Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-05-14, 11:20   #1
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 212
Sharp$: 1240
Standard

V75 Dannero Lör 15/5


Tja så var man ny här. Jag startar tråden då jag inte såg att ngn annan gjort det.

Nå vad har ni för v75 tips till lördag.
Travaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-14, 11:26   #2
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Jag kan inte se hur någon häst i världen kan plocka in 140meters tillägg på 2140. Att den är streckad till 63% förbryllar mig.
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-14, 11:51   #3
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 212
Sharp$: 1240
Standard

Om man kollar lite närmare på v75 :3 avd så e det inte lätt. Mycket bra hästar men jag personligen tänker inte spika Triton sund då den e väldigt hårt streckad. Debbie broda ska jag ha med iaf.

Senast redigerad av Travaren den 2010-05-14 klockan 14:18. Anledning: ....
Travaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-14, 12:47   #4
 
pecke01s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: St. Barts
Inlägg: 180
Sharp$: 60

Pecke01
Stats: 92 - 80 - 7
ROI: 104.81%
Vinstprocent: 53.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
Jag kan inte se hur någon häst i världen kan plocka in 140meters tillägg på 2140. Att den är streckad till 63% förbryllar mig.
Han ska ta hundra meter på Fax Ivar K.R och det tror jag absolut inte han klarar. Den hästen har alldeles för lite pengar på sig imo.

Vilken är bästa spiken enligt er? Själv är jag inne på spika Rano. Tankar om det?
pecke01 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-14, 12:57   #5
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 212
Sharp$: 1240
Standard

Jag tror ev på Debbie Broda i 3 : avd. Kanske ingen spik men den ska med på min bong iaf.
Travaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-14, 13:53   #6
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Kallis lär jag gardera hårt iaf, där finns pengar att tjäna. Alldeles för konstiga tillägg.

En annan intressant sak är om man tittar på vinnarspelet i sista avdelningen, där står Glide kronos i endast 2,90x och hästen har två raka med den kusken i boden och skellefteå som inte ligger långt ifrån dannero. Men vadfan ska lilla Susanne göra? Hon vinner trots allt bara 8% av alla sina starter, dock är inte ovea bättre han Senast vart det ju kuskminus när han skulle köra svanstedts häst i sista, men som han vann ändå!
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-14, 14:15   #7
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 212
Sharp$: 1240
Standard

Vad tror ni om French express 2 i 6 avd jobbigt att den är över 80 procent streckad. Funderar dock på att spika den.
Travaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-14, 14:36   #8
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
Kallis lär jag gardera hårt iaf, där finns pengar att tjäna. Alldeles för konstiga tillägg.

En annan intressant sak är om man tittar på vinnarspelet i sista avdelningen, där står Glide kronos i endast 2,90x och hästen har två raka med den kusken i boden och skellefteå som inte ligger långt ifrån dannero. Men vadfan ska lilla Susanne göra? Hon vinner trots allt bara 8% av alla sina starter, dock är inte ovea bättre han Senast vart det ju kuskminus när han skulle köra svanstedts häst i sista, men som han vann ändå!
Att ha åtta i segerprocent är väl knappast varken ovanligt eller särskilt dåligt eller, det beror ju mycket på vad man har att köra med. Tyckte Simb Robitaille imponerade senast när han plockade ner Manos General till slut. Lutar åt att det blir fegstreckning här (2,3,5). Att Glide Kronos är så låg i odds beror väl på gamla meriter. Vann V75 och dängde bl a Hoity Toity Face för ett år sen. Tror inte han är uppe i den nivån nu längre när han mött beskedligt norrländsk motstånd på slutet. Dessutom har han inte Ludde som tränare längre (=mindre galopper men samtidigt desto sämre prestationer).

Värt att notera att banorna är rejält snabba på Dannero, rekordtider på lunchen idag. Kan bli svårt att ta in på täthästarna imorrn!

Rakas spets och slut i sjätte? Godkänd tvåa i årsdebuten och fick aldrig chansen senast.

