Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-02-04, 09:07   #1
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 2 898
Sharp$: 3839
Standard

v64 Örebro


Andrew Dragon har gjort tre bra lopp i rad men efter Axevalla tävlingar i tisdags är frågan om vi kan lita på M.Jakobssons styr..spik eller???
Hur bra är Think Twice?? Bästa spik? Bästa drag?

nu kör vi
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-04, 16:56   #2
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 74
Sharp$: 3154
Standard

Seek and Destroy


Jag tror Seek And Destroy har en väldigt bra chans o vinna ikväll. Äntligen kortlopp för hästen.
Startsnabb o klart bästa kapaciteten i loppet o på distansen. Huka o kör hela vägen idag så blir det seger ikväll.
V64, V4a o DD spik för mig ikväll. Lycka till!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
asgaya3141 (+2)
Kackerlackan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-04, 18:11   #3
 
mijo14s avatar
 
Reg.datum: maj 2012
Ort: Ystad
Inlägg: 1 373
Sharp$: 1805
Standard

V64
Inlämnat: 2016-02-04, 18:24
Örebro
Torsdag 2016-02-04
Start: 19:25
Kostnad: 48,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 4 Andrew Dragon
2: 1, 2, 3, 4, 7, 12
3: 1, 3, 6, 12
4: 3, 9
5: 1 Engla Håleryd
6: 9 Belimo

1x6x4x2x1x1 = 48 rader.
48 x 1 x 1,00 kr = 48,00 kr.
Totalt: 48,00 kr.
Ett ganska genomtänkt TVsystem. Engla har visat uppryckning på sista tiden och hamnar sämst 3e inner. Belimo gedigen och går ner i klass nu. Lite orolig för spiken i första pga av kuskens ojämnhet.
mijo14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-04, 18:25   #4
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 422
Sharp$: 1201
Standard

V64
Inlämnat: 2016-02-04, 19:25
Örebro
Torsdag 2016-02-04
Start: 19:25
Kostnad: 486,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 4 Andrew Dragon
2: 1, 3, 4, 5, 7, 9, 10, 12, 13
3: 1, 2, 3, 5, 6, 7, 8, 11, 12
4: 3 Chahna
5: 2 Joy Ribb
6: 1, 2, 3, 7, 9, 10

1x9x9x1x1x6 = 486 rader.
486 x 1 x 1,00 kr = 486,00 kr.
Totalt: 486,00 kr.
biddybye är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-04, 19:42   #5
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 328
Sharp$: 3016
Standard

Lars Erixon är het idag. Bara lasta in hela lönen på Umberto Marcato.
xanathaar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-04, 19:58   #6
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 504
Sharp$: 3514
Standard

jag fattar inte hur kan roger ha kvar kenneth ????? jag lovar han måste köra en åsna istället
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
znipstern (+5)
jeanpier007 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-04, 21:10   #7
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Rök på Raffinos...
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-04, 21:52   #8
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 863
Sharp$: 1097
Standard

Jag måste bara skriva av mig.. Många kommer säkert känna igen sig.

Precis kommit tillbaka efter ett minibreak från spelet.

Började igår. Gör ett enkelt misstag på v86 som gör så att jag missar 8an. Inga stora pengar som tur var, men ändå runt 3000kr.. Spelar två kuponger, varav en spikharry där jag fyller i det mesta själv. Glömmer att strecka för Hertig Shim som är min spik och idé på mitt andra system som kostar 500kr. Harry boy låg på 150 kr. Skitsamma, harry ger mig spik på lusen till långtradare. Inga konstigheter.. Gör tio gånger värre misstag på lången (jag spelar på mitt lokala ombud). Men orkar inte gå in på dem också.

Kommer till slutpunkten denna onsdag. Efter att ha sett Andymarts inlägg sent innan dubbeln bestämmer jag mig för att ringa polaren och köra vår dagliga konsultering kring dubblar. Och förklarar att jag också likt Andy tror på Olaf Middfjell (stavning?). Så jag spikar på dubbeln och istället för att köra den ursprungliga tanken (rak dubbel med Picasso), så bestämmer jag mig för att skoja till det och minska insatsen till 100 och ta med 2-3 kameler... Dumstrut på mig..

Men det är dagens spel som tar priset...

Jag kommer till ombudet och ser att loppet skall gå på Örebro, tittar på skärmen och ser en häst som jag gillar. Blood Diamond med Petter Karlsson. Såg den i senaste starten på Örebro. Tänkte lira 100kr V/P.. Men fega ur och spelade bara plats. Vad händer? Den vinner med 60 meter hahaha...

Nästa lopp vill jag spela 200kr Vinnare på Magnus Jakobssons pålle, samt en tvilling med utgång Jakobsson mot Åke Lindbloms fransos och favoriten med Kim Eriksson.. Tvillingen skulle vara på 100kr insats..

Vad blir summan av liret innan start? Jo, jag spelar 100kr vinnare på Åkes häst som kommer tvåa, och Jakobssons vinner. Vad spelade jag på tvillingen? 30kr insats för att jag kladda dit lite annat i sista sekund.

Men pricken över i:et måste ändå vara detta... Jag har sparat det bästa till sist.

