Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-03-22, 14:18   #1
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 229
Sharp$: 57477
Standard

V-86 Solvalla/Åby 23 mars


Vintern på väg tillbaka ? Det är i alla fall risk för snö eller snöblandat regn i Stockholm så lite osäkert dagen innan vilken påverkan det kan ha på banan. Åby verkar inte få några problem vädermässigt. Mycket intressant i den tidiga informationen.

V86-1

4. Verify Dust: Det aviseras barfota runt om och jänkarvagn i morgon. Årsdebut. Två tidigare starter i Sverige. Då barfota fram resp skor runt om. Osäker på balans och vagntyp vid alla starterna i Danmark. Lyssna på intervjuerna i morgon angående det.

9. Wingait Ida: Metaforsisk effekt av barfota runt om i de två senaste starterna. I morgon ska hon gå med skor bak. Minus.

10. Elma Lane: En fantastisk häst som nu gör årsdebut. Ska enligt PU gå både barfota runt om och med jänkarvagn. Stort plus.

11. Volontary Simplcty: Ska i morgon tävla barfota runt om. Stort plus. Nyklippt påtalar tränaren. Läget ???

V86-2

2. Ninepoints Ariel: Kraftigt förbättrad senast när man ryckte framskorna. Skrällvann efter sen lucka. I morgon ska man rycka alla skorna och ladda.

5. Global Option: Finsk gäst som är oerhört svår att sätta in i detta lopp. Finlands segerrikaste häst i fjor med hela 17 vinster under 2015. Man ska i morgon som det låter rycka alla skorna vilket troligen är ett jätteplus. Ska ha fem vinster på sex starter i Finland när han tävlat helt utan skor. Sämre i de senaste starterna pga halsproblem. Hur påverkat det ev skitvädret i Stockholm i morgon hästens hals ? Ska vara startsnabb och låter som att det blir full gas från Erkki-Pekka Mäkinen.

6. Gigant Proud: Här pratar Nurmosstallet om att rycka alla skorna i morgon vilket alltid är intressant när dom gör det. Har ingen superstatistik dock barfota. Ska laddas för spets även den som det låter.

8. Quite Windy: Ruggigt förbättrad när man ryckte alla skorna ffg i år senast. Samma nu. Läget ?

12. Fuzz: Här pratar stallet om att rycka framskorna i morgon.

V86-3

7. Walt Disney: Slagen av Alleyson senast men nu ska hästen lättas i balansen. Tåskor fram och barfota bak. Gynnad av strykningen.

12. Dizzy River: Enormt bra senast när man ryckte alla skorna. Moralisk vinnare då på V75. Samma balans i morgon. Viss galopprisk.


V86-4

Fint treårslopp men inget intressant i den tidiga infon spelmässigt. Att tänka på dock att Basic Instinct satt fast med rubbet i rygg på ledaren senast och att Björn Goop kör den nu.

V86-5

4. Ilona Håleryd. Årsdebuten avklarad. Gick då med skor. Nu ska PU rycka framskorna vilket är optimalt.

6. Ewaso Boko: Stefan Persson pratar om att rycka alla skorna på den nu. Det brukar ofta vara intressant på hans hästar.

7. Caddie Cassandra: Ska nu tävla barfota runt om för första gången någonsin. Aldrig tävlat annat än med skor runt om varken i nuvarande eller tidigare regi (Joakim Lövgren). Satt fast med sparat senast. Läget ?

9. Small Talk: Väldigt fin vid vinsten senast. Ska tävla barfota fram nu för första gången (bara gått barfota bak tidigare).

10. Marta Chip: Väldigt fin häst som årsdebuterar. Vann efter lång vila i fjor. Man ska troligen rycka bakskorna i morgon. Gått med skor runt om i det två senaste starterna.

V86-6

Detta lopp känns som man kan låsa på två hästar och ha god chans att överleva. Fashion Diva och Pelikan Trio.

2. Fashion Diva: Ska för andra gången någonsin köras av proffskusk. Garantispets troligen. Borde på det enorma kuskpluset ha bra chans om spets och inget tempo.

8. Stylish Hanover: Nu lopp i kroppen.

9. Pelikan Trio: Många plus på den inför morgondagen. Årsdebut. Vann årsdebuten i fjor och vann i debuten i fjor för PU. Vunnit 4 av 7 gånger med bakspår i autostart vilket är väldigt starka papper. Ska i morgon tävla barfota runt om vilket är plus. Kör dom mot Fashion Diva troligen bra chans. Annars blir det värre.

10. Demi De Veluwe: Ska tävla barfota runt om ffg på länge i morgon. Missgynnad om det skulle bli tung bana.


V86-7

2. Tango Vang: Ska man både rycka alla skorna på i morgon ffg på länga och dessutom köra med jänkarvagn.

3. Officer C.D: Inga klara besked som vanligt från Berghstallet om det blir skoryck nu eller inte. Viktigt med sådana besked i de sena loppen eftersom dom anmäler alla sina hästar barfota.

11. Shogun D.K: Det låter i intervjuerna som att det handlar om lopp i kroppen inför finalerna nästa helg och blir därför förvånad om CE styr på i spåren tidigt.

12. Stricker: Ska gå barfota runt om för första gången på länge. Vann senast det var barfota runt om.


V86-8

1. Bonjour Shangri LA: Stallet pratar i den tidiga infon om att ev rycka alla skorna i morgon ffg på länge. I så fall mycket intressant men man har lärt sig att ta budskapen från Melanderstallet med en nypa salt tills dom bestämt sig.

Det var nu balans (barfota fram) både på Let´s Dance America och Glamour Håleryd senast. Klart plus och samma i morgon.


OBSERVERA att det inte finns intervjuer på alla hästar i den info jag läst så det kan komma mer intressant info i morgon.


Lycka till nu med V86an.......
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hugotheboss (+10), thelir (+11), Manprinsen (+10), Staketkusken (+5), MattiasB75 (+10), sacro (+5), perhamos (+15), boozty (+5), Helge (+10), djrill3 (+5), benny28hbg (+10), Magnus (+10), DIF (+2), asgaya3141 (+3)
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-22, 14:40   #2
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 907
Sharp$: 38044
Standard

Angående banan på Solvalla så bör den bli fin i morgon. Det ser inte ut som att det ska komma några större mängder nederbörd, om det nu blir någon alls.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-22, 14:49   #3
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 1
Sharp$: 48
Standard

Fashion Diva kraftigt kuskforstarkt.Spika.
381958 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-22, 15:53   #4
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 4 038
Sharp$: 2231
Standard

V86-5. Nr.1.Angela Rich lyckades ju vinna trots bakspår på tillägg näst senast med skorna
på o nu från perfekt spetsläge vankades det skoryck ev. Jänkarvagn(magproblemen från senaste starten då hon fes sig genom hela loppet är borta) Spännande att se henne från spets om Veijo vågar köra där hela vägen, för hon har ett läckert rörelsemönster som är lätt o smidigt så hoppas Veijo vågar, jag spikar iaf
coolmanriver är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-22, 19:34   #5
 
Staketkuskens avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 329
Sharp$: 2937
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av 381958 Visa inlägg
Fashion Diva kraftigt kuskforstarkt.Spika.
Haugstad har däremot diskuterats flitigt här genom åren. Ingen man håller i handen.
Staketkusken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-22, 19:58   #6
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 262
Sharp$: 921
Standard

Dizzy och Basic känns som de bästa singelstrecken så här långt men mer info måste man ha om de andra kusarna. Finns gott om skrällar så hoppas det blir körning i alla lopp. Lycka till alla!
mocka är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-23, 07:35   #7
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

Det ska beaktas att Kolgjinis har toppform på stallet. Tuppkammen växer därefter också och Ludde tror han har toppchans i princip alla lopp
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-23, 09:22   #8
 
Reg.datum: mar 2013
Inlägg: 559
Sharp$: 676
Standard

Fashion Diva har jag jagat några starter nu. Nu ny kusk, visserligen inte den bästa av kuskar, men fortfarande ett stort +. Tycker att hästen har gjort bra insatser på slutet från kluriga lägen och jobbiga resor. Nu ett klart bra läge, spets och slut!
sjukstuga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-23, 09:32   #9
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

Slutspelshockey knuffar iväg V86-sändningen till TV4 Sport ikväll...

