Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-06-17, 18:59   #46

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 1645
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Har du fyllt 18?
Finns säkert dom som inte fyllt 18,som begriper mer om trav än en del andra här(ex.vis jag)
drakdead är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-17, 19:25   #47
SO

SOs avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 3719
Standard

Det är märkligt att det är sådan stor skillnad på riktiga experter och självutnämnda sådana
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Bästa tävlingsdagen
någonsin i Boden

Ovanstående superlativer kommer från Bodentravets
verksamhetsansvarige David Zimmer. Det är också på
det sättet han öppnar ledaren i banans travprogram in-
för fredagens inledande och lördagens midnattstravfest.
– Ja, jag påstår att lördagen blir den bästa tävlingsda-
gen någonsin på Bodentravet, kommenterar Zimmer.

–Ingen säger emot honom på den punkten. Miljonlop-
pet Norrbottens Stora Pris med miljonen kronor till vin-
naren har lockat två och fyrbenta stjärnor. Det tio häs-
tar stora startfältet är bättre och jämnare än någonsin
tidigare och i det sammantaget bör man komma ihåg
att en mer oviss utgång än när finalfältet svängde in på
upploppet ifjol får man leta efter... – Så var det. Det var
ett mycket bra startfält då också, men det här är ännu
bättre. Alla startande kan vinna och det vet tränarna
och kuskarna också om. Det blir mycket spännande att
se hur de lägger upp taktiken.

Huvudnumret och kronan på verket är såklart
Norrbottens Stora Pris. Men loppen runt omkring håller
även de i några fall mycket hög och i andra bra V75-
klass.

Kombinationen midnattssol – om vädret tillåter – och
travsport i världsklass är något som inte går att upp-
leva någon annanstans än i Boden. Travfesten lockar
publik och aktiva från hela Sverige, Norge, Finland och
det finns intresse runt arrangemanget även från Tysk-
land och Frankrike.

Bosse Lundqvist
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-17, 19:35   #48

Grants avatar

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 6099
Smile

Citat:
Ursprungligen postat av SO Visa inlägg
Det är märkligt att det är sådan stor skillnad på riktiga experter och självutnämnda sådana
--------------------------------------------------------------------------------------------
Bästa tävlingsdagen
någonsin i Boden

Ovanstående superlativer kommer från Bodentravets
verksamhetsansvarige David Zimmer.
– Ja, jag påstår att lördagen blir den bästa tävlingsda-
gen någonsin på Bodentravet, kommenterar Zimmer.
Huvudnumret och kronan på verket är såklart
Norrbottens Stora Pris. Men loppen runt omkring håller
även de i några fall mycket hög och i andra bra V75-klass
Bosse Lundqvist
Sen kanske man kan tänka att David måste säga så.
Det är hans jobb.

Vi andra kan som tur är tycka vad vi vill.

Vi får se hur många som hakar på och redovisar ett system här på Sharps.

Det kanske tillochmed blir så att SO spelar ett förhandarsystem?

Mvh Uffe
Grant är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-17, 19:39   #49

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 6492
Standard

Det är en härlig helg med pridefestival i Luleå, där ska ja svänga runt med skruven framme, sen v75 i boden. 5k plus människor , 80% dygnraka. Ungefär som ja är nu njut av sporten, flerbånga eller var tyst.
shjuve9le är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-17, 20:22   #50
SO

SOs avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 3719
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Grant Visa inlägg
Sen kanske man kan tänka att David måste säga så.
Det är hans jobb.

Vi andra kan som tur är tycka vad vi vill.

Vi får se hur många som hakar på och redovisar ett system här på Sharps.

Det kanske tillochmed blir så att SO spelar ett förhandarsystem?

Mvh Uffe
Nej Uffe. Svårt att tänka mig att du ska få se något system av mig här på sajten. Jag har absolut helt slutat med att lämna tips här. Har SYNDAT tre gånger under våren - när jag inte kunde låta bli - Det var Kalcium (Angelica Holm) Art Nökkve (håkan Skoglund) och Latino (Per-Arne Lindström) Alla tre vann och som du vet lämnar jag redogörelse varför dom ska vinna, långa motiveringar. Detta för att någon ska känna sig säker om jag ska ryggas eller inte.

