Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-05-29, 19:56   #241

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Khiarshoor Visa inlägg
Tror fan du har rätt utan tvekan. Tror definitivt Delicious hade spurtat ner Nuncio o övriga! Detta var Redens chans. Tvek om hon kommer tillbaka i samma författning.

Delicious vs Nuncio idag hade varit ögongodis! Den lilla rackaren e nog den enda som kan mäta sig! Nästa år Reden❤
Det visade sig att Svanens Resolve kunde mäta sig med nuncio. Jag trodde ingenting på Amerikanen innan, men han gjorde ju två riktigt ruggiga lopp med tredjespår i sista kurvan x2. Riktig hårding det också!
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-05-29, 20:03   #242

Reg.datum: okt 2010
Sharp$: 4665
Standard

Verbeeck körde 11,5 mellan 500-1000. Var det för sakta, månne?
Lobo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-05-29, 20:09   #243

Reg.datum: apr 2013
Sharp$: 4151
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lobo Visa inlägg
För sakta för vad?

Han blev ju inte nerspeedad direkt under uppäten av en bättre häst!
Jag vet ju inte såklart, men jag tror inte Nuncio var tom heller...
Speedyearl är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-05-29, 20:09   #244

Reg.datum: aug 2013
Sharp$: 2630
Standard

Synd att reffarna ska försöka piska upp loppen med sina litanior. Värst är Patrick Skoglund på Romme som skriker att "det är hårt i mål!" när häst och vagn skiljer. Idag var det också på Valla rekord i skelögdhet. Pinkman leder och Uncle Lasse närmar sig och det hårt i mål! En halv längd är inte hårt i hästlopp och kan man inte se det så börjar man undra om dom fått instruktioner att förleda publiken. Alternativt att dom faktiskt inte har en susning och tar det säkra före det osäkra. Det känns konstgjort i alla fall.
Billman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-05-29, 20:11   #245

Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lobo Visa inlägg
Spelar ingen större roll hur han kört. Med Nuncio på utsidan så var det över. Nuncio är en hårdare häst helt enkelt
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-05-29, 20:22   #246

putte64s avatar

Sharp$: 8426

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Kolla elitloppstråden.
Jag
Gammal 2016-05-29, 20:26   #247

Reg.datum: sep 2014
Sharp$: 1818
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Enda svenska kallblodet som kunde hävda sig i elitkampen Westholms 13 åring. Var händer med kallblodssporten i Sverige ? Det vräks ju ut pengar på dom och massor av kallblodslopp körs i Norra Sverige :(

Problemet är väll att det inte körs kallblod av mästertränarna i södra Sverige? Eller hur? Borde det inte vara så att så fort något kallblod kört fortare än 1.32m så flyttas de snabbare än Löfven monterar ned Sverige ned till valfri amatör på Jägersro? Det borde väll få fart på kallblodssporten?
Fefaifb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-05-29, 22:29   #248

Reg.datum: feb 2015
Sharp$: 11
Standard

Lite tankar efter helgen...

Hoppas dom tog doping test på RATU ROYALE i lopp 5, man får ju minst sagt lite mika myllylä vibbar efter en sådan insatts, sen är man väl också lite bitter att spelen sket sig i detta löp. Om hästen är ren så var det ju en sinnesjuk prestation.

Blev en hel rokad på systemet med spik på DIVA DU MOUCHEL, UN MEC D'HERIPRE och
ROYAL FIGHTER. Ohlson/Nieves fintade up spelarna på läktaren i avd 1 (att man aldrig lär sig att inte lyssna på värmningar och kuskar). ROYAL FIGHTER var vek i försöket även om tillman gasade för hårt från start (Inget ont om Tillman hon är helt fantastiskt för travet men tänk att få en top 5 kusk på den kusen, då hade den varit topp 3 i elitloppet tror jag), trodde den skulle bita ifrån mycke bättre, knäckt skalle på den hästen nu?

Skönt att få 17ggr pengarna hos bet 365 på UN MEC D'HERIPRE! Var ju garanti prepare på Nuncio, Örjan hade vunnit enklet om han velat men smart-gubben visste vilken stor pay out som väntade om snällt kört.

Sen får man väl inse fakta att de finska kallbloden är bäst och at jänkarna bara var bäst i avd 7 (men stackars pinkman mår väl sådärr nu, nä faan hästarna ska få morötter inte piska, höj böterna rejält för drivning!!!!) trots att man satt med utgång på en iskall takter med French Laundry...

