Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-04-27, 21:02   #211
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 2 524
Sharp$: 1184
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Man ska välja sina strider....kan inte någon ta över träningen på Food Money och göra "hen" typ 20 meter bättre? Var är du stickan....!?
Undrar om det skulle fungera med barfota runt om? Annars kanske det "räcker" med "Goop-effekten"?
Chiron är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-27, 21:31   #212
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Skulle Tarzan sätta upp ärkelegenden Campbell bakom Nuncio till Elitloppet så gör jag fan i byxan.
Han ska köra JL Cruze.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-28, 07:46   #213
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 2 549
Sharp$: 5341
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Nimbus var usel idag, behöver fler lopp och det ska mycket till om den kommer i form till Elitloppet.
Sätt Nimbus i Harpers har inget att göra i elitloppet med 2 heat.
__________________
Som ofta bäst när det gäller.
Spiken64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-28, 07:48   #214
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 2 549
Sharp$: 5341
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Man hade i alla fall rätt tidigare idag att det var en iskall omgång spelmässigt idag. Nu är det paus i stormatchen i Madrid så ska passa på att titta på de fantastiska dd loppen. Ska kolla de andra loppen senare.
Hoppas att du snart säger att v86 håller samma dåliga klass som v64 när det gäller utdelningar.
__________________
Som ofta bäst när det gäller.
Spiken64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-28, 09:55   #215
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 209
Sharp$: 57267
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Spiken64 Visa inlägg
Hoppas att du snart säger att v86 håller samma dåliga klass som v64 när det gäller utdelningar.
Det är en stor skillnad på spelformerna. Bedömer man risken för låg utdelning som stor på V64 kan man spela bara i sexrättspoolen eller åtminstone via sitt reduceringsprogram bara betala i den poolen för de rader som kommer generera jackpot på 4 rätt. Sådana möjligheter finns som bekant inte längre på V75 och V86.

Jag spelar dock aldrig V86 då jag inte anser det är en spelform som passar min spelkassa. Hade jag varit storspelare hade jag troligen älskat V86 då potentialen är enorm till stora pengar med slagkraftiga system. Ett slagkraftigt system på ett så svårt spel kräver dock system för tusentals kronor tyvärr och det är jag inte beredd att satsa. Just igår kändes det dock som jag skrev iskallt då det i princip inte fanns något informationsmässigt som gjorde att man kunde lyfta upp lite spelade hästar i loppen.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-28, 10:45   #216
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 938
Sharp$: 1178
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Spiken64 Visa inlägg
Sätt Nimbus i Harpers har inget att göra i elitloppet med 2 heat.
Det är en helt annan häst sista helgen i maj.
Ungefär som marre innan PdA starterna.
1William är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td