Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-07-02, 13:12   #61

Reg.datum: jul 2013
Sharp$: 1178
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Spiken64 Visa inlägg
Veijo vinner loppet om han kör smart här
Hur ska han köra då ?
1William är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-02, 13:56   #62

ExtremtRiks avatar

Reg.datum: dec 2013
Sharp$: 3164
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
Omgångens klaraste spik:
Avd.1 3 Sir Ratzeputz - i dagens form med spetsläge!? Trodde aldrig jag skulle säga det om den här hästen men den är STENKLAR!!

Omgångens skrällspik:
Avd.3 1 Gorgeous Boko!! 5% på en försöksvinnare från bricka ett?? Folk är dyngraka!!
Folk vet inte hur bra den här är.... Det tackar jag för!

Omgångens sköna kantboll:
Avd.7 12 Ebony Boko 6%!! "Spetshäst" tänker packet och glömmer strecka.... Tackarrrrrrrr säger doob! Stallform deluxe och Jörgen nöjd och förhoppningsfull!
Instämmer.

Ebony Boko fullkomligt älskar jag, vilken kuse, håller med om att spets inte är något måste samtidigt som förstås 12e suger rent generellt, så procenten är viktig

Sen är man ju alltid sugen fälla storisar. Dämpar dock min iver när jag såg/hörde Nurmos i gårdagens sändning, han var närmast lite förnärmad när han fick frågan om Ratzeputz kommer duga i guld och påpekade att på en finare bana, Solvallas, än den han gick 1.10.0 på i Östersund kan han en 9-tid vilket borde duga... vidare var Ratzeputz lugnt tagen hittills i karriären... (fritt citerat).
( För att inte trampa på någon tå: Man ska nog tolka det om banan som att Solvallas är exceptionellt bra, inte att Östersund är kass men det brukar ju inte alltid vara välvattnat och superfäste på alla banor, av naturliga skäl har Solvalla stora resurser även om förstås den också är tillfälligt sämre emellanåt.)

55% ter sig inte särskilt mkt med tanke på det.

Nybrink mfl tänker sig att Ratzeputz inte spetsar och därmer "målas kartan om"...
I så fall finns förstås ett gäng utmanare som inte är dåliga, fint lopp! Ska lägga ut mitt rysarspel i avdelning 1 när pusslet om väder/bana och form på hästarna är lagt och oddsen kalkylerade...
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-02, 13:59   #63

Alderbrans avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 1759
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Ser att alla intervjuerna igår ligger samlade på ATG play under V75 mixen. Dom som missat dom och har 50 minuter över bör absolut spela upp dom. Väldigt bra tränarintervjuer i fredagarnas lunchsändningar och helt gratis till skillnad från betaltjänsternas dito.

Det brukar bli hästar som underpresterar vid dåligt väder. Inte bara pga sämre bana utan kan vara hästar med känsliga halsar mm. Det är dock inte lätt som spelare att få en överblick över det.
Intygar...är själv på banan det åskar och blixtrar plus störtregn just nu, återstår att se om det håller i sig
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+3)
Alderbran är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-02, 14:12   #64

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Mycket skryt om den, men det är upp till bevis. Har ju inte levererat enligt snacket ännu. Nej, det här vinner Erik.
Under första halvåret har Fridericus startat 8 ggr med 3 segrar och nästan en halv miljon intjänat - mer än någon av konkurrenterna i loppet. Visst har han levererat!

Sir Ratzeputz släpps förmodligen till ledningen av Prins Alf. Men regnsur bana är ett minus för favoriten. Om Veijo får andrapar ytter har Fridericus - men även Coldtown, Fire to The Rain och Ready For More tunga spurter. Om två timmar vet vi hur banan är. Banans skick avgör mycket.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-02, 14:38   #65

Reg.datum: apr 2015
Sharp$: 5112
Standard

Himlen gråter över Sundbyholm, inte av sorg utan glädje över så fina lopp. Regnet ställer dock till det för en och annan favorit.
Avd 1; 3. Sir Ratzeputz är nog befogad favorit efter de senaste insaterna, dock missgynnad av nederbörd. Garderas med några varav 6,9,10 är de roliga. Får vara orolig för 8 Coldtown men spåret och Jormas V75-statistik i år gör att den går bort. 1,3,5,6,9,10

