Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-03-23, 11:47   #16
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 880
Sharp$: 37895
Standard

Svårt som fan idag. Det gäller verkligen att hitta spikarna.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-23, 11:58   #17
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Tro inte det är något kuskplus med Kenneth Haugstad på Fashion Diva. Han är otroligt dålig och jag har svårt för att se att han ska köra den bättre än hon som kört den hundratals gånger redan. Dessutom makalöst dålig startkusk så skulle inte ens förvåna mig om han inleder loppet med att bli av med spets, t.ex. till Unique Julia. Nej, definitivt inget jag håller i handen.

Intressant info på Tango Vang för övrigt. Den och Da Vinci Boko håller jag högst i DD-1.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Altoc (+5), legolasse (+5), Staketkusken (+5)
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-23, 13:04   #18
 
Reg.datum: mar 2013
Inlägg: 559
Sharp$: 676
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Tro inte det är något kuskplus med Kenneth Haugstad på Fashion Diva. Han är otroligt dålig och jag har svårt för att se att han ska köra den bättre än hon som kört den hundratals gånger redan. Dessutom makalöst dålig startkusk så skulle inte ens förvåna mig om han inleder loppet med att bli av med spets, t.ex. till Unique Julia. Nej, definitivt inget jag håller i handen.

Intressant info på Tango Vang för övrigt. Den och Da Vinci Boko håller jag högst i DD-1.
Som sagt det är absolut inte den bästa av kuskar men det är absolut ett kuskplus, enligt min mening.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Emeffeff (+3)
sjukstuga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-23, 13:06   #19
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sjukstuga Visa inlägg
Som sagt det är absolut inte den bästa av kuskar men det är absolut ett kuskplus, enligt min mening.
Okej, vi har helt enkelt olika åsikter.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-23, 13:10   #20
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Emeffeff Visa inlägg
Med Small Talk kan man tänka på att hon gått bra med jänkarvagn (även om det inte var så senast) för Uhrberg tidigare, intressant om det blir så idag. Caddie Kasandra har rejäla spurter med lopp på rulle, intressant med barfotabalans som du snackar om (känns lite galoppvarning dock). Två roliga lågprocentare i V86-5!
Det blir bike på Small Talk idag.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Emeffeff (+3)
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-23, 13:34   #21
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Nehepp nu får Beverly Boulevard gå felfritt och rusa hem V86-1 på 1.10 tid, tack.
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-23, 14:13   #22
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 209
Sharp$: 2371
Standard

Två intressanta intervjuer:

2 Basic Instinct (Björn Goop) är det bra med. Gjort tre lopp i år och varit väldigt bra i alla tre. Satt fast senast(Zahara Goj). Jag hoppas att han ska utvecklas undan för ­undan. Jag ligger inte lågt, säger Tomas Malmqvist.

6 Owen Face (Adrian Kolgjini) gick ett jättebra lopp i sin lillcomeback senast. Känns jättefin efter det. Hur som ska han ha toppchans här, säger Lutfi Kolgjini.

Spelvärd skräll: Maestria vunnit 7 av 9 när hon fått spets. har spetschans här, streckad under 1%

2 Maestria (Kenneth Haugstad) har jag varit missnöjd med i de två senaste men har inte hittat något fel. Nu har vi tränat tuffare en månad. Får se om det blir bättre, säger Marika Mäkinen.
Spojs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-23, 14:38   #23
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 880
Sharp$: 37895
Standard