Inte direkt optimalt när ATG inte kan leverera Live på nätet!
Häckar som FAN för många....
__________________
Twitter: @sharpsdoob
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-23, 09:44   #10
 
Emeffeffs avatar
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 1 105
Sharp$: 2156

Emeffeff
Stats: 36 - 38 - 4
ROI: 107.76%
Vinstprocent: 48.65%

Standard

Kolla igenom hela ert kanalutbud och se om ni har TV4 Sport. Jag hittade den på kanalplats 79 bland massa skitkanaler, tog några månader innan jag fann den där. Tror man har den om man har stort kanalpaket hos Telia, så rätt många borde nog ha den.

Senast redigerad av Emeffeff den 2016-03-23 klockan 09:46.
Emeffeff är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-23, 09:58   #11
 
Emeffeffs avatar
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 1 105
Sharp$: 2156

Emeffeff
Stats: 36 - 38 - 4
ROI: 107.76%
Vinstprocent: 48.65%

Standard

Konstaterar att AllEyesOn har ett drömläge med framspår och nedstruken ett spår med tanke på kapaciteten i loppet och pengarna han står på. Hoppas bara kusken väljer rätt taktik också, måste vara toppchans om man kör framåt i starten. Spontant känns det inte som några startkanoner invändigt heller, och än mindre att nån av dem vill köra i spets.
Emeffeff är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-23, 10:03   #12
 
Emeffeffs avatar
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 1 105
Sharp$: 2156

Emeffeff
Stats: 36 - 38 - 4
ROI: 107.76%
Vinstprocent: 48.65%

Standard

Såg nu att Johnnys styrning faktiskt la iväg rätt bra i någon start, men man borde ju vara intresserad av rygg på AllEyesOn och open stretch också här även om man aldrig vet när det är Johnny som kör.
Emeffeff är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-23, 10:44   #13
 
Emeffeffs avatar
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 1 105
Sharp$: 2156

Emeffeff
Stats: 36 - 38 - 4
ROI: 107.76%
Vinstprocent: 48.65%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
4. Verify Dust: Det aviseras barfota runt om och jänkarvagn i morgon. Årsdebut. Två tidigare starter i Sverige. Då barfota fram resp skor runt om. Osäker på balans och vagntyp vid alla starterna i Danmark. Lyssna på intervjuerna i morgon angående det.
Jänkarvagnen användes för första gången i stoderbyt för tre starter sedan (blev instängd rygg ledaren då bakom Ultimate Wine). Hon gick i den vid vinsten på Fyn senast också.

Verify Dust är en riktigt bra häst, säger en del att Jeppe Juel kört henne i alla starter trots att han inte är tränare. Det borde vara riktigt vältränat också om Peter Jensen plockar ut henne i Sverige i årsdebuten. Samtidigt ska man ha stor respekt för att hon möter mycket bättre hästar än tidigare. Beverly Boulevard och Elma Lane åker med på mina lappar på rätt läge respektive bäst kapacitet. Jag vill inte heller släppa Voluntary Simplcty trots läget, kolla intrycket och avslutningen senast (hon mötte Wingait Ida, Conrads Elsa och Hanna Banker) trots skor runt om, årsdebut och att man låg lågt från tränarhåll. Borde inte gå med det läget egentligen men tokintressant om det löser sig på något sätt. Fyra streck sammanlagt, knappast helgarderat på det men plockar bort några överstreckade (Hanna Banker, Wingait Ida) och chansar bort Conrads Elsa.
Emeffeff är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-23, 11:03   #14
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Nuncio årsdebuterar nästa onsdag!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Emeffeff (+3)
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-23, 11:11   #15
 
Emeffeffs avatar
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 1 105
Sharp$: 2156

Emeffeff
Stats: 36 - 38 - 4
ROI: 107.76%
Vinstprocent: 48.65%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
7. Caddie Cassandra: Ska nu tävla barfota runt om för första gången någonsin. Aldrig tävlat annat än med skor runt om varken i nuvarande eller tidigare regi (Joakim Lövgren). Satt fast med sparat senast. Läget ?

9. Small Talk: Väldigt fin vid vinsten senast. Ska tävla barfota fram nu för första gången (bara gått barfota bak tidigare).
Med Small Talk kan man tänka på att hon gått bra med jänkarvagn (även om det inte var så senast) för Uhrberg tidigare, intressant om det blir så idag. Caddie Kasandra har rejäla spurter med lopp på rulle, intressant med barfotabalans som du snackar om (känns lite galoppvarning dock). Två roliga lågprocentare i V86-5!
Emeffeff är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-23, 11:47   #16
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 907
Sharp$: 38044
Standard

Svårt som fan idag. Det gäller verkligen att hitta spikarna.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-23, 11:58   #17
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Tro inte det är något kuskplus med Kenneth Haugstad på Fashion Diva. Han är otroligt dålig och jag har svårt för att se att han ska köra den bättre än hon som kört den hundratals gånger redan. Dessutom makalöst dålig startkusk så skulle inte ens förvåna mig om han inleder loppet med att bli av med spets, t.ex. till Unique Julia. Nej, definitivt inget jag håller i handen.

Intressant info på Tango Vang för övrigt. Den och Da Vinci Boko håller jag högst i DD-1.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Altoc (+5), legolasse (+5), Staketkusken (+5)
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-23, 13:04   #18
 
Reg.datum: mar 2013
Inlägg: 559
Sharp$: 676
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Tro inte det är något kuskplus med Kenneth Haugstad på Fashion Diva. Han är otroligt dålig och jag har svårt för att se att han ska köra den bättre än hon som kört den hundratals gånger redan. Dessutom makalöst dålig startkusk så skulle inte ens förvåna mig om han inleder loppet med att bli av med spets, t.ex. till Unique Julia. Nej, definitivt inget jag håller i handen.

Intressant info på Tango Vang för övrigt. Den och Da Vinci Boko håller jag högst i DD-1.
Som sagt det är absolut inte den bästa av kuskar men det är absolut ett kuskplus, enligt min mening.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Emeffeff (+3)
sjukstuga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-23, 13:06   #19
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sjukstuga Visa inlägg
Som sagt det är absolut inte den bästa av kuskar men det är absolut ett kuskplus, enligt min mening.
Okej, vi har helt enkelt olika åsikter.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-23, 13:10   #20
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Emeffeff Visa inlägg
Med Small Talk kan man tänka på att hon gått bra med jänkarvagn (även om det inte var så senast) för Uhrberg tidigare, intressant om det blir så idag. Caddie Kasandra har rejäla spurter med lopp på rulle, intressant med barfotabalans som du snackar om (känns lite galoppvarning dock). Två roliga lågprocentare i V86-5!
Det blir bike på Small Talk idag.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Emeffeff (+3)
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-23, 13:34   #21
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Nehepp nu får Beverly Boulevard gå felfritt och rusa hem V86-1 på 1.10 tid, tack.
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-23, 14:13   #22
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 209
Sharp$: 2371
Standard

Två intressanta intervjuer:

2 Basic Instinct (Björn Goop) är det bra med. Gjort tre lopp i år och varit väldigt bra i alla tre. Satt fast senast(Zahara Goj). Jag hoppas att han ska utvecklas undan för ­undan. Jag ligger inte lågt, säger Tomas Malmqvist.

6 Owen Face (Adrian Kolgjini) gick ett jättebra lopp i sin lillcomeback senast. Känns jättefin efter det. Hur som ska han ha toppchans här, säger Lutfi Kolgjini.

