Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-03-30, 13:56   #46

doobs avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 838
Standard

Dagens bästa spikar:

7 Nuncio var omgångens lås med Shaq Is Back - efter strykning bästa spiken!

9 Daddy´s First om barfotabalans lär ju vara stenklar! Oj vad tankad den var sist!

7 Närbyjänta i ett kallblodslopp som kräver en eller så kan man lika gärna ta alla. Närbyjänta har värmt bra och varit i toppform länge nu. Jättebra sist och 20 meter före gänget på linje sist! Några uppåtförändringar i balans och här finns värdet! 10% just nu! Perfekt spik!

Dagens bästa skrällar:

8 Gypsy Brodda som Walmann smygvarnat många gånger för nu. Tråkigt läge men hästen är ett dolt formkort som dessutom har en rejäl speed i sig. Till 5% är den gjuten på mitt system.

7 Filuren till 5% köper jag DIREKT! Tungt formkort som är med dom vid minsta klaff! Kaj Widell är en vaken kusk till skillnad från andra likvärdiga kuskar i samma "segment" (ålder, rutin etc.) som H-O Sundberg, Kontio, Jansson, Ingves!

5 Amor Winner är kanske dagens bästa värde alla kategorier!? 7% är fan i mig inte klokt! Stig H, läge, form, klass, tyngd och rutin! Vad mer begär fyllona??

Där har ni en Harry Boy gott folk! Fyll i spikarna! Fyll i skrällarna och öppna upp för att fylla på... :-)

Senast redigerad av doob den 2016-03-30 klockan 13:58.
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-30, 14:01   #47

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 6492
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Groknak Visa inlägg
Chocolate Gold ska heller inte laddas för spets enligt intervju med Båth i ronden. Vill att den ska få en snäll resa.

Streckar 1,2,3 (skoryck på 3)
Jag spikar 1.an
shjuve9le är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-30, 14:01   #48

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 39612
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
Dagens bästa spikar:

7 Nuncio var omgångens lås med Shaq Is Back - efter strykning bästa spiken!

9 Daddy´s First om barfotabalans lär ju vara stenklar! Oj vad tankad den var sist!

7 Närbyjänta i ett kallblodslopp som kräver en eller så kan man lika gärna ta alla. Närbyjänta har värmt bra och varit i toppform länge nu. Jättebra sist och 20 meter före gänget på linje sist! Några uppåtförändringar i balans och här finns värdet! 10% just nu! Perfekt spik!

Dagens bästa skrällar:

8 Gypsy Brodda som Walmann smygvarnat många gånger för nu. Tråkigt läge men hästen är ett dolt formkort som dessutom har en rejäl speed i sig. Till 5% är den gjuten på mitt system.

7 Filuren till 5% köper jag DIREKT! Tungt formkort som är med dom vid minsta klaff! Kaj Widell är en vaken kusk till skillnad från andra likvärdiga kuskar i samma "segment" (ålder, rutin etc.) som H-O Sundberg, Kontio, Jansson, Ingves!

5 Amor Winner är kanske dagens bästa värde alla kategorier!? 7% är fan i mig inte klokt! Stig H, läge, form, klass, tyngd och rutin! Vad mer begär fyllona??

Där har ni en Harry Boy gott folk! Fyll i spikarna! Fyll i skrällarna och öppna upp för att fylla på... :-)
Tyvärr så säger de att Daddy's inte ska gå barfota runt om, så frågan är hur de har tänkt göra.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-30, 14:04   #49

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 6492
Standard

Grändens lomma? Springer nån av dom där framme 24 är den snabb ut ?
shjuve9le är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-30, 14:12   #50

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 5997
Standard

873 personer på lunchtrav Årjäng idag

matchar bergsåker Solvalla det ?

tillsammans ja men enskilt blir det hårt - ja ronden har visst fribiljett idag t valla - kan det locka 50 extra - kanske väl optimistiskt
incitatus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-30, 14:16   #51

doobs avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 838
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Tyvärr så säger de att Daddy's inte ska gå barfota runt om, så frågan är hur de har tänkt göra.
Går förmodligen ändå men hoppas såklart dom kör barfota....
Gammal 2016-03-30, 14:34   #52

