Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-06-04, 18:49   #211

Reg.datum: okt 2015
Sharp$: 2227
Standard

Alla som klagar på Jörgen: jag rekommenderar er att skaffa en annan hobby. Till exempel att gräva i det egna rövhålet och känna efter var skiten kommer ifrån.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SO (+5)
Wolfman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-04, 18:49   #212
SO

SOs avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 3719
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
SO har sin egen ordlista, "finta" betyder inte "finta" som hos oss andra....
haha, visste väl att Sharps skulle explodera om jag berömde Jörgen. Hatet här på Sharps når ibland inga gränser, skjut kuskjäveln.
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-04, 18:49   #213
Banned

Reg.datum: apr 2015
Sharp$: 5246
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Vad skulle han göra bättre? Jag ser några saker han skulle kunna göra sämre (krypa ner i rygg ledaren/inte testa för spets/köra undan för tidigt/köra undan för sent) men inte något han kunde göra bättre.
.
Står du i slalombacken och bedömer folk som åker liften också?

"Perfekt kört!"

"Perfekt kört!"

"Perfekt kört!"

"Perfekt kört!"

"Perfekt kört!"

Lite byfånevarning på det, är det inte?
Major (+10), jyzyss (+10), hoola (+10)
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-04, 18:50   #214

Reg.datum: aug 2015
Sharp$: 624
Standard

Citat:
Det där var överdrivet, han gör vad han kan för att låsa fast Erik och Erik får luckan förr eller senare hur han än gör. Men han är tyvärr inte tillräckligt skicklig för att tajma det där så marginalerna är på hans sida till slut, och det är honom fullt förlåtet då han inte är någon toppkusk med rutinen i ryggen som Erik och gänget.
Att han inte kör mot Erik och stänger inne honom är ju en amatörmiss modell större, självklart förväntar jag mig inte sådant på V75.
Spetsochslut är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-04, 18:53   #215

Reg.datum: jul 2013
Sharp$: 1178
Standard

Citat:
Edit: Glömde en kommentar, du såg inte att den gick i mål som knappt slagen om andraplatsen mot årgångstopparna precis? Om man skulle stryka alla hästar som inte ser perfekta ut skulle man få stryka väldigt många, en del värmer alltid dåligt men det är inga fel på dem. Det är individer och inga maskiner.

Vad skulle han göra bättre? Jag ser några saker han skulle kunna göra sämre (krypa ner i rygg ledaren/inte testa för spets/köra undan för tidigt/köra undan för sent) men inte något han kunde göra bättre.

Finns bara gnäll på den här sajten, aldrig kan man säga att något eller någon är bra (om det nu inte är om Björn eller någon annan som är untouchable). Att säga att ATG gör någotsomhelst bra är väl den värsta svordomen i kyrkan. I kuskväg verkar det vara Jörgen Sjunnesson.
Knappt slagen av en som inte har startat på 6mån, imponerar inte på mej,
hade han värmt bra så släpper han inte ledningen, borde du oxså förstå.
1William är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-04, 18:54   #216
Banned

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SO Visa inlägg
haha, visste väl att Sharps skulle explodera om jag berömde Jörgen. Hatet här på Sharps når ibland inga gränser, skjut kuskjäveln.
Tror att du megaövervärderar din egen betydelse....vem f-n bryr sig om dina "stjärnkuskar"....Ove A L, Jörgen S, Kenneth H....? Men lite kul blir det när du påstår att han "fintade" packet....efter den styrningen....
hoola (+5)
Gammal 2016-06-04, 18:55   #217

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 6495
Standard

Sådär skulle det ju inte bli, varit kass och sjuk , sen klämmer sjöhammar i med ett perfekt nästan rekordlopp. Men vars var haugstad ? Körde i sista sväng... sånt går inte. Fräs på förfan sista tusen , hästen har ju gått i.ål med sparat 2 ggr. Töm skiten och låt tränaren fixa det sen
shjuve9le är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-04, 18:57   #218

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Står du i slalombacken och bedömer folk som åker liften också?

"Perfekt kört!"

"Perfekt kört!"

"Perfekt kört!"

"Perfekt kört!"

"Perfekt kört!"

Lite byfånevarning på det, är det inte?
Det var några som hyllade Björn efter han vann med Caresse. Ingen svår kuskbedrift det heller, ett 50-tal kuskar hade väl klarat det minst lika bra. Ingen orkade uttala sig och påpeka att berömmet var överdrivet.