Spelvärd skräll: Maestria vunnit 7 av 9 när hon fått spets. har spetschans här, streckad under 1%

2 Maestria (Kenneth Haugstad) har jag varit missnöjd med i de två senaste men har inte hittat något fel. Nu har vi tränat tuffare en månad. Får se om det blir bättre, säger Marika Mäkinen.
Spojs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-23, 14:38   #23
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 907
Sharp$: 38044
Standard

Basic Instinct är jag lite inne på kan vara en spik i kväll.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-23, 14:55   #24
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 229
Sharp$: 57477
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Basic Instinct är jag lite inne på kan vara en spik i kväll.
Spelvärdet är borta på den hos atg. Du kunde fått 4 ggr i fast vinnarodds i morse hos B365. Har tom redan blivit stor favorit på V86. Du får mao inte mycket betalt på att spika den. Att den satt fast mm senast och att Björn Goop ska köra är ju inget som är nytt idag och kan därför inte vara därför den blivit skrikhästen idag på V86.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-23, 15:10   #25
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 907
Sharp$: 38044
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Spelvärdet är borta på den hos atg. Du kunde fått 4 ggr i fast vinnarodds i morse hos B365. Har tom redan blivit stor favorit på V86. Du får mao inte mycket betalt på att spika den. Att den satt fast mm senast och att Björn Goop ska köra är ju inget som är nytt idag och kan därför inte vara därför den blivit skrikhästen idag på V86.
37 % är inte alls mycket.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-23, 15:24   #26
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
37 % är inte alls mycket.
Jag tycker det. Sitter Tobbe inte och sover för länge så plockar Algot Zonett ner honom, det är jag helt övertygad om.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-23, 15:35   #27
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 907
Sharp$: 38044
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Jag tycker det. Sitter Tobbe inte och sover för länge så plockar Algot Zonett ner honom, det är jag helt övertygad om.
Jag har inte bestämt spikar ännu, men blir det inte den så kommer jag att ha fler hästar i loppet. Rocket Face exempelvis, med Erik i jollen. Det svåra idag är att hitta spikarna.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-23, 15:56   #28
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 42
Sharp$: 1442
Standard

Får bli chanssystem idag med spikar på Oskar J och Jeppe Juul samt på Berghs som Tobbe kör
P44mmn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-23, 15:56   #29
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 229
Sharp$: 57477
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
37 % är inte alls mycket.
Det är väldigt mycket och på väg uppåt. Du får inte mycket värdeökning på din V86a om den vinner.

Som alltid är det på detta enormt svåra spel ett fåtal hästar i resp lopp som är spelade. Ska man vinna pengar i kväll är det hästar utanför dessa man ska hitta.

1. 2,3,4,9,10
2. 4,10
3. 5,8,12
4. 2,3,9
5. 4,10,11
6. 1,2,6
7. 2,3,6,11
8. 3,4,10

9720 rader/2430 kr

Spelar man detta system/har inte hästar med som vinner utanför denna ram, är chansen till bra pengar oerhört liten.

V86 är ruggigt dyrt om man vill få till slagkraftiga system men å andra sidan är det enorm potential till att vinna stort då eftersom onsdagarna precis som lördagarna är småspelarnas favoritdagar och det lämnas speciellt på lördagarna in oerhört mycket system utan potential att vara med när de stora pengarna fördelas. Det är därför inte så konstigt att det i stort sett alltid är de stora systemen på över 2000 kr som delar på vinsterna när utdelningarna är höga.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-23, 16:00   #30
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 907
Sharp$: 38044
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Det är väldigt mycket och på väg uppåt. Du får inte mycket värdeökning på din V86a om den vinner.

Som alltid är det på detta enormt svåra spel ett fåtal hästar i resp lopp som är spelade. Ska man vinna pengar i kväll är det hästar utanför dessa man ska hitta.

1. 2,3,4,9,10
2. 4,10
3. 5,8,12
4. 2,3,9
5. 4,10,11
6. 1,2,6
7. 2,3,6,11
8. 3,4,10

9720 rader/2430 kr

Spelar man detta system/har inte hästar med som vinner utanför denna ram, är chansen till bra pengar oerhört liten.

V86 är ruggigt dyrt om man vill få till slagkraftiga system men å andra sidan är det enorm potential till att vinna stort då eftersom onsdagarna precis som lördagarna är småspelarnas favoritdagar och det lämnas speciellt på lördagarna in oerhört mycket system utan potential att vara med när de stora pengarna fördelas. Det är därför inte så konstigt att det i stort sett alltid är de stora systemen på över 2000 kr som delar på vinsterna när utdelningarna är höga.
Jag vet inte hur pass väl du hänger med på V86, men det krävs bara en eller ett par rensare för att utdelningen ska skjuta i höjden. Det är ett suveränt spel där man kan vinna fina pengar utan större insatser. Dock är det alltid så att ju mer pengar du slänger in i ett system, desto större chans att vinna.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-23, 16:09   #31
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 330
Sharp$: 23
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Jag vet inte hur pass väl du hänger med på V86, men det krävs bara en eller ett par rensare för att utdelningen ska skjuta i höjden. Det är ett suveränt spel där man kan vinna fina pengar utan större insatser. Dock är det alltid så att ju mer pengar du slänger in i ett system, desto större chans att vinna.
Helt rätt Shooter sen förstår jag inte varför Olle streckar Uroy men det kanske är för att den är mest streckad?
Då går jag säkert bort på den idag.

Lycka till.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Shooter (+10)
Björnland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-23, 16:21   #32
 
Reg.datum: sep 2014
Inlägg: 282
Sharp$: 2510
Standard

Victorious Star nerstruken 2 spår, förstår att Connie hade tänkt sig ett defensivt upplägg tidigare men någon som fått tag på något sent från hans håll?
Groknak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-23, 16:22   #33
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 229
Sharp$: 57477
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Björnland Visa inlägg
Helt rätt Shooter sen förstår jag inte varför Olle streckar Uroy men det kanske är för att den är mest streckad?
Då går jag säkert bort på den idag.

Lycka till.
Kanske du skulle läst mitt inlägg innan du svarade.

Jag redogjorde för de hästar som inte rensar i kväll.

Jag har aldrig spelat V86. Har tyvärr inte spelkassa som tillåter det. Jag får nöja mig med lättare spelformer tyvärr.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Björnland (+20)
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-23, 16:31   #34
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 907
Sharp$: 38044
Standard

Har man inte råd med ett par, tre hundra så återstår nog tyvärr bara DD och vinnarspel.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-23, 16:44   #35
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 229
Sharp$: 57477
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Har man inte råd med ett par, tre hundra så återstår nog tyvärr bara DD och vinnarspel.
Jag skulle aldrig få till ett slagkraftigt system på V86 för dom summorna. Då känns det bättre att satsa på andra spelformer. Tyvärr finns det inte så mycket att välja på just inom V86 ramen. Dom lägger ju både V5 och V4 numera i loppen tidigare på kvällen och där finns ju noll information i princip. Brukar därför oftast bara titta på loppen på onsdagarna. Kan ibland bli någon tvilling och dd.

2-300 kr är annars rätt optimalt just för V5 och V4. Då finns det möjlighet till att gå lite utanför ramarna utan att chansa vilt.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-23, 16:46   #36
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 907
Sharp$: 38044
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Jag skulle aldrig få till ett slagkraftigt system på V86 för dom summorna. Då känns det bättre att satsa på andra spelformer. Tyvärr finns det inte så mycket att välja på just inom V86 ramen. Dom lägger ju både V5 och V4 numera i loppen tidigare på kvällen och där finns ju noll information i princip. Brukar därför oftast bara titta på loppen på onsdagarna. Kan ibland bli någon tvilling och dd.