Jag spelade en v64 som gav fem rätt. Fick två femmor, sprack i andra och kan ärligt talat säga att jag inte tänkte på tvåan, även om skärmen tipsa om den i ombudet. Denna v64a kommer att ge tillbaka 2600 ca, på 500 spelade kronor, vilket får ses som fullt godkänt.

Men det är här jag får damp. Jag spelar v4 på Örebro, och bestämmer mig återigen för i att i sista sekund slopa Erixons fyra i voltloppet för att ta med en helt annan häst som jag inte ens har med på v64an... Jag har alltså planerat att spela samma rad på v4 som jag hade kvar på min v64a. Men ändrar i sista sekund och den ger hela 21.000 ......

Är helt slut efter dessa två speldagar, fan va mycket dumt jag har gjort.. Klart de är enkelt att säga i efterhand. Men känns så otroligt klumpigt att inte lita på sin magkänsla och idéer. Speciellt när jag har alla rätt på v4an om jag följer min v64 som jag ville. Och den hade inte kostat mer än 400kr..

NU spelade jag ändå bort 350 på v4an....


Texten är jävligt rörig. Men kände bara för att skriva av mig som sagt..

Senast redigerad av Khiarshoor den 2016-02-04 klockan 21:54.
Khiarshoor är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-04, 23:59   #9
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jeanpier007 Visa inlägg
jag fattar inte hur kan roger ha kvar kenneth ????? jag lovar han måste köra en åsna istället
Nu har jag också sett loppet och ja man kan ju undra. Det är väl så i de flesta familjer att man inte skulle avskeda svärsonen eller peta ner honom, men Roger känns ju som typen som håller business och privatliv ganska åtskilt. Men antingen har man missbedömt honom eller så har han inget bättre alternativ helt enkelt. Att tappa det där loppet är inget någon som kört tusentals lopp ska kunna lyckas med. Bara ett konstaterande och inget som är skrivet i affekt. Man hade ju sina reservationer över att spika en storfavorit med Kenneth, men samtidigt tyckte jag att Båths häst var riktigt överstreckad med en så grön lärling i vagnen. Men han visade var skåpet skulle stå och klädde av norsken som än en gång såg lika grön ut som dressen han bär.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-05, 00:08   #10
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Khiarshoor Visa inlägg
Texten är jävligt rörig. Men kände bara för att skriva av mig som sagt..
Ett tips är att försöka satsa lite mer på kvalitet istället för kvalitet, väl en eller två spelformer t ex och gör en kupong istället för flera mindre. Man märker skillnad inte bara av kvaliteten på spelen, men även på hur man lär sig av det. Lägger man många spel är det svårare att utvärdera om de är bra eller inte. Man summerar dagen och konstaterar att man är plus eller minus och tänker kanske att det speglar vad man gjort. Men ofta har man lagt flera dåliga spel och kanske några bra. Kanske var alla dåliga, men man lyckades ändå hitta plus. Kanske var alla bra men man backade. Om man lägger en eller två spel är det mycket lättare att bedöma det där. Och man växer som spelare genom att med det öka chansen att framtida spel blir bättre.

Tror jag. Och det ska sägas att det här kommer från en som också till och från gör de här misstagen och hoppar på för många spel och spelformer vissa dagar och lägger oövertänkta spel på grund av tidspress eller bara ren lättja.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Khiarshoor (+50)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-05, 08:32   #11
 
Viroids avatar
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 2 896
Sharp$: 16080
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Khiarshoor Visa inlägg
Jag måste bara skriva av mig.. Många kommer säkert känna igen sig.
Nog känner jag igen mig, men det finns lösningar. Börja med att tro på dig själv och dina idéer. Spela aldrig emot dig själv, om du inte vet 100% att du kan vinna på det. (Typ inför sista avdelningen och man har alla rätt med bra värde). Låt kompletterande spel följa dina idéer, då får du bäst betalt.

Plats är ett skitspel att lira om man är ute efter att jaga skrällar.

Dela inte upp spelkapitalet på en massa olika kuponger, om det nu inte handlar om en medveten reducering. Det är troligen ett bättre spel att ha råd med några streck till på ett större system.

Att inte spela fastän man lagt ned tid på analys är också ett sätt att spela. Hittar man inget vettigt att spela, så kan man avstå.

Lycka till!
__________________
Alternativet till utveckling är förr eller senare avveckling.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Khiarshoor (+50)
Viroid är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-05, 10:16   #12
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 863
Sharp$: 1097
Standard

Tack som fan för era tankar kring de jag skrev! Känns jävligt skönt rent ut sagt med lite uppbackning! Tror de ligger en viss osäkerhet o rädsla i att förlora. Vilket alls inte är bra. Min magkänsla vill jag lova är snuskigt bra, har fått höra de väldigt många gånger. Är verkligen rätt ute på det men krånglar oftast till det med att inte lita på mig själv. Sen gäller det ju i slutändan att ha tur oxå. Men tror osäkerheten växt för att jag haft så oflyt mestadels av förra året. Har nog haft 3-4 7or där jag "förlorat" fem siffriga summor och en gång sexsiffrigt till och med. Men jag vet med att jag defintivt skulle bli mer framgångsrik om jag mixar en del element och får med lite tur i det hela också.. Som igår, sätter ju v4an snyggt om jag ba håller mig till att lita på lig själv.. Men men! Nya tag på lördag gubbs!
Khiarshoor är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td