Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-06-03, 05:19   #16

Reg.datum: sep 2014
Sharp$: 2539
Standard

Olle skriver ju innan spårlottningen och även innan dom bestämt hur loppen hamnar. Svårt att veta vilken som är vilken v75 avdelning då
Groknak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-03, 09:23   #17
SO

SOs avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 3719
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Groknak Visa inlägg
Olle skriver ju innan spårlottningen och även innan dom bestämt hur loppen hamnar. Svårt att veta vilken som är vilken v75 avdelning då
Riktigt uppmärksammat! Men han kan inte ge sig till tåls utan vill allt som oftast så tidigt som möjligt påpeka hur usla tävlingarna är, sämsta guldivision i mannaminne, sämsta V86 någonsin, ingen sportslig klass på tävlingarna, inte ens en spelvänlig omgång (!), tävlingarna krockar med andra arrangemang osv osv i det oändliga. Men han kommer nog med en ny omgång efter startlistan publiserats. Olle har tyvärr inte förstått begreppet GILLA LÄGET
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
KalleKlut (+3), perNor943 (+20), kunghumle (+5)
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-03, 09:35   #18

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8426

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Det har iofs inget med V75 att göra, men travet i Boden var HELT JÄVLA FANTASTISKT.
Två 11 tider, en 12 tid, två 13 tider.
VAKNA FÖR H-E !!!

Citat:
Ursprungligen postat av Starman Visa inlägg
Olle:
I inledningen håller jag med dig! Vilket skämt travet var i Boden!!! ATG:s största bottennapp! Under 15Mille. Det var väntat från min sida som jag skrev tidigt! det var därför jag avstod spel. Tycker du är lite jobbig när du inte skriver ut loppen som V75-1,V75-2 osv....... Klass2(V75-5): Jag håller helt med dig på att det finns en kalas spik i klass 2 man kanske rent av kan snacka klassblandning? . Klass1(V75-1): Här håller jag inte med dig ! Kommer spika BG med Sir Corneliani. Man måste tänka på att det är voltstart!!!!!! och till bara 7% så är detta omgångens fynd spik! Bronsdivisionen(V75-7): Har har ju redan alla kastat bort sina streck och har inga streck kvar och tvingas spika! Det är ett as svårt lopp! så en helgardering är inte helt fel!. Ger dussutom bra betalt! Silverdivisionen (V75-2):Hmm.... du skriver innan spårlottningen nu fattar jag = sry! Jag kommer ju spika den hästen som du tyckte har bäst kapcitet som nu fått ett bra spår dvs Archangel Am spår 3 med Erik Adielsson. Just nu bara 9%....Gulddivisionen(V75-3): Håller med dig om att det är jävla dåligt klass på loppet! Det är därför jag kanske kommer hel gardera detta loppet!. Stoloppet(V75-4): Angel Rain är struken så du får tänka om i hela omgången då! Personligen tror jag BG sitter på leken med Caresse! Favorit ja visst men BG spår 6 på volt = mycket talar för ledningen så hur skall de andra slå BG då?. Ina Scots Ära(V75-6): Här kommer ju omgången mest stensäkra lås 2 Poet Broline och 5 Readly Express och precis som du sa. Om man inte tror på Nurmos så är det bara att spika Poet Broline som kommer leda runt om!

Och till Er som bara håller på och klagar på andra medlemmars inlägg här inne i Forumet vill jag bara jag säga: Lägg av med det! Skriv något vettigt själv istället och sluta skriv skit om andra medlemmar i forumet. Det är okej att skriva skit om en kusk styrning ju då direkt efter loppet när man är förbannad! Är man inte förbannad när man förlorat så är man ingen Vinnare då är man bara en lagom Svensson som sitter tyst i soffan...

Glömde skriva att Jag tycker Du är bra Olle! fortsätt på samma sätt så kommer jag också göra det
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-03, 09:37   #19

Shooters avatar

Sharp$: 39621
Standard

Faloria Boko verkar bli omgångens stora skrik, men ännu bara fem procent. Lär ändras.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-03, 09:38   #20

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 61703
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Groknak Visa inlägg
Vill inte riskera att bli kallad efterhandskungen. Därför jag är så tidigt ute.....

Nä. Jag kan se en poäng i att starta V75 slingan tidigt. Att bara på att se vad som är anmält göra en första bedömning av omgången och hästarna som startar i de olika loppen. Då är man inte påverkad av vad någon annan sagt. Borde väl inte vara något mer avancerat pussel att när loppen väl fått nummerordning på V75 läsa vilket lopp som avses.

Ser att anmälningarna till Östersund nästa lördag är framflyttade till måndag. Tjänstemännen på ST vill väl inte bryta långhelgsledigheten pga nationaldagen redan på söndag.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
boozty (+5)
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-03, 09:50   #21

