|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#76 |
|
doob´s miljondrag:
Avd.1) 2 Abaz America - räknar "alla" får startgalopp! Jag är inte lika säker! Jäkla hauss på den sist och om felfri kan det braka iväg till spets och då kan till och med Adrian bomba runt den här på Jägersros speedwayoval! 7% är bra! 10 Mr Arkansas Rose - kördes bort å det grövsta sist. Fullkomligt flög fram! Om senilsnöret Ingves bara drar i högertömmen i tid är den här med dom på fotot! 4% ett skämt! Avd.2 1 Montana Crown - har läge och toppform och testas med urryckare för första gången! Stallet hoppas på rygg ledaren och 6% är alldeles för lite! Avd.4 Här finns mycket smaskens! 1 Raingirl - är ingen stjärna men bricka ett och spets/släpp, bike för första gången, Örjan upp och dokumenterad toppform gör att till och med den här kan ramla undan om lucka! 3% med nämnda faktorer gör hästen till mitt hetaste skrälldrag i omgången! 9 Optimistic Face - vann i comebacken. Stark och rejäl häst med för loppet mycket bra kapacitet! 6% är bra! 10 Tooca - är TOKDRAGET!! 0%!! Folk är fulla! Hålls högt av Uhrberg. Ingen rolig rad, många "g" men längre till höger i kolumnen visar på kapaciteten! Lirad varje gång! Längst ned i raden en vinst på bra tid! SE UPP!! Det här kan vara dagens KÄFTSMÄLL! 12 Play It Diablo - blir lite snackis! André tror på bra chans och hästen går mycket bra bakifrån! Har några imponerande insatser från kön! Lär komma fort längst ut om lite draghjälp idag! 8% helt ok! Se upp! Avd.5 4 Enjoy Chocolate - kanonspår, startsnabb häst, hög kapacitet och hyffsad form! Kan välja flera loppscenarion! 7% är för lite... Avd.6 2 Rumba Jet - har lirat den här kanonen i samtliga tre starter efter ankomst från Italien! Speedig topphäst som lär ta för sig under året! Har körts passivt hittills och suttit fast. Nu har man laddat till den här starten och från bra läge blir det ny smygare och speeden kan bita bra!! 3% är ofattbart bra! En av dagens bästa drag!! 3 Kirin De Zeun - har kapacitet och tider i kroppen. Idag även läge!! Stall Bergh/media har inte skramlat så mycket om den här i veckan och allt strålkastarsken finns på 1 Countrygirl Ås! Spikas och snackas och känns lite allmänt som omgångens mest anlitade singelstreck... Passar blåsar-Bergh perfekt! Han har någon några kronor på DD´n på den här idag.... 5%! 6 Caviar Sisu - anlitas av vissa tjänster som spik idag... Kan flyga till spets men spik? Ja ja... Hur som helst platsar den här på 7%! Laddning här mot ettan passar mina andra drag perfekt!! 2 och 3 hoppas jag får profitera på körningen.... Avd.7 Vidöppet lopp som jag tror att man kan chansspika sig ur... 5 Augustus F. - är lite uppanmäld men formen är kanon och läget bra! Bara bomba framåt. Om toppform tål hästen det och 6% är alldeles för lite!!
Twitter: @sharpsdoob Senast redigerad av doob den 2016-02-06 klockan 12:06. |
|
|
|
|
|
|
#77 |
|
Valde två spikar bland Panoramic, Digital Control, Edward Ale, Ellix Rhyme, Bacio, Countrygirl Ås och Dream With Me. Det blev Panoramic med hjärnan och Edward Ale med hjärtat.
