Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-07-04, 13:28   #1
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 167
Sharp$: 57057
Standard

V75-Jarlsberg 10 juli


Startlistorna klara så startar en slinga för dom som ska spela. Det är väldigt få svenska hästar i denna V75 gång även för att vara en omgång som körs i Norge, så det är nog en god idé att redan nu börja titta på lopp i de norska lopparkiven om man inte följer Norgetravet frekvent och redan har koll på alla hästar.

Startlistorna finns här

http://www.travsport.no/Sport/StartL...?date=20160710

V75-1 är ett stayerlopp där känslan är att åtminstone V75 spelarna i Sverige gör On Hold till favorit. Det är för mig minst 10 totalt okända hästar i loppet så kan inte ha någon uppfattning om det är rätt.

V75-2 ett ganska lågklassigt stolopp med bara en svensk häst om jag ser rätt. Har ingen koll på dessa hästar heller.

V75-3 är det fler hästar med som man känner till lite i alla fall. Tror att Untersteiner blir klar V75 favorit från spelen i Sverige med sin Je T Aime Express. Hästen är den som tjänat klart mest pengar också.

V75-4 är också ett rätt lågklassigt V75 lopp med för dom som inte följer travet i Norge idel okända hästar. Playboy Face är väl den spelarna känner till. Blev 4a i fredags på Sundbyholm och det var väl ingen monsterprestation direkt om jag minns rätt. Det är den enda svenska hästen i loppet.

V75-5 ett oerhört lågklassigt 4-5 årslopp. Enda svenska hästen Sofia Aronsson tränade Beauty Cash som var oplacerad som rätt mycket spelad senast i ett diamantstoförsök i Åmål. Det är den enda hästen i loppet jag känner till.

V75-6 är dagens huvudlopp och ett riktigt kanonrace. Quick Fix vann väl spårlottningen och kanske kan leda runt om ? Var tar BBS Sugarlight vägen från det spåret ? Papagayo E och Sauveur två andra kanoner och detta är väl det enda riktigt intressanta loppet på söndag egentligen.

V75-7 ett rätt fint fyraåringslopp. Mest norska hästar här med som jag inte har koll på. Jerry Riordans Twister Bi känner man i alla fall till. Den fick bra spår och loppetden gjorde i Halmstad i början av maj sitter på näthinnan fortfarande.


Sammanfattningsvis en V75 omgång som egentligen skulle varit en vanlig V64a men regelverket gjorde att det blev en extra V75. Det är en V75a med väldigt få svenska hästar och därmed en av årets mest tidskrävande omgångar att läsa på för många svenska spelare. Eftersom jag inte själv har koll på travet i Norge kan jag inte bedöma om det är en intressant omgång spelmässigt. Kommer inte själv läsa på. Det skulle ta alldeles för lång tid.

Lycka till nu med V75an..... På söndag den tredje på fyra dagar.

Senast redigerad av olle den 2016-07-04 klockan 16:33.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-04, 13:38   #2
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 2 549
Sharp$: 5341
Standard

11 juni?
__________________
Som ofta bäst när det gäller.
Spiken64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-04, 14:19   #3
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 167
Sharp$: 57057
Standard

10 juni. Fel. Går tyvärr inte att redigera rubriken på ett inlägg.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-04, 16:32   #4
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 2 549
Sharp$: 5341
Standard

Det är juli månad inte juni.
__________________
Som ofta bäst när det gäller.
Spiken64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-09, 21:21   #5
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 167
Sharp$: 57057
Standard

Spelarservice gratis till denna omgång.

Mest intressant när man läser intervjuerna är att West Coast i Norgedebuten gick med skor, öppet huvudlag och vanlig vagn. Nu ska den tävla barfota runt om, med norskt huvudlag och med jänkarvagn. Det gav ju enorm effekt (och blev jätteskrik spelmässigt) när Stefan Melander gjorde den ändringen första gången på hästen. Men har ingen aning om vad hästarna den möter går för så svårt att bedöma chans/spelvärde. Nästan inget omsatt i nuläget.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-09, 22:21   #6
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 093
Sharp$: 6132
Standard

Kollade igenom listorna men känns som en mer eller mindre ospelbar omgång. Det enda av intresse som hoppade ut var Spirit Real och den får ett vinnarspel.
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-09, 22:53   #7
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 2 898
Sharp$: 3839
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Spelarservice gratis till denna omgång.

