|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#61 |
|
doob vad har du för system idag tack
|
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
Sevilla vinner V75-4 idag. Tack för mig!
Skickat från min iPhone med Tapatalk |
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
5* 7-4 Uncle Lasse
4* 1-8 Sir Ratzeputs, 5-1 Treasue Kronos |
|
|
|
|
|
|
#64 | ||
|
Citat:
Citat:
Här ändrar man sig fort ser jag
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Emeffeff (+5), oggeb (+50), oggeb (+1), oggeb (+1), oggeb (+1), oggeb (+1), oggeb (+1), oggeb (+1), oggeb (+1), oggeb (+1), oggeb (+1), oggeb (+1), oggeb (+1), oggeb (+1), oggeb (+1), oggeb (+1), oggeb (+1), oggeb (+1), oggeb (+1), oggeb (+1), oggeb (+1), oggeb (+1), oggeb (+1), oggeb (+1), oggeb (+1), oggeb (+1), oggeb (+1), oggeb (+1), oggeb (+1), oggeb (+1), oggeb (+1), oggeb (+1), oggeb (+1), oggeb (+1), oggeb (+1), oggeb (+1), oggeb (+1), oggeb (+1), oggeb (+1), oggeb (+1), oggeb (+1), oggeb (+1), oggeb (+1), oggeb (+1) |
|||
|
|
|
|
|
#65 |
|
Vad har hänt med barfotainfon idag? Skulle precis in och kolla på atg.se men balans nästan inte anmäld på en enda V75 häst med snart bara en timme till spelstopp.
|
|
|
|
|
|
|
#66 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
Väljer att måla på rejält i v75 1 och 2 och hoppas det smäller redan där.
Går kort i dom 2 sista loppen men spik 4 spik 4 gör ett system för 900kr vilket är ovanligt mycket för mig som brukar lägga 200kr men gått hyffsat på slutet och e trots allt JP idag
|
|
|
|
|
|
|
#68 |
|
Fredrik Persson är så jävla skön människa. Unnar honom en seger idag.
|
|
|
|
|
|
|
#69 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#70 |
|
"Legend Brodde hade jag spikat idag om jag hade spelat." säger Peter i en betaltjänstintervju.
asgaya3141 (+3) |
|
|
|
|
|
|
#71 |
|
Är det lönt att strecka Navigator Sib? Westholm har bra snurr på hästarna men den har aldrig vunnit på v75 och läget är skit. Dock bästa kusken.
|
|
|
|
|
|
|
#72 | |
|
Citat:
Manprinsen (+5) |
||
|
|
|
|
|
#73 |
|
Det beror väl på hur bred pensel man har - tar med den som sjunde-åttonde streck. Många minusfaktorer, spåret inte minst, men han var ju nära att nypa Fridericus för tre starter sedan, och är det någon som ska trolla in den så är det ju Johnny.
Manprinsen (+5) |
|
|
|
|
|
|
#74 |
|
Banned
|
Så här blev det för mig idag...!
Avd 1: 1, 3, 5, 6, 8, 9, 10, 11 2: 4, 5, 6 3: 1, 8 4: 2, 8 5: 1 Treasure Kronos 6: 2, 5, 10 7: 1, 2, 3, 4, 9 8x3x2x2x1x3x5 = 1440 rader. 1440 x 1 x 0,50 kr = 720,00 kr. |
|
|
|
|
|
#75 |
|
Känns ganska lätt idag med de spelvärda spikarna.
Papagayo E. 21% går lätt 1.10,0 och ska bli släppt till ledning av Arazi Boko som håller ut det enda motbudet Hillustrious de första 500m. Är väl ingen som tror att Nahar eller OTP går motsvarande 1.08,5 då de måste ut i andra och tredjespår och gå 1.10,0 där ute och harva. Folk glömmer fort och det räcker väl att säga Windy ways för ett antal veckor sedan som hade liknande uppgift och maxade insatsen totalt men bara blev tvåa. Platon Face 16% har bästa spåret i loppet och offensiva körorder. Gick 1.13,6a full väg förra året från spår 8 på Åby och 1.13,7a full väg från spår 10 på Jägerso. Lutfi säger att han stabiliserats under vintern. Den här hästen har förlorat massor med pengar på galopperna och startar i en för låg division. Vem ska kunna plocka ner denna idag för vem ska svara invändigt när han körs fram av Adielsson. Och glöm inte Amity 2% trots spåret. Den ska gå med rycktussar för första gången idag och var inte långt ifrån i försöket trots en galopp och spår 8. Jag har respekt för Catarina Lundström när det gäller unghästar och storlopp.
|
|
|
|
|