|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#106 |
|
Vad har hänt med Christofer e, killen är katastrof
|
|
|
|
|
|
|
#107 |
|
Banned
|
Christoffer Eriksson.....Som jag befarade. 1.09 första 1000.
Mr Digital? Påminn mig om att jag aldrig, aldrig, aldrig ens ska fundera på att ta med honom på en kupong. |
|
|
|
|
|
#108 |
|
Synd att Conrad är så förbannat kass. Hade han fått iväg hästen som planerat från start så hade Chrille släppt och han hade vunnit plättlätt från spets. Nu tog det ett halvvarv innan han lyckades komma fram och då var det för sent.
|
|
|
|
|
|
|
#110 |
|
Sätt upp takter för den hade han inte kört bort.
|
|
|
|
#111 | |
|
Citat:
men bara chans på 6 rätt
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
||
|
|
|
|
|
#112 |
|
Lägg av, den ska med såklart! Visade förra året att den duger väldigt väldigt bra och visar nu att formen är där även om det kanske ser lite bättre ut än vad det är mot det här avdankade gänget. Startsnabb som få. Bara att bjuda in!
|
|
|
|
#113 |
|
Johnny hade blåst till spets redan in i första sväng, no pardon.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Spiken64 (+5) |
|
|
|
|
|
|
#115 |
|
Jag förstår mig inte på Örjan ibland. Är han leds på livet igen och längtar efter Elitloppet och dom stora pengarna?
|
|
|
|
|
|
|
#116 |
|
Ruggig Research. Syntes redan in i sista sväng, Haugstad hade tonvis i linorna bara att åka!
|
|
|
|
|
#117 |
|
Skrev upp Mårten Marje i svarta boken.
|
|
|
|
#118 |
|
given i elitloppet. plocka ett elitloppsförsök från dödens är nåt alldeles extra. Bättre i år enligt Eriksson som är en mycket kompetent tränare
|
|
|
|
|
|
|
#119 |
|
|
|
|