2-300 kr är annars rätt optimalt just för V5 och V4. Då finns det möjlighet till att gå lite utanför ramarna utan att chansa vilt.
Jag håller med dig om att V5 och V4 borde ligga inom V86, men det blir ju en effekt av de delade omgångarna. Bäst vore om de slutade att splitta omgångarna. Personligen så har jag ju dragit in några fina åttor på några hundringar i insats, så jag tycker det fungerar bra.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-23, 16:48   #37
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 229
Sharp$: 57477
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Jag skulle aldrig få till ett slagkraftigt system på V86 för dom summorna. Då känns det bättre att satsa på andra spelformer. Tyvärr finns det inte så mycket att välja på just inom V86 ramen. Dom lägger ju både V5 och V4 numera i loppen tidigare på kvällen och där finns ju noll information i princip. Brukar därför oftast bara titta på loppen på onsdagarna. Kan ibland bli någon tvilling och dd.

2-300 kr är annars rätt optimalt just för V5 och V4. Då finns det möjlighet till att gå lite utanför ramarna utan att chansa vilt.
3 spikar och 5 st lopp med 4 streck får du för 256 kr. Det är ju då oerhört svårt att få till ett system som har potential att ge pengar utan att chansa vilt med så små garderingsmöjligheter.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
benny28hbg (+5)
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-23, 17:09   #38
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 907
Sharp$: 38044
Standard

När jag i januari drog in nästan 34 papp på en V8:a så hade jag 4x1x4x5x1x1x2x6. Så det duger utmärkt. Med bättre rens i sista loppet så hade det dragit iväg lite till. På TP förhandsredovisade jag ju en V7:a som gav 134 papp på en insats på drygt 300. Så visst går det, men kan man lägga ett par loppor så är det ju en klar fördel.

Senast redigerad av Shooter den 2016-03-23 klockan 17:11.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-23, 17:15   #39
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 209
Sharp$: 2371
Standard

Spelvärde=få in en vinnare eller spik, det är spelvärde!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SO (+5)
Spojs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-23, 17:26   #40
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 907
Sharp$: 38044
Standard

Ett alternativ som jag ofta använder på V86 är att reducera, ha två spikar och två sparlopp, samt att man ska sätta två U i övriga fyra lopp.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-23, 17:29   #41
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 4 038
Sharp$: 2231
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av coolmanriver Visa inlägg
V86-5. Nr.1.Angela Rich lyckades ju vinna trots bakspår på tillägg näst senast med skorna
på o nu från perfekt spetsläge vankades det skoryck ev. Jänkarvagn(magproblemen från senaste starten då hon fes sig genom hela loppet är borta) Spännande att se henne från spets om Veijo vågar köra där hela vägen, för hon har ett läckert rörelsemönster som är lätt o smidigt så hoppas Veijo vågar, jag spikar iaf
Jänkarvagn bekräftad + skoryck !
Ska kunna strax under 14,5 på distans, tyvärr lär väl Veijo inte få sitta ifred
där framme men jag tar chansen o spikar till 2.70% i insatsstreck
coolmanriver är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-23, 17:30   #42
 
Reg.datum: mar 2013
Inlägg: 559
Sharp$: 676
Standard

I tredje kommer jag att låsa på 7, 8 och 12.
Alla tre gynnade av strykningar.
Alleyeson, som man skrivit tidigare, har nog möjlghet att nå ledningen om Marc väljer att köra offensivt från start. För jag tror verkligen inte Takter svarar när han vet att det kommer stretch. Frågan är vart Walt Disney hamnar efter startrusningen lagt sig lite. Men den är klart intressant till 4%. Hittar bara Jeppe Juel ner i slagläge så tror jag den blir tuff att stå emot och även mycket intressanta ändringar idag. Sist så tror jag att Johan har bästa hästen och att en strykning på bakspåret. Lillminus på bakskor. Men det strålar verkligen form om hästen för dagen. Tre hästar känns tryggt.
sjukstuga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-23, 17:31   #43
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
3 spikar och 5 st lopp med 4 streck får du för 256 kr. Det är ju då oerhört svårt att få till ett system som har potential att ge pengar utan att chansa vilt med så små garderingsmöjligheter.
Skitsnack, du spikar en storfavorit med mycket hög segerchans och två mycket spelvärda andra-tredjehandare. Så täcker du några lopp och går kort i några. Det handlar bara om varians, det där med att det är omöjligt att vinna stora pengar utan jättestora "slagkraftiga" system är något som folk tror. Det handlar om att spela rätt och rida ut variansen. Gillar man inte läget med att variansen är hög på streckspel (speciellt om man spelar "bra" små system) ska man ge fan i streckspel.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Wingswept (+10), SO (+5)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-23, 17:32   #44
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

Bra start på kvällen.....

TRIO
Inlämnat: 2016-03-23, 18:28
Åby Lopp 1
Onsdag 2016-03-23
Start: 18:27
Kostnad: 168,00 kr
Vadet gäller startnummer

Plac.
1:a: 6, 7
2:a: 1, 2, 3, 4, 6, 7, 12
3:a: 1, 2, 3, 4, 6, 7, 8, 11, 12

84 x 2,00 kr = 168,00 kr.
Totalt: 168,00 kr.
__________________
Twitter: @sharpsdoob
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-23, 17:39   #45
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

Kämpa!

V5
Inlämnat: 2016-03-23, 18:38
Solvalla
Onsdag 2016-03-23
Start: 18:39
Kostnad: 320,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 4 Toreador
2: 3, 4, 6, 7
3: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
4: 6, 8
5: 2, 4, 7, 11

1x4x10x2x4 = 320 rader.
320 x 1 x 1,00 kr = 320,00 kr.
Totalt: 320,00 kr.
__________________
Twitter: @sharpsdoob
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-23, 17:42   #46
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
Kämpa!

V5
Inlämnat: 2016-03-23, 18:38
Solvalla
Onsdag 2016-03-23
Start: 18:39
Kostnad: 320,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 4 Toreador
2: 3, 4, 6, 7
3: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
4: 6, 8
5: 2, 4, 7, 11

1x4x10x2x4 = 320 rader.
320 x 1 x 1,00 kr = 320,00 kr.
Totalt: 320,00 kr.
Fan såg ut som Örjan kontrollerade hela fältet redan 700 kvar... Besviken men den där kommer bli bra!
__________________
Twitter: @sharpsdoob
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-23, 17:43   #47
DIF
 
Reg.datum: maj 2012
Ort: Mariehäll - gräddhyllan
Inlägg: 1 847
Sharp$: 1700
Standard

Spika 2 favoriter, chansa med 2 lågprocentare som spik mellan (5-15%) sedan 4 lopp kvar att lösa på 300 kr, det kan ge tex 7*7*6*4
Går fint att hitta potential i det.
Satsar heller 300 med chans på 6-siffrigt än lägger 300 kr på en vinnare till2-3 ggr��
DIF är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-23, 17:46   #48
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 907
Sharp$: 38044
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
Fan såg ut som Örjan kontrollerade hela fältet redan 700 kvar... Besviken men den där kommer bli bra!
Jag har hållit på lite med Toreador och hade jag spelat V5 idag så hade jag också spikat. Dock känns det lite tidigt att veta om den verkligen är så bra som man kan tro. Borde ha vunnit idag i så fall.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-23, 17:48   #49
 
Staketkuskens avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 329
Sharp$: 2937
Standard

Någon med Jens analys?
Staketkusken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-23, 17:54   #50
 
Reg.datum: mar 2013
Inlägg: 559
Sharp$: 676
Standard

Alltså jag är mer och mer inne på Beverly Boulevard i första. Det som skrämmer är ju att hon hoppat de två senaste, men är ju travsäker i vanliga fall och bör vara en bra chans på ledningen. Elma Lane årsdebuterar och Wingait Ida ska slå på skorna bak. Nä jag börjar med spik.
sjukstuga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-23, 18:00   #51
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 42
Sharp$: 1442
Standard

Alltså, vilken djävulsk ordbajsare Eskil är, fy faan, lämnar avslag på Falsigs i V4-1 o efter mål är det helt plötsligt en lördagshäst,sopa!!
P44mmn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-23, 18:03   #52
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
Fan såg ut som Örjan kontrollerade hela fältet redan 700 kvar... Besviken men den där kommer bli bra!