Mest intressant när man läser intervjuerna är att West Coast i Norgedebuten gick med skor, öppet huvudlag och vanlig vagn. Nu ska den tävla barfota runt om, med norskt huvudlag och med jänkarvagn. Det gav ju enorm effekt (och blev jätteskrik spelmässigt) när Stefan Melander gjorde den ändringen första gången på hästen. Men har ingen aning om vad hästarna den möter går för så svårt att bedöma chans/spelvärde. Nästan inget omsatt i nuläget.
Var hittar man gratis spelarservice? Tacksam
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-10, 00:22   #8
 
mijo14s avatar
 
Reg.datum: maj 2012
Ort: Ystad
Inlägg: 1 373
Sharp$: 1805
Standard

http://www.nettavisen.no/sportspill/...423242269.html
mijo14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-10, 07:07   #9
 
Migges avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 867
Sharp$: 3627
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dado Visa inlägg
Var hittar man gratis spelarservice? Tacksam
http://www.spelarservice.se/

Du behöver registrera dig för att komma åt materialet
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
dado (+2)
Migge är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-10, 09:24   #10
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 46
Sharp$: 3731
Standard

Fortfarande hela 6 ggr på West Coast på Unibet (fick 7 ggr)!
Även 6 ggr på Beauty Cash är bra, lättning i balansen, spets o slut!

//David
daza är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-10, 09:29   #11
 
Reg.datum: mar 2015
Inlägg: 175
Sharp$: 271
Standard

Hallo! Har west gått med biken tidigare??
Jockepo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-10, 09:34   #12
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 690
Sharp$: 1014
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tvablaa Visa inlägg
Kollade igenom listorna men känns som en mer eller mindre ospelbar omgång. Det enda av intresse som hoppade ut var Spirit Real och den får ett vinnarspel.
Min svepande blick fastnade också på den, 2,3 % på strecken och 35 ggr på vinnarspelet just nu.
Bluesmith66 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-10, 09:44   #13
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 2 549
Sharp$: 5341
Standard

9.Redolina Park får vi inte glömma att den va med i Harpersloppet på Solvalla men vem är Knut Robin Dalsbotten?

Så här gjorde man på hästen i Harpers samma idag?

Formen er bra, han skal gå skoløs med draskylappe
__________________
Som ofta bäst när det gäller.

Senast redigerad av Spiken64 den 2016-07-10 klockan 09:48.
Spiken64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-10, 09:45   #14
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 690
Sharp$: 1014
Standard

Eftersom jag "försov" mig igår och inte hann lämna in nåt V75 så gör jag ett försök idag istället och försöker hålla mig vaken..haha.

Var helt inne på Twister Bi senast men den hoppade ju tyvärr, vinner nu istället, spik !
On Hold, formen bättre och bättre, kliver runt "Baggarna" och vinner antagligen med 40 meter ;-). Spik !

Peter Untersteiner vinner med Je Táime Express eller BBS Sugarlight, utgångshästar minst 1/2 !

I övrigt bara att fylla på med så många streck man har råd med.

Ibland är det löjligt enkelt att spela på trav !! (Men inte lika lätt att vinna, ska tilläggas...haha)

Lycka till idag !!

Bluesmith66 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-10, 10:02   #15
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 2 549
Sharp$: 5341
Standard

V75-1

- 1 PINGO SPRING starter onsdag på Kongsvinger. Hvordan to tette løp slår ut er jeg usikker på, innsatsen må uansett sjekkes. Hesten drar fordel av distansen og går utrustet med åpent hodelag og vanlig sulky. Vanskelig for meg å uttale meg om sjansene da jeg ikke kjenner motstanden, sier kusk Hans Christian Holm.

- 2 MC VET var tjukk i et bein før løpet sist, og ble strøket. Jeg forventer at han skal kunne gå ned mot 1.15 over distansen fra strek, men om det holder mot gode hester som On Hold er vanskelig å si. Det er mulig vi drar ut alt av ørene på ham for første gang nå, ellers er det ingen endringer planlagte, forteller kusk Erlend Rennesvik.

- 3 PANTIN S.E. er en hest i kraftig utvikling, poletten begynner å falle ned. En sterk type, 3100 meter er nærmest et pluss. Jeg har ambisjoner her uten å kjenne motstanden veldig godt. Går skoløs på alle fire, sier Åke Lindblom.

- 4 CRYSTAL OCCAGNES har møtt litt billigere motstand i de to seiersløpene. Vi får være fornøyde om han sikrer seg en premie over 3100 meter mot gode hester, mener kusk Geir Mikkelsen om hesten som trenes av Rune Gammelsether.

-5 STANDING OVATION kommer ut etter pause. Trener fint. Skal gå skoløs rundt om. Åpent hodelag. Han er trippelaktuell med klaff, sier Kristian Malmin som kjører og trener 8-åringen sammen med kollega Trond Anderssen.

