Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-06-11, 08:28   #46

Dyngjohans avatar

Reg.datum: mar 2016
Sharp$: 773
Standard

Så här blev det:

V75
Inlämnat: 2016-06-11, 08:26
Östersund
Lördag 2016-06-11
Start: 20:30
Kostnad: 54,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 3, 4, 6
2: 11 Mino
3: 2, 4, 6
4: 3, 9, 14
5: 3 Valentino Strix
6: 9 Nahar
7: 1, 2, 3, 5

3x1x3x3x1x1x4 = 108 rader.
Dyngjohan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-11, 10:59   #47

Grants avatar

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 6099
Smile

Tankevurpan

http://https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/23416-systemkuponger-foer-v75-omgangar-utan-krav-pa-motivering-samlingstrad/

"Här postar vi våra system för V75 omgångar. Detta är en samlingstråd så alla
löpande V75 omgångar postas här. För DD, Trio, Vinnare etc i respektive omgångar
så använder ni den andra klistrade tråden.
Använd denna tråd för att visa era system om ni inte har tid/ork/lust att motivera
era spel. Motiverar ni era förslag så använd den aktuella diskussionstråden istället.
Även gratulationer etc är tillåtet att posta här."

Citat:
Ursprungligen postat av Speedyearl Visa inlägg
Varför ska man upprepa samma jävla mantra i varje inlägg?
OK, jag ska sluta att tjata. Ni vet min åsikt, sluta "betaltjänsta" och lämna
in och redovisa bongar. Jag tycker att sandlåda kan stå för betaltjänsterna
och övrig travmedia.

Mvh Uffe

Senast redigerad av Grant den 2016-06-11 klockan 11:04.
Grant är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-11, 11:02   #48

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Inte mycket till travliv härinne. Här är mitt bolagssystem.

1) 3,4,5,6,9 r2-11 (6 bra favorit med dåligt spår. Påställt med 5 bfro tror Berghstallet på. Här garderar vi. Dags för 9.)
2) 10 r14-9 (Torbjörn kuskförstärkning på 10, som kan 22)
3) 2,4,6,10,11 r5-8 (6 körs till ledningen - gynnas av sprint - och får bästa hästen 4 över sig. Läge för någon smygkörd.)
4) 1,9,14 r3-10 (14 bästa hästen. 1 kan rinna undan där framme. 9 tror stallet på.)
5) 3 r6-12 (3 välstammad favorit med bra spår vinner. 6 leder länge.)
6) alla r10-9 (jag kan argumentera för alla som vinnare - hoppas på skräll)
7) 2,5,6,10 r3-9 (Erik vinner "alltid" sista V75. 6 med proffskusk skall ha ledningen och vinner ofta därifrån. 10 har sett riktigt bra ut - men bakspår på sprint?)

Kostar 1500:-. Lycka till!
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-11, 11:10   #49

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8422

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Jag tror inte Steggen kan 22.
Han kan 23.5, tror jag.
Stark, varit 2a från dödens på V7.
Missgynnad av distansen, ju längre desto bättre.
Entaktad, någon kanske kan knata förbi ???
Smedsbo och Kringlan är lika bra...

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg

1) 3,4,5,6,9 r2-11 (6 bra favorit med dåligt spår. Påställt med 5 bfro tror Berghstallet på. Här garderar vi. Dags för 9.)
3) 2,4,6,10,11 r5-8 (6 körs till ledningen - gynnas av sprint - och får bästa hästen 4 över sig. Läge för någon smygkörd.)
4) 1,9,14 r3-10 (14 bästa hästen. 1 kan rinna undan där framme. 9 tror stallet på.)
7) 2,5,6,10 r3-9 (Erik vinner "alltid" sista V75. 6 med proffskusk skall ha ledningen och vinner ofta därifrån. 10 har sett riktigt bra ut - men bakspår på sprint?)