Förresten, letade du länge efter den liknelsen?

Citat:
Ursprungligen postat av Spetsochslut Visa inlägg
Att han inte kör mot Erik och stänger inne honom är ju en amatörmiss modell större, självklart förväntar jag mig inte sådant på V75.
Han körde mot Erik. Se om loppet, håller i så gott det går och är bara lite för orutinerad för att tajma det tillräckligt bra för att vinna. Synd tyckte jag, hade blivit en fin sexsiffrig sjua då. Men man kan inte såga och gnälla för det, kusknamnet står ju direkt man slår upp programmet.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
SO (+4)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-04, 18:58   #219
Banned

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av shjuve9le Visa inlägg
Sådär skulle det ju inte bli, varit kass och sjuk , sen klämmer sjöhammar i med ett perfekt nästan rekordlopp. Men vars var haugstad ? Körde i sista sväng... sånt går inte. Fräs på förfan sista tusen , hästen har ju gått i.ål med sparat 2 ggr. Töm skiten och låt tränaren fixa det sen
Svårt att vinna travlopp när man sitter och surfar på mobilen fram tills det är 300 kvar...
Gammal 2016-06-04, 19:04   #220

Reg.datum: aug 2015
Sharp$: 624
Standard

Han körde mot Erik. Se om loppet, håller i så gott det går och är bara lite för orutinerad för att tajma det tillräckligt bra för att vinna. Synd tyckte jag, hade blivit en fin sexsiffrig sjua då. Men man kan inte såga och gnälla för det, kusknamnet står ju direkt man slår upp programmet.[/QUOTE]

Vadå håller så gott det går, tajmade det fel? Det där är ju bara bortförklaringar för att han körde uruselt i sista kurvan! Djuuse ska ha en väldigt överlägsen häst som tävlar igen för att jag ska betala för honom igen såklart för det där var så risigt kört. Tråkigt för ägarna och som du säger de som missade 7:an pga det där.
Spetsochslut är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-04, 19:07   #221

Reg.datum: okt 2014
Sharp$: 664
Standard

Citat:
Det var några som hyllade Björn efter han vann med Caresse. Ingen svår kuskbedrift det heller, ett 50-tal kuskar hade väl klarat det minst lika bra. Ingen orkade uttala sig och påpeka att berömmet var överdrivet.

Förresten, letade du länge efter den liknelsen?

Han körde mot Erik. Se om loppet, håller i så gott det går och är bara lite för orutinerad för att tajma det tillräckligt bra för att vinna. Synd tyckte jag, hade blivit en fin sexsiffrig sjua då. Men man kan inte såga och gnälla för det, kusknamnet står ju direkt man slår upp programmet.
kör mot erik.... då får jag nog lägga ner !!!!
jyzyss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-04, 19:08   #222
Banned

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Spetsochslut Visa inlägg
Nu kan man nästan tro att Mattias Djuse är amatör. Eftersom så många på forumet tar honom i försvar och gärna förklarar hans insats med att han inte är lika erfaren som Erik A (med flera).

Mattias Djuse körde 500 lopp i fjol. Eller 40 lopp i månaden. Eller två lopp per arbetsdag.

Finns det någon gräns för hur många lopp Djuse behöver innan han slutar köra som en amatör?
jyzyss (+10), SO (+1)
Gammal 2016-06-04, 19:13   #223

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 6495
Standard

Det var kasst, hade haft 7 om Sir corn i första vunnit. Day or night tvärdog så luckan kom.

Mindre bra prestationer av endel idag, kuskmässigt. Men i sista var det bara 2 som hade bra hästar. Resten siktade in sig på skräpkronorna. Haugstad körde för sent som han gör med research. Dugit mot sä re hästar men i te på v7
shjuve9le är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-04, 19:16   #224

Reg.datum: dec 2011
Sharp$: 6886
Standard

Sharps skulle starta en sida där alla kunde få vräka ur sig sin ilska på kuskar och allt vad det klagas på.
Kanske ett sätt att bli av med all smörja som skrivs här i travtråden.
Skulle vara skönt och slippa läsa allt trams.
Hoppas på bättring.
protoss (+10)
hanscrispi är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-04, 19:19   #225

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Ni är sjuka hela högen.
SO (+5), bokis29 (+5)