- 6 ROLIN får det tøft med å hevde seg i toppen. Vi smyger med for å kapre en premie. Går med vanlig vogn denne gangen, åpent hodelag og sko, sier trener og kusk Simen Bjørbæk Jessen.

- 7 NEXT PHOTO DIAMANT er fornøyd med premie her. Innsatsen i de siste løpene har vært bra, men han ble «tempotorsk» sist. Skal takle distansen 3100 meter, jeg tror det skal passe. Går uten sko og med draskylapper som vanlig, sier trener Petter Glittum. Ole Johan Østre kusker.

- 8 MILLROYCE har ikke fått noe bra spor i volta for dens del. Vi har vært fornøyd med hvordan hesten har prestert for oss, men tror fortsatt at en premie gjelder. Går med draskylapper og vanlig vogn, sier trener Karoline Krogh-Hanssen.

- 9 URAKAS GILBAK har hatt en liten pause etter at han har vært behandlet i et framkne, men trener veldig fint nå. Det er en hest i utvikling og som besitter bra kapasitet. Jeg er litt spent før denne starten, men hesten har vist at han takler distansen. Med litt klaff underveis kjemper han langt fremme her. Jeg har ikke bestemt meg for eventuelle endringer ennå, forteller Pål Buer.

- 10 FILL JOY DREAM har lite med starter og holder noe usikker form, men distansen passer bra. Skal som vanlig gå med amerikanervogn. Helstengt hodelag og skoløs rundt om. Møter noen gode her og må være fornøyd med premie, sier Bjørn Garberg.

- 11 ORION HINDØ har egentlig bra form og er bedre enn raden så jeg er litt spent. Å vinne blir imidlertid tøft. Vi tok av skoene sist; da ble han sårbeint. Det blir sko på igjen og hele skylapper, sier trener Petter Glittum. Tom Erik Solberg kusker.

- 12 APOLLO HORNLINE har litt usikker form, men er flink i pengene. Takler distansen. Ingen utstyrsendringer. Fra tillegg og mot gode hester er det premie som gjelder, sier Svein Ove Wassberg.

- 13 VASADU møter gode hester over en for han passende distanse. Jeg tror han har en 14-tid inne, men mener samtidig at det blir vanskelig å vinne. Kan vi hente oss en fin premie er jeg fornøyd. Går med hele skylapper, vanlig vogn og sko, sier trener og kusk Morten A. Pedersen.

- 14 ROCKY P.H. gick över i passgång senast och det blev lite fel. Han gjorde ett fint lopp sedan och gången innan fick han inte riktigt chansen och gick i mål med full fart och krafter kvar. Hästen håller bra form och har inget emot distansen. Jag hoppas att vi ska kunna vara med där framme och har full respekt för On Hold i första hand, säger Knud Mönster.

- 15 ON HOLD galopperade senast i Kalmar och jag har ingen förklaring till varför, det kom verkligen helt oväntat. Efterår gick han ett topplopp och håller mycket bra form. On Hold gillar att springa långt och han är van att möta tuffa hästar varje gång. Jag kan inte motståndet speciellt bra och jag räknar med att vi är med i segerstriden.

V75-2

- 1 NETHERLEES DREAM har jeg hatt tre uker på stallen. Hun var halssyk i sin siste start, men er for lengst bra av det og trener bra. Er meget startrask, noe hun viste ved å ta teten i fjorårets Hoppe-Derby. Kusken kjenner henne godt, og jeg tror planen hans er å kjøre i tet så lenge det går. Skal gå i amerikanervogn og trolig uten sko, sier Frode Hamre.

- 2 TREATMENICE er i kanonform om dagen. Vi kommer til å ta av bakskoa for å kjøre på optimal balanse denne gangen. Jeg mener hun har en 12-tid inne på distansen ved riktig reise, og er veldig spent på hvordan det går. Det blir tøft å vinne, men ikke umulig. Draskylapper og vanlig vogn som normalt, sier trener Stein Grinaker.

- 3 DEBBIE B.R. har fått et greit spor, og hoppa er god. Nest sist satt hun fast i hardt lag på Bjerke, mens hun ble sittende sist hele veien i forrige start. Hun kommer ut skoløs og med blendemaske, forteller Tor Arne Eggen.

- 4 GET ON Up fick inte riktigt chansen senast och hade krafter kvar i mål. Det är ingen sprinter egentligen och när det inte blir något tempo i loppen har hon svårt att hävda sig. Hästen är i mycket fin författning och känns bra i jobben. Jag hoppas att det blir ordentlig fart på loppet för så stiger våra chanser att vara med där framme, säger Knud Mönster.

