|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#166 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#167 |
|
Precis som väntat tomtegänget i TV ute o cyklar angående Tekno Odin, Oystein toknöjd !!
|
|
|
|
|
|
|
#168 |
|
V4-4
Startförbud: 10 LIAFUXEN (startförbud 160130-160209 (dålig prestation)) Efter 4 lopp: 4 startförbud / 4 x bot / 4.900 kr total bötessumma. |
|
|
|
|
|
|
#170 |
|
Tillsammans sidan funkar. Frågan är om starttiden skjuts upp där också. Självklart så vore det naturligt att det nya spelstoppen gäller där också?. Självklart finns det ingen info om uppskjutet spelstopp på tillsammans sidan.
|
|
|
|
|
|
|
#171 |
|
Ja, efter att jag loggat ut och sen loggat in igen, så kunde jag lägga mitt spel nu också.
|
|
|
|
|
|
|
#172 |
|
Jag lirade just en tvilling på Vincennes på atg.se.
|
|
|
|
|
|
|
#173 |
|
Nu får det fan vara nog. Undra vad dom ska skylla på idag? Det värsta är att 95% köper deras förklaringar. Vilket annat företag som helst som misskött sig som ATG gör, skulle vara helt ur spelet för länge sen. Har läst kommentarer där folk skriver att det kommer bli bättre osv. Då undrar jag när dom går och köper en bil, mobil eller en ryggbiff kräver ni inte då att det är bra kvalité när ni betalar?
För mig känns det som ATG pissar på oss spelare, hästägare. Skulle ej förvånna mig det minsta om dom avbryter sädningen sedan kl 19.00 på tv. |
|
|
|
|
|
|
#175 |
|
Grattis ATG! Ny starttid framflyttad till 17.10
|
|
|
|
|
|
|
#176 |
|
Såja, nu har jag fått in systemen i alla fall.
|
|
|
|
|
|
|
#177 | |
|
Citat:
21% on hold 18% på 11årig "silverhäst" =skrik.... Jag kan ha fel ,men detta är min åsikt. Lycka Till! Mvh , L |
||
|
|
|
|
|
#178 |
Efterhandare
Nu finns det ju tid för fler Sharpsare att köra förhandare i därför avsedd tråd.
Efterhandare är rätt mycket sandlåda med det passar väl med en spelares mentala ålder. Mvh Uffe |
|
|
|
|
|
|
#179 | |
|
Banned
|
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten: