Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-03-27, 19:02   #256

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 17990
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Ja det var inget som mörkades.Skrev om det i torsdags och idag fanns ju info om det. Då är det inga problem men det har varit lite för många första jänkarvagn vinnare nu för att det ska kännas bra att det inte finns obligatorisk rapportering om det till spelarna. Tyvärr är det få som höjt rösten om det. Var ju en enorm press på Stc innan barfotainfon infördes en gång i tiden.
Är ibland rätt svårt att få reda på vagninfo från Nurmos stall tyvärr men i det här fallet läste jag redan igår att det skulle bli jänkarvagn på Finish Future. Dock är det som sagt inget nytt för hästen. Har exempelvis gått i bike i tre av de sex senaste loppen.
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-27, 19:04   #257

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2373
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av denfete Visa inlägg
Jo, det skrev jag ju. Men hörde nu att systemet tydligen skulle ha varit inlämnat hos ombud i Sundsvall och då är det nog inte chrille ändå.
Han var ruggigt nära i alla fall. Tror han gjorde bort sig med att han spikade Jorma i andra eftersom han var inne på det i snacket. Däremot hade han Super Photo Bood som förstarankad.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-27, 19:05   #258

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 2269
Standard

Med liten insats (budgeten sprucken på dåligt/oturs spel)

http://piclair.com/85itt

System: V75 - 2016.03.27 - Romme

Vinnare efter 7 lopp: 2 - 5 - 1 - 15 - 9 - 3 - 5

0 rader med 7 rätt à kr.* 19 695 363,00 summa kr.* 0,00
0 rader med 6 rätt à kr.* 41 131,00 summa kr.* 0,00
1 rader med 5 rätt à kr.* 1 504,00 summa kr.* 1 504,00
14 rader med 4 rätt à kr.* 0,00 summa kr.* 0,00
33 rader med 3 rätt à kr.* 0,00 summa kr.* 0,00
44 rader med 2 rätt à kr.* 0,00 summa kr.* 0,00
6 rader med 1 rätt à kr.* 0,00 summa kr.* 0,00
Totalt kr.* 1 504,00

Inlämningspris kr. 49,00
Nettoresultat kr. 1 455,00

* Med förbehåll om ändringar.

www.jokersystemet.se
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SO (+5)
affe56 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-27, 19:09   #259

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 61753
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NicklasJ Visa inlägg
Är ibland rätt svårt att få reda på vagninfo från Nurmos stall tyvärr men i det här fallet läste jag redan igår att det skulle bli jänkarvagn på Finish Future. Dock är det som sagt inget nytt för hästen. Har exempelvis gått i bike i tre av de sex senaste loppen.
Ok. Då hade jag fel info om det. Men vidhåller att spelarna borde höja rösten rejält nu för att ändringar av vagnar och huvudlag ska rapporteras och delges spelarna på samma sätt som barfotainfon. När det är V75 går det att läsa sig till det mesta tack vare all info, men under vardagstravet är det massor av hästar med nya vagnar och huvudlag som presterar väsentligt annorlunda tack vare det men som vanlig spelare är det i stort sett omöjligt att få den informationen. Jänkarvagn ffg t ex ska inte bara nå ut till tränarnas kompisar.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-27, 19:09   #260

Reg.datum: dec 2011
Sharp$: 6751
Standard

Tipsbolaget jag är med i fick 6 rätt. Sprack i första, hade 1st A-häst och 2st D-hästar.
Resultatet ca 100tkr?
hanscrispi är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-27, 19:12   #261

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 2269
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Bästa travspelsriskanalytiker som finns att få online ...
affe56 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-27, 19:24   #262

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 17990
Standard

Citat:
Ok. Då hade jag fel info om det. Men vidhåller att spelarna borde höja rösten rejält nu för att ändringar av vagnar och huvudlag ska rapporteras och delges spelarna på samma sätt som barfotainfon. När det är V75 går det att läsa sig till det mesta tack vare all info, men under vardagstravet är det massor av hästar med nya vagnar och huvudlag som presterar väsentligt annorlunda tack vare det men som vanlig spelare är det i stort sett omöjligt att få den informationen. Jänkarvagn ffg t ex ska inte bara nå ut till tränarnas kompisar.
Ja, för travet vore det önskvärt med större transparens om utrustning. Tyvärr tror jag det skulle bli rätt rörigt och i många fall felaktigt då många ändrar vagn och utrustning efter hur det känns under dagen. Är med jämna mellanrum fel i barfotainformationen trots att det borde vara en rätt enkel prosedur. Samtidigt går det ju faktiskt att fiska upp många ändringar om man är seriös i sitt spelande och kikar på värmning/defilering.

Senast redigerad av NicklasJ den 2016-03-27 klockan 19:42.
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-27, 19:26   #263

Melanders avatar

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 4803
Standard

Flytet håller i sig(har ett till) orkar inte hämta det3457891011
VINSTBERÄKNING
RÄTT KOMBINATION ODDS
5-7 701,85
Utbetalt: 3 509,00 kr
VISA KVITTODETALJER
SKRIV UTVERKTYGDELA
Melander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-27, 19:28   #264

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2373
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av affe56 Visa inlägg
Bästa travspelsriskanalytiker som finns att få online ...
Ja med tanke på att hans tips är helt gratis och inte framkrystade av en hel stabsarmé som debiterar ett par hundra spänn för nöjet! Tror det kostar 15-20 spänn att ringa in till betalnumret om man vill ha hans slutgiltiga system, men oftast kommer man långt på förhandssnacket.