- 5 WILMA LEGGROWBACH har fin form, men har vel ingen kjempefordel av sprintdistanse. Samtidig synes jeg hun bør få litt oppmerksomhet før dette løpet. Hun kommer ut skoløs og med helstengt hodelag som i sine siste starter, melder Geir Mikkelsen.

- 6 TOOLTIME leverte bra til seier på Momarken sist. Er helt ok fra start, så sporet er greit. Normalt en fin vinnersjanse. Skoløs og vanlig vogn gjelder, sier trener Bo Westergaard.

- 7 MILLION KISSES satt fast senast och hade en hel del krafter kvar. Vi försökte få med henne i Stosprinterfinalen, men tyvärr löset det sig inte. Hästen håller bra form och är gynnad av den korta distansen. Spåret är lite långt ut och vi måste ha en hel del tur, säger Kenneth Haugstad i Roger Walmanns stall.

- 8 THAI FREEDOM var uheldig med sporet, men formen er veldig fin. Hun gikk et banejobb i dag (mandag) over 2100 meter og det gikk radig til slutt. Hun plages litt med en muskel bak, men jeg føler at vi har kontroll på det nå. Eirik Høitomt har kjørt henne en gang tidligere, da ble hun femte i Derby-kval. Jeg ser det som en stor fordel at kusken kjenner henne fra tidligere. Det blir samme balanse som sist, og vi reiser nedover på lørdag. Thai Freedom har ingen problemer med å reise, informerer Heidi Ytrestøyl.

- 9 MILEY GOAL møter gode hester nå, og har egentlig skuffet litt i år. Hun har vært litt tung i kroppen og trengte nok løpet sist. Jeg håper å se henne forbedret til dette løpet. Lars Anvar Kolle mente hun var litt lett fremme sist, så hun kommer ut med litt tyngre balanse denne gangen. Jeg tror trippel er maks av hva vi kan forvente, mener Per-Erik Gravdal.

- 10 S.J.S VICTORIA virker fin i trening om dagen. Distansen er kanskje i korteste laget, men hun har vist at hun kan vinne over 1609 meter tidligere. Løpet sist gjorde godt, og hun gikk pigg i mål. Det blir ingen endringer til løpet, og jeg har troen på at hun skal være med og slåss der fremme, sier trener Bjørn Larsen.

11 WORDIE HANOVER var också med i ett kval till Stosprintern och svarade för ett mycket bra lopp. Hon blir bättre och bättre och är bra för klassen. Läget gör att vi måste ha lite marginaler med oss och klaffar det hoppas jag att vi dyker upp där framme, säger Kenneth Haugstad i Roger Walmanns stall.

12 FANTASY DESTINO vant sist og formen er bra. Skal gå uten sko foran. Står vanskelig til og må ha klaff for at det skal løse seg. Outsidersjanse, sier trener Jo Svenstad om hoppa André Henning Stensen kjører.

V75-3

- 1 JE TAIME EXPRESS håller bra form och gör sällan eller aldrig ett dåligt lopp. Senast gick det ruskigt fort till slyt och han avslutade snabbt han också. Allt ser bra ut och spåret är jag nöjd med och jag laddar från början. Jag tror på en ny bra insats av hästen och ändrar inget, säger Peter Untersteiner.

- 2 DENISE F. BOKO leverte et sterkt løp sist, gikk i dødens siste 1200 og tapte kun knepent for Bruno di Quattro. Sporet er det beste hun kan få ettersom hun ikke er av de raskeste fra start. Regnes med trippelmulighet selv om jeg setter henne sist av mine tre. Skal gå uten framsko og med amerikanervogn, sier Frode Hamre.

- 3 D.D.S HITMAN er en riktig bra hest. Har vært litt het, men var rolig sist. Da var det 2600 meter, og jeg kjørte et snilt løp. Han er for øvrig ikke rask ut . Jeg kjenner ikke motstanden, men han er helt klart en seierskandidat. Gikk med sko sist, denne gangen blir det skoløs balanse, sier kusk Peter Ingves om hesten som trenes av Petri Puro.

- 4 ROYAL ICE leverte to strålende løp i Bjerke Cup og travet 10,9 fra dødens. Han er bra ut, og planen er å kjøre for tet. Kan ikke ta den om ikke 1 Je Taime Express slipper, men vi skal gjøre et hardt forsøk. Setter ham først av mine tre fra denne utgangsposisjonen. Går uten framsko og med amerikanervogn som vanlig, sier Frode Hamre.

