|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#166 |
|
Efter en skit dag, avslutar jag det med 10-8 på DD.
Edit: Körde en 10,5-5 också. Senast redigerad av zabatsu den 2016-04-09 klockan 18:23. |
|
|
|
|
|
|
#167 |
|
Sista chansen att få bra odds på 7 Saveur....krossar allt..
L |
|
|
|
|
|
|
#168 |
|
Banned
|
Men är inte både BBS och Papagayo klara redan?
|
|
|
|
|
|
#169 | |
|
Citat:
Helt ensam på plan BBS. Vad har du att hoppas på i sista? |
||
|
|
|
|
|
#170 | |
|
Citat:
Mvh Uffe Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fidus (+1) |
||
|
|
|
|
|
#171 |
|
Banned
|
F-n, det gick så jävla fort att ingen ens hann fram för att "lägga tryck" på ledaren...här var spelarkollektivet helt fel ute....borde ha varit 60%-are på strecken...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AMHC (+1) |
|
|
|
|
|
#172 |
|
Att medelmåttan Venkatesh skulle slå världsstjärnor som BBS och Papagayo E måste väl ändå vara veckans största skämt.......
|
|
|
|
|
|
|
#173 |
|
Reg.datum: jul 2013
Sharp$: 852Bäst på häst! Stats: 1 - 1 - 0 ROI: 85.71% Vinstprocent: 50.00% |
5 Sharps till den som trodde att Papegojan skulle slå B.B.S. Sugarlight från dödens...
|
|
|
|
|
|
#174 |
|
Hur sjuk var Valeur idag?!
Senast redigerad av paulorozzi den 2016-04-09 klockan 18:49. |
|
|
|
|
|
#175 |
|
Otillräcklig kallas det för.
Love You:are går bäst på rulle. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
paulorozzi (+5) |
|
|
|
|
|
|
#176 |
|
|
|
|
|
|
|
#177 |
|
He, he...Jag har varit fel på allt idag själv.
Trav är trav. Satsade en 50-lapp på franska V4 och fick hem två V4:or. Garderade i rätt lopp. På svenskt trav ingenting in fast mycket mera satsat. Kommer undan bra alltså. Nya tag en annan dag.
|
|
|
|
|
|
|
#178 |
|
Hade tyvärr inte möjlighet att följa travet idag pga andra åtaganden. Sett loppen precis. Var mest nyfiken på Enge Lincoln första barfota och första med bike. Diskad men det var varken hästens eller luskens fel. Björn Gopp fick 2000 i böter för att grovt ha stört medtävlare men det har ju inte varken ägarna till hästen eller dom som spelat den någon nytta av. Inte uppmärksammat i denna slinga vad jag kam se även om jag inte läst allt.
Annars som väntat en väldigt svår omgång som inte var något att gå in på för småspelarna . Nästa lördag Jägersro och då ska jag läsa på om det ser intressant ut i listorna i morgon. |
|
|
|
|
|
|
#179 |
|
Satt kvar med Valeur, tror dock definitivt den var sjuk eller nedsatt. Trött halvvarvet kvar och 70 meter efter i mål. Nästan glad att den inte vann ändå med tanke på omständigheterna.
|
|
|
|
|
|
|
|