|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#61 |
|
Kör nu, Flemming - hatar dock dessa spår på Jägers. kuskarna blir väl fega och backar oftast. Men Flemming gungar in den med huvud/hals...
|
|
|
|
#62 |
|
Plead guilty såg ju slagen ut hela loppet...dessutom en överlägsen kusk på betel am..att man aldrig lär sig..
|
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
Banned
|
Han är h e l t otrolig, Björn Goop.....han måste ju ha gjort Betel Am 150 meter bättre, 50% starkare, 100% speedigare....?
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
Det vart en enkel viktoria för Betel Am. Goop med bakvänd pisk.
|
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
Vad talanglös jag är. 0 rätt efter tre lopp. Klen tröst med fin spik i fjärde.. Får skylla på att analysen tog 5 min.
|
|
|
|
|
|
|
#66 |
|
Jag förstår dock inte att Pöllänen inte testade för spets mot Örjan. Dåligt påläst?
|
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
|
#68 | |
|
https://www.youtube.com/watch?v=YH7Gh8hK8_Q
Citat:
|
|
|
|
#69 | |
|
Citat:
Snömannen levererade som väntat. Rauno Pöllänen som nästan-favorit på V86 trots låg spetschans var det konstigaste på länge.
|
|
|
|
#70 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#71 |
|
jävla skitspel fan ska man göra de så svårt för.
|
|
|
|
|
|
|
#72 |
|
Vad hände med fleetfoot ? Bockade och tappade fart, kom än , men försent
|
|
|
|
|
|
|
#73 |
|
Edward ale såg allt annat än pigg ut över mål !! 17 första 1000 staplar imål !!
|
|
|
|
|
|
|
#74 |
|
Banned
|
Men va f-n vad gör Peter Untersteiner....? Fick han inte ur tussarna eller satt han och fipplade med mobilen? Helkass kuskinsats....! Körhänder? NOT!
|
|
|
|
|
|
|