Gammal 2016-06-11, 11:12   #50

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 405
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Grant Visa inlägg
http://https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/23416-systemkuponger-foer-v75-omgangar-utan-krav-pa-motivering-samlingstrad/

"Här postar vi våra system för V75 omgångar. Detta är en samlingstråd så alla
löpande V75 omgångar postas här. För DD, Trio, Vinnare etc i respektive omgångar
så använder ni den andra klistrade tråden.
Använd denna tråd för att visa era system om ni inte har tid/ork/lust att motivera
era spel. Motiverar ni era förslag så använd den aktuella diskussionstråden istället.
Även gratulationer etc är tillåtet att posta här."

OK, jag ska sluta att tjata. Ni vet min åsikt, sluta "betaltjänsta" och lämna
in och redovisa bongar. Jag tycker att sandlåda kan stå för betaltjänsterna
och övrig travmedia.

Mvh Uffe
Tyvärr begriper jag inte sista stycket. Att man ska sluta betaltjänsta och lämna in och redovisa bongar? Ska man sluta lämna in och redovisa? Och vad menas med betaltjänst? Hur? Vad?
lokatten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-11, 11:23   #51

Manprinsens avatar

Sharp$: 2366
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Jag tror inte Steggen kan 22.
Han kan 23.5, tror jag.
Stark, varit 2a från dödens på V7.
Missgynnad av distansen, ju längre desto bättre.
Entaktad, någon kanske kan knata förbi ???
Smedsbo och Kringlan är lika bra...
Storm Odd gick 21,8 i näst senaste starten med Garberg i jollen, det är rätt starka papper i det här gänget. Örjan upp nu....
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
putte64 (+100)
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-11, 11:25   #52

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Grant äter antagligen psykedeliska svampar.
Betaltjänst brukar betyda köpta tips.
Gammal 2016-06-11, 11:28   #53

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Storm Odd gick 21,8 i näst senaste starten med Garberg i jollen, det är rätt starka papper i det här gänget. Örjan upp nu....
Vi se i Boden nästa helg, kanske ...
Jag är i alla fall där.
Gammal 2016-06-11, 11:31   #54

Grants avatar

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 6099
Smile

Citat:
Ursprungligen postat av lokatten Visa inlägg
Tyvärr begriper jag inte sista stycket. Att man ska sluta betaltjänsta och lämna
in och redovisa bongar? Ska man sluta lämna in och redovisa? Och vad menas med
betaltjänst? Hur? Vad?
Betaltjänsterna och media lämnar inte in sina spel.

Det tycker jag att man ska göra på ett travforum. Vill man så kan
man även klistra in bongarna innan start.

Mvh Uffe
lokatten (+8), SO (+5)

Senast redigerad av Grant den 2016-06-11 klockan 11:45.
Grant är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-11, 11:35   #55

Klankes avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 936
Standard

avd1.
Öppen V75-inledning men tipset till 5 Malkin som varit fin i två segrar innan han senast inte räckte till mot stentufft V75-motstånd där Copimade segrade. Avigt spår men bra chans felri.

6 East Herkules snabbstartade till ledningen senast men fick ge sig på upploppet som stor favorit. Provar att leda runt om denna gång i stället.

11 Albäck Amy var tuff vid seger efter tidig attack till utvändigt ledaren senast. 9 Axel Wadd har visat toppar som duger väldigt bra i sammanhanget.

4 Viola har stått illa till i sina V75-försök men kan nu direkt vara med där framme. Fortsatt form och skall tas med respekt. 3 Corroded var positiv senast bakom en bra vinnarhäst.

avd2.

10 Solör Stegg är en häst som visar väldigt höga toppar och senast slog han till med imponerande vinst och slog även Svenskt rekord på distansen. Torbjörn Jansson förstärker och det är likvärdigt motstånd som senast. Svårstoppad.