Tycker att sajten sköts väldigt illa. det som hände mig 16 aug har jag mycket svårt att smälta och även försökt få respons för anledningen, men inte fått ett pip till svar. Som du minns så kvaddades Travpunkten med ca tusen inlägg om samma saker och det verkar inte bli bättre här på Sharps. Massor av duktiga skribenter har nu slutat skriva här och jag ska nöja mig med att vara med i den allmänna debatten om man så säger och bevaka travets framtid.
Annars mår jag bra, hade nyligen en hjärtinfarkt som klarades av till full belåtenhet och spelet flyter till belåtenhet. Senaste av dignitet var en V4 på hagmyren till nästan 7 lakan. Nu ser jag fram emot HOTING travet i början oå juli. Folkfest med LOKET (!) Keep smiling/SO
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hanscrispi (+5), Speedyearl (+5), gosper (+10), mocka (+5), abstruse (+1), JerryB (+5), Fulsprit (+5), Bluesmith66 (+5), DIF (+2), kasse (+2), asgaya3141 (+5)
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-17, 21:12   #51

Grants avatar

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 6099
Smile

Citat:
Ursprungligen postat av Wobbler Visa inlägg
ja man kan inte bara tänka 99.9% reducering ?
V64 idag å Gävle, antalet möjliga kombinationer om man kör
allaxallaxallaxallaxallaxalla är 4665600 st. Om man reducerar
99,9% blir det 4665 rader. Jag tror att de flesta reducerar mer
än så. 99,99% är nog ett minimum för en mycket stor majoritet.

Mvh Uffe
Grant är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-17, 21:16   #52

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 1645
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SO Visa inlägg
Nej Uffe. Svårt att tänka mig att du ska få se något system av mig här på sajten. Jag har absolut helt slutat med att lämna tips här. Har SYNDAT tre gånger under våren - när jag inte kunde låta bli - Det var Kalcium (Angelica Holm) Art Nökkve (håkan Skoglund) och Latino (Per-Arne Lindström) Alla tre vann och som du vet lämnar jag redogörelse varför dom ska vinna, långa motiveringar. Detta för att någon ska känna sig säker om jag ska ryggas eller inte.

Tycker att sajten sköts väldigt illa. det som hände mig 16 aug har jag mycket svårt att smälta och även försökt få respons för anledningen, men inte fått ett pip till svar. Som du minns så kvaddades Travpunkten med ca tusen inlägg om samma saker och det verkar inte bli bättre här på Sharps. Massor av duktiga skribenter har nu slutat skriva här och jag ska nöja mig med att vara med i den allmänna debatten om man så säger och bevaka travets framtid.
Annars mår jag bra, hade nyligen en hjärtinfarkt som klarades av till full belåtenhet och spelet flyter till belåtenhet. Senaste av dignitet var en V4 på hagmyren till nästan 7 lakan. Nu ser jag fram emot HOTING travet i början oå juli. Folkfest med LOKET (!) Keep smiling/SO
Lycka till! Läser dina inlägg med stort intresse,synd att du trappar ner.Vet inte vad som hände 16 Aug. en önskar dej god hälsa och lycka till.
SO (+5)
drakdead är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-18, 00:01   #53

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Det är lite som att gå på/titta på Ullared fast online det här. Ska ändå inte ägna mig åt omgången så jag myser lite över alla repiga skivor som gnider sig emot varandra här

För att gå on topic (off topic i det här fallet?) så vill jag påstå att det blir en stor favoritparad imorrn och att enda skrällen kommer i kallblodsloppet där Ohlsson rattar in Kongen efter en fin smygresa.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-18, 00:24   #54

Reg.datum: maj 2013
Sharp$: 921
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Det är lite som att gå på/titta på Ullared fast online det här. Ska ändå inte ägna mig åt omgången så jag myser lite över alla repiga skivor som gnider sig emot varandra här

För att gå on topic (off topic i det här fallet?) så vill jag påstå att det blir en stor favoritparad imorrn och att enda skrällen kommer i kallblodsloppet där Ohlsson rattar in Kongen efter en fin smygresa.
Verkar som att WT-folket håller på att ta över det här forumet. Obehagligt och trist.