- 5 CHATAIN har fin form og var tilbake i slag sist, han kjentes bra ut. Nå møter han tøff motstand og kan vi være på trippelen må vi være fornøyde. Det er mulig han kommer ut skoløs rundt om denne gangen, han har aldri gått barbeint på alle fire beina tidligere, opplyser Erlend Rennesvik.

- 6 SPIRIT REAL har utvecklats på sistone och gjort flera riktigt bra lopp. Senast fick han chansen sent och var inte långt ifrån att slå av Volstead till slut. Allt ser bra ut i träningen och han kommer säkert att göra ett bra lopp igen. Och vi får se hur långt det räcker, det är väldigt många bra hästar i loppet, säger Andreas Lövdal i Jerry Riordans stall.

- 7 CADABRA TOOMA gikk et bra løp til andreplass på Sørlandet i siste start. Her er det gode hester i mot, og det blir tøft å vinne. En premie er realistisk. Amerikanervogn og sko som sist, sier kusk Åsbjørn Tengsareid om hesten som trenes av Tor Olaf halle.

- 8 BRUNO DI QUATTRO har vunnet seks V75- løp i år og blir bare bedre og bedre. Står vrient til mot gode hester. Skal han være seiersaktuell må vi ha hardt tempo underveis. Blir det det runder han de fleste. Seierskandidat, men som sagt setter jeg Royal Ice litt foran. Sko på alle fire og amerikanervogn som vanlig, sier Frode Hamre.

- 9 EXODUS HANOVER vann säkert senast och han håller en bra form och blir successivt bättre. Allt ser bra ut i träningen inför det här loppet och med ett bra framspår hade jag trott på en bra chans. Nu är vi lite utlämnade till vad dom andra hittar på. Vi har en bra rygg och får försöka utnyttja det, säger Kenneth Haugstad.

- 10 TRIPOLINI V.P. har varit jättebra i år och senast slog han nytt banrekord i Vaggeryd. Han tränar på fint och går alltid in i mål. Med tempo på loppet blir jag inte överraskad om han är med på målfotot igen.

V75-4

- 1 BUTTERCUP er faktisk en ganske bra hest som står fint til i innerspor. Jeg synes faktisk hun kan være aktuell ved gardering, mener Rune Wiig som også kusket sist.

-2 EDSON BOKO har fått et løp i kroppen etter å ha vært borte fra løpsbanen i syv måneder, og han er sikkert forbedret nå. Det er snakk om en vinnerhest, men jeg synes det er vanskelig å sette ham inn i dette løpet, sier Pål Buer om hesten han skal kuske for trener Kjell Terje Leire.

- 3 WEST COAST synes jeg var veldig god I debuten for meg og vant etter en utvendig reise siste 1000. Var bra ut på volte, men vet ikke hvor god hun er på auto. Møter også bedre hester, og er ikke mer enn et fjerde-, femtevalg i mine øyne. Kjører skoløs og med amerikanervogn denne gangen, sier Frode Hamre.

- 4 PLAYBOY FACE är nyttig och gör bra lopp utan att det riktigt räckt ända fram. Han har mött bra hästar hela tiden och hästen tränar fint vilket han gjort ett tag. Han är ganska snabb från start och har passand eförutsättningar. Jag hoppas att vi ska kunna vara balnd dom tre, säger Kenneth Haugstad i Roger Walmanns stall.

- 5 MARCO DESTINO er en bra hest som jeg har hatt på stallen tre måneders tid. I første starten for meg avsluttet han bra etter avventende løp. Sist prøvde jeg han skoløs, og det fungerte overhode ikke. På med skoene igjen nå, og helstengt hodelag. En typisk outsider, sier Bjørn Garberg.

- 6 ROVERO DASOLO gikk bra på Leangen til tross for at han ble heit og dro unna. Hesten fungerte fint, men ble naturligvis trøtt til slutt. Tror jeg har en av de bedre hestene i feltet. Han går med sko, draørehette og vanlig sulky, sier trener Anders Lundstrøm Wolden.

- 7 DANCELLI leverer gode løp hele tiden, og holder sin fine form. Har trukket et spor lang ute, men synes han møter hester han er på tale

fot med og skal regnes med mulighet. Skoløs framme og sko bak som vanlig, samt modified sulky, sier Olav Mikkelborg.

- 8 LIMITED EDITION S.E. har tapt sportrekningen og jakter en premie. Går uten sko og med helstengt hodelag, sier trener Bo Westergaard.

