|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#256 |
|
Utdelning 7 rätt
305 501 kr Utdelning 6 rätt 1 403 kr Utdelning 5 rätt 89 kr |
|
|
|
|
|
|
#257 |
|
Absolut, det kan jag försöka. Du lär dig trav och jag S(!)venska? Då jag sitter på telefon är jag inte fast benägen att formulera mig på rätt vis. Tror poängen gick hem trots allt.
|
|
|
|
|
|
|
#258 |
|
Jag läser på så mycket och lyssnar överallt, så jag kan inte på rak arm ta fram det ställe där han uttryckligen sa att han släpper om Bergh kommer tidigt. På TV strax före start sa de att han ändrat sig och nu ville köra i ledningen, men han höll sig till det han sagt tidigare trots allt. Lurigt.
|
|
|
|
|
|
|
#259 |
|
Man kan ju önska att poängen nått fram, men vis av erfarenhet så tror jag inte att du förstått. Ha en bra lördag!
|
|
|
|
|
|
|
#260 |
|
Med tanke på att favoriterna vann i avslutningen måste man säga att det blev bra utdelning!
|
|
|
|
|
|
|
#261 |
|
Fick ett bra tips i 3:e loppet,och satsade en tia,det gjorde att dagan gick c;a noll
|
|
|
|
|
|
|
#262 |
|
Såg du spelat på trav en längre tid, dock fortfarande med samma synsätt som en nybörjare. Har spelat ca två år och är <25 men kan fortfarande se otroliga brister i din "erfarenhet". Inte konstigt de mer kunniga användarna lämnat detta forum...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SO (+5) |
|
|
|
|
|
|
#263 |
|
V75-7
Eriksson Sandra (Patricia Bishop) 2000 kr samt körförbud 160213-160217 för snäv körning/ridning som grovt stört medtävlare (Ekipage nr 12 1200m kvar). Efter 11 lopp: 5 startförbud / 9 x bot / 11.000 kr total bötessumma. |
|
|
|
|
|
|
#264 |
|
Du kanske mognar med åren. Börja att nöta in grunderna så kan det hända att du lär dig trav med tiden. För så korkade kommentar som du skriver tyder på att du inte har lärt något alls så här långt.
|
|
|
|
|
|
|
#265 |
|
"Det viktiga är inte att vinna, det viktiga är att deltaga."
Hans Skraplött 2016 Mvh Uffe |
|
|
|
|
|
|
#266 |
|
7 i sista gick otroligt fort över upploppet !tt hade spik på den senast fick rätt lopp nu tydligen! tydligen väldigt bortglömd denna gång !!
![]()
|
|
|
|
|
|
|
#267 |
|
Vad var korkat i min kommentar? Grunderna alltså, att hitta och spika de mest överstreckade hästarna varje omgång? Är det så erfarenhet byggs? Ge mig gärna exempel istället, travguden.
|
|
|
|
|
|
|
#268 |
|
Skulle nog lyfta sidan om tjafs,som inte har med trav att göra,togs upp i ett annat forum.Sharps kan säkert ordna detta
|
|
|
|
|
|
|
#269 |
|
Fan vad jag hatälskar det här spelet.
Spikade On Hold Låste på Whitma och Catch the cash Låste på 2,7,11 i sjätte Fick med Wariner som C-häst Men vad hjälper det när: Spiken Tekno Odin drabbas av omvänd stallkörning och inte hinner fram Spiken Benji Dana förlorar på målfoto mot min andrarankade 11 A-rankade Premier Kronos förlorar på målfoto mot B-rankade sunkfavoriten 0 kr tillbaka. Det är väl iaf tur att Bet365 finns. |
|
|
|
|
|
|
#270 |
|
|
|
|
|