|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#91 |
|
Bittert. Försökte rädda med en trio i sista. 1 som vinnare mot 3,11,12 som 2:a och 3:a. Vad fan slängde jag inte med 10 också för?
Dags att hitta ett annat sätt att kasta pengarna i sjön på? |
|
|
|
|
|
|
#92 |
|
klassiskt att man i sista sekund byter ut äckel claes mot nå lik och ryker på målfoto, denna onsdag sög.
|
|
|
|
|
|
|
#93 |
|
7 rätt idag.. väldigt surt att flyga på Caddie kasandra. Vad hände i starten egentligen? såg stortokig ut
|
|
|
|
|
|
|
#94 |
|
Otroligt vad pengar det kan bli på en sån "enkel" rad egentligen.
En femtestreckad, två fjärde, två tredje, en andra och 2 favoriter. Men det gäller ju såklart att vara rätt på det också, vilket jag själv inte var såklart. 7 på ramen men var snett ute på utgångskusarna så det blev inget tillbaks. Kom hem sent ikväll så det blev inte så genomtänkt, blir ju lite som att kasta degen i sjön då, tyvärr ! Hade bestämt mig igår kväll för spik på Red Hot Snapper(såg inte det loppet så jag vet inte vad som hände med den) och Picasso Sama. Hade i alla fall en hundring på dubbeln så det blev lite plus i alla fall ikväll. Snart onsdag igen och nya friska tag, och lördag före dess. God natt på er ! :-) |
|
|
|
|
|
|
#95 |
|
Ja, åttorna gav väldigt bra betalt, beräknad utdelning:
8 rätt - 216 041:- 7 rätt - 1 084:- 6 rätt - 105:-
Jag ligger bakom programmet 'Hjälp på traven', som numera är gratis och Open Source. Senaste versionen finns alltid på To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. . |
|
|
|
|
|
| Ämnesverktyg | |
|
|