Avd 2: Dessa lopp brukar vinnas av någon från startvolten eller sistavolten. Första tanken var 14 Alfas men pga vädret hamnar singelstrecket på 15 Amaru Boko utan att känna mig 100 på att det är rätt val. 14
Avd 3: 3-åriga ston och dålig väderlek känns som helgardering och så får det bli. Med mitt flyt vinner säkert någon av de 3 mest betrodda. Alla
Avd 4: Streckar de 5 mest betrodda och hoppas på Örjan. 11 Hawk Cliff blir ganska betrodd och finns med på lappen. Jorma har vunnit 1/76 på V75 i år…. Kanske svarar med ett hattrick idag men känns ändå som ett bortkastat streck. 2,3,6,9,11
Avd 5: 4 Seedorf OMF vinner varannan start, dags nu till 15%. Behöver en spik så ”honom ska vi ha”!
4
Avd 6: 2 Makethemark vinner väl om han inte är sjuk eller känslig för vädret. Var dock inte riktigt som tidigare vid försökssegern. På retur eller bara en tillfällighet? 3-åringar är dessutom ofta ojämna så en gardering känns given. 5 kusar får plats på min bong. 1,2,3,4,9
Avd 7: Behöver en spik till, valet föll på 4 ODF då Veijos har viktigare uppgifter framför sig.

1. 1,3,5,6,9,10
2. 14/15
3. Alla
4. 2,3,6,9,11
5. 4
6. 1,2,3,4,9
7. 4
Lycka till 
Bonbon är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-02, 15:11   #66

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 39581
Standard

Banan ser ju fin ut måste man säga. Det blir nog inga problem.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-02, 15:15   #67

drakens avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 8027
Standard

Citat:
SMHIs väderapp säger regn i Eskilstuna kl 13-19. Mest ska det regna från kl 14-17. Stämmer det är det sämsta tänkbara gällande V75 vädret.
Bor i Eskilstuna så har minst lika bra koll på hur vädret är jämfört med en väderapp
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-02, 15:24   #68

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 3848
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Banan ser ju fin ut måste man säga. Det blir nog inga problem.
vilka spikas idag? jag tänkte örjan i avd 5 och veijo i sista. vad tror du?
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-02, 15:42   #69
Banned

Reg.datum: apr 2015
Sharp$: 5246
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dado Visa inlägg
Ser favoritbetonat ut. För favoritbetonat ut för mig. Funderar på om jag ska gå på Bergh idag, spika 10 Officer C.D (som kanske kommer iväg bra från femtespåret? Eller står och stampar....) och 4 Algot Zonett som borde gynnas av ev tung bana och som kanske t o m kör sig till ledningen härifrån...
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-02, 15:47   #70

Reg.datum: aug 2015
Sharp$: 286
Wink

V75-6 heltäckt på två

Tror på en Båth-are, men inte skriket 1 Louie Brodde utan 5 Urchin. Bägge startsnabba och med urryckare för första gången. Tänkbart scenario är att 1 släpper till 5 och därifrån ska stallkompisarna slås. Med lucka blir det spännande målfoto. Även om inte 5 når ledning tror jag Erik förmår måtta in honom i slagläge till upploppet, 10.7/600 näst senast imponerar och det räcker mycket långt från 2-3 utvändigt.

Den modige spikar 5, den försiktige täcker med 1/5.
snasl är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-02, 15:56   #71

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 61667
Standard

Robotspel från Belgien idag igen? Dom håvade ju in massor igår. Nu var inte en vinnaren i avd 4 favorit på V4 men den gav enormt mycket mindre i utdelning än övriga hästar.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-02, 15:58   #72

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2366
Standard

Citat:
Robotspel från Belgien idag igen? Dom håvade ju in massor igår. Nu var inte en vinnaren i avd 4 favorit på V4 men den gav enormt mycket mindre i utdelning än övriga hästar.
Ja det kändes rätt surt att bara få 750 spänn när man satt med spik på den i sista...
Manprinsen är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-02, 16:00   #73

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 61667
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Ja det kändes rätt surt att bara få 750 spänn när man satt med spik på den i sista...
Jag hade 4 hästar så det var surt att den gav så märkligt lite då den varken var favorit på streckspelet eller v spelet. Blir inte förvånad om det kommer upp en jättemångbong från Belgien i vinstlistan.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-02, 16:01   #74

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 39581
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dado Visa inlägg
Se mitt tidigare inlägg.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-02, 16:06   #75

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Inte idag. Många ryggade nog Spelvärde där och spikade.

Senast redigerad av Helge den 2016-07-02 klockan 16:07.
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td