Dessutom är han underbar att lyssna på oavsett om han snackar trav, fotboll eller politik. Färgstark personlighet i ett samhälle som numera är äckligt slätstruket.
affe56 (+10), jomtien (+10)
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-27, 19:50   #265

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NicklasJ Visa inlägg
Ja, för travet vore det önskvärt med större transparens om utrustning. Tyvärr tror jag det skulle bli rätt rörigt och i många fall felaktigt då många ändrar vagn och utrustning efter hur det känns under dagen. Är med jämna mellanrum fel i barfotainformationen trots att det borde vara en rätt enkel prosedur. Samtidigt går det ju faktiskt att fiska upp många ändringar om man är seriös i sitt spelande och kikar på värmning/defilering.
Det hade kunnat bli tvärtom. Hade tränarna varit tvungna att rapportera allt och att det sen varit förbjudet att ändra sent så hade inte alls så mycket fokus behövt läggas på utrustningsdetaljer timmarna innan loppen.

Att ha koll på sådana detaljer själv till vardagstravet kräver att man är yrkesspelare. Det kräver enorma tidsinsatser som väldigt få har. Tror även dessa yrkesspelare ändå missar en hel del vad gäller nya huvudlag och vagnar. Åtminstone om dom följer travet i hela landet.
Gammal 2016-03-27, 20:10   #266

drakens avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 8040
Standard

Vet inte hur man ska sammanfatta den här dagen. Garderade hårt i 3 lopp och fick in en 2%are en 7%are och en 3%are. Ganska bra så långt. Om man ser till resten av systemet med 4 bommade spikar är det inte lika kul men lite stundande vårform kanske att man iaf garderade skapligt rätt lopp
draken är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-27, 20:14   #267

Emeffeffs avatar

Reg.datum: okt 2014
Sharp$: 2156

Emeffeff
Stats: 36 - 38 - 4
ROI: 107.76%
Vinstprocent: 48.65%

Standard

Citat:
Det hade kunnat bli tvärtom. Hade tränarna varit tvungna att rapportera allt och att det sen varit förbjudet att ändra sent så hade inte alls så mycket fokus behövt läggas på utrustningsdetaljer timmarna innan loppen.

Att ha koll på sådana detaljer själv till vardagstravet kräver att man är yrkesspelare. Det kräver enorma tidsinsatser som väldigt få har. Tror även dessa yrkesspelare ändå missar en hel del vad gäller nya huvudlag och vagnar. Åtminstone om dom följer travet i hela landet.
Jag gillar att det finns utrustningsdetaljer som fortfarande inte går att hitta i programmet. Just V75-spelarna har oftast stenkoll på nya ändringar, men det går fortfarande att hitta intressanta ändringar som flugit under spelarnas radar (särskilt på andra streckspel). Det man inte säga om balansändringar direkt. Cigor Coyote rankades upp på V5-spelet idag på vagnändringen för min del, även om det inte gjorde någon större skillnad för slutresultatet.
Emeffeff är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-27, 20:29   #268

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Emeffeff Visa inlägg
Jag gillar att det finns utrustningsdetaljer som fortfarande inte går att hitta i programmet. Just V75-spelarna har oftast stenkoll på nya ändringar, men det går fortfarande att hitta intressanta ändringar som flugit under spelarnas radar (särskilt på andra streckspel). Det man inte säga om balansändringar direkt. Cigor Coyote rankades upp på V5-spelet idag på vagnändringen för min del, även om det inte gjorde någon större skillnad för slutresultatet.
Jag fick med 6 av 7 vinnare när jag vid lunchtid idag tog med alla tänkbara på första ramen i jokersystemet. Missade bara vinnaren i kallblodsloppet. Hade jag lämnat in det matematiskt för ca 50000 kr hade det blivit 5 sexor och massor av femmor . Det har man ju inte möjlighet att göra utan enorm spelkassa. När sen hästar måste bort och det ska reduceras är man ändå totalt chanslös en sådan här omgång för Max 500 kr i insats. Blev tillslut 5 rätt på ramen men en c häst för mycket och totalt 4 rätt och 0 kr tllbaka. Det är väldigt mycket lättare att satsa på lättare spelformer om man vill öka chansen att gå plus med begränsad spelkassa.
Gammal 2016-03-27, 20:50   #269

Standard

Citat:
Jag fick med 6 av 7 vinnare när jag vid lunchtid idag tog med alla tänkbara på första ramen i jokersystemet. Missade bara vinnaren i kallblodsloppet. Hade jag lämnat in det matematiskt för ca 50000 kr hade det blivit 5 sexor och massor av femmor . Det har man ju inte möjlighet att göra utan enorm spelkassa. När sen hästar måste bort och det ska reduceras är man ändå totalt chanslös en sådan här omgång för Max 500 kr i insats. Blev tillslut 5 rätt på ramen men en c häst för mycket och totalt 4 rätt och 0 kr tllbaka. Det är väldigt mycket lättare att satsa på lättare spelformer om man vill öka chansen att gå plus med begränsad spelkassa.
Jag har begränsad tid för travet pga att jag jobbar heltid. Om jag tycker en kvällsomgång på vardagarna är intressant läser jag oftast på några timmar kvällen innan. Sen är jag hemma vid 18 tiden. Då hade det varit en enorm fördel om det funnits information om förändringar i huvudlag och vagnar på kvällens hästar att gå igenom. Nu finns det inte och därmed är det omöjligt att få en helhetsbild av det. Man kan få en del via kvällens ATG live och intervjuer men långt ifrån en komplett bild. Det värsta som då finns är när någon häst skrällvinner med bike ffg utan att man haft rimlig möjlighet att få reda på den ändringen innan loppet.
Torstens (+25)
Gammal 2016-03-27, 20:51   #270

Reg.datum: jan 2015
Sharp$: 3092
Standard

Bra läge idag att sätta bosten
bjarnea är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td