Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-04-08, 16:06   #16
 
capones avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Ort: Värmland
Inlägg: 2 392
Sharp$: 13253
Standard

Vilket getingbo V75-4 är
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
capone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-08, 16:29   #17
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 93
Sharp$: 1596
Standard

Enge Lincoln är hyperintressant där i mitt tycke. Barfota för första gången, 5/1640, och jänkarvagn på. Kommer säkert öka några procent, men i nuläget en chansspik till 8%. Har varit första tanken sen jag kikade listorna i söndags, och ska nu bara ha modet att hålla fast. Gissar dock att Sjöd"en kommer att skrika om den.

Hoppas att Love Aint Easy börjar dra streck istället då det ser ut som det kan bli drag på den. Loppet kan bli så rackarns dyrt om man börjar att gardera.
Metatrone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-08, 17:06   #18
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 346
Sharp$: 1150
Standard

Gjorde en egen bedömning av vinstchanser på känsla utan att ha kollat strecklistan något förens nu. Mina mest spelvärda blev:

Nosy Face 14% (20%)
New Revolution 4% (14%)
Going Diablo 14% (23%)
Rocky Winner 2% (10%)
Melker 2% (10%).

(Min chansbedömning)

Mest överstreckade?
Fire to the rain 49% (30%)
Sounds Good 41% (23%)
Stronghold 35% (20%)
BBS Sugarlight 44% (30%)
Champinj0nen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-08, 17:16   #19
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Metatrone Visa inlägg
Enge Lincoln är hyperintressant där i mitt tycke. Barfota för första gången, 5/1640, och jänkarvagn på. Kommer säkert öka några procent, men i nuläget en chansspik till 8%. Har varit första tanken sen jag kikade listorna i söndags, och ska nu bara ha modet att hålla fast. Gissar dock att Sjöd"en kommer att skrika om den.

Hoppas att Love Aint Easy börjar dra streck istället då det ser ut som det kan bli drag på den. Loppet kan bli så rackarns dyrt om man börjar att gardera.
Enge Lincoln har gått ner från 8 till 5 streckprocent nu. Trots att Norman pratar upp den. Hästen är en sprinter, går bfro och jänkarvagn. Skälet till att han inte streckas är att han inte är startsnabb. Tillman måste söka sig ner från femtespåret och riskerar att bli över i tredjespår. Där är han chanslös. Men kommer han ner i andra eller tredje gynnas han av Axevallas långa upplopp.
Lycka till med din spik.
Själv sliter jag med denna avdelning och har just nu med 1,2,3,5 och 7.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-08, 17:34   #20
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 294
Sharp$: 128
Standard

angel rain är bara bäst.
chompipe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-08, 17:50   #21
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Häng på min v75-tävling som börjar igen imorrn vetja! Väldigt kul och liknande VM-tävlingen! Jag har dock rätt få bekanta som pysslar med trav så anmälningslistan är lite tunn och jag vill gärna ha in några fler för att öka såväl prestige som prispott. All info finns på v75tavling.forum24.se
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-08, 17:51   #22
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2223
Standard

Synd att det inte är nån kusk bakom Enge Lincoln då. Ni kan spara era pengar pojkar och spika Peter Untersteiner.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-08, 18:49   #23
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 326
Sharp$: 2498
Standard

Global Money i avd 6 streckvärd, barfota och med en smygare, chansspik.
Nedomansky är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-08, 21:59   #24
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5209
Standard

Jag tror att det blir svårt i morgon...
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-08, 22:15   #25
 
Emeffeffs avatar
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 1 105
Sharp$: 2156

Emeffeff
Stats: 36 - 38 - 4
ROI: 107.76%
Vinstprocent: 48.65%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Synd att det inte är nån kusk bakom Enge Lincoln då. Ni kan spara era pengar pojkar och spika Peter Untersteiner.
Jäklar vad du ska hacka ner på alla möjliga kuskar, är väl snart bara Björn och Örjan kvar för din del i den takten du skriver av kuskar.
Emeffeff är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-08, 22:28   #26
 
Fiduss avatar
 
Reg.datum: okt 2015
Inlägg: 764
Sharp$: 1697
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Emeffeff Visa inlägg
Jäklar vad du ska hacka ner på alla möjliga kuskar, är väl snart bara Björn och Örjan kvar för din del i den takten du skriver av kuskar.
Ju mer jag läser loppet så får jag feeling för Top Notch. Startsnabb och lär vara den första framme att fråga om ledningen. Jag tror de släpper och sedan kan jag casha ut vinsten och bocka för V5-spiken.

Örjan sitter och leker där framme vid senaste vinsten. Walmann använder stora ord inför omgången. Jänkarvagn. Hästen är 9%.

Där har du ett måstestreck!

Fidus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-08, 23:04   #27
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2223
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Emeffeff Visa inlägg
Jäklar vad du ska hacka ner på alla möjliga kuskar, är väl snart bara Björn och Örjan kvar för din del i den takten du skriver av kuskar.
Lite så är det faktiskt, men statistiken ljuger inte. Många hästar som är kapabla men där man vet att kusken är det största abret.

Kryllar ju annars av spelvärda hästar denna omgång med toppkuskar. Känns troligare att nån av dom vinner än att Stefan Persson ska lyckas kajka fram nån från spår 8?
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-08, 23:05   #28
 
Emeffeffs avatar
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 1 105
Sharp$: 2156

Emeffeff
Stats: 36 - 38 - 4
ROI: 107.76%
Vinstprocent: 48.65%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fidus Visa inlägg
Ju mer jag läser loppet så får jag feeling för Top Notch. Startsnabb och lär vara den första framme att fråga om ledningen. Jag tror de släpper och sedan kan jag casha ut vinsten och bocka för V5-spiken.

Örjan sitter och leker där framme vid senaste vinsten. Walmann använder stora ord inför omgången. Jänkarvagn. Hästen är 9%.

Där har du ett måstestreck!

Tror du verkligen det, ledningen alltså? Många snabba invändigt som vill kriga om positionen. Tror nog alla invändigt vill köra i ledningen, men håller med om hästen.
Emeffeff är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-08, 23:16   #29
 
Emeffeffs avatar
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 1 105
Sharp$: 2156

Emeffeff
Stats: 36 - 38 - 4
ROI: 107.76%
Vinstprocent: 48.65%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Lite så är det faktiskt, men statistiken ljuger inte. Många hästar som är kapabla men där man vet att kusken är det största abret.

Kryllar ju annars av spelvärda hästar denna omgång med toppkuskar. Känns troligare att nån av dom vinner än att Stefan Persson ska lyckas kajka fram nån från spår 8?
Trots allt hästen som ska göra jobbet brukar jag säga till farsan som spelar mycket kusk. Kuskfaktorn är klart viktig men också viktigt att tänka på att många kuskar är överspelade på namnet. Gäller att hitta kuskar som underspelade i förhållande till sin kapacitet. Christoffer Eriksson, Carl Johan Jepson, Oskar J Andersson och så vidare.
Emeffeff är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-08, 23:35   #30
 
Reg.datum: mar 2013
Inlägg: 163
Sharp$: 1381
Standard

Bergshults Leffe har varit ett skrik varje lördag det senaste, nu äntligen med en riktig kusk igen och då är den inte ens uppe i en procent?
rrylander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td