|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#271 |
|
Utrustningsändringar har blivit en fetish. Idag såg vi hur många vänsterhandsanvändare fick blå ballar, och till och med i efterhand försökte bortförklara uteblivna orgiastiska vinster med att även på förhand anmälda jänkarvagnar var inblandade i det hela. Travtränare, kuskar och stallmänniskor är som kvinnor som är som kopieringsmaskiner -- hur man än trycker och har sig vet man aldrig hur utskriften blir om det ens blir någon. Och att man som travspelande man betalar för detta, kväll efter kväll, lördag efter lördag och för det mesta 'står' där med blå bollar. Allt detta gnäll man läser före, under och efter travloppen pekar på felval av fetish, välj något enklare som läder, kukring eller en fransk film. Om man väljer trav som fetish och tror att man kan revisoriskt bokföra sig fram till falliska framgångar bör man nog tänka om. Men snart kanske det kommer storbystade spanska lädervagnar, barfotadansande kubanska huvudlag och syndigt svenska åtsmitande svansutputningar. Och tänk om inte alla dessa utrustningsförändringar i god tid meddelas för spelsexköparen, fetisher som är anmälda i god tid men kanske ändras i själva det avgörande (intima) mötet?
|
|
|
|
|
|
|
#272 | |
|
Citat:
Det är således inte alla som vinner utan tvärtom nästan alla går back. Man kan dock tycka att spelarna åtminstone borde kunna kräva tillförlitlig utrustningsinfo på sina spelobjekt för drygt 10 miljoner i kostnad per dag året runt. |
||
|
|
|
|
|
#273 | |
|
Citat:
![]() Rakt i skrevet på självutnämnda "kunskapsspelare"
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Wolfman (+10) |
||
|
|
|
|
|
#274 | |
|
Citat:
Det fetade i ditt inlägg understryker din fetish med kopplingen pengar och makten tillbaka till den blåbollade. |
||
|
|
|
|
|
#275 |
|
Fan vad jag avskyr det här spelet samtidigt som jag älskar det. Känner mig som en ständig nästagångare.
Sjö Odin fanns med på ursprungligt system Och Finish Future vet jag inte hur många gånger jag har lirat. Melker var tredjerankad men flyttades till B-rank av kostnadsskäl. West Coast förlorar med huvud. Picasso Sama var en tidig spik. Men sen tog jag med alla... Å andra sidan. Var länge helt inne på att spika Björn i sjätte men valde West Coast vilket gjorde att Super Photo Bood kom med. Och Bar Plombier var på alla sätt en värdelös spik. Och Cigor Coyote var jag aldrig i närheten av, hela tiden känt att tre streck skulle vara helgarderat. Med alla analyser man gör så blir det till slut som Lotto... |
|
|
|
|
|
|
#276 |
|
Ngn la ut länk till Chrilles surr. Men publicerades 1630? Kan man se detta innan spelstopp?
|
|
|
|
|
|
|
#277 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#278 | |
|
Citat:
Det viktiga är att inte spela för mer än man har råd att förlora och se alla vinster som en bonus. Då är travet en väldigt rolig hobby och drömmen om att vinna mycket pengar finns ju hos alla dom som vecka efter vecka spelar V75 trots att nästan alla torskar pengar på det men där det idag var ett av de 1,1 miljoner inlämnade systemen som lyckades. Boost där drömmen om att bli ännu rikare finns verkar också ha blivit väldigt populärt . Det visar att det räcker med att det finns en teoretisk chans att vinna 100 mkr för att locka tiotusentals spelare att köpa ett boostnummer. Chansen till 7 rätt och rätt boostnummer är så obefintlig att den bara finns i teorin men det räcker för många. Livet vore tråkigare utan travet........ |
||
|
|
|
|
|
#279 | |
|
Citat:
Att sedan gång på gång torskförklara alla icke pålästa travspelare är en annan sorts, men liknande, fetish. Av typen: de har bara lottotur när de får upp den, men när jag själv vinner har jag jobbat på det. |
||
|
|
|
|
|
#280 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#281 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#282 | |
|
Citat:
Jag spelar V75 numera Max 10 ggr per år, men det är inte mer än Max 10 lördagar som jag inte hittar något intressant spel alls Detta låter ju lite som Franz Kafka på speed, med negationers negationer och upprepad reklam för en hamburgerkedja. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SH (+50) |
||
|
|
|
|
|
#283 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#284 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#285 |
|
Ehh?
Piraten är okörd på 12.7 / 2640 på föga snabb bana, de andra sprang sig blåa som det blev så vad ska de göra för att tillfredställa dig, "Shooter", självmordsbomba i spåren? Okej jag talar i efterhand men det gör ju du med... ![]() (bär ut liken på bår) |
|
|
|
|
|
| Ämnesverktyg | |
|
|