Nej, jag har följt den. Ser mycket bättre och kapabel ut än vad den är, likt många andra Zola Boko avkommor. Hoppa av, den kommer fortsätta vara överspelad.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-23, 18:05   #53
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Nej, jag har följt den. Ser mycket bättre och kapabel ut än vad den är, likt många andra Zola Boko avkommor. Hoppa av, den kommer fortsätta vara överspelad.
Långstegad och det ser ut att finnas kapacitet! Tror du har fel men vi får se. När den får upp tempo i kroppen blir den strålande tror jag.
__________________
Twitter: @sharpsdoob
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-23, 18:11   #54
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 907
Sharp$: 38044
Standard

Jag funderar på att köra ett U-system idag med 2 x Adrian som spikkusk. Måste dock se värmningen på Beverly Boulevard innan jag bestämmer mig.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-23, 18:20   #55
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 229
Sharp$: 57477
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DIF Visa inlägg
Spika 2 favoriter, chansa med 2 lågprocentare som spik mellan (5-15%) sedan 4 lopp kvar att lösa på 300 kr, det kan ge tex 7*7*6*4
Går fint att hitta potential i det.
Satsar heller 300 med chans på 6-siffrigt än lägger 300 kr på en vinnare till2-3 ggr��
Hur ofta sätter man fyra spikar om två av dom är skrällar. Statistiskt vinner väl inte favoriterna ens varannan gång . Om chansen skulle vara 50 procent att en favorit vinner så är den 0,5 x 0,5 x 0,5 x 0,5 = drygt 6 procent att fyra favoriter vinner. Spikar du då istället två skrällar så är väl chansen optimistiskt räknat 0,5 x 0,5 x 0,15 x 0,15 = drygt 0,5 procent att lyckas. Det är i alla fall om man ska fortsätta vara optimist 5 ggr så stor chans som att sätta rätt boostnummer .
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
znipstern (+5)
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-23, 18:22   #56
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 209
Sharp$: 2371
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Jag funderar på att köra ett U-system idag med 2 x Adrian som spikkusk. Måste dock se värmningen på Beverly Boulevard innan jag bestämmer mig.
jag är inne på samma
Spojs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-23, 18:26   #57
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 1 492
Sharp$: 15647
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Staketkusken Visa inlägg
Någon med Jens analys?
ligger ute nu...
elwiz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-23, 18:27   #58
 
TOBYTYKEs avatar
 
Reg.datum: apr 2011
Ort: Göteborg
Inlägg: 1 850
Sharp$: 8071
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Hur ofta sätter man fyra spikar om två av dom är skrällar. Statistiskt vinner väl inte favoriterna ens varannan gång . Om chansen skulle vara 50 procent att en favorit vinner så är den 0,5 x 0,5 x 0,5 x 0,5 = drygt 6 procent att fyra favoriter vinner. Spikar du då istället två skrällar så är väl chansen optimistiskt räknat 0,5 x 0,5 x 0,15 x 0,15 = drygt 0,5 procent att lyckas. Det är i alla fall om man ska fortsätta vara optimist 5 ggr så stor chans som att sätta rätt boostnummer .
Hur ofta?
Inte ofta. Satte 4 spikar på V75 2012. En var favorit. Vann 2 miljoner.
Men en gång räcker en bit..
TOBYTYKE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-23, 18:28   #59
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

Leif Light bfro och runt om på både flex och tvilling i montén nu.... KÄMPA
__________________
Twitter: @sharpsdoob
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-23, 18:35   #60
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 209
Sharp$: 2371
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
Leif Light bfro och runt om på både flex och tvilling i montén nu.... KÄMPA
Spelade vinnaren, galopp. fy fan minnena kommer tillbaka . Elitloppshelgen när jag trodde jag fick in vinnaren o jublade, blev ju diskad då... tappade glasögon, tycks jag minnas. Den enda jag spelade den helgen som var först i mål.
Spojs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-23, 18:48   #61
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Nehepp nu får Beverly Boulevard gå felfritt och rusa hem V86-1 på 1.10 tid, tack.
sen får Alleyson, Algot Zonett och Demi De Veluwe gärna vara först över mållinjen med.

Skål!
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-23, 18:49   #62
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Såhär blev kvällens V86.

V86
Inlämnat: 2016-03-23, 19:37
Solvalla, Åby
Onsdag 2016-03-23
Start: 20:30
Kostnad: 720,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 4, 10, 11
2: 2, 4, 5, 6, 10
3: 7, 8, 12
4: 9 Algot Zonett
5: 11 Bianca Am
6: 1, 2, 4, 10
7: 4 Da Vinci Boko
8: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12

4x5x3x1x1x4x1x12 = 2880 rader.
2880 x 1 x 0,25 kr = 720,00 kr.
Totalt: 720,00 kr.

Spikarna; Algot Zonett är bästa hästen och då spetshästen skenar iväg på V86-spelet tar jag ställning och hoppas Jansson går på i tid, gör han det plockar han Basic Instinct, men inte säker på att han verkligen kör för seger.

Bianca Am såg ruskigt fin ut sist efter en härlig preparé-styrning av Johan. Idag är det väl iordningställt och med lite flax på vägen lägger han rubbet på rygg. Ruggig respekt för Marta Chip dock men tror inte den står emot Joke Face's syrra. För er som garderar så går Angela Rich barfota och med bike, klart tänkbar skräll.

Da Vinci Boko
är en chansspik, men uppgiften tycker jag ser passande ut. Måste bli körning från start här med Bergh, Kolgjini och Lugauer som kör om spets, och det är till min spik ska komma. Plockar ner de andra sista biten med biken på, avslutningen på Jägers glömmer man inte hur som helst.

Walt Disney märkligt borttappad på spelet. Gjorde ett riktigt starkt slutvarv sist på Jägers och passande uppgift nu.

Bonjour Shangri La
får bra resa i sista, och Pimpinette Face såg ruskigt fin ut sist. Passas i dagens svåraste lopp.

Senast redigerad av AndyMart den 2016-03-23 klockan 18:50.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-23, 18:52   #63
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

Kämpa! Spets och rygg ledaren....

TRIO
Inlämnat: 2016-03-23, 19:49
Flex
Solvalla Lopp 5
Onsdag 2016-03-23
Start: 19:51
Kostnad: 500,00 kr
Vadet gäller startnummer

Plac.
1:a: 6, 8
2:a: 3 New Grove Regal
3:a: 2, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12
__________________
Twitter: @sharpsdoob
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-23, 18:54   #64
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
Kämpa! Spets och rygg ledaren....

TRIO
Inlämnat: 2016-03-23, 19:49
Flex
Solvalla Lopp 5
Onsdag 2016-03-23
Start: 19:51
Kostnad: 500,00 kr
Vadet gäller startnummer

Plac.
1:a: 6, 8
2:a: 3 New Grove Regal
3:a: 2, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12
Ta mig fan BEDRÖVLIGT inte bli tvåa!! Finska troll.....
__________________
Twitter: @sharpsdoob
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-23, 19:03   #65
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 907
Sharp$: 38044
Standard

Så, nu finns det ingen återvändo, utan det är bara att hoppas att Adrian visar sin talang.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-23, 19:11   #66
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 698
Standard

Har gjort 2 system till mina bolag.

https://pinracer.se/systems/cqshzzsj...ta-2u69/shared

och

https://pinracer.se/systems/biw0ud4r...rg-2uau/shared


www.miljondragen.bloggo.nu
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-23, 19:13   #67
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 907
Sharp$: 38044
Standard

Adrian har redan kört in en vinnare idag, så vi får se om han lyckas med ett hat trick.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-23, 19:13   #68
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 2 898
Sharp$: 3842
Standard