Så här blev bolagssystemet idag. 1) 1 r8-11 (rätt spår, distans och kusk. Har vunnit tre av fem senaste starterna. På V75) 2) 1,2,3,4,7,11,12 r8-5 (Bergh skriker optimism. Min vinnare är 11) 3) 6 r1-12 (här spikar jag med hjärtat. 6 har kapacitet för Elitloppet men har stoppats av skador. Min favorittränare Puro har gett hästen all tid för att komma tillbaka. Håller tummarna) 4) 2,3,6,9,12 r4-13 (Johan tror på vinst med 2. Ursvårt lopp. Garderas) 5) 1,3,6 r7-4 (slutlallat med 6. Formen uppåt och bra kusk. Jag tror 3 tar ledningen och kan leda in i mål. 1 formstark, idag med Stefan Söderkvist) 6) 1,3,4,6,8 r9-7 (1 kan vara SoS. Björn hissar sin egen 6 i Björnkollen. Därför blev detta ett garderingslopp. 8 värst emot favoriten) 7) 1,2,3,4,5,7 r9-10 (favoriten 4 återkommer efter kastration och 10 månaders tävlingsvila. Är i grunden en kanonhäst, som matchas mot Frankrike. Men jag vill inte åka ut i sista.) Kostar 1575:-. Lycka till! |
|
|
|
|
|
|
#78 |
|
V75 Jägersro 6/2
1: A 1 B 11-6-2-8 C 4-10-9 D 5-3 2: A 2 B 3-7-1-4-11 C 12-8-5-10 D 6-9 3: B 1-12-11-6-9 C 8-3-4-5-2-10 D 7 4: B 9-2-12-6-4 C 13-7-3-14-1-10-11-5-8 5: A 1 B 6-3-7-4-2 C 5-10-8-9 D 11-12 6: A 1 B 8-9-6 C 4-2-7-3-12 D 5-11-10 7: A 4 B 3-5-7-2-9 C 1-10-6-11-12 D 8 Dagens spik förslag: Digital Control V75-2 Countrygirl Ås V75-6 Chans spiken: Diotima F V75-5 U hästar: Panoramic V75-1 Allaballakaitoz V75-3 Miss Prelong & Optimistic Face V75-4 Dream With Me NL V75-7 Streckvärda: (= under 10%) 1: 6 2: 1-7 3: 9 4: 9-12-6-4 5: 4-2 6: 9-6 7: 5-9 edit 16,19 V75 JÄGERSRO 2016-02-06 Totalt: 2586 rader 24 kuponger RAM 1 : A: 1-11-6 2 : A: 2 spik 3 : B: 6-11-1-12 C: 9-8-4 4 : B: 2-3-6-12 C: 7-9-4-13 5 : B: 6-1u-7-3 C: 4-2-5 6 : B: 1-8u-9-6 C: 4-3-2-7 7 : B: 4-3-2-7 C: 5-9 100 % chans på 7 rätt Minst av dessa: A: 2 B: 1 eller 4 C: 1 eller 4 U: 1 - minst en 1a rank avd 3-7 Senast redigerad av larockma den 2016-02-06 klockan 16:21. |
|
|
|
|
|
|
#79 |
|
Jetset storfavorit senast på åby såg väl sådär ut tyckte jag.Är inne på att Peter.U tog loppet för att ha den vassare idag så den blir nog svårslagen om den får den där fina speeden att funka över upploppet.
Min vinnare Jetset
|
|
|
|
#80 | |
|
Citat:
Tar det heller inte för helt omöjligt att Untersteiner försöker leta lucka direkt efter start för att köra sig till spets direkt i en andravåg.... 9 hänger på 1:ans rygg, 10 drar i vänstertömmen direkt för att få plankkänning och om Untersteiner är på hugget slinker han ner före Nahar mitt i byken bakom 5 eller 6 och då sitter 12 i spets redan efter 700 meter!
|
|
|
|
#81 |
|
Sällan det vinns från bakspår i guld, och ännu mer sällan på Jägersro.
Örjan spårar runt om? |
|
|
|
|
|
|
#82 |
|
Vilken läkare skulle ens fundera på att skriva ut penicillin mot influensa? Det måste ligga ett missförstånd eller något annat bakom. Oavsett det skumma resonemanget är det trist för flera av hans styrningar. Kanske kan man lämna dem utanför nu så ramen blir mindre?
|
|
|
|
|
|
|
#83 | |
|
Citat:
![]() ??
|
|
|
|
#84 | |
|
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1) |
||
|
|
|
|
|
#85 | |
|
Citat:
Vi har ju ett ANTAL kända kuskar som haft diverse problem förut?
|
|
|
|
#86 |
reve dámour
är där någon av er som har koll på de starterna som reve dámour har i listan?
läste att han avslutat riktigt fort någon gång innan när han startat i Sverige, har lite feeling för att det blir högt tempo i detta loppet och han kanske kan profitera till seger här. Måste dock tillägga att jag inte sett några lopp med denna. men han känns ju lite felstreckad tycker jag |
|
|
|
|
|
|
#87 | |
|
Citat:
Men givetvis sa Takter bara fel så det är en ickefråga. MVH TryckfelsNisse
|
||
|
|
|
|
|
#88 |
|
Hästen i loppet, 5 Augustus F., blir totalt bortglömd...Beror väl på att han går upp i klass. men denna tid på säsongen har större under skett än att Stefan S. får besöka vinnarcirkeln.
|
|
|
|
|
|
|
#89 |
|
Omgångens mest streckvärda häst hittar vi i avd.2, Neptunus face! Adrian på Jägersro, spår 5 och tvåa i de två senaste loppen. Även tider som matchar de hårdare streckade. Dags nu! 2% är löjligt lite!
|
|
|
|
|
|
| Ämnesverktyg | |
|
|