9 Smedsbo Faksen provade mot femårstoppar senast och slog nytt rekord i voltstart. Nu med tätare mellan loppen.

14 Kringelandtellus var tvåa bakom favoriten senast. Han har visat knallform på slutet och är en utmanare igen.

8 Sjö Odin har V75-seger från i våras och är nu härdad mot elithästarna.

avd3.
4 Sir Ratzeputz kommer från två väldigt bra lopp i Silverdivisionen och båda gångerna har han körts offensivt mot ledningen. Annan distans nu men offensivt upplägg att vänta igen och vår vinnare.

6 Next To None Sib är effektiv på den korta distansen och håller han formen från segerloppen kan det räcka hela vägen. Ny kusk i Torbjörn Jansson.

11 Global Patriot har en härlig segerprocent men han brukar vara effektivast från ledningen. Gjorde ett slutvarv det slog gnistor om senast och givet streck trots läget.

10 Ask for You galopperade i årsdebuten men imponerade vid vinst på topptid senast efter full fart loppet igenom. Skall tas med respekt.

avd4.
9 Melvin Palema visade form redan som tvåa efter ett tufft lopp näst senast men debuten för Robert Bergh i senaste starten var ändå anmärkningsvärd. Tuff körning utvändigt ledaren men stegade ändå bara undan till vinst på topptid. Den här hästen är alldeles för bra för sin låga prissumma.

14 Cash a Cheque Em har också inlett på bästa sätt i nya regin och två raka lovar gott inför framtiden. Vann opressad senast i V75.

1 Survival Kit ser ut som en häst som kommer att klättra i klasserna. Har hittills tävlat bäst i spets.

10 Tjacko Zaz är stark och gillar distansen.

3 Melby Chamören Stark sort som passar på distansen. Halt efter senast.

8 Alvena Valva Har inte fått utdelning på sitt kunnande på slutet.

11 Tempura Stark och rejäl och passar på långa lopp. Tuffare nu.

avd5.3 Valentino Strix spurtade ettrigt i årsdebuten som knappt slagen och följde upp med en mycket fin seger senast på Solvalla. Det är en häst för större uppgifter om han får tävla på kontinuerligt och fina förutsättningar för ny vinst.

5 Serious Try gjorde ett topplopp utvändigt ledaren på nytt rekord senast. Fjolårets derbyhäst är tillbaka i form igen.

12 Victor A.U. drog upp spurten senast och var finfin vid lätt vinst. Han har sett fin ut länge men utgångsläget ett stort handicap.

10 Digital Control vann från ledningen senast. Fin form men värre läge här.

7 Above All Ås har haft problem efter senast och det finns frågetecken för formen. Spännande med Adielsson nu.

avd6.
Årets upplaga av Jämtlands Stora Pris håller toppklass igen och det finns egentligen ingen som inte har segerchans.

6 Royal Fighter får vårt tips och lyckas Jennifer Tillman forcera mot ledningen så stiger chansen avsevärt.

9 Nahar gick starkt bakom On Track Piraten senast och har fortsatt sett fin ut vid seger i Bygdetrav inför detta.

10 Call Me Keeper har radat segrar på imponerande sätt i Frankrike. Ovan distans senast i Elitloppet men kommer bättre till sin rätt nu.

8 Solvato har skyhöga toppar att falla tillbaka på och segern i Kalmar skvallrar om att han är på gång igen.

1 Västerbo HighFlyer kan få loppet på innerspår vilket är viktigt i dessa sammanhang.

avd7.
2 Scarlets Mirakel öppnade 07,6/500 m för att komma till ledningen senast och han ledde fortfarande in på upploppet när mjölksyran kom. Kort distans nu och Erik Adielsson upp i vagnen samt ett perfekt läge talar för snabb revansch.

5 Reorder gör starka lopp varje gång och spurten senast var fortsatt mycket fin som trea. Oprövad på distansen men räds inte grovjobbet.

3 Dragon Powerfly har visat härliga toppar när han kunnat tävla barfota.

9 Scarlet Ribb sköt till vasst efter invändigt smyglopp senast. Kan få loppet i rygg på startsnabb favorit.

1 Oki Doki Face har vunnit i hälften av sina fjorton starter. Skall inte nonchaleras.
Migge (+5)
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-11, 11:43   #56

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Jag har sagt det 100 gånger, överallt.
EH är inte startsnabb !!!