- 9 POKER FACE D.E. har full form og leverte en forrykende avslutning fra vanskelig utgangsposisjon på Biri lørdag. Amerikanervogn og skoløs rundt om. Har ikke fått studert løpet ennå, men mener hun skal hevde seg bra med samme innsats som sist, sier hoppas kusk Alexander Heisholt.

- 10 SOLITARIO JET har vært uheldig og feilet i det siste, men formen er bra. Helstengt hodelag og skoløs rundt om. Har et fint løp på papiret og med litt klaff kjemper han i toppen, sier kusk Kristian Malmin som trener hesten sammen med Trond Anderssen.

- 11 ARN har trent bra. Skal gå skoløs bak og med helstengt hodelag. Sporet er bedrøvelig og premie må være målet, sier trener Jo Svenstad om hesten Andre H. Stensen kusker.

- 12 YANKEE CAT har utviklet seg fint i det siste og er i veldig bra form. Hun har en solid rekordforbedring inne, men har igjen trukket et håpløst spor over sprintdistanse. Herfra blir det å kjøre til slutt, og det er i første rekke premie som gjelder. Skal gå skoløs og i amerikanervogn som sist, opplyser Åsbjørn Tengsareid.

V75-5 - 1 MIMIS TEENY WEENY er en sta og litt vanskelig hest. Innehar bra kapasitet og gikk fint etter pause på Åby nest sist, og vant et montéløp i den siste starten. Skal gå skoløs bak og med åpent hodelag. Dette er ingen vinnerhest, så det er trippel som er mest realistisk, sier Jo Svenstad om 5-åringen André Henning Stensen kjører.

- 2 CRISP LOOK ble spurtslått av Digital Star i siste steg på Biri, og leverte et fint løp igjen. Er bra fra start, og Vidar (Hop) kommer til å kjøre for tet. Slipper eventuelt til Digital Star om han holder de andre utvendig. God trippelsjanse fra hans rygg. Barfot framme og vanlig sulky, sier Frode Hamre.

- 3 DIGITAL STAR ble overflydd på Biri, men vi fikk akkurat åpning tidsnok innvendig til å snappe seieren. Er hyggelig ut fra start, og vi kjører for å komme til tet på et tidlig tidspunkt. 2100 meter går bra. Jeg har seierstro. Kjører uten framsko og med vanlig sulky som sist, sier Frode Hamre.

- 4 IMAN ARVELLS fikk et tungt løp, men hesten var bra. Han fikk første sving i tredjespor i 1.10- fart, og siden punkterte han hjulet i siste sving. Jeg kjenner ikke motstanden, men Iman Arvells er en bra hest. Jeg har litt tro på begge mine hester på søndag, i hvert fall i trippelsammenheng, sier Tor Arne Eggen.

- 5 ESCAPE BOKO har gått fine løp i det siste og er i god form. Han er aktuell blant de tre fremste, sier Kristian Malmin som trener sammen med kollega Trond Anderssen, mens Lars Anvar Kolle kjører i løpet.

- 6 BEAUTY CASH var ruskigt bra näst senast och jag var därför brydd över hennes insats senast som inte alls var bra. Jag har kollat upp henne från topp till tå utan att hitta några fel. Jag tror att den dåliga insatsen berodde på att banan var lite lös och sedan passade inte en 800-metersbana hennes långa steg. Jag räknar med att hon är i bra författning för jag är nöjd med henne i träningen och gör hon en liknande insats som i Halmstad ska det vara en bra chans, säger Sofia Aronsson.

- 7 TRESPASSER var veldig bra i seiersløpet sist og holder prima form. Skal gå uten sko foran. Med klaff kjemper han i toppen igjen, sier Kristian Malmin han om hesten har i trening sammen med Trond Anderssen og som Hans Christian Holm skal kjøre i løpet.

- 8 DREAM SABHRA P. trakk et litt kjedelig spor med tanke på kanonformen han er i. Vant lett fra utvendig leder sist, og til tross for sporet håper jeg på en plass blant de tre. Går med fire aluminiumsko, vanlig vogn og helstengt hodelag som han har gjort i sine siste starter, sier trener Dagfinn Jessen om hesten sønnen Simen kusker.

- 9 DOUBLE SPIN har gått frem med løpet sist i kroppen, slik kjennes det ut i trening. Han vant faktisk ukjørt på Biri. Hesten har gått to banejobb etter løpet, det siste på torsdag i forrige uke. Da kjørte Eirik Høitomt 1.20 på distansen og var godt fornøyd. Jeg er fornøyd med sporet og ser ikke mørkt på oppgaven, selv om han støter på et par gode hester her. Jeg har ikke planlagt noen endringer, forteller Evy Marie Brinch.

