|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#196 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#197 |
|
Banned
|
Du kanske har slantat upp ett par hundra för ett livslångt medlemskap i Jörgens fan-club? Man måste nästan vara Sjunnesson-frälst för att kalla det där för "perfekt kört". Han gjorde inte ett piss. Det var Untersteiner som gav bort loppet. Peter Untersteiner när han är som sämst. Väljer medvetet att inte köra för vinst. Väljer medvetet att låta värsta motståndaren få överta gratis, utan strid. Valde att släppa till en häst som stapplade i mål efter en 200-metersrepa på bortre lång senast. Märkligt skulle jag säga, att man inte synar "kommunaren".... Peter Untersteiner när han är som sämst. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hoola (+5) Senast redigerad av Stankarn den 2016-06-04 klockan 18:33. |
|
|
|
|
|
#198 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
|
#199 |
|
Nollan Untersteiner visste nog inte att 14 av de 19 senaste starterna i Ina Scots Ära har vunnits ifrån spets. Han satt nog och tänkte på Sprintermästaren under loppets gång, herregud.
|
|
|
|
|
|
|
#200 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#202 |
|
2,6,9,11,12 för 7. Lär ju inte bli någon stor kaka denna gången dock.
|
|
|
|
|
|
|
#203 | ||
|
Citat:
Citat:
Finns bara gnäll på den här sajten, aldrig kan man säga att något eller någon är bra (om det nu inte är om Björn eller någon annan som är untouchable). Att säga att ATG gör någotsomhelst bra är väl den värsta svordomen i kyrkan. I kuskväg verkar det vara Jörgen Sjunnesson.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Senast redigerad av Stekel den 2016-06-04 klockan 18:40. |
|||
|
|
|
|
|
#204 |
|
Känns som taskigt självförtroende när demonformen han hade för ett par år sedan inte vill infinna sig. Kan aldrig tänka mig att han släppt i samma situation för 2 år sedan.
|
|
|
|
|
|
|
#205 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#206 |
|
Nu tycker jag Björn körde bort hästen däremot.
|
|
|
|
|
|
|
#207 |
|
DD mitt enda spel idag tjooong tar en kall på det
|
|
|
|
|
|
|
#208 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#209 |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8426Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Alla ser han ska förlora, men dåren babblar på.
Galoppen spelar ingen roll, steget sa allt. Mesen måste bort !!!
|
|
| Ämnesverktyg | |
|
|