Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-03-06, 09:55   #1
 
Emeffeffs avatar
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 1 105
Sharp$: 2156

Emeffeff
Stats: 36 - 38 - 4
ROI: 107.76%
Vinstprocent: 48.65%

Standard

V5 Hamburg-Bahrenfeld!


Deutschland, Deutschland über alles! Den tyska travsporten gör debut på ATG, här kan man snacka om höga trösklar! Jag inser att omsättningen förmodligen blir en katastrof men vi måste ju försöka. Gillar att testa lite andra travnationer. Nån annan på Sharps som hade tänkt spela på Hamburg idag? Nån som kan något om tysk travsport överhuvudtaget?

Hur får man tag på deras lopparkiv? Nån som vet?

1500 kr omsättning med fyra timmar till första start...
Emeffeff är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-06, 10:00   #2
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ska leta fram info till dig. Tyskarna har gjort ett gediget jobb och översatt allt material till svenska inför premiären, ska bara hitta det också!

Jag gillar detta. Fler tyska tränare som lär komma till Jägersro och fler svenskar som provar där kanske.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-06, 10:12   #3
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 224
Sharp$: 2269
Standard

Ojjj ATG behöver verkligen öka omsättningen genom att hitta spelformer ...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ExtremtRik (+1)
affe56 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-06, 10:16   #4
 
Fiduss avatar
 
Reg.datum: okt 2015
Inlägg: 764
Sharp$: 1697
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Ska leta fram info till dig. Tyskarna har gjort ett gediget jobb och översatt allt material till svenska inför premiären, ska bara hitta det också!

Jag gillar detta. Fler tyska tränare som lär komma till Jägersro och fler svenskar som provar där kanske.
Då tar du hand om Tyska delen för oss på forumet, vad bra!

Jag förväntar mig vinstbringande info under spelåret.

När jag satte en enkel V6 igår på Skive, så noterade jag att danskarna inte ger spel till Hamburg. Där startar ju ganska många danska ekipage. Däremot kan danskarna spela till en massa andra konstiga banor. Det går att se på Dantoto/spill nu och där kan du välja bana för spel för hästar.

Jag tycker ATG skulle jobba för att få igång en typ V86 på bestämd tid under veckan med lopp ifrån samtliga stora städer i Norden+Tyskland. Rejäla prissummor i loppen, så att bara kända, erfarna och bra hästar lockas. Öppet lopparkiv för alla runt dessa lopp.

Två lopp ifrån vardera Finland, Norge, Danmark, Sverige och Tyskland ger 10 lopp att sedan välja ur. Sedan är det bara att plocka ur de 8 mest spelstimulerande.

Det känns som en bra produkt, som kan ge hög omsättning och kanske öka intresset i länder som Danmark och Tyskland där travet, som jag uppfattar det, befinner sig i fritt fall?

Promille av Tysklands befolkning, som blir sugen på stor pott, borde göra en hel del för omsättningen, eller?

Jag tycker upplägget vore värt att prova.

Spelmässigt är jag ju själv ett fan av breddtrav, men det är en helt annan historia.

Fidus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-06, 10:55   #5
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Här har ni info inför dagens tävlingar. http://www.trabhamburg.de/se

Zelda Zonk som vi känner igen mot Duke Of Greenwood är väl höjdaren? Fint lopp.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Emeffeff (+3)

Senast redigerad av AndyMart den 2016-03-06 klockan 10:59.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-06, 11:54   #6
 
Emeffeffs avatar
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 1 105
Sharp$: 2156

Emeffeff
Stats: 36 - 38 - 4
ROI: 107.76%
Vinstprocent: 48.65%

Standard

Duke of Greenwood tyvärr struken. Zelda Zonk borde stå med tillägg egentligen så som hon står inne i det loppet. Kollade dock hennes årsdebut och det var ingen vacker syn. Omsättningen snart uppe femsiffrigt, alltid något...
Emeffeff är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-06, 11:57   #7
 
Emeffeffs avatar
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 1 105
Sharp$: 2156

Emeffeff
Stats: 36 - 38 - 4
ROI: 107.76%
Vinstprocent: 48.65%

Standard

Rätt risiga lopp i övrigt, men tycker mig ha hittat några vinnare iallafall. Lopparkiv finns att hitta på respektive banas hemsida. Känns som loppen är roliga på Hamburgs bana, spårtrappa i alla lopp och open stretch.
Emeffeff är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-06, 13:00   #8
 
Grants avatar
 
Reg.datum: okt 2012
Ort: Slättelynga
Inlägg: 2 442
Sharp$: 6099
Smile

Förhandare


Citat:
Ursprungligen postat av Emeffeff Visa inlägg
Rätt risiga lopp i övrigt, men tycker mig ha hittat
några vinnare iallafall. Lopparkiv finns att hitta på respektive banas hemsida.
Känns som loppen är roliga på Hamburgs bana, spårtrappa i alla lopp
och open stretch.
Ett litet system inklistrat innan start? Alltid spännande att följa.

