|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
V4 Lindesberg 6/6
Finns det nåt skojigt spelmässigt idag till denna idylliskt underbara travbana?
V4-1: 7 Melker gör aldrig ett dåligt lopp och den tunga avslutningen i V75 senast var mycket imponerande. Ska normalt sett ha toppchans i det här fältet, men väldigt stor favorit och jobbet ska ändå göras, troligtvis utvändigt om andrahandsfavoriten 2 Canal Skater som visat grym form på slutet och känns given som gardering. Streckar även "pensionären" 8 Quick Master som har fina meriter och brukar matchas mot tuffare motstånd. Lopp i kroppen inför detta har avklarats. V4-2: Med risk för att favoriten vunnit första, får vi försöka jobba in en lågprocentare här. 4 Love Ain't Easy har spetsläge och jag tycker vinstchansen är ganska bra om han får bestämma lite. 7 Super Photogenic är loppets bästa häst och lär ha varit iordningställd till förra starten som ägde rum under Elitloppssöndagen, men där ändade det med ett galoppmisslyckanden. 3 Victory Pilot blir farlig om han får en fin ryggresa. 5 Cool Style avslutar alltid starkt, men klart missgynnad av att "farsan" kör idag. 2 Future Love visade fin form senast då han stånkade till sig en andraplats i ett V64-lopp och 1 Spark Rick har fin grundkapacitet. "Idioten" är 6 Mynta Broline som en vacker dag kommer att slå till. V4-3: Uttagningslopp till Amatör-SM och därmed risk för lite "Vilda Västern". Berättigad favorit är 3 Running Young som sprang en låg 12-tid förra gången, även om det var som medhängare räcker det långt här. 7 Claymore har en duktig kusk och klaffar det från det här läget blir han livsfarlig. 11 Hotter Than Hell var bra nästsenast, men lite svagare senast. Kommer att avsluta bra med draghjälp fram till upploppet. Streckar även trion 4 Trevino Volo, 8 Önnela Scoop och 9 Flörten i hopp om bedövare. V4-4: Riva del Sole-sonen 15 Palermo Broline är utan tvekan klassen i gänget och mitt singelstreck i omgången. Insatsen senast under Elitloppsfredagen var riktigt bra även om det bara räckte till en tredjeplats. Springspår på tillägg bör innebära en hyfsat bra start och Jorma lär köra som om han sitter på bästa hästen. SPIK! Systemförslag: V4-1: 2-7-8 V4-2:1-2-3-4-5-6-7 V4-3: 3-4-7-8-9-11 V4-4: 15 Palermo Broline 3x7x6x1= 126 x 2 = 252:- |
|
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8426Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Palermo är bäst, utan snack, men jag tror han galopperar.
Volt är inte hans grej. Tycker att Hot Jason måste med, bäst av de felfria ? Sedan vill jag ha med Kajans också, eftersom den spetsar. Alla skrällar ska passas från spets den här årstiden. Citat:
|
|
|
|
#3 |
|
Sharp$: 8426Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
I amatör SM har jag lite dålig koll på kuskarna, men Running Young är startsnabb och vill nog till spets.
Nu finns det bara ett litet problem, och det är att Supermede är lika startsnabb som Alvena Pele. Kör man så kommer det alltså att smälla här. Claymore har ett riktigt skitläge, men är rätt bra. Kommwer Anna ner kan han vinna med rätt lopp.
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått! Senast redigerad av putte64 den 2016-06-06 klockan 10:39. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
TD lack för utrustningen o körde därefter hahaha sopa
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Sedström har ingen bra dag.
Kör galopp med samtliga. Claymore stenklar annars, men hon förivrade sig igen.
|
|
|
#7 |
|
2.87% på Kajan.
Spets ska alltid passas. Kunde blivit en bra dag om Sedström inte kört galopp, men det är ju en del av travet
|
|
|
#8 |
|
Den va fin putte, hade lite vinnare på nätet på den. Får V4 med Super Photogenic, men Dalborg tiltade när han inte fick spets. Nåväl, får ta V6 på Kalmar istället.
|
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Citat:
Plockade den på 3 streck på V4 också men det hjälper ju inte när en helt omöjlig vinner i andra. Det händer att jag bara tar med alla utan urskiljning när det är skrällpotential och gjorde det i tredje loppet. Skulle behövts i andra. Finns det ett annat sätt att hitta Gigant Sånna överhuvudtaget??? Det var nog ett par månader sen jag såg en såpass svårhittad vinnare.
|
|
|
|
#10 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#11 | |
|
Nej, det är ju helgardering som gäller.
Men sätter man Melker, Claymore och Viktor har man inga problem med kostnaden. Inte ens om man som jag garderat Melker, som aldrig hade tagit 20 på felfri Canal Skater. Citat:
|
|
|
|
#12 | |
|
Citat:
Da hade jag inte missat nagot alltsa. Ofta hittar man nagot när i efterhand tittar efter hur en megaskräll klarade att vinna men här talade precis allt man kunde läsa sig till emot. Jag är nästan överraskad över att den klarade sig upp till 1%. Maste varit nagra med inside som streckat.
|
|
|
|
#13 |
|
Synd bara på 5 kronan:Lindesberg
Måndag 2016-06-06 Start: 13:05 Kostnad: 210,00 kr AVD HÄSTAR VINNARE VIDEO 1 24781011 11 2 234891011 10 = 2 RÄTT VINSTBERÄKNING RÄTT KOMBINATION ODDS 11-10 1 069,83 Utbetalt: 5 349,00 kr VISA KVITTODETALJER SKRIV UTVERKTYGDELA |
|
|
|
|
|
|
|