Vågar man spika Uroy? Hur såg värmning ut?
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-23, 19:14   #69
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 229
Sharp$: 57477
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Så, nu finns det ingen återvändo, utan det är bara att hoppas att Adrian visar sin talang.
Om några år tar han över titeln landets bästa kusk från sin far
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-23, 19:14   #70
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 907
Sharp$: 38044
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dado Visa inlägg
Vågar man spika Uroy? Hur såg värmning ut?
Gå in på ATG Play så kan du se värmningar.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-23, 19:15   #71
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 2 898
Sharp$: 3842
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Gå in på ATG Play så kan du se värmningar.
Kom hem nu kanske hinner inte kolla alla värvningar, vad tycker du?
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-23, 19:15   #72
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 907
Sharp$: 38044
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Om några år tar han över titeln landets bästa kusk från sin far
Nja, så bra kan ingen bli.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-23, 19:16   #73
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 907
Sharp$: 38044
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dado Visa inlägg
Kom hem nu kanske hinner inte kolla alla värvningar, vad tycker du?
Du behöver bara kolla på den om det är den du funderar på att spika. Du väljer ju själv vilka värmningar du vill se. Den såg fin ut i värmningen.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
dado (+2)
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-23, 19:16   #74
 
JimmyJazzs avatar
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 91
Sharp$: 1580
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dado Visa inlägg
Vågar man spika Uroy? Hur såg värmning ut?

"Pigg och fin, glänste"
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
dado (+2)
JimmyJazz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-23, 19:20   #75
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 209
Sharp$: 2371
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
sen får Alleyson, Algot Zonett och Demi De Veluwe gärna vara först över mållinjen med.

Skål!
Nä, spikade Beverly, och Basic Instinct
Spojs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-23, 19:24   #76
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

Kvällens sista spel! Bara luta sig tillbaka och njuta.... V86 är bolag där jag har ett antal andelar! Tippade V86 igår kväll och fick inte med 2 Tango Vang av någon anledning. Lirar emot på V3/DD där efter fin info...

V86
Inlämnat: 2016-03-23, 10:10
Andel
Solvalla, Åby
Onsdag 2016-03-23
Start: 20:30
Kostnad: 96,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2 Beverly Boulevard
2: 2, 5, 6
3: 5, 12
4: 2 Basic Instinct
5: 1, 2, 4, 5, 7, 9, 10, 11
6: 1, 2, 6, 9, 10
7: 3, 6, 8, 12
8: 1, 3, 4, 10

1x3x2x1x8x5x4x4 = 3840 rader.
3840 x 1 x 0,25 kr x 1/10 = 96,00 kr.
Totalt: 96,00 kr.


V3
Inlämnat: 2016-03-23, 19:34
Åby
Onsdag 2016-03-23
Start: 20:52
Kostnad: 300,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 5, 8, 12, 14
2: 1, 4, 5, 9, 10, 11
3: 2 Tango Vang

5x6x1 = 30 rader.
30 x 1 x 10,00 kr = 300,00 kr.
Totalt: 300,00 kr.

V3
Inlämnat: 2016-03-23, 20:01
Solvalla
Onsdag 2016-03-23
Start: 21:03
Kostnad: 300,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2 Basic Instinct
2: 1, 2, 3, 6, 10
3: 3, 4, 6, 7, 8, 12

1x5x6 = 30 rader.
30 x 1 x 10,00 kr = 300,00 kr.
Totalt: 300,00 kr.


DD
Inlämnat: 2016-03-23, 20:07
Solvalla, Åby
Onsdag 2016-03-23
Start: 21:40
Kostnad: 300,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2 Tango Vang
2: 4 Arby's Amalia

1 x 300,00 kr = 300,00 kr.
Totalt: 300,00 kr.
__________________
Twitter: @sharpsdoob
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-23, 19:28   #77
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 209
Sharp$: 2371
Standard

Gillar inte malla som experttippare.
Spojs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-23, 19:31   #78
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 209
Sharp$: 2371
Standard

Fan, var ju med tills bilen släppte
Spojs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-23, 19:31   #79
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 907
Sharp$: 38044
Standard

Hon vill inte vara med. Tja, man får skylla sig själv när man chansar på en så osäker häst.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-23, 19:31   #80
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

Adrian "Hybris" Kolgjini lyckas självklart inte.... Gasa kan han, få häst att trava lite sämre ställt med....
__________________
Twitter: @sharpsdoob
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-23, 19:33   #81
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

Varför zomar dom in Takter? Dansken vann med läpp!
__________________
Twitter: @sharpsdoob
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-23, 19:35   #82
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 863
Sharp$: 1097
Standard

Klart som fan man sitter på spik på Hanna Banker.... brutalt... hatar åbys mållinje.... så skev!!!!
Khiarshoor är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-23, 19:36   #83
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2226
Standard

Inte säker på att Adrian är rätt kusk för Beverly. Synd att inte Ingves räckte ända fram.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-23, 19:36   #84
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 938
Sharp$: 1178
Standard

inte ADRIANS fel. BEVERLY tar i mer och mer innan start, och rullar över .
ALL IN med bakspår
1William är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-23, 19:40   #85
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

Var tvungen att göra något av mitt drag Ninepoints Ariel....

Fan ta Kern om han är tvåa men det ser jag som en utopi!!

TRIO
Inlämnat: 2016-03-23, 20:39
Solvalla Lopp 7
Onsdag 2016-03-23
Start: 20:41
Kostnad: 200,00 kr
Vadet gäller startnummer

Plac.
1:a: 2 Ninepoints Ariel
2:a: 1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 11, 12
3:a: 1, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12

100 x 2,00 kr = 200,00 kr.
Totalt: 200,00 kr.
__________________
Twitter: @sharpsdoob
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-23, 19:40   #86
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 907
Sharp$: 38044
Standard

Global Option borde kanske inte starta. Det ser inte kul ut.

Det var en lustig häst. Såg inte alls bra ut i värmning och före loppet, men går som fan.

Senast redigerad av Shooter den 2016-03-23 klockan 19:43.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-23, 19:43   #87
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

Såg ni Fuzz??
__________________
Twitter: @sharpsdoob
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-23, 19:44   #88
 
Reg.datum: apr 2013
Inlägg: 1 803
Sharp$: 4151
Standard

Fan vad starkt att hålla undan av 5:an!!

Hade han torskat pga kerns idiotpress hade jag blivit duktigt grinig..
Speedyearl är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-23, 19:45   #89
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

Streckade 2,5,6 på V86..... Etta och tvåa på 5 och 6 men valde draget 2 som felar omotiverat i bra läge....
__________________
Twitter: @sharpsdoob
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-23, 19:45   #90
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 229
Sharp$: 57477
Standard

Det var ingen bluff den finska hästen. Inte många hästar som vinner när dom blivit överfallna av Kern. Den var ju helt överlägsen. Men verkligen inte lätt spelmässigt att värdera dessa finska gäster.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-23, 19:45   #91
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2226
Standard

Pajasstyrning av Kern som vanligt. Finnen var grym måste jag säga!
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-23, 19:45   #92
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 209
Sharp$: 2371
Standard

17 segrar i fjol o 7 %
Spojs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-23, 19:46   #93
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 907
Sharp$: 38044
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Det var ingen bluff den finska hästen. Inte många hästar som vinner när dom blivit överfallna av Kern. Den var ju helt överlägsen. Men verkligen inte lätt spelmässigt att värdera dessa finska gäster.
Jag hade den från början, men tog bort den på värmningen. Svårt att veta att den är bra när den ser ut så.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-23, 19:49   #94
 
hugothebosss avatar
 
Reg.datum: maj 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 283
Sharp$: 667
Standard

Bra spik, att Kern kör som en idiot va väntat. Han kan bara köra på ett sätt och borde ägna sig åt backrally i stället.
__________________
Även en blind höna...går in i väggen!
hugotheboss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-23, 19:49   #95
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Global Option borde kanske inte starta. Det ser inte kul ut.