Citat:
Ursprungligen postat av Klanke Visa inlägg
avd1.
Öppen V75-inledning men tipset till 5 Malkin som varit fin i två segrar innan han senast inte räckte till mot stentufft V75-motstånd där Copimade segrade. Avigt spår men bra chans felri.

6 East Herkules snabbstartade till ledningen senast men fick ge sig på upploppet som stor favorit. Provar att leda runt om denna gång i stället.

11 Albäck Amy var tuff vid seger efter tidig attack till utvändigt ledaren senast. 9 Axel Wadd har visat toppar som duger väldigt bra i sammanhanget.

4 Viola har stått illa till i sina V75-försök men kan nu direkt vara med där framme. Fortsatt form och skall tas med respekt. 3 Corroded var positiv senast bakom en bra vinnarhäst.

avd2.

10 Solör Stegg är en häst som visar väldigt höga toppar och senast slog han till med imponerande vinst och slog även Svenskt rekord på distansen. Torbjörn Jansson förstärker och det är likvärdigt motstånd som senast. Svårstoppad.

9 Smedsbo Faksen provade mot femårstoppar senast och slog nytt rekord i voltstart. Nu med tätare mellan loppen.

14 Kringelandtellus var tvåa bakom favoriten senast. Han har visat knallform på slutet och är en utmanare igen.

8 Sjö Odin har V75-seger från i våras och är nu härdad mot elithästarna.

avd3.
4 Sir Ratzeputz kommer från två väldigt bra lopp i Silverdivisionen och båda gångerna har han körts offensivt mot ledningen. Annan distans nu men offensivt upplägg att vänta igen och vår vinnare.

6 Next To None Sib är effektiv på den korta distansen och håller han formen från segerloppen kan det räcka hela vägen. Ny kusk i Torbjörn Jansson.

11 Global Patriot har en härlig segerprocent men han brukar vara effektivast från ledningen. Gjorde ett slutvarv det slog gnistor om senast och givet streck trots läget.

10 Ask for You galopperade i årsdebuten men imponerade vid vinst på topptid senast efter full fart loppet igenom. Skall tas med respekt.

avd4.
9 Melvin Palema visade form redan som tvåa efter ett tufft lopp näst senast men debuten för Robert Bergh i senaste starten var ändå anmärkningsvärd. Tuff körning utvändigt ledaren men stegade ändå bara undan till vinst på topptid. Den här hästen är alldeles för bra för sin låga prissumma.

14 Cash a Cheque Em har också inlett på bästa sätt i nya regin och två raka lovar gott inför framtiden. Vann opressad senast i V75.

1 Survival Kit ser ut som en häst som kommer att klättra i klasserna. Har hittills tävlat bäst i spets.

10 Tjacko Zaz är stark och gillar distansen.

3 Melby Chamören Stark sort som passar på distansen. Halt efter senast.

8 Alvena Valva Har inte fått utdelning på sitt kunnande på slutet.

11 Tempura Stark och rejäl och passar på långa lopp. Tuffare nu.

avd5.3 Valentino Strix spurtade ettrigt i årsdebuten som knappt slagen och följde upp med en mycket fin seger senast på Solvalla. Det är en häst för större uppgifter om han får tävla på kontinuerligt och fina förutsättningar för ny vinst.

5 Serious Try gjorde ett topplopp utvändigt ledaren på nytt rekord senast. Fjolårets derbyhäst är tillbaka i form igen.

12 Victor A.U. drog upp spurten senast och var finfin vid lätt vinst. Han har sett fin ut länge men utgångsläget ett stort handicap.

10 Digital Control vann från ledningen senast. Fin form men värre läge här.

7 Above All Ås har haft problem efter senast och det finns frågetecken för formen. Spännande med Adielsson nu.

avd6.
Årets upplaga av Jämtlands Stora Pris håller toppklass igen och det finns egentligen ingen som inte har segerchans.