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Tycker Whitehouse Express i V86-8 möter ett fisjummet gäng idag.
Felfri borde den blåsa ned dom alla med Örjan där bak.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hugotheboss (+2), Spojs (+2)
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-30, 14:43   #53

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 3015
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Tycker Whitehouse Express i V86-8 möter ett fisjummet gäng idag.
Felfri borde den blåsa ned dom alla med Örjan där bak.
Det var min första tanke med framförallt om barfota, vet du? 10 emot då den kan vara kraftigt förbättrad. Men allra bäst hade varit framspår för Redens skjutare då den inte har allt för långt till galopp om lite störningar.
legolasse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-30, 14:44   #54

spiifiis avatar

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 803
Standard

Några tankar inför ikväll:

Första avdelningen: Långt lopp och mycket kan hända. Ledaren får förmodligen bestämma tempot men det bäddar för att andra hästar i kön får smygresor. 3140 är skrälldistans. Jag tror dock inte att man behöver överanalysera loppet denna gång. 4,7,9 kommer man långt på. 6 Elles W.Fill om man letar skräll. Så gott som aldrig favorit men kan nog få en bra resa och snart kommer denna kuse vinna. Förmodligen till ett jävligt högt odds

Avd.4: Glöm inte 8.Token Bi trots spåret. Hans distans och kan gå framifrån såväl som bakifrån. Kan kosta att glömma den.

Avd.5 Jag spikar Daddys First och bläddrar vidare.

Avd.6: Nuncio, överlägsen häst MEN årsdebut. Jag tänker inte glömma bort Venkatesh då den hästen kan få för sig att bestämma helt själv och en bra dag är den absolut inte att glömma!!
Men för att förtydliga. Nuncio ska vinna, trots årsdebut, men ser jag en chans att gardera största favoriten i omgången så gör jag det.

Avd.8: 10,3,5 i rangordning. Möjligtvis spik på Heartbreaker V.S. Kuskplus med Goop i sulkyn MEN årsdebut. Därför vill jag åtminstone ha med Offensive Erik och känslan själv, Takter.
Errol Boko har aldrig vunnit från spår 1, så varför skulle han göra det just idag? Mot det här motståndet?

Lycka till allihopa!
spiifii är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-30, 14:52   #55

Helges avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av legolasse Visa inlägg
Det var min första tanke med framförallt om barfota, vet du? 10 emot då den kan vara kraftigt förbättrad. Men allra bäst hade varit framspår för Redens skjutare då den inte har allt för långt till galopp om lite störningar.
Skor säger Daniel på hemsidan.

Gammal 2016-03-30, 14:59   #56

Helges avatar

Standard

Någon som har koll på vad Inchgower Level V86-5 släpptes till för odds?
Från skor och broddar till ffg ¢¢, jänkarvagn, helstängt och KÖRSPÖ.
Gammal 2016-03-30, 15:21   #57

Helges avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
Går förmodligen ändå men hoppas såklart dom kör barfota....
Ska köras ffg barfota fram idag. Oavsett balans så finns det roliga drag där så den ska vältas.
doob (+5)
Gammal 2016-03-30, 15:23   #58

sirlarssons avatar

Reg.datum: nov 2013
Sharp$: 2741
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Någon som har koll på vad Inchgower Level V86-5 släpptes till för odds?
Från skor och broddar till ffg ¢¢, jänkarvagn, helstängt och KÖRSPÖ.
12 tror jag.
Helge (+3)
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-30, 15:39   #59

Helges avatar

Standard

Walmann redan anmält intressanta skoryck på sina V86 hästar, om det sen blir så återstår att se.
Gammal 2016-03-30, 15:42   #60

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 1150
Standard

Avd 2. Favoriterna 1 o 6 är bra men det känns osäkert med dem, 1an mkt galopper och årsdebut, 6 vet vi inte alls hur den står sig. 14 Diora from my vann sist trots ett väldigt tufft lopp och löser det sig med draghjälp en bit kan hon lätt vinna. 13 Quarrel känns lite intressant med 1 lopp i kroppen. 5 Wild cat tidigt streck pga att den lättas, spåret och kusken.
Champinj0nen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td