|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#181 |
Förhandare
Kör en direkt efter strecklistan pga tidsnöd...
V75 Inlämnat: 2016-01-30, 16:33 Bergsåker Lördag 2016-01-30 Start: 16:20 Kostnad: 3,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 3 Västerbo PayMyDay 2: 1, 2 3: 7 On Hold 4: 1, 6, 7 5: 5 Ponce de Leon 6: 7 Digital Archive 7: 2 Linslusen A.U. 1x2x1x3x1x1x1 = 6 rader. 6 x 1 x 0,50 kr = 3,00 kr. Totalt: 3,00 kr. Rättningskod: Skraplött Mvh Uffe |
|
|
|
|
|
|
#182 |
|
Sprang till spelbutiken där det stod två förtvivlade ägare och svor över ATG. Jag lyckades dock få in ett system men det blev en lite väl dyr babian i stället för reducerat... Kommer hem och konstaterar att Scarlett Ribb inte kom med. Öh... panikfelskrivning.
ATG: made by wankers for wankers Senast redigerad av Wolfman den 2016-01-30 klockan 16:45. Anledning: fel |
|
|
|
|
|
|
#183 |
|
Lämnade in 16:19 via tillsammans sidan för att vara säker. Men 16:30 gick dom ut med samma info som på ATG.se om att det va 17:10 som gällde. 5 minuter senare la dom till att det fortfarande va 16:20 som gällde på tillsammans sidan. Dålig info som vanligt....
|
|
|
|
|
|
|
#185 |
|
ATG...
Misstag 1=flyttad starttid till 16:20 (Är det någon atg butik som gör tummen upp? 2=Ej lyhörda när det gäller aktiva/spelare/ombud.. 3=oförmåga att erkänna fel då man i praktiken har monopol och kan hålla storebror staten i handen.. V75 forum så måste ju komma med nåt drag! =8 Tress Ribston V75:4 3% 9 Long Night i första till samma % Lycka Till! L |
|
|
|
|
|
|
#186 |
|
Asså fan!!!! De helt sjukt... kör en v4, kommer till kassan. Ska betala... men hittar inte plånkan. Hon frågar dessutom om ID. Är 23 bast. Skäggigt värre. Ingen fara, det är lag. Jag förstår henne och går därifrån. Går ut. Ska ta vagnen, hittar plånkan... Orkar inte gå tillbaka o spela. V4an för 64kr går in och fan va jag bölar hahahahaha.... Det är inte sant?!
![]()
|
|
|
|
|
|
|
#187 |
|
Att inte få en framskjuten tid på tillsammans är SKANDAL i mina ögon , lär vara många bolag som drabbades för att få mer info och vänta med inlämning ...
|
|
|
|
|
|
|
#188 | |
|
Citat:
Kollat= spikar 6 Benji D.(stå inte på händer när du läser tipsen..)he he L Senast redigerad av Lazze den 2016-01-30 klockan 16:50. |
||
|
|
|
|
|
#189 |
|
Fick höra att dom jobbar på lösa det och det kan bli ännu en ny starttid men SKANDAL kvarstår
|
|
|
|
|
|
|
#190 | |
|
Banned
|
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#191 |
|
Herregud.. Traveling Man utan hakar... Hur ska han få fäste? Borde inte finnas på kartan att han får en bättre start än Francais Du Gull..
|
|
|
|
|
|
|
#192 | |
|
Citat:
Lider med dig ,förhoppningsvis har du + på karma till nästa gång! L |
||
|
|
|
|
|
#193 |
|
Åkte tyvärr i monteloppet men hälften vunnit på vinnarlir kontra v4a vinst.
|
|
|
|
#194 | |
|
Citat:
L |
||
|
|
|