Mvh Uffe
Grant är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-06, 13:09   #9
 
Grants avatar
 
Reg.datum: okt 2012
Ort: Slättelynga
Inlägg: 2 442
Sharp$: 6099
Smile

Duellen


Här är något för er andra att slå;

V5
Inlämnat: 2016-03-06, 14:07
Hamburg-Bahrenfeld
Söndag 2016-03-06
Start: 15:09
Kostnad: 1,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 4 Yarrah (7, 8)
2: 4 Inschallah (8, 2)
3: 2 Dust All Over (8, 7)
4: 3 It's Amazing (6, 1)
5: 5 Webi Rower (7, 6)

1x1x1x1x1 = 1 rader.
1 x 1 x 1,00 kr = 1,00 kr.
Totalt: 1,00 kr.

Motivation: Skrev av strecklistan rakt upp och ner för att jag behöver pengarna.

Mvh Uffe

Senast redigerad av Grant den 2016-03-06 klockan 13:18. Anledning: Glömde motivationen
Grant är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-06, 14:08   #10
 
Emeffeffs avatar
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 1 105
Sharp$: 2156

Emeffeff
Stats: 36 - 38 - 4
ROI: 107.76%
Vinstprocent: 48.65%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Grant Visa inlägg
Ett litet system inklistrat innan start? Alltid spännande att följa.

Mvh Uffe
Givetvis!

V5
Inlämnat: 2016-03-06, 14:50
Hamburg-Bahrenfeld
Söndag 2016-03-06
Start: 15:09
Kostnad: 120,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 3, 4, 5, 6, 7, 8 (2)
2: 2, 4, 5, 7, 8 (3)
3: 7 Julietta (2)
4: 1, 3, 5, 6 (4)
5: 7 Chance Classique (6)

6x5x1x4x1 = 120 rader.
120 x 1 x 1,00 kr = 120,00 kr.
Totalt: 120,00 kr.
Emeffeff är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-06, 14:22   #11
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 247
Sharp$: 832
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fidus Visa inlägg
Då tar du hand om Tyska delen för oss på forumet, vad bra!

Jag förväntar mig vinstbringande info under spelåret.

När jag satte en enkel V6 igår på Skive, så noterade jag att danskarna inte ger spel till Hamburg. Där startar ju ganska många danska ekipage. Däremot kan danskarna spela till en massa andra konstiga banor. Det går att se på Dantoto/spill nu och där kan du välja bana för spel för hästar.

Jag tycker ATG skulle jobba för att få igång en typ V86 på bestämd tid under veckan med lopp ifrån samtliga stora städer i Norden+Tyskland. Rejäla prissummor i loppen, så att bara kända, erfarna och bra hästar lockas. Öppet lopparkiv för alla runt dessa lopp.

Två lopp ifrån vardera Finland, Norge, Danmark, Sverige och Tyskland ger 10 lopp att sedan välja ur. Sedan är det bara att plocka ur de 8 mest spelstimulerande.

Det känns som en bra produkt, som kan ge hög omsättning och kanske öka intresset i länder som Danmark och Tyskland där travet, som jag uppfattar det, befinner sig i fritt fall?

Promille av Tysklands befolkning, som blir sugen på stor pott, borde göra en hel del för omsättningen, eller?

Jag tycker upplägget vore värt att prova.

Spelmässigt är jag ju själv ett fan av breddtrav, men det är en helt annan historia.

Danskespil/Dantoto har valgt at havde engelsk galop, hvem lira engelsk galop?

Nogen der ved, om der er findes bookmakere på nettet til trav, som racebets.com.

Kan nemlig ikke bruge racebets.com mere efter danske spillere er blevet lukket ude fra deres side.
barner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-06, 14:37   #12
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 166
Sharp$: 57056
Standard

55 tkr i V5 omsättning. Det är ju knappast mycket att hurra för. Inte många kronor atg drar in där. Kanske man från spelbolagets sida borde fundera på om det inte finns en gräns för hur många lopp det ska visas och spelas till via atg live. Spelkonsulternas arvode idag i livesändningen borde täckas av spelöverskottet i alla fall.

Det har ju körts så många lopp i liven innan dagens huvudlopp i Gävle drar igång att de spelförstörda troligen redan spelat bort allt på kontot innan spelstoppet till V64.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Emeffeff (+3)
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-06, 14:39   #13
 
Emeffeffs avatar
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 1 105
Sharp$: 2156

Emeffeff
Stats: 36 - 38 - 4
ROI: 107.76%
Vinstprocent: 48.65%

Standard

Haha, bilden dog mitt på upploppet. Professionellt...
Emeffeff är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-06, 14:51   #14
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
55 tkr i V5 omsättning. Det är ju knappast mycket att hurra för. Inte många kronor atg drar in där. Kanske man från spelbolagets sida borde fundera på om det inte finns en gräns för hur många lopp det ska visas och spelas till via atg live. Spelkonsulternas arvode idag i livesändningen borde täckas av spelöverskottet i alla fall.

Det har ju körts så många lopp i liven innan dagens huvudlopp i Gävle drar igång att de spelförstörda troligen redan spelat bort allt på kontot innan spelstoppet till V64.
Jag ser det inte som ett problem med lopp från alla världens hörn då man numera själv kan välja kanal på ATG.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-06, 14:58   #15
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 166
Sharp$: 57056
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Jag ser det inte som ett problem med lopp från alla världens hörn då man numera själv kan välja kanal på ATG.
Ja, det är verkligen bra att det är möjligt dels på söndagar och dels vardagskvällar på vintern när dom saxar med lopp från Norge i huvudkanalen . Andelen av dom som inte är gravt sprlberoende som intresserar sig för vardagstrav från Norge och Tyskland är ytterst liten.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Svara



td