Guld ser ojämnt ut. Är det inte Triton Sund och Dig For Dollars som är snäppet vassare än resten? Debbie Brodda är bra men vinner ju aldrig, inte ens mot stona. Real De Rabut är svår att sätta in tycker jag, har han någon chans på segern överhuvudtaget?

Kan det vara till att spika Rumbleinthejungle i klass 1? Vann första starten i nya regin senast på ett bra sätt, såg ganska okörd ut tyckte jag. Öppet annars, många av de bättre kusarna har dåliga spår.

Att det blir svårt för hästarna med många tillägg i kallblod håller jag med KP om, speciellt med tanke på att det är fullt fält. Hoppas man hittar lösningen här så man kan spara lite streck.

En bra idé till vinnare i stoloppet skulle uppskattas!
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-14, 15:03   #9
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 212
Sharp$: 1240
Standard

Då kanske man ska köra på digfordollars samt triton. Det alt triton och broda
Travaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-14, 15:11   #10
Banned
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 18
Sharp$: 88
Standard

Jag har kört ett vinnarspel på Bachelors Dream i sista till 8 ggr på Bet365. Hinner inte lägga ut någon rek men tror oddset kommer sänkas en del
dtprotrader är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-14, 15:43   #11
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 212
Sharp$: 1240
Standard

ok.
Travaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-14, 16:28   #12
 
johannesvs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 48
Sharp$: 119
Standard

Håller med flera av er. Efter hans första lopp i vår så finns det inte att spika Triton, halsinfektion eller inte. Jag garderar med Debbie som jag inte tro är en "icke vinnare" som många verkar tro. Bra läge. Sen tar jag även med Dig for dollars så borde det räcka.

I kallis känns det som Fax ivar eller alla.
johannesv är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-14, 16:37   #13
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Travaren Visa inlägg
ok.
Du jobbar hårt för postcounten ser jag

Citat:
Ursprungligen postat av johannesv Visa inlägg
Jag garderar med Debbie som jag inte tro är en "icke vinnare" som många verkar tro.
Har fått stryk av Vanessa Du Ling två gånger under året, det duger inte att vinna guld på. Visst att hon var trea i Olympiafinalen, men ett sånt maxlopp får man inte utan open stretch. Det är ju inte så många som kan vinna loppet, men det känns ändå som ett bortkastat streck. Global Glide skulle jag nog plocka med före i så fall.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-14, 17:40   #14
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 212
Sharp$: 1240
Standard

Klart nevars men det känns väldigt öppet den här omgången. Hittar ingen riktigt bra spik skulle det var ngn så e det väll 3 french express. i avd 4.
Travaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-14, 17:55   #15
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Att ha åtta i segerprocent är väl knappast varken ovanligt eller särskilt dåligt eller, det beror ju mycket på vad man har att köra med. Tyckte Simb Robitaille imponerade senast när han plockade ner Manos General till slut.
Susanne har aldrig vunnit ett v75 lopp tidigare
Simb robitaille har heller aldrig vunnit ett v75lopp på sina 7 starter i rikstoton.
Utav 51 starter för simb med Susanne så har susanne vunnit 16 av dom.
Hästen felar var femte gång och har haft lättare motstånd jämfört med hälften av andra gänget. Nej KASS! Hästen är startsnabb och de lär bli körning. 9an ligger rygg på tvåan och kommer få kanonlopp. Åke vet att han inte kan släppa och söka rygg för det skulle få honom instängd. Därmed lär åke gasa på från start och försöka överta. Susanne vs Åke sida vid sida, trofan att bruden kommer bli knäsvag och låta åke överta. Åke har så många hästar att han inte bryr sig, vill han köra så kör han. Men stackars susanne har inte så många och inte vill hon ta i för hårt med sin häst heller.
Nej åke kommer få överta, Susanne ligger 2a invändigt. Glidde avancerar i andraspår och ligger sida vid sida hela vägen mot upploppet och krossar åke från dödens. Uträknat och klart

3-åriga och äldre 400.001 - 800.000 kr. Glide kronos har 752k intjänat och Sundby 473k. Det är skillnad!
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td