I min bok var Nuncio Stenklar i finalen, att få 3.3 hos Unibet var sjukt bra men sen landar kollektivet den på 3.10 till min stora förvåning, enda förklaringen är solvallas bira kombinerat med bakspårsromantiker. När Örjan tar lugn dödens och börjar titta bakåt på bortre lång vet man ju hur det brukar sluta, han kör ju galet snyggt mot åke såhärr i efterhand (kanske på förhand i Örjans bok).

Vore intreesant att veta hur många % Örjan fick för vinsten. minst 15 tror jag. Om melander hade kört så hade Åke svanstedt vunnit Elitloppet alla dagar i veckan den saken är säker.

Trots godkända insattser så trodde jag att Oasis bi och Propulsion skulle prestera bättre. Tror båda dessa hästar går frammåt med dessa lopp och borde finnas bra spelvärde där framöver.

Jag tror många kuskar fick körorder av ägarna i finalen att ta det lugnt (allt var upplagt för nuncio och ägarna till dessa hästar skiter i om de kommer 2a), garanterat Goop iaf (den hästen borde väl vara tuff nog att ta dödens men de vill inste spräcka skallen på den att bli nermald av nucnio så bättre söka rygg...)

Sen lär nog Verbeeck lära sig till nästa gång att Elitloppet är 2 heat och inte final direkt, Melander satt väl bara o mös när fransmannen tömde hästen i försöket.

Vann stort hos Bet365 i helgen men backade rejält hos Unibet och Racebets, summa summarum helt ok och några lusentappar plus tack vare vinnarspelen. Hoppas någon såg min rek om 25 ggr på TIMOKO i försöket hos racebets. Polaren lirade (var bara för nya kunder dessvärre) och sen återinvesterade han hela skiten nästan på Nuncio i finalen, 15k pluss gick han så nu får han stå för notan ikväll:-)

Avslutningsvis vill jag höja en sympatiskål för Johny Takter! Profiler som dessa behöver vi och att han blandar helt galet bra styrningar med sina panik attacker från dödens får vi lära oss att leva med. Han kör sitt eget race och om fler än honom hade resonerat på detta vis så hade travet blivit 200% roligare. Takter, deppa inte ihop, du är travets Elvis Presley och likt Elvis så chamar du upp damerna (stona) första gången ni ses :-)!

Nu firar vi Nuncio, Kung Örjan (världens bästa kusk) och Melander (Även om det tar emot efter alla hans stallkörningar på valla)!!!!
herrgrek är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-05-29, 23:04   #249

Wagners avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 2252
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
Spelar ingen större roll hur han kört. Med Nuncio på utsidan så var det över. Nuncio är en hårdare häst helt enkelt
Ja med tanke på hur nära han var i mål som fyraåring och tredje runt om.
En lugn dödens fast dom skrek på teve som han gjort århundradets lopp.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Stekel (+10)
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-05-30, 01:16   #250

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 405
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av rrylander Visa inlägg
Japp, visst är det tråkigt att trean i prix d`amerique och vinnaren av lotterian kom till final.
hahaha!

(Oasis Bi = en av mina favoriter)♥♥♥
lokatten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-05-30, 09:02   #251

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 39618
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nedomansky Visa inlägg
Nuncio grymt bra, men Resolve ingen bluff! Hade Delicious varit med hade nog
utgången blivit en annan....
Delicious hade blivit förnedrad av Nuncio.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-05-30, 09:30   #252

Reg.datum: feb 2014
Sharp$: 977
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av herrgrek Visa inlägg

Hoppas dom tog doping test på RATU ROYALE i lopp 5, man får ju minst sagt lite mika myllylä vibbar efter en sådan insatts, sen är man väl också lite bitter att spelen sket sig i detta löp. Om hästen är ren så var det ju en sinnesjuk prestation.

ROYAL FIGHTER. Ohlson/Nieves fintade up spelarna på läktaren i avd 1 (att man aldrig lär sig att inte lyssna på värmningar och kuskar). ROYAL FIGHTER var vek i försöket även om tillman gasade för hårt från start (Inget ont om Tillman hon är helt fantastiskt för travet men tänk att få en top 5 kusk på den kusen, då hade den varit topp 3 i elitloppet tror jag), trodde den skulle bita ifrån mycke bättre, knäckt skalle på den hästen nu?

Skönt att få 17ggr pengarna hos bet 365 på UN MEC D'HERIPRE! Var ju garanti prepare på Nuncio, Örjan hade vunnit enklet om han velat men smart-gubben visste vilken stor pay out som väntade om snällt kört.

