En bra dag ändå - Vinnare på BL och Liverpoolvinst i en oerhört spännande match, samt att United förlorade...
|
|
|
|
|
#212 |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8426Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
100% fel i sista, men sådant händer också.
|
|
|
|
#213 |
|
Vad sa Tillman om Food Money sen i tv4/tv12, jag missade allt på tv!?
|
|
|
|
|
|
|
#214 |
|
Fick i alla fall 13 000 på V75. Synd, att inte Pebbe Simoni vann sista. Och Spring Erom i guld. Då hade det väl blivit sådär 350 000 med sexor och femmor.
|
|
|
|
|
|
|
#215 | |
|
Citat:
Att kusen låg på lite och tog för mycket i denne - hon tyckte kanske att hon borde låtit hästen löpa på mer fritt... Var dock rädd för banunderlaget...
|
|
|
|
|
#216 | |
|
Citat:
![]() Håller med ang Pebbe Simoni och Spring Erom. Hade inte 7:an men hade fått lite mer tillbaks i alla fall, blev ju en väldigt trist tillställning denna vecka. Bara att bryta ihop och komma igen...haha. Trevlig kväll !
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+5) |
||
|
|
|
|
|
#217 |
|
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Fick i alla fall 13 000 på V75. Synd, att inte Pebbe Simoni vann sista. Och Spring Erom i guld. Då hade det väl blivit sådär 350 000 med sexor och femmor. Grattis ändå. Nu blir du populär bland andelsköparna.
|
|
|
|
|
#218 | |
|
Citat:
Tråkigt som fan nu.. Men ska inte ljuga kanske hade ändrat de systemet vilket man nästan alltid gör, fegat ur. Hört sista minuten snack osv... Men surt när man ser att alla idéer sitter och det är så bra betalt... ![]()
|
||
|
|
|
|
|
#219 | |
|
Citat:
![]() Gjorde en tabbe och missade att skicka in systemet pga ouppmärksamhet. Sparade mig 360 spänn, dagens största vinst. |
||
|
|
|
|
|
#220 | |
|
Citat:
du får fira det med några kalla nudå!
|
||
|
|
|
|
|
#221 | |
|
Citat:
själv var jag iskall som vanligt. Ville bara passa på att gratulera dig och säga att ditt system hade potential för långt större vinstsumma. Själv räknade jag kallt med att innerspåret skulle ställa till problem, med något tungbana på Axevalla. Tji fick jag. Litet tröstpris blev DD:n lite drygt 30 ggr såsen. Hade gärna kikat på ditt privata system, alltid spännande att se hur någon tänker utan bolagsstrypet, när det är uppenbart att grundligt gjort din travläxa till V75. Lägg ut efter start, någon gång om du pallar. Hursomhelst grattis till full bricka. Önskar Mr Iskall alias Jajjan Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+5) |
||
|
|
|
|
|
#222 |
|
Bergh lurar skjortan av spelarna.
|
|
|
|
#223 |
|
Jo, ofta är det så. Det där var något jag konstaterade på den tid man sprang på Valla varje tävlingsdag; att när banorna var tunga så vann ofta favoriterna.
|
|
|
|
|
|
|
#224 | |
|
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+5) |
||
|
|
|
|
|
#225 |
|
Wow..
Missar första på 4 , andra på tre streck... sen 3 lopp med 2 hästar sitter..hoppas på 12X 5 or då.. V75 6:spik 9 Limoncelli V75:7: 1,2,5,10 DD: 9 -5;10 HA HA ...fel tråd....sry Senast redigerad av Lazze den 2016-01-30 klockan 18:34. |
|
|
|
|
|
|
|