6 Royal Fighter får vårt tips och lyckas Jennifer Tillman forcera mot ledningen så stiger chansen avsevärt.

9 Nahar gick starkt bakom On Track Piraten senast och har fortsatt sett fin ut vid seger i Bygdetrav inför detta.

10 Call Me Keeper har radat segrar på imponerande sätt i Frankrike. Ovan distans senast i Elitloppet men kommer bättre till sin rätt nu.

8 Solvato har skyhöga toppar att falla tillbaka på och segern i Kalmar skvallrar om att han är på gång igen.

1 Västerbo HighFlyer kan få loppet på innerspår vilket är viktigt i dessa sammanhang.

avd7.
2 Scarlets Mirakel öppnade 07,6/500 m för att komma till ledningen senast och han ledde fortfarande in på upploppet när mjölksyran kom. Kort distans nu och Erik Adielsson upp i vagnen samt ett perfekt läge talar för snabb revansch.

5 Reorder gör starka lopp varje gång och spurten senast var fortsatt mycket fin som trea. Oprövad på distansen men räds inte grovjobbet.

3 Dragon Powerfly har visat härliga toppar när han kunnat tävla barfota.

9 Scarlet Ribb sköt till vasst efter invändigt smyglopp senast. Kan få loppet i rygg på startsnabb favorit.

1 Oki Doki Face har vunnit i hälften av sina fjorton starter. Skall inte nonchaleras.
Gammal 2016-06-11, 11:44   #57

Sharp$: 405
Standard

Tycker Östersundomgången är fasansfullt tråkig. Blir nog inget spel där. Däremot är Bjerke himmelskt intressant. Där har jag gjort ett system för 36 kronor som ser ut så här:

Avd 1: 1 Paleo Pride med Jonas Moberg. Men funderar på att avstå den för tror inte på Jonas. Men behåller 8 Mellby Club med Kontio och 14 Reckless/Goop.

Avd 2: Spik på 6 King City/Örjan.

Och avd 3, spik på 5 Månprinsen. (Jag låtsas inte om att Tekno Odin finns med )

Avd 4: Nu tog jag bort 11 Playing Tua. Tror nämligen inte att Thomas Uhrberg klarar att vinna på Bjerke från spår 11, även om Tua är hjärtslitande duktig och tapper. I stället tar jag 5 Blue Martini Ås med Örjan. Så det blir
3 Soho/Jorma,
5 Blue Martini Ås
8 Heaven's Door/Uffe O

Avd 5:
2 Timone Ek/Goop
4 D.D.'s Hitman/Peter Ingves. Har för mig att Ingves brukar ha lyckan med sig i Norge?

Avd 6:
1 Cruzado Dela Noche/Goop
6 French Laundry/Örjan

Avd 7: Ska absolut ha med
3 Un Mec d'Heripre/Franck Nivard
samt självskriven
9 Nuncio/Örjan. Egentligen är det nog slöseri med garderingen men jag gillar elitloppstrean.

Om jag inte tar med Paleo Pride kostar detta system bara 24 kr!
drakdead (+5)
lokatten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-11, 12:26   #58
SO

SOs avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 3719
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg

haha, du är rolig du. "Som vanligt" skiljer det inte mycket mellan våra bolagssystem. Du har alla x 4 på slutet, jag har 8 x8, marginellt alltså
Jag inbillar mig att vi båda hamnar i nån sorts fälla. Varför inga avikelser?
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-11, 12:33   #59
SO

SOs avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 3719
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Men det var 1660 och han blev bara trea. chanslös mot Fjord Jerven då
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-11, 13:02   #60

Manprinsens avatar

Sharp$: 2366
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Vi se i Boden nästa helg, kanske ...
Jag är i alla fall där.
Härligt, ta med dig v86 vädret vi hade för ett par veckor sedan.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td