Det var en lustig häst. Såg inte alls bra ut i värmning och före loppet, men går som fan.
haha, dagens bästa

Men håller med, inte fan såg den rolig ut ! Men den bara trumma på under loppet.
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-23, 19:49   #96
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 907
Sharp$: 38044
Standard

Lirar lite vinnare på Tullamore G.K. Takter upp är intressant.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-23, 19:51   #97
 
KalleKluts avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 233
Sharp$: 9835
Standard

Fasen också! Var inne på 4,11 som lås i första och spika 5an i andra.. Nu lyssnade jag (skyller på det) för mkt på statistik Jens och gjorde tvärtom :(( Spikade Volontary S och låste finnen.
Man ska likt förbannat hålla sig till första tanken men man lär sig aldrig.
KalleKlut är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-23, 19:53   #98
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Det var ingen bluff den finska hästen. Inte många hästar som vinner när dom blivit överfallna av Kern. Den var ju helt överlägsen. Men verkligen inte lätt spelmässigt att värdera dessa finska gäster.
Riktig WAU insats och Erkki-Pekka kan sjunga med
Nu får han gärna showa och sprida sin glädje med Demi De Veluwe med.

https://www.youtube.com/watch?v=cfGO...ature=youtu.be
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hugotheboss (+2)
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-23, 19:56   #99
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 907
Sharp$: 38044
Standard

Johnny Rocker!
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-23, 19:59   #100
 
Staketkuskens avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 329
Sharp$: 2937
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Inte säker på att Adrian är rätt kusk för Beverly. Synd att inte Ingves räckte ända fram.
Kolgjinis är väl inte rätt kuskar för någon häst egentligen eftersom det antingen är seger eller diskning som gäller.
När Adrian i efter-intervjun säger att Beverly torskat mycket pengar på tre raka galoppet är det väl egentligen hans/farsans fel.

Däremot sitter jag med Owen Face i afton ...
Staketkusken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-23, 20:00   #101
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Johnny är mycket vass, men just efter ett sånt här lopp tycker jag gärna man kan lägga ner open stretch haha. Surt Johan ska köra som en galning i stället för att vara lite sansad.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-23, 20:01   #102
 
KalleKluts avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 233
Sharp$: 9835
Standard

Blir så trött haha! Kunde inte Jeppe fått hålla undan efter det loppet. Hade visserligen Jonnys också men hade mkt hellre sett en 4 procentare vinna.
KalleKlut är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-23, 20:07   #103
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 358
Sharp$: 1418
Standard

Gud vad illa han kör Torbjörn Jansson.
znipstern är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-23, 20:08   #104
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2226
Standard

Jag undrar när Jansson ska kasta in handduken för gott?
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-23, 20:09   #105
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 677
Sharp$: 50158
Standard

...och först nu kom Jansson i mål - också med en Maharajaavkomma!
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-23, 20:10   #106
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 3 324
Sharp$: 6253
Standard

horjävlakuuuuuuuk. där sprack mina 2 fetlappar på bet365. allt som behvödes var att goop skulle vinna å 7 komma på plats. så var raketen klar till över 120 ggr 200:-

fyfan ulf och bögörjan skulle knipa 3d.e
shjuve9le är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-23, 20:10   #107
 
Reg.datum: aug 2014
Inlägg: 252
Sharp$: 409
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Staketkusken Visa inlägg
Kolgjinis är väl inte rätt kuskar för någon häst egentligen eftersom det antingen är seger eller diskning som gäller.
När Adrian i efter-intervjun säger att Beverly torskat mycket pengar på tre raka galoppet är det väl egentligen hans/farsans fel.

Däremot sitter jag med Owen Face i afton ...
Det är hästen som verkar sjövild just nu ! hoppas den lugnar sig inte kuskens fel !
kasse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-23, 20:12   #108
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 907
Sharp$: 38044
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kasse Visa inlägg
Det är hästen som verkar sjövild just nu ! hoppas den lugnar sig inte kuskens fel !
De sa också att hon blir extra stökig nu när det våras, så man ska vara försiktig med den framöver. Inget kusken kunde göra.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-23, 20:13   #109
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av shjuve9le Visa inlägg
horjävlakuuuuuuuk. där sprack mina 2 fetlappar på bet365. allt som behvödes var att goop skulle vinna å 7 komma på plats. så var raketen klar till över 120 ggr 200:-

fyfan ulf och bögörjan skulle knipa 3d.e
Man kan inte annat än älska din frustration när ngt går fel lr en kusk kör fel
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
znipstern (+5)
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-23, 20:13   #110
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 209
Sharp$: 2371
Standard

Måste vara idiot.

Tre Trio som började med 5,2 men ingen med 3. tackar dock för 500 på vinnaren
Spojs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-23, 20:17   #111
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 3 324
Sharp$: 6253
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robfri Visa inlägg
Man kan inte annat än älska din frustration när ngt går fel lr en kusk kör fel
haha jag vill vinna så enkelt äre
shjuve9le är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-23, 20:26   #112
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 907
Sharp$: 38044
Standard

Örjan hittar nog ut som vanligt och tar hem nästa med Raffinos.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-23, 20:30   #113
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 907
Sharp$: 38044
Standard

Härligt Örjan!
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-23, 20:31   #114
 
TOBYTYKEs avatar
 
Reg.datum: apr 2011
Ort: Göteborg
Inlägg: 1 850
Sharp$: 8071
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Örjan hittar nog ut som vanligt och tar hem nästa med Raffinos.
Japp, där ser man skillnaden på finnen och en världskusk.
TOBYTYKE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-23, 20:32   #115
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Å där vann första favoriten för kvällen.
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-23, 20:34   #116
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 907
Sharp$: 38044
Standard

Då får det bli en rak DD också: 6-10.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-23, 20:35   #117
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 938
Sharp$: 1178
Standard

TT inne ....................
1William är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-23, 20:37   #118
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 209
Sharp$: 2371
Standard

Vadet gäller startnummer

Avd
1: 6, 11
2: 1, 2, 4

6 x 100,00 kr = 600,00 kr.
Totalt: 600,00 kr.
Spojs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-23, 20:42   #119
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 907
Sharp$: 38044
Standard

Bergharn ville inte släppa och gå på open strech.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-23, 20:44   #120
 
Staketkuskens avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 329
Sharp$: 2937
Standard

Ni ser, vilken sopa Kolgjini jr är. Han kunde väl lagt sig som trea längs planket en bit istället för att gå i väg i samma fart som Bergh. Klart Bergh inte släpper spets ...
Staketkusken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-23, 20:46   #121
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 229
Sharp$: 57477
Standard

Jäklar vad dd oddsen på Tango Vang rasade från någon minut innan spelstopp . Det går verkligen inte att värdera dd odds hos spelmonopolet ens minuten innan start.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-23, 20:47   #122
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 096
Sharp$: 126
Standard

Fan vilka skillnader i odds på ddn. 3-12 68ggr 2-12 20ggr någon som gått in stenhårt på 2ahandaren i dd 1?
sigh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-23, 20:47   #123
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

V3 Åby inne och kvällen bra plus om Aarbys Amalia vinner. 300 på rak DD mot den....
__________________
Twitter: @sharpsdoob
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-23, 20:49   #124
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 907
Sharp$: 38044
Standard

Bakom favoriten ser sista loppet helöppet ut, så jag lägger ett litet chanslir på Maestria.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-23, 20:50   #125
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

Provar en tvilling här i sista 3 i spets o 2 i rygg ledaren. Hur har ni det med liven? laggar det för er också?
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-23, 20:50   #126
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Vi kommer se härliga dueller med Bergh vs Kolgjini där nere, ingen av dom ger sig eller släpper spets
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-23, 20:52   #127
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

Tror Huselius sitter med inför sista....

Märkbart nöjd över värdet!