Tror dessvärre att du har rätt och att vi har minst en typ av jackpot att vänta. Funderar ändå på att, utöver flerbång, köra ett mindre system med spikar på Whitehouse Express och Finca Boko. Hawk Cliff möter ju inget så att gardera den
är förmodligen ren idioti men jag tänker då prova på chanssystemet att lägga till 6,9,11,12.

Hoppas på rejäla körningar och att några chanslösa pållar offras så vi slipper den favoritparad som det på förhand ser ut att bli.

Om Ready For More i sin årsdebut tillåts glida runt i spets i pisstempo så blir jag ledsen på riktigt.

Lycka till alla!

Senast redigerad av mocka den 2016-06-18 klockan 00:42.
mocka är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-18, 00:49   #55

KalleKluts avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 18401
Standard

Jag kommer att spika två av dessa. Velar lite mellan vilka..

Avd1. Gaddar friskt då jag inte tror på WE.

Avd2. Guli Storm. Bra chans hur det än blir kört.

Avd3. Le Chapeau. Förstår inte hur den ska torska från spets.

Avd4. Olympia Gold. Enkelt gäng att runda om det inte häxar.

Avd5. Gaddar nog Hawk Cliff med 6,12,1 och hoppas..

Avd6. 1,2,6 räcker och blir över.

Avd7. Rankar 8,4,9,10.
KalleKlut är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-18, 01:41   #56

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 6564

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ExtremtRik Visa inlägg
Överspelad eller ej hmmm

70% kan i sig inte vara värde särskilt ofta, men då en rad består av 7 vinnare skulle det kunna vara värt att använda den som spik lite beroende på

Åbystarten är bara att glömma det vet jag, hur man sedan funderar på avsaknaden av lopp....

För andra året i rad lär nr 8 vinna Guld, sug på den alla statistiker
Satan sådant intetsägande inlägg.

Han efterfrågade huruvida det var en spelvärd spik eller inte.

Jag anser att spelvärdet är i paritet med vinstchansen 70%. Huruvida du tycker att min bedömning på 70% vinstchans kontra 68% spel på hästen är spikvärt får du fundera över själv. Jag kommer i alla fall spika honom då han är helt överlägsen detta motstånd. Avsaknaden av lopp gör honom sannolikt mer spelvärd då han möter skit i jämförelse med senast och dessutom är spåret bra till skillnad från sista.
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-18, 07:23   #57

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 5341
Standard

Jösses så lite Hanna Olofssons häst är streckad.Finns det någon som kan sätta spelarna på plats så är det Hanna med Adrigo som har knallform för dagen.

Min vinnare Adrigo till 25 gånger )
Gammal 2016-06-18, 08:41   #58

Reg.datum: maj 2014
Sharp$: 1377
Standard

Nån som har travögats rank
Johann87p är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-18, 09:44   #59

Klankes avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 936
Standard

avd1
7 Whitehouse Express var fin när han avgjorde till säker seger på Vermo näst senast. Hästen kommer från en fin insats i V75-finalen på Solvalla och får tipset. 6 Nappa Scar följde med klart godkänt bakom ledaren i årsdebuten och höll senast länge i ledningen, men Tesio blev för tuff till slut. Med två lopp i kroppen ska formen vara bra och han räknas tidigt. 3 Random Shot har fått sex lopp efter långt uppehåll. Han vann V75-lopp i fjol och från ett fint läge ska han inte glömmas bort. 5 Archie Dream är snabb ut och höll bra i ledningen senast. Han är startsnabb och travsäker och kommer han till spets är han inte borta. 1 Andover Streamline Kan öppna snabbt och har ett passande läge. Vann lätt senast. 8 Claudius F Har hittat storformen på slutet, Trist läge.. 12 DIGITAL CONTROL har ett svårt läge, men har formen på topp. Han har varit fin vid segrarna på slutet och blir det hård körning i täten kan han slå till över upploppet.
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-18, 10:06   #60

Reg.datum: jan 2015
Sharp$: 2371
Standard

Spv spikar Guli Storm OCH Hawk Cliff
MatsE (+5)
Spojs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td