|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#76 |
|
Kör jag bara mindre än 0,6 sekunder långsammare än de värsta på tillägg så är jag före dom iaf. Sen får vi se om det går.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Carlssonae (+5) |
|
|
|
|
|
|
#77 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#78 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#79 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#80 |
|
Ställ in klockan och dra musten ur dem Oskar!
|
|
|
|
#81 |
|
V75-7 Harpers
Ingen nämner 15 Reckless här. Just nu streckad till 4 %. I Örebro slog han 2,6,8,9,12 och vara nära vinnaren 13 i mål. I detta ögonblick streckar jag 5,11,13,14,15. Och håller tummarna för vår sympatiske och proffsige Oskar. Snabbt till ledningen och dra i 13-tempo. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
OskarSvanberg (+5) |
|
|
|
|
|
|
#82 |
|
Måste man strecka Veijos i första nu när ettan har blivit struken?
Tycker annars den står lite väl hårt inne Tänkte det var täkt med 3.5 och 9. Börjar fundera lite på nr 8 också. Så bör man ta med 2.3.5.8 och 9 för att känna sig säker ? |
|
|
|
|
|
|
#83 |
|
Tycker att strykingen på ettan missgynnar Veijos häst ganska markant. Riskerar bli fast nu , då 5 Donna di Quattro brakar til ledningen. En häst som du bör ha med vid gardering är 10 Heavens Door.
MatsE (+4) |
|
|
|
|
|
|
#84 | |
|
Citat:
Tillsammans med den bäste i mina ögon och som jag alltid har med: 13 Mellby Viking!
OskarSvanberg (+5) |
||
|
|
|
|
|
#85 |
|
Howdy Racinglovers!
1. Låter intressant med Donna, bfb, lättning fram. Moving kanske Classe vill köra i spets dock. Kan öppna för Windy. Övriga är inte med i matchen. 2. Öppet. Jag streckar 1-7 + 9-10 3. Goop till spets, stor fördel därmed. Ratzeputz och/eller Takethem* kan komma fram till en lugn dödens. Jag säger att övriga får svårt att komma in i matchen då det knappast blir indianöverfall/överpace här. 4. Klar förstahäst Eldrick, Takter till spets. Klass II så Le Miracle har några rundningsmärken. De flesta andra chanslösa men 1,3,4 har dugliga lägen. 5. Det kan bli skräll men fördel 1,6,7. 6. Många bra, jämnt. Många (tipsnissars) idé kommer att bli Bartendern... Den kommer dock att få långt fram, flera bra på framspår som står med fördel. 7. Om inte Jos suttit för länge på Stureplan kvällen innan med Miss Sweden osv. skall Charlie friformsjazza hem detta. Sympatier för Sauveur och Mellby Viking. Övriga får svårt med den här proppen, men Henna till spets kan (sympatiskt) fungera. Avd 2 och 5 skrällchans. Kanske avd 6. Övriga avd lättlösta. Cheers // |
|
|
|
|
|
|
#86 | |
|
Citat:
Helt obegripligt lite streckad, var ju helt i nivå med MB senast. |
||
|
|
|
|
|
#87 |
|
Tidiga tankar:
1-Tror 5 och 9 räcker långt. 2,3 först bakom men väl mkt streckade. 2-Kan nog skrälla lite. Tycker favoriten väl stor. 5 är ett fynd i nuläget och tydligt förstastreck för mig. 4 intressant när läget äntligen är bra. 3-NTNS känns överstreckad över medel. Särskilt med Takethem i loppet. 4 och bortglömde 11 är mina A i nuläget. 4-svårt se det gå utanför de två favoriterna även im jag gärna haft med Top Yllit som ser ut som en kanon. Lutar åt spik på Eldrick. 5-Känna också som det kan skrälla men är inne på att chansspika Jetset trots läget. Brukar ju hinna fram. 6-Heartbreaker min första om den går barfota. Begriper inte hur den kan vara mindre streckad än Fossens. Bartendern lär gå upp i streck och Sjöden lär spika den som vanligt. Svårt se ngn större skräll. Skulle vara Berghs då. 7-Fantastiskt lopp. Rätt favorit tycker jag men Reckless är given som strecken sitter nu. Usain och MB också givna. Tar sedan med så många som systemet tillåter av de längst bak. Känns som de där framme blir uppätna. |
|
|
|
|
|
|
#88 |
|
Angel Rain klurar jag på att chansspika, Untersteiner som känner hästen säger att ingen av hans tar 20m på den normalt sett. Tyvärr har jag historiskt alltid hamnat fel på att spika Bergh vilket avskräcker en del.
|
|
|
|
|
|
|
#90 |
|
|
|
|