1% andra ut....
__________________
Twitter: @sharpsdoob
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-23, 20:56   #128
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 229
Sharp$: 57477
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Vi kommer se härliga dueller med Bergh vs Kolgjini där nere, ingen av dom ger sig eller släpper spets
Nästan alla loppen var riktigt trevliga att titta på. Snacka om att sporten förbättrats mot för en månad sedan.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+3)
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-23, 21:07   #129
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Nästan alla loppen var riktigt trevliga att titta på. Snacka om att sporten förbättrats mot för en månad sedan.
Japp. En hel del rallykörningar och böter på Åby. Tur det gick väl för Stefan Persson och hästen.
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-23, 21:08   #130
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 229
Sharp$: 57477
Standard

Och ATG live funkat utan avbrott två kvällar i rad. Vågar man hoppas att dom fått rätt på det?
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-23, 21:09   #131
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 229
Sharp$: 57477
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Japp. En hel del rallykörningar och böter på Åby. Tur det gick väl för Stefan Persson och hästen.
Skräptrav i morgon men sen är det verkligen kanontrav hela påskhelgen.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-23, 21:11   #132
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Skräptrav i morgon men sen är det verkligen kanontrav hela påskhelgen.
Jag börjar jobba 16:00 på fredag och sen hela påskhelgen till tisdag nästa vecka, så inget trav för mig
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-23, 21:14   #133
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Jag börjar jobba 16:00 på fredag och sen hela påskhelgen till tisdag nästa vecka, så inget trav för mig
Usch, en tung helg att missa!

Propulsion, Fire to the Rain, Al Dente m.fl. i topplopp på Färjestad på fredag.

Sauveur och Charrua Forlan i årsdebut på Eskilstuna, lunchtrav fredag.

Wild Honey mot Timbal i Påskägget på Gävle, lördag.

Grym V75-omgång med en ruskigt fin gulddivision på söndag.


Aja, du hinner se Nuncios årsdebut nästa onsdag.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+3)
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-23, 21:18   #134
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Usch, en tung helg att missa!

Propulsion, Fire to the Rain, Al Dente m.fl. i topplopp på Färjestad på fredag.

Sauveur och Charrua Forlan i årsdebut på Eskilstuna, lunchtrav fredag.

Wild Honey mot Timbal i Påskägget på Gävle, lördag.

Grym V75-omgång med en ruskigt fin gulddivision på söndag.


Aja, du hinner se Nuncios årsdebut nästa onsdag.
Ja, verkligen. Jobbar var tredje helg, denna blev en tragisk misär prickning.
Även jobb Elitloppshelgen men där har jag sökt semester och fått det beviljat

Lördagens lopp kan jag följa iaf.
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-23, 21:18   #135
 
Melanders avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 1 180
Sharp$: 4736
Standard

Tusan så skönt att man satte den bra spelpengar eller hur :1
3791213
3
2
6VIC​TOR​ RU​SH
6
3
23479
4
4
16
6
= 4 RÄTT
VINSTBERÄKNING
4 rätt: 1 x 62 395 kr Vinst!
Utbetalt: 62 395,00 kr
VISA KVITTODETALJER
SKRIV UTVERKTYGDELA
Melander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-23, 21:23   #136
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 229
Sharp$: 57477
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Ja, verkligen. Jobbar var tredje helg, denna blev en tragisk misär prickning.
Även jobb Elitloppshelgen men där har jag sökt semester och fått det beviljat

Lördagens lopp kan jag följa iaf.
En sann travälskare låter travschemat styra semestern.

Själv har jag lagt in om semester första veckorna i september. Tänkte då resa bort lagom till derbyhelgen. Det känns inte helt bra. Missade den även i fjor😫😫😫
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+3)
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-23, 21:24   #137
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
En sann travälskare låter travschemat styra semestern.



Själv har jag lagt in om semester första veckorna i september. Tänkte då resa bort lagom till derbyhelgen. Det känns inte helt bra. Missade den även i fjor😫😫😫

Derbyhelgen vill man inte missa i år med tanke på vilka kanoner vi har i derbykullen.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-23, 21:28   #138
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 209
Sharp$: 2371
Standard

Min skräll ide Maestria, räddade hela omgången i sista, på tvillingen. på DD storsprack det.
Men första spiken Beverly B, hoppade direkt.
Den andra spiken Basic Instinct blev regelrätt slagen av mitt sistaminutenspel, det var rejält uppåt i förhandsintervjuerna. Totat en dålig kväll, tipsmässigt.
Ekonomiskt gick det bra men analyserna var helkassa, tur att jag inte delade dem.

Det som gick in var vinnare på Makethemark och tvilling på Masteria.

Fredag nästa...
Spojs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-23, 21:31   #139
 
Melanders avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 1 180
Sharp$: 4736
Standard

Känns skönt att man satte den:1
3791213
3
2
6VIC​TOR​ RU​SH
6
3
23479
4
4
16
6
= 4 RÄTT
VINSTBERÄKNING
4 rätt: 1 x 62 395 kr Vinst!
Utbetalt: 62 395,00 kr
VISA KVITTODETALJER
SKRIV UTVERKTYGDELA
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Spojs (+30)
Melander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-23, 21:38   #140
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Ja, verkligen. Jobbar var tredje helg, denna blev en tragisk misär prickning.
Även jobb Elitloppshelgen men där har jag sökt semester och fått det beviljat

Lördagens lopp kan jag följa iaf.
Semester söks inte, det TAR man vid behov
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-23, 21:39   #141
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Melander Visa inlägg
Känns skönt att man satte den:1
3791213
3
2
6VIC​TOR​ RU​SH
6
3
23479
4
4
16
6
= 4 RÄTT
VINSTBERÄKNING
4 rätt: 1 x 62 395 kr Vinst!
Utbetalt: 62 395,00 kr
VISA KVITTODETALJER
SKRIV UTVERKTYGDELA
Du söker inte bekräftelse va?
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-23, 21:59   #142
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 718
Sharp$: 3091
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robfri Visa inlägg
Du söker inte bekräftelse va?
En sak jag alltid har undrat, vad betyder "holms?"
bjarnea är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-23, 22:10   #143
 
Grants avatar
 
Reg.datum: okt 2012
Ort: Slättelynga
Inlägg: 2 442
Sharp$: 6099
Smile

Törst


Citat:
Ursprungligen postat av robfri Visa inlägg
Du söker inte bekräftelse va?
Detta är ett travforum, alla söker.

Mvh Uffe
Grant är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-23, 22:15   #144
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bjarnea Visa inlägg
En sak jag alltid har undrat, vad betyder "holms?"
Tobbe Holm startade rekatochklart och var även med i Big Brother. Rekatochklart är till stor del ett pajasforum där enormt med torskar sitter och skriker ut spel hit och dit utan någon som helst motivering.

Alltså, "holms" = låg klass.
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-24, 10:26   #145
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 301
Sharp$: 405
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sirlarsson Visa inlägg
Tobbe Holm startade rekatochklart och var även med i Big Brother. Rekatochklart är till stor del ett pajasforum där enormt med torskar sitter och skriker ut spel hit och dit utan någon som helst motivering.

Alltså, "holms" = låg klass.
Jag trodde ovanstående var ett skämt men skrev holms och kom in på deras forum & möttes genast av deras V86:a som såg ut så här:

Avd 1: 2, 3, 4, 9, 10
Avd 2: 2, 4, 5, 6, 8, 10
Avd 3: 12
Avd 4: 2
Avd 5: 5, 10, 11
Avd 6: 1, 2, 4, 6, 10
Avd 7: 2, 3, 4, 6, 11
Avd 8: 10

kr 562:50 5 rätt.

Då kanske jag inte ska gräma mig så mycket över att inte lyckades få något på min 16 krs rad

Avd 1: 3, 4
Avd 2: 4
Avd 3: 5, 12
Avd 4: 2, 3
Avd 5: 10, 11
Avd 6: 1, 2
Avd 7: 3
Avd 8: 5, 8

Kr 16:- 4 rätt
lokatten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td