Basic Instinct är jag lite inne på kan vara en spik i kväll.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-23, 14:55   #24
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 225
Sharp$: 57362
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Basic Instinct är jag lite inne på kan vara en spik i kväll.
Spelvärdet är borta på den hos atg. Du kunde fått 4 ggr i fast vinnarodds i morse hos B365. Har tom redan blivit stor favorit på V86. Du får mao inte mycket betalt på att spika den. Att den satt fast mm senast och att Björn Goop ska köra är ju inget som är nytt idag och kan därför inte vara därför den blivit skrikhästen idag på V86.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-23, 15:10   #25
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 880
Sharp$: 37895
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Spelvärdet är borta på den hos atg. Du kunde fått 4 ggr i fast vinnarodds i morse hos B365. Har tom redan blivit stor favorit på V86. Du får mao inte mycket betalt på att spika den. Att den satt fast mm senast och att Björn Goop ska köra är ju inget som är nytt idag och kan därför inte vara därför den blivit skrikhästen idag på V86.
37 % är inte alls mycket.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-23, 15:24   #26
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
37 % är inte alls mycket.
Jag tycker det. Sitter Tobbe inte och sover för länge så plockar Algot Zonett ner honom, det är jag helt övertygad om.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-23, 15:35   #27
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 880
Sharp$: 37895
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Jag tycker det. Sitter Tobbe inte och sover för länge så plockar Algot Zonett ner honom, det är jag helt övertygad om.
Jag har inte bestämt spikar ännu, men blir det inte den så kommer jag att ha fler hästar i loppet. Rocket Face exempelvis, med Erik i jollen. Det svåra idag är att hitta spikarna.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-23, 15:56   #28
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 42
Sharp$: 1439
Standard

Får bli chanssystem idag med spikar på Oskar J och Jeppe Juul samt på Berghs som Tobbe kör
P44mmn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-23, 15:56   #29
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 225
Sharp$: 57362
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
37 % är inte alls mycket.
Det är väldigt mycket och på väg uppåt. Du får inte mycket värdeökning på din V86a om den vinner.

Som alltid är det på detta enormt svåra spel ett fåtal hästar i resp lopp som är spelade. Ska man vinna pengar i kväll är det hästar utanför dessa man ska hitta.

1. 2,3,4,9,10
2. 4,10
3. 5,8,12
4. 2,3,9
5. 4,10,11
6. 1,2,6
7. 2,3,6,11
8. 3,4,10

9720 rader/2430 kr

Spelar man detta system/har inte hästar med som vinner utanför denna ram, är chansen till bra pengar oerhört liten.

V86 är ruggigt dyrt om man vill få till slagkraftiga system men å andra sidan är det enorm potential till att vinna stort då eftersom onsdagarna precis som lördagarna är småspelarnas favoritdagar och det lämnas speciellt på lördagarna in oerhört mycket system utan potential att vara med när de stora pengarna fördelas. Det är därför inte så konstigt att det i stort sett alltid är de stora systemen på över 2000 kr som delar på vinsterna när utdelningarna är höga.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-23, 16:00   #30
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 880
Sharp$: 37895
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Det är väldigt mycket och på väg uppåt. Du får inte mycket värdeökning på din V86a om den vinner.

Som alltid är det på detta enormt svåra spel ett fåtal hästar i resp lopp som är spelade. Ska man vinna pengar i kväll är det hästar utanför dessa man ska hitta.

1. 2,3,4,9,10
2. 4,10
3. 5,8,12
4. 2,3,9
5. 4,10,11
6. 1,2,6
7. 2,3,6,11
8. 3,4,10

9720 rader/2430 kr

Spelar man detta system/har inte hästar med som vinner utanför denna ram, är chansen till bra pengar oerhört liten.

V86 är ruggigt dyrt om man vill få till slagkraftiga system men å andra sidan är det enorm potential till att vinna stort då eftersom onsdagarna precis som lördagarna är småspelarnas favoritdagar och det lämnas speciellt på lördagarna in oerhört mycket system utan potential att vara med när de stora pengarna fördelas. Det är därför inte så konstigt att det i stort sett alltid är de stora systemen på över 2000 kr som delar på vinsterna när utdelningarna är höga.
Jag vet inte hur pass väl du hänger med på V86, men det krävs bara en eller ett par rensare för att utdelningen ska skjuta i höjden. Det är ett suveränt spel där man kan vinna fina pengar utan större insatser. Dock är det alltid så att ju mer pengar du slänger in i ett system, desto större chans att vinna.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td