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Starman Visa inlägg
Olle:
I inledningen håller jag med dig! Vilket skämt travet var i Boden!!! ATG:s största bottennapp! Under 15Mille. Det var väntat från min sida som jag skrev tidigt! det var därför jag avstod spel. Tycker du är lite jobbig när du inte skriver ut loppen som V75-1,V75-2 osv....... Klass2(V75-5): Jag håller helt med dig på att det finns en kalas spik i klass 2 man kanske rent av kan snacka klassblandning? . Klass1(V75-1): Här håller jag inte med dig ! Kommer spika BG med Sir Corneliani. Man måste tänka på att det är voltstart!!!!!! och till bara 7% så är detta omgångens fynd spik! Bronsdivisionen(V75-7): Har har ju redan alla kastat bort sina streck och har inga streck kvar och tvingas spika! Det är ett as svårt lopp! så en helgardering är inte helt fel!. Ger dussutom bra betalt! Silverdivisionen (V75-2):Hmm.... du skriver innan spårlottningen nu fattar jag = sry! Jag kommer ju spika den hästen som du tyckte har bäst kapcitet som nu fått ett bra spår dvs Archangel Am spår 3 med Erik Adielsson. Just nu bara 9%....Gulddivisionen(V75-3): Håller med dig om att det är jävla dåligt klass på loppet! Det är därför jag kanske kommer hel gardera detta loppet!. Stoloppet(V75-4): Angel Rain är struken så du får tänka om i hela omgången då! Personligen tror jag BG sitter på leken med Caresse! Favorit ja visst men BG spår 6 på volt = mycket talar för ledningen så hur skall de andra slå BG då?. Ina Scots Ära(V75-6): Här kommer ju omgången mest stensäkra lås 2 Poet Broline och 5 Readly Express och precis som du sa. Om man inte tror på Nurmos så är det bara att spika Poet Broline som kommer leda runt om!

Och till Er som bara håller på och klagar på andra medlemmars inlägg här inne i Forumet vill jag bara jag säga: Lägg av med det! Skriv något vettigt själv istället och sluta skriv skit om andra medlemmar i forumet. Det är okej att skriva skit om en kusk styrning ju då direkt efter loppet när man är förbannad! Är man inte förbannad när man förlorat så är man ingen Vinnare då är man bara en lagom Svensson som sitter tyst i soffan...

Glömde skriva att Jag tycker Du är bra Olle! fortsätt på samma sätt så kommer jag också göra det
Jag tyckte att det var en positiv överraskning rent sportsligt i onsdags jämfört med vad man brukar se när det körs trav i Norrbotten. Tyvärr var det ingen norrlandshäst som svarade för kvällens mest imponerande insats (Rocky Winner), men det var ändå några norrlandshästar som presterade riktigt bra.

Le Chapeu (Umåker) vann klass 1 försöket första barfota runt om och första med jänkarvagn på 12,9 efter att ha haft tryck hela vägen av en häst i dödens. En liknande insats i finalen i Eskilstuna om en månad och den gör inte bort sig där trots att det då givetvis kommer vara helt annan konkurrens med hästar från storstallen i sydvästra Sverige och från Solvalla med.

La Fille i diamantstoförsöket också riktigt bra. Även det en norrlandshäst. Mer tveksam dock till att den räcker i finalen om det kommer bra ston från sydvästsverige och Solvalla till finalen. Ska köras försök bl a på Solvalla nästa onsdag och på Åby veckan efter.

Hoppas Bodens lopp också lever upp till vad man kan förvänta sig om två veckor när bl a Norrbottens stora pris med 1 mkr i förstapris körs.

Senast redigerad av olle den 2016-06-03 klockan 09:51.
Gammal 2016-06-03, 10:00   #22

Standard

Ska Norrlandhästar motbevisa mig om att dom inte duger i större sammanhang så har dom verkligen guldläge i detta meeting. Det körs V75 i Östersund nästa lördag och i Boden lördagen efter inför finalerna i Eskilstuna den 2 juli och Kalmaromgången i midsommar är försök inför finalerna i augusti. Skulle det visa sig att det som vanligt blir hästar från Solvalla, Jägersro, Halmstad och Åby som ändå sopar hem V75 finalerna den 2 juli så vet jag inte när hästar norrifrån ska duga i den konkurrensen.
Gammal 2016-06-03, 10:46   #23

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Sir Corneliani kommer gå 13.5 från spets.
Det kommer räcka långt, SPIK !!!
Gammal 2016-06-03, 10:57   #24

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Pampalo är grymt startsnabb, skulle inte förvåna mig om Björn tar sig förbi Kalle Kalas.
4.61% mot 61.14% !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gammal 2016-06-03, 11:12   #25

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Nobel Southwind är minst lika bra som Furious Francis, men 6% mot 41% !!!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-03, 11:15   #26

Shooters avatar

Sharp$: 39621
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Pampalo är grymt startsnabb, skulle inte förvåna mig om Björn tar sig förbi Kalle Kalas.
4.61% mot 61.14% !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Oförståeligt att Pampalo är så borttappad av spelarna. Kan vara en chansspik.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-03, 12:00   #27

Reg.datum: okt 2014
Sharp$: 3039
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Oförståeligt att Pampalo är så borttappad av spelarna. Kan vara en chansspik.
Håller helt med då det är även min idé i omgången.
Skulle gissa på lite körning mellan Kalle Kalas och Fonda Boko och då Pampalo är rejält startsnabb borde han hamna bra till för att komma i en andravåg eller till slut.

Kul lås på Pampalo och Faloria Boko?

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Tirich är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-03, 17:16   #28

Reg.datum: sep 2015
Sharp$: 275

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jörgen S upp på bl.a. Fridericus. Vad säger ni om detta? Kraftigt minus?

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
BettingBroder är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-03, 17:20   #29

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 1607
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BettingBroder Visa inlägg
Jörgen S upp på bl.a. Fridericus. Vad säger ni om detta? Kraftigt minus?
Kraftigt minus enligt mig iaf
MatsE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-03, 18:32   #30

Reg.datum: sep 2014
Sharp$: 2539
Standard

Vad tror vi om Spring Erom då Putte? Känns på intervju/analyser att han vinkas fram till spets och får bestämma, bara orolig för första bike effekten på 1an...
Groknak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td