- 10 JET BUG synes jeg var litt under pari på Biri, men det var et knalltøft lag. Han har tatt det løpet på fin måte, og ser fortsatt bra ut i trening. Synes selskapet er litt enklere denne gangen, og bakspor er ikke så ille. Håper å kjempe om en trippelplass, og han er verdt en strek for de som garderer. Skal gå skoløs og med vanlig sulky som vanlig, sier Olaf Henriksen.

- 11 I AM THE TIGER er en bra hest når han fungerer. Han har fått et dårlig spor, men kapasiteten er det ingenting i veien med og jeg synes ikke han skal glemmes helt, vurderer Rune Wiig.

- 12 KICKING CLASSIC er i veldig fin form. Skal gå skoløs rundt om. Har fått et dårlig spor, men er likevel trippelaktuell med klaff, sier kusk Kristian Malmin som trener 4-åringen sammen med sin samarbeidspartner Trond Anderssen. V75-6

- 1 REPAY MERCI hann inte få upp farten senast och gick i mål utan att gå i botten. Efter det har han tränat på och jag är jättenöjd med honom. Hade jag fått önska spår hade jag tagit innerspåret. Vi kan inte ta någon ledningen och jag hoppas vi kan hamna i tredje inner. Det är ett jättebra lopp och jag hoppas att vi kan få med oss lite pengar, säger Knud Mönster. - 2 QUICK FIX jobber veldig bra. Har sittet fast i de to siste startene mot tøff motstand. Han møter gode hester, men skal uansett være i seiersstriden. Tet eller lederrygg? Jeg vet ikke hva Adrian (Kolgjini, red. anm.) tenker, det er han som tar seg av taktikken når han kjører. Går med amerikanervogn og lette aluminiumssko foran, skoløs bak, sier Lutfi «Ludde» Kolgjini.

- 4 ROD STEWART vann ju både försök och final i Bjerke senast och i finalen var han ruggigt bra efter ett lopp utan rygg. Han har varit iväg och fått både ridträning och simträning och det har slagit väl ut och han har verkligen hittat formen igen. Loppet är stenhårt och vi får se hur långt det räcker. Hästen är i alla fall i mycket bra form, säger Andreas Lövdal i Jerry Riordans stall.

- 5 PAPAGAYO E. er én av dem som kan vinne løpet med litt posisjonsklaff. Konkurransen er bra, men ikke så hard som i Oslo Grand Prix. Sporet er ikke så verst selv om spor 1 til 4 hadde vært bedre. Det blir fire uker mellom løpene, det pleier egentlig å være tre. Jeg vet ikke hvordan det slår ut. Ingen utstyrsforandringer, han går med sko som vanlig, sier trener Jan Kristian Waaler.

- 6 SAVEUR er en fantastisk hest som møter bra motstand. Han er ingen rakett fra start, her blir vi «over från början», og det er ikke bra i denne sammenhengen. Vi er avhengig av tempo i løpet. Stemmer det kan han vinne, han fortjener en seier. Jeg har ambisjoner, men er også glad for en andre- eller tredjeplass. Han går skoløs på alle fire, sier Åke Lindblom.

- 7 B.B.S. SUGARLIGHT er alt bra med. Det ser ut som han er tilbake i godt, gammelt slag. Han er definitivt kvikkere og mer på alerten enn i Oslo Grand Prix. Jeg hadde ønsket meg et spor lengre inn, men jeg er uansett optimist foran dette løpet tross sporet. Det blir amerikanervogn, skoløs bak og sko foran. Tidligere har han bare gått med helstengt på sprint, det er mulig at det blir helstengt hodelag også på 2100 meter denne gang, sier trener Fredrik Solberg. Peter Untersteiner kusker.

- 8 RAFOLO er premie målet med fra et dårlig spor mot tøff motstand, forteller trener Sigbjørn Kolnes.

- 9 ROCKY WINNER fick trava utvändigt ledaren senast och det orkade han inte och det är inget att säga om. Oskar som körde var mycket nöjd med hur hästen kändes och allt ser bra ut i träningen. Nu lär han slippa positionen utvändigt ledaren och vi tror på en bra insats. Hästens ägare kommer ju från Norge och det blir kul att visa upp Rocky Winner i fin författning, säger Jörgen Westholm.

- 10 ANNA MIX känn bara bättre och bättre. Senast blev hon tempotorsk och hon är beroende av att det går fort i loppen. Spåret spelar inte så stor roll för henne eftersom hon inte kan öppna. Ska Anna Mix ha någon chans måste det bli tempo på loppet och den här gången tror jag att kusken kommer att vara lite mer offensiv än senast, säger Sofia Aronsson.

