|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#46 |
|
Blir spik på Plead Guilty och Edward Ale!
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Favoriten kom ju ut och till spets utan att förta sig.
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Står i 2.50 och släpper ledning, vilken pajas
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Jag som trodde man skulle tävla inom travet...
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Han vet att han får köra Shogun i finalen om han e snel hest
|
|
|
|
|
#51 |
|
Galet bra omsättning, nästan 21 millar en vanlig V86-omgång.
|
|
|
|
|
|
|
#52 | ||
|
Citat:
Citat:
Inte så oväntat dock, han vill väl gärna hålla sig väl med favorittränaren och det var underförstått att han skulle köra undan. För att maximera vinstchans skulle han nog svarat, men jag tror nog det där var att köra om bästa placering.
|
|
|
|
|
#53 |
|
rayon lascaux kommer med spurten nu
Re doc borde hålla detta nu går lus Senast redigerad av Nicklas den 2016-01-27 klockan 20:43. |
|
|
|
|
|
|
#54 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#55 |
|
Inte så oväntat dock, han vill väl gärna hålla sig väl med favorittränaren och det var underförstått att han skulle köra undan. För att maximera vinstchans skulle han nog svarat, men jag tror nog det där var att köra om bästa placering.[/QUOTE]
Ja det borde jag ha tänkt på, blir dumstrut på |
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
Re Doc fick bestämma i lugn och ro, bra så! Hade man vetat hur de ska köra så vore det bara att spika. Andrew Dragon hade helst fått vinna, men fick ju knepigt lopp och tappade allt i starten.
Senast redigerad av Shooter den 2016-01-27 klockan 20:46. |
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
Du är väl inte överraskad av att inte Örjan tokpressade från dödens? Det har han väl inte gjort sen dansken kom eller nåt?
|
|
|
|
#58 |
|
Får tacka för hjälpen, var skönt att träffa en A häst där
|
|
|
|
|