Sen får man väl inse fakta att de finska kallbloden är bäst och at jänkarna bara var bäst i avd 7 (men stackars pinkman mår väl sådärr nu, nä faan hästarna ska få morötter inte piska, höj böterna rejält för drivning!!!!) trots att man satt med utgång på en iskall takter med French Laundry...

I min bok var Nuncio Stenklar i finalen, att få 3.3 hos Unibet var sjukt bra men sen landar kollektivet den på 3.10 till min stora förvåning, enda förklaringen är solvallas bira kombinerat med bakspårsromantiker. När Örjan tar lugn dödens och börjar titta bakåt på bortre lång vet man ju hur det brukar sluta, han kör ju galet snyggt mot åke såhärr i efterhand (kanske på förhand i Örjans bok).

Vore intreesant att veta hur många % Örjan fick för vinsten. minst 15 tror jag. Om melander hade kört så hade Åke svanstedt vunnit Elitloppet alla dagar i veckan den saken är säker.

Trots godkända insattser så trodde jag att Oasis bi och Propulsion skulle prestera bättre. Tror båda dessa hästar går frammåt med dessa lopp och borde finnas bra spelvärde där framöver.

Jag tror många kuskar fick körorder av ägarna i finalen att ta det lugnt (allt var upplagt för nuncio och ägarna till dessa hästar skiter i om de kommer 2a), garanterat Goop iaf (den hästen borde väl vara tuff nog att ta dödens men de vill inste spräcka skallen på den att bli nermald av nucnio så bättre söka rygg...)

Sen lär nog Verbeeck lära sig till nästa gång att Elitloppet är 2 heat och inte final direkt, Melander satt väl bara o mös när fransmannen tömde hästen i försöket.

Vann stort hos Bet365 i helgen men backade rejält hos Unibet och Racebets, summa summarum helt ok och några lusentappar plus tack vare vinnarspelen. Hoppas någon såg min rek om 25 ggr på TIMOKO i försöket hos racebets. Polaren lirade (var bara för nya kunder dessvärre) och sen återinvesterade han hela skiten nästan på Nuncio i finalen, 15k pluss gick han så nu får han stå för notan ikväll:-)

Avslutningsvis vill jag höja en sympatiskål för Johny Takter! Profiler som dessa behöver vi och att han blandar helt galet bra styrningar med sina panik attacker från dödens får vi lära oss att leva med. Han kör sitt eget race och om fler än honom hade resonerat på detta vis så hade travet blivit 200% roligare. Takter, deppa inte ihop, du är travets Elvis Presley och likt Elvis så chamar du upp damerna (stona) första gången ni ses :-)!

Nu firar vi Nuncio, Kung Örjan (världens bästa kusk) och Melander (Även om det tar emot efter alla hans stallkörningar på valla)!!!!
Doping test på RATU ROYALE ? Du skulle ha kollat loppet i Tammerfors när ägaren själv körde och hon tävlade med vinterskor !!!

T 8.3.2016 9 4 1600 Ryhmä 1.13.1a 2 24,4 450,00 € Vesa Santanen
Karlsson73 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-05-30, 09:57   #253

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 61692
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Karlsson73 Visa inlägg
Doping test på RATU ROYALE ? Du skulle ha kollat loppet i Tammerfors när ägaren själv körde och hon tävlade med vinterskor !!!

T 8.3.2016 9 4 1600 Ryhmä 1.13.1a 2 24,4 450,00 € Vesa Santanen
Det är inte första och inte sista gången heller som en treåring kommer rekordsänka med flera sekunder när man går från vinterskor till första barfota runt om. Lite synd att det inte blev så tydligt i atgs barfotainformation bara pga att det var en häst med utlandsstarter i raden. Inte ens experterna i atg live fick upp ögonen för det innan loppet pga det.

Hade det varit en svensk treåring man gjort dessa ändringar på hade det blivit ett helt annat försnack om det och spelvärdet hade inte alls blivit det samma.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-05-30, 18:52   #254

Wagners avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 2252
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av herrgrek Visa inlägg

Spoiler:

Du är inte hästägare hör jag.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-05-30, 22:56   #255

Reg.datum: okt 2010
Sharp$: 4665
Standard

Här är lite statistik från tre av toppkuskarna. Ska ni döma kuskar så ta då först lite hänsyn till statistik innan ni uttalar er.

J. Takter
2016 355 68 39 34 19% 9 089 521
2015 1186 182 124 127 15% 23 141 241

Ö. Kihlström
2016 507 93 72 43 18% 14 672 030
2015 1483 261 187 167 18% 43 404 401

B. Goop
2016 481 88 58 48 18% 13 814 806
2015 1952 388 270 213 20% 40 251 339
Lobo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td