18 millioner i V75-potten!

V75-7 1 REPUBLIQUE var veldig god i langløpet på Bjerke sist. Er alltid flink og gjør sitt beste. Skal gå uten sko rundt om, helstengt hodelag og med amerikanervogn. Det blir vanskelig å vinne med Twister Bi i feltet, men vi får henge på den og satse på plassen bak, sier trener Erik Killingmo. - 2 PRINCESS ENDURANCE mistet en sko mot siste sving sist og galopperte. Hun går tungt belastet, og er helt avhengig av å ha på jernsko for å fungere. Det var trist, for hun hadde hørt hjemme i finalen av JGPs hoppeavdeling. Nå ble det et mye tøffere løp i stedet. Hun har NM for hopper som hovedmål, og dette er som en gjennomkjøring å regne. Ikke mer enn et tredje-, fjerdevalg for meg, sier Frode Hamre.

- 3 TWISTER BI har lite för mycket galopper i raden på slutet. Nu har han haft lite otur i och med att det varit omstarter vid två tillfällen och det gillar han inte alls. Han har lätt att ladda upp sig och då kan han inte hålla ordning på benen. Senast så bråkade kusken lite med honom och då galopperade han av den anledningen. Det bästa är att bara låta honom komma upp till vingen och låta honom vara. Kapacitetmässigt duger han väl här och det är bara hoppas att han sköter sig, säger Andreas Lövdal i Jerry Riordans stall.

- 4 DIVIDED BY ZERO møter et par bra hester her, spesielt Twister Bi og Target Kronos. Min hest har i hvert fall gått frem med løpet sist i kroppen, og jeg håper at Eirik Høitomt kjører fra start. Divided By Zero er veldig mye bedre fra start i år. Han kommer ut uten sko, som på Bjerke sist. Det er mulig vi også setter på ham kvarte skylapper, det avgjør Høitomt etter varming, forteller Lena Opsahl.

- 5 SAFRA L.B. møter bra hester, men er bra selv. Løpet i kroppen skal ha gjort godt. Kommer ut uten sko, i amerikanervogn og med åpent hodelag, sier trener Bo Westergaard.

- 6 SPACE BEE ble meldt både lørdag og søndag. Håpet var å komme med lørdag, og da vi kom med søndag og fikk spor langt ute over en distanse han ikke er best på, er det naturlig at premie er målet. Skoløs, åpent hodelag og amerikanervogn, sier trener Per Gottling.

- 7 SPEEDMEISTER har nok en gang trukket et umulig spor. Hesten var bra sist og holder bra form. Går med åpent hodelag og vanlig vogn, sier trener Karoline Krogh-Hanssen.

- 8 KAIN FACE ble det litt feil for sist, men hesten er like fin i trening som før løpet. Nå har vi fått et veldig dårlig spor, og det blir å smyge med til best mulig premie. Min hest kommer ut med samme utstyr som tidligere, det vil blant annet si uten sjekk, forteller Iselin Adolfsen.

- 9 RIDOLINI PARK ble behandlet etter Solvalla-starten. Han har trent fint etterpå og står ovenfor en passende oppgave. Vi er i alle fall aktuell for trippelen. Går uten sko, med draskylapper og trolig vanlig vogn. Kusken tar seg dårlig ut i amerikanervogn!, sier kusk, trener og deleier Knut Robin Dalsbotten.

- 10 STORMBRINGER G.R. holder sin gode form. Skal gå med sko rundt om og med norsk hodelag. Kommer han inn i løpet herfra er han trippelaktuell, sier kusk/trener Kristian Malmin. Han trener 5-åringen sammen med Trond Anderssen.

- 11 TARGET KRONOS var med i en tøff åpning sist. Sporet er dårlig, men hesten holder toppform. Amerikanervogn og åpent hodelag. Er en god outsider og farlig å regne bort her, sier Lutfi «Ludde» Kolgjini.

- 12 CASH STREET feilet sist i trippelstriden uten at jeg har noen god forklaring på det. Han var frisk da. Møter gode hester fra et håpløst spor, men er så bra at jeg likevel synes han er trippelaktuell om det blir hardt tempo underveis. Lettes i balansen framme, og går uten baksko som sist. Vi setter også på draskylapper, opplyser Åsbjørn Tengsareid.




Källa/Oddsnet.com
__________________
Som ofta bäst när det gäller.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Cleon_9 